Ετικέτες

Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Απάντηση ΣΟΚ πρώην δημάρχου για την επιστράτευση εκπαιδευτικών


Δια στόματος Γεωργίου Καραϊσκάκη δίνει την απάντησή του στην ελληνική κυβέρνηση ο πρώην Δήμαρχος Καισαριανής και εκπαιδευτικός κ. Θανάσης Μπαρτσώκας.

«Μόλις πριν λίγο πήρα την πρόσκληση της επιστράτευσης.

Ισως να μην είναι πολύ γνωστό , αλλά είναι απολύτως ακριβές,  ότι  τεσσαρομάτη αποκαλούσε ο Καραϊσκάκης τον Μαυροκορδάτο,  λόγω των γυαλιών  που φορούσε.

Η πλήρης σήμερα συμβολική ταύτιση του  Σαμαρά με τον Μαυροκορδάτο είναι απολύτως  ιστορικά επιβεβλημένη.

Η απάντησή μου λοιπόν στο φύλλο πορείας δίνεται διά  του στόματος του Γ. Καραϊσκάκη : 

Μου γράφεις έμνα μπουγιουρντί,
Λέγεις να προσκυνήσω,
Και γω πασά μου ρώτησα τον μπούτζον μου τον ίδιο
Και αυτός  μου αποκρίθηκε
Να μην σε προσκυνήσω
Κι αν έρθεις κατεπάνω μου
Ευθύς να πολεμήσω»

Θανάσης Μπαρτσώκας
Εκπαιδευτικός – πρώην Δήμαρχος Καισαριανής


Πηγή : newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου