της Ελίνας Γαληνού
Η
ιδέα να διδάσκονται τα παιδιά στα σχολεία, τα περί Ναζισμού, μπορεί να
δημιουργήσει τις προυποθέσεις για ένα χρήσιμο μάθημα. Η διδασκαλία της
Ιστορίας στη μέση εκπαίδευση όπως ξέρουμε, έχει πολλά κεφάλαια, τα οποία
θα άξιζε να διδάσκονται αναλυτικότερα. Ετσι θα έχουν ευκαιρία τα παιδιά
να εμπεδώνουν ιστορικές περιόδους που πολλές φορές, περνούν
απαρατήρητες ενώ εμπεριέχουν σημαντικά διδακτικά στοιχεία τα οποία εάν
εκλείπουν, αφήνουν κενά στις γνώσεις.
Ετικέτες
- -Παράδοση (140)
- Αμερική-Η.Π.Α (148)
- Αμερική-Η.Π.Α. (2675)
- Ανταρκτική (7)
- Άρης (15)
- Ασία-Μ.Ανατολή (2763)
- Αστρονομία- Επιστήμη (895)
- Αυστραλία (82)
- Αφρικη (307)
- Αφρική (199)
- Αφροδίτη (3)
- Διεθνή (6429)
- Εναλλακτική Ιστορία (274)
- Εξ. Πολιτική (Αρχές) (152)
- Επιστήμη-Διάστημα (170)
- Εσωτερική πολιτική (3342)
- Ευρώπη (7882)
- Ζητήματα Ελληνισμού (12750)
- Ζητήματα Στρατηγικής (3077)
- Ζητήματα Στρατηγικής Μονάδες (2)
- Ζητήματα Στρατηφικής (365)
- Ζωικό Βασίλειο (102)
- Θρησκευτικά Ζητημάτα (1706)
- Ιατρικά (384)
- Ιστορία-Μέθοδολογία (278)
- Ιστορικά (9668)
- Κοινωνία (3026)
- Κουρδικό (301)
- Κρόνος (1)
- Κύπρος (743)
- Μαγειρική (123)
- Μεθοδολογία (33)
- Μονάδες (3570)
- Οικονομία (2581)
- Οπλικά συστήματα (1523)
- Οχήματα (270)
- Παιδεία (540)
- Περιβάλλον (122)
- Πλούτωνας (5)
- Πολιτισμός (1389)
- Ρομαντισμός (220)
- Σελήνη (6)
- ση (2)
- Σημαντική Ανάρτη (2)
- Σημαντική Ανάρτηση (199)
- Συγκριτική Ιστορική Ανάλυση (772)
- Τέχνη (1)
- Τεχνολογία (2)
- Τουρκία (2462)
- Τρομοκρατία (760)
- Φιλοσοφία (336)
- Χ.Α. (748)
- ΧΑ (1)
Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2013
Επέμβαση στην ΕΡΤ: Μια ενεργεία κρατικού αυταρχισμού και αντιπερισπασμού
Έρωτας: Πότε πρέπει να βάζουμε τέλος σε μια σχέση;
Όλοι
λίγο ή πολύ μπορεί σε κάποια φάση της ζωή μας να νιώσαμε ένα μεγάλο
πάθος για τον/την σύντροφο μας, να είχαμε την αίσθηση ότι δεν μπορούσαμε
να ξεκολλήσουμε ο ένας από τον άλλο.
Πέρα
όμως από τη έντονη περίοδο πάθους που μπορεί να περάσουν όλοι οι
άνθρωποι στις σχέσεις τους, υπάρχει και μια κατηγορία σχέσεων που το
μαζί και το χώρια αποκτά άλλες διαστάσεις.
Γράφει η ψυχολόγος, Έρα Μουλάκη
Μιλάμε
για σχέσεις μέσα στις οποίες ένας από τους δυο είναι εθισμένος, υπό την
έννοια ότι δεν μπορεί να πάρει απόσταση ενώ τη θέλει, δεν μπορεί να
βάλει όρια και τέλος, δεν μπορεί να τερματίσει τη σχέση αυτή ενώ νιώθει
και αντιλαμβάνεται ότι κάτι τέτοιο θα ήταν προς όφελος του.
Να
σημειώσουμε ότι συχνά πρακτικά ζητήματα όπως η ύπαρξη παιδιών ή
οικονομική εξάρτηση, καθώς και κάποιες κοινωνικές ή/και προσωπικές μας
πεποιθήσεις (π.χ «Η αγάπη τα νικά όλα», «ο γάμος είναι ιερός και τα
δεσμά του δεν σπάνε με τίποτα», «το πιο σημαντικό πράγμα είναι η
ασφάλεια», «Ο τερματισμός μιας σχέσης είναι αποτυχία», «Είναι ντροπή να
είσαι μόνος/-η» κτλ) είναι λόγοι που μπορεί να μας δυσκολέψουν να
τερματίσουμε μια σχέση.
Όταν
όμως νιώθουμε ότι δεν μπορούμε να ξεκολλήσουμε από μια «κακή σχέση»
τότε είναι σημαντικό να δούμε τι γίνεται με μας και όχι τι έχει ο άλλος
και δεν μπορούμε να τον αφήσουμε.
Να
διευκρινίσουμε πως όταν λέμε «κακή σχέση» δεν εννοούμε μια σχέση που
περνάει μια δύσκολη περίοδο (πράγμα αναμενόμενο στις περισσότερες
σχέσεις), αλλά εκείνη που οδηγεί σε αδιέξοδο όπως με κάποιον που είναι
συναισθηματικά μη διαθέσιμος.
Αυτό
μπορεί να συμβαίνει είτε γιατί είναι ήδη δεσμευμένος με κάποιον άλλο,
είτε γιατί δεν θέλει να δεσμευτεί μαζί μας, είτε τέλος γιατί έχει
γενικότερα θέματα ή δυσκολίες δέσμευσης.
Μιλάμε
για μία σχέση όπου οι δύο σύντροφοι δεν έχουν κοινό τρόπο
επικοινωνίαςκαι δεν δίνουν ή παίρνουν πια χαρά από το μαζί, που μέσα από
τα χρόνια στερούνται συναισθημάτων που έχουν ανάγκη όπως αγάπη,
τρυφερότητα, ερωτική έλξη, ειλικρίνεια, σεβασμό και συναισθηματική
υποστήριξη.
Όταν
το κενό, η απόσταση, η μοναξιά και η στέρηση κυριαρχούν, και ακόμα
περισσότερο όταν υπάρχει βία και οποιασδήποτε μορφής κακοποίηση, τότε
σαφώς αναφερόμαστε σε σχέσεις που δυσκολευόμαστε να βγούμε και να τις
τερματίσουμε.
Εάν
βιώνουμε μια τέτοια κατάσταση τότε είναι η ώρα να ψάξουμε τις βαθύτερες
αιτίες, να βρούμε αυτό που μας δυσκολεύει ή μας φοβίζει και να το
αντιμετωπίσουμε ξαναπαίρνοντας τα ινία της ζωής μας.
Πως ξεπερνάμε μια σχέση εξάρτησης
Η
θεραπεία είναι μια καλή απόφαση σε μια τέτοια φάση, όπου όλα έχουν
αρχίσει να δείχνουν μάταια, όταν δεν υπάρχει ελπίδα αλλαγής, όταν η
αυτοεκτίμηση έχει πάρει την κατιούσα και η κατάθλιψη ή κάποιο πρόβλημα
υγείας, είναι ίσως θέμα χρόνου να μας χτυπήσουν την πόρτα.
Η
βοήθεια που προσφέρει ένας ψυχολόγος ψυχοθεραπευτής είναι χρήσιμη
επειδή το ποιον επιλέγουμε για σύντροφο καθώς και το πόσο ασφαλείς
νιώθουμε μέσα στις συντροφικές μας σχέσεις αφορούν πολύ πρώιμες (και
ασυνείδητες για πολλούς) καταγραφές, από τα παιδικά μας κιόλας χρόνια.
Έτσι
με τη βοήθεια του μπορούμε να τις συνειδητοποιήσουμε και να τις
επεξεργαστούμε και κατ’ επέκταση να ελευθερωθούμε από εγκλωβιστικές
καταστάσεις.
Μέσα
από δουλειά με τον εαυτό μας μπορούμε να δούμε τι μας «αγκιστρώνει»
στον άλλο, να κοιτάξουμε κατάματα τους φόβους που μας κρατάνε δέσμιους
και να τολμήσουμε να πάμε τη ζωή μας παρακάτω βρίσκοντας ένα σύντροφο
που πραγματικά να μας νοιάζεται και να μπορεί να δώσει φροντίδα.
Γράφει η ψυχολόγος,
Έρα Μουλάκη
Έρα Μουλάκη
Πηγή : boro.gr
Σαν σήμερα: Η ανατίναξη και η ηρωική θυσία της Μονής Αρκαδίου το 1866 στην Κρήτη
Του Τάσου Κ. Κοντογιαννίδη
akontogiannidis@yahoo.gr
Με την ανατίναξη της Μονής Αρκαδίου, ευτυχώς δεν έχουν ασχοληθεί ακόμα οι λεγόμενοι «ιστορικοί αναθεωρητές», γιατί μπορεί, «ερευνώντας επιστημονικά» να διαπιστώσουν, ότι δεν βάλανε φωτιά στην πυριτιδαποθήκη, όπως έγινε στο Κούγκι με τον ηγούμενο Σαμουήλ, αλλά… εξερράγη φιάλη υγραερίου και προξένησε τα θύματα! Κι έτσι να αμφισβητηθεί, όπως έχει γίνει με τον χορό του Ζαλόγγου, με το κρυφό σχολειό, με την καταστροφή της Χίου και των Ψαρών, με την Γενοκτονία των Ποντίων… Εμείς, θα δούμε τώρα τι λέει η… άλλη πλευρά, για την Μονή Αρκαδίου έως ότου αποφανθούν οι αναθεωρητές….
akontogiannidis@yahoo.gr
Με την ανατίναξη της Μονής Αρκαδίου, ευτυχώς δεν έχουν ασχοληθεί ακόμα οι λεγόμενοι «ιστορικοί αναθεωρητές», γιατί μπορεί, «ερευνώντας επιστημονικά» να διαπιστώσουν, ότι δεν βάλανε φωτιά στην πυριτιδαποθήκη, όπως έγινε στο Κούγκι με τον ηγούμενο Σαμουήλ, αλλά… εξερράγη φιάλη υγραερίου και προξένησε τα θύματα! Κι έτσι να αμφισβητηθεί, όπως έχει γίνει με τον χορό του Ζαλόγγου, με το κρυφό σχολειό, με την καταστροφή της Χίου και των Ψαρών, με την Γενοκτονία των Ποντίων… Εμείς, θα δούμε τώρα τι λέει η… άλλη πλευρά, για την Μονή Αρκαδίου έως ότου αποφανθούν οι αναθεωρητές….
ΚΩΜΩΔΙΑ ΣΕ ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ...ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
Posted: 08 Nov 2013 09:10 AM PST
Η ανικανότητά τους δεδομένη, σε νου και πράξεις.
Τα ελληνικά τους φτωχά.
Ο λόγος τους γνωστός, ξύλινος.
Τα ελληνικά τους φτωχά.
Ο λόγος τους γνωστός, ξύλινος.
ΒΟΥΛΗ ΜΠΧΑΛΟ, THE PARTY IS OVER
Posted: 08 Nov 2013 05:04 AM PST
Το διάστημα 2005- 2007 έγραφα ερασιτεχνικά "Το βασίλειο των λεόντων", στο "Σερραϊκό Θάρρος", μια τοπική εφημερίδα των Σερρών.
Κάθε Παρασκευή έβαζα στο χαρτί προβληματισμούς μου, σκέψεις αλλά και κάποιες ειδήσεις που δεν τις έγραφαν οι...άλλοι.
Έτσι, στις 9 Φεβρουαρίου 2007, δημοσιεύτηκε το παρακάτω κείμενο με τίτλο: "ΒΟΥΛΗ ΜΠΧΑΛΟ, THE PARTY IS OVER".
Θέμα
του κειμένου ήταν η 2η πρόταση μομφής που είχε καταθέσει ο ΓΑΠ, επί
Πρωθυπουργίας Κ. Καραμανλή. Ήταν τότε που ο Σιούφας, ως Υπουργός
Ανάπυξης, είχε πει σε "άπταιστα αγγλικά" το ιστορικό "the party is over" στους αντιπάλους συναδέλφους του, σημερινούς συγκυβερνόντες και "συνεργάτες" στο έγκλημα του Μνημονίου, βουλευτές του ΠΑΣΟΚ.
Αυτοί δεν άλλαξαν συμπεριφορά. Ούτε, όμως, εμείς.
Η ζωή τους δεν άλλαξε. Η δική μας, ναι.
Του Άκη Β. Αγοραστού
Το σαββατοκύριακο της «μομφής» ήταν για μένα ένα πλήρως αποκαρδιωτικό τριήμερο με την απογοήτευση να περισσεύει μεταξύ των άλλων συναισθημάτων μου.
Παρακολουθώντας τους βουλευτές του έθνους να ρητορεύουν διαβάζοντας ενώπιον της ολομέλειας του σώματος ένιωσα και θλίψη, με την ολοφάνερη ανεπάρκεια τους με τα περίεργα ελληνικά και τα κακά αγγλικά τους, ένιωσα και θυμό, με τη λατρεία που δείχνουν στην αποφυγή των ευθυνών αλλά και στην κοκορομαχία, ένιωσα και φόβο, για το μέλλον αυτού του τόπου όπου η δημοκρατία αντικαταστάθηκε από την ονοματοκρατία.
Οι μεν εκθείαζαν το έργο της κυβέρνησης και κατηγορούσαν τους δε για το παρελθόν ενώ οι δε έκαναν το ακριβώς αντίθετο, λιγότερο αποτελεσματικά. Από την άλλη, ο «συνασπιστής» Αλέκος έγλυφε τους φοιτητές, τους καθηγητές και οποίους άλλους πιστεύει ότι μπορεί να πείσει ενώ το αριστερό θηλυκό, η Αλέκα, επανέλαβε όλα όσα λέει τόσα χρόνια τώρα και έδωσε το σύνθημα της αποχώρησης, όπως κάθε φορά…
Αυτοί δεν άλλαξαν συμπεριφορά. Ούτε, όμως, εμείς.
Η ζωή τους δεν άλλαξε. Η δική μας, ναι.
Του Άκη Β. Αγοραστού
Το σαββατοκύριακο της «μομφής» ήταν για μένα ένα πλήρως αποκαρδιωτικό τριήμερο με την απογοήτευση να περισσεύει μεταξύ των άλλων συναισθημάτων μου.
Παρακολουθώντας τους βουλευτές του έθνους να ρητορεύουν διαβάζοντας ενώπιον της ολομέλειας του σώματος ένιωσα και θλίψη, με την ολοφάνερη ανεπάρκεια τους με τα περίεργα ελληνικά και τα κακά αγγλικά τους, ένιωσα και θυμό, με τη λατρεία που δείχνουν στην αποφυγή των ευθυνών αλλά και στην κοκορομαχία, ένιωσα και φόβο, για το μέλλον αυτού του τόπου όπου η δημοκρατία αντικαταστάθηκε από την ονοματοκρατία.
Οι μεν εκθείαζαν το έργο της κυβέρνησης και κατηγορούσαν τους δε για το παρελθόν ενώ οι δε έκαναν το ακριβώς αντίθετο, λιγότερο αποτελεσματικά. Από την άλλη, ο «συνασπιστής» Αλέκος έγλυφε τους φοιτητές, τους καθηγητές και οποίους άλλους πιστεύει ότι μπορεί να πείσει ενώ το αριστερό θηλυκό, η Αλέκα, επανέλαβε όλα όσα λέει τόσα χρόνια τώρα και έδωσε το σύνθημα της αποχώρησης, όπως κάθε φορά…
Λυκούργος Και Σόλων – Δύο Κορυφαίοι Νομοθέτες
Πρόκειται βεβαίως για τον ΛΥΚΟΥΡΓΟ ΣΤΗΝ ΣΠΑΡΤΗ και τον ΣΟΛΩΝΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
Ο Πλούταρχος στο έργο του «Βίοι Παράλληλοι» μας δίνει τα στοιχεία εκείνα που χρειαζόμαστε για να πάρουμε σήμερα μία μικρή γεύση των νόμων αυτών των δύο μέγιστων νομοθετών.
α) Η ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΓΟΥ (9ος αιώνας π.Χ.) στην Σπάρτη
ΑΡΚΑΔΙ: Η ΑΝΩΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΕΤΣΑ ΤΗΣ ΓΕΝΝΑΣ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΗΣ ΘΥΣΙΑΣ.
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 8, 2013
Όταν η δάδα της ελευθερίας άναψε στο Αρκάδι
Προλογίζει η Ολυμπία.
Η θυσία των Γηγενών του Αρκαδίου (όπως και του Σουλίου) με την επική κορύφωση τους είναι η επεξήγηση αλλά και η απάντηση στο ερώτημα της φύσης του Ελληνισμού, ηθικά αλλά και φυλετικά.
Αντιδράσεις στην Τουρκία για την “Αγιά Σοφιά”
Αντιδράσεις στην Τουρκία για την “Αγιά Σοφιά”
«Ότι χειρότερο για έναν Τούρκο εθνικιστή» είναι τα σχέδια για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ σύμφωνα με την Milliyet, που αντιδρά στο όλο θέμα.
Στην τουρκική εφημερίδα υπάρχει άρθρο, με το οποίο σχολιάζει τα πάντα από την εκδήλωση της ΑΕΚ για το νέο γήπεδο της. Το άρθρο αναφέρει τα ακόλουθα.
«Ότι χειρότερο για έναν Τούρκο εθνικιστή» είναι τα σχέδια για το νέο γήπεδο της ΑΕΚ σύμφωνα με την Milliyet, που αντιδρά στο όλο θέμα.
Στην τουρκική εφημερίδα υπάρχει άρθρο, με το οποίο σχολιάζει τα πάντα από την εκδήλωση της ΑΕΚ για το νέο γήπεδο της. Το άρθρο αναφέρει τα ακόλουθα.
Το αναπάντητο ερώτημα της προεδρίας Κένεντι
Στις 22 Νοεμβρίου συμπληρώνονται πενήντα χρόνια από τη δολοφονία
του προέδρου Τζ. Φ. Κένεντι. Για όσους ζούσαν εκείνη την περίοδο,
επρόκειτο για ένα περιστατικό τόσο σοκαριστικό που θυμούνται πού ακριβώς
βρίσκονταν όταν άκουσαν τα νέα. Εγώ αποβιβαζόμουν από ένα τρένο στο
Ναϊρόμπι όταν είδα τον δραματικό τίτλο σε μία εφημερίδα.
ΟΙ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΤΟΥ ΜΕΓΑΡΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ…26,400 ΕΥΡΩ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣΚΥΛΑ ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ.
Χθες
που μπήκαν τα ΜΑΤ στην ΕΡΤ ανέβασαν στη διαύγεια του Μαξίμου τις
υπερωρίες όλων των υποτακτικών κομματόσκυλων που διορίστηκαν εκεί ΧΩΡΙΣ ΑΣΕΠ. Εκτός
από τις υπερωρίες, που ανέρχονται σε 26,400 ευρώ για τον μήνα
Σεπτέμβριο, ανέβασαν και 9 μετατάξεις υπαλλήλων στη Γενική Γραμματεία
Συντονισμού. Υπενθυμίζω
ότι η Γενική Γραμματεία Συντονισμού δημιουργήθηκε από τον Σαμαρά, δεν
υπήρχε πριν, και πλέον καταλαβαίνουμε όλοι τον αληθινό σκοπό της
δημιουργίας της. Εκτός
που βόλεψε τον Βαρτζόπουλο ως ΓΓ και του έφυγε ένα βάρος, εκτός του ότι
στήνουν μια ΓΓ από την αρχή, δηλαδή δαπάνες για γραφεία, υπολογιστές,
έπιπλα, αναλώσιμα, προσωπικό, προϊσταμένους, διευθυντές, πάγια έξοδα- η οποία λογικά θα μείνει και για τον επόμενο- βολεύουν μέσα σε αυτή μετατάσσοντας όσα ακόμα κομματόσκυλα της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μπορούν. Πίσω στις υπερωρίες.
Ψυχή ρηχή
Russian diplomacy is back, too
When
the USSR crashed, so did its foreign ministry and its well-trained
employees, who leached away into international commercial employment.
Now they have regained some state support and a clear objective.
by Yann Breault
The
27-storey Russian foreign ministry on Moscow’s Smolensk Square was
built after the Great Patriotic War (1941-45), its Stalinist bulk a
reminder of Russia’s superpower past. It was put up between 1948 and
1953, when the Communist cause was gaining ground and the USSR’s
diplomatic activities extended around the globe.
There
was no more prestigious career in the Soviet Union then than the
diplomatic service. New recruits were picked among academic high-flyers
who had been active in the Communist youth movement. They were trained
at the Diplomatic Academy of the Ministry of Foreign Affairs (founded
in 1934) or the Moscow State Institute of International Relations
(founded in 1944). Their knowledge of foreign languages was excellent;
that was rare in other Soviet ministries.
Η Apple αποκαλύπτει ποιες κυβερνήσεις ζήτησαν στοιχεία και προσωπικά δεδομένα χρηστών.
Η αμερικανική εταιρεία Apple, σε έκθεση διαφάνειας που δημοσίευσε, αποκάλυψε τις κυβερνήσεις που της ζήτησαν στοιχεία και προσωπικά δεδομένα χρηστών κατά το πρώτο μισό του 2013.
Όπως προκύπτει από την έκθεση, οι Ηνωμένες Πολιτείες είναι η χώρα με τα περισσότερα αιτήματα, πραγματοποιώντας από 1.000 έως και 2.000 αιτήματα για 2.000 με 3.000 λογαριασμούς. Τα αιτήματα μπορεί να αφορούσαν λογαριασμούς στο iTunes αλλά και το iCloud.
Η Θεολογία της Απελευθέρωσης στη ζωή της Βίβλου!
Η εκκλησία του Αγίου Μάρκου, σήμερα
-
Παραθέτουμε ένα κείμενο του Gil Dawes, Αμερικανού πάστορα μιας ενορίας η οποία άνηκε στην Ενιαία Μεθοδιστική Εκκλησία (United Methodist Church). Ο Dawes ήταν σαφώς επηρεασμένος απ’ τη Θεολογία της Απελευθέρωσης. Στο κείμενο αυτό, διηγείται την, πολύ ενδιαφέρουσα και γεμάτη διδάγματα, ιστορία της τοπικής εκκλησίας του στην Αϊόβα των ΗΠΑ. Το κείμενο είναι από το βιβλίο “Αριστερά και Θρησκεία – Η Θεολογία της Απελευθέρωσης”, που κυκλοφόρησε το 1984 απ’ τη “Μηνιαία Επιθεώρηση”.
Επί δεκατρία χρόνια, μια τοπική Ενιαία Μεθοδιστική ενορία στο
Καμάντσε στην πολιτεία Αϊόβα, συμπαραστάθηκε ενεργά σε διάφορους
τοπικούς, εθνικούς και διεθνείς αγώνες απελευθέρωσης.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)