Ετικέτες
- -Παράδοση (140)
- Αμερική-Η.Π.Α (148)
- Αμερική-Η.Π.Α. (2675)
- Ανταρκτική (7)
- Άρης (15)
- Ασία-Μ.Ανατολή (2763)
- Αστρονομία- Επιστήμη (895)
- Αυστραλία (82)
- Αφρικη (307)
- Αφρική (199)
- Αφροδίτη (3)
- Διεθνή (6429)
- Εναλλακτική Ιστορία (274)
- Εξ. Πολιτική (Αρχές) (152)
- Επιστήμη-Διάστημα (170)
- Εσωτερική πολιτική (3342)
- Ευρώπη (7882)
- Ζητήματα Ελληνισμού (12750)
- Ζητήματα Στρατηγικής (3077)
- Ζητήματα Στρατηγικής Μονάδες (2)
- Ζητήματα Στρατηφικής (365)
- Ζωικό Βασίλειο (102)
- Θρησκευτικά Ζητημάτα (1706)
- Ιατρικά (384)
- Ιστορία-Μέθοδολογία (278)
- Ιστορικά (9668)
- Κοινωνία (3026)
- Κουρδικό (301)
- Κρόνος (1)
- Κύπρος (743)
- Μαγειρική (123)
- Μεθοδολογία (33)
- Μονάδες (3570)
- Οικονομία (2581)
- Οπλικά συστήματα (1523)
- Οχήματα (270)
- Παιδεία (540)
- Περιβάλλον (122)
- Πλούτωνας (5)
- Πολιτισμός (1389)
- Ρομαντισμός (220)
- Σελήνη (6)
- ση (2)
- Σημαντική Ανάρτη (2)
- Σημαντική Ανάρτηση (199)
- Συγκριτική Ιστορική Ανάλυση (772)
- Τέχνη (1)
- Τεχνολογία (2)
- Τουρκία (2462)
- Τρομοκρατία (760)
- Φιλοσοφία (336)
- Χ.Α. (748)
- ΧΑ (1)
Τρίτη 17 Μαρτίου 2015
Ιεροκήρυκας του Ισλάμ πρότεινε την καταστροφή των Πυραμίδων
Iεροκήρυκας του Ισλάμ από το Κουβέιτ, ο Ιμπραχίμ αλ Καντάρι, σε ομιλία του ζήτησε την καταστροφή των Πυραμίδων και της Σφίγγας στην Αίγυπτο.
Αυτό αναφέρει η αιγυπτιακή εφημερίδα Αλ Ουατάν, την οποία επικαλείται το ρωσικό πρακτορείο Tass.
Σύμφωνα με τον αλ Καντάρι, το γεγονός ότι δεν καταστράφηκαν οι Πυραμίδες όταν η χώρα έγινε μουσουλμανική, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να γίνει τώρα.
«Ο Προφήτης Μωάμεθ, κάποτε, κατέστρεψε όλα τα είδωλα στη Μέκκα, έτσι ώστε, οι απόγονοί του να μην γίνουν γνώστες της ειδωλολατρίας. Σήμερα, αν και οι δομές της φαραωνικές περιόδους δεν αποτελούν αντικείμενα λατρείας, αλλά είναι μόνο μνημεία της ιστορία, του παλαιού πολιτισμού και της αρχιτεκτονικής, για τους σύγχρονους μουσουλμάνους προέρχονται από μια ειδωλολατρική περίοδο», σύμφωνα με τον κληρικό του Ισλάμ από το Κουβέιτ.
President is not Commander in Chief of Foreign Policy (ΑΦΡΟΣΥΝΗΣ ΛΟΓΟΣ)
by Alan M. Dershowitz
March 17, 2015 at 1:00 pm
March 17, 2015 at 1:00 pm
Comment
|
Politicians should stop referring to the President of the United States as "the Commander-in-Chief," as he is often referred to. Most recently, Hillary Clinton, whom I admire, said the following about Republican senators who wrote an open letter to Iran:
The only people he is empowered to command are soldiers, sailors and members of the militia — not ordinary citizens.
This important limitation on the president's power is highly relevant to the current debate about Congress having the authority to check the president's decision to make the deal that is currently being negotiated with Iran. The Constitution is clear about this. The President is not the Commander-in-Chief of our nation's foreign policy. When he is involved in "high-stakes international diplomacy," his involvement is not as Commander-in-Chief of our armed forces, but rather as negotiator-in-chief, whose negotiations are subject to the checks and balances of the other branches.
"Either these senators were trying to be helpful to the Iranians or harmful to the Commander-in-Chief in the midst of high-stakes international diplomacy."But the president is not the Commander-in-Chief for purposes of diplomatic negotiations. This characterization mistakenly implies that President Obama — or any president — is ourCommander, and that his decisions should receive special deference. This is a misreading of our constitution, which creates a presidency that is subject to the checks and balances of co-equal branches of the government. The president is only the commander in chief of "the Army and Navy of the United States, and of the militia of the several states, when called into the actual service of the United States." This provision was intended to assure civilian control over the military and to serve as a check on military power.
The only people he is empowered to command are soldiers, sailors and members of the militia — not ordinary citizens.
Image source: DVIDSHUB
|
This important limitation on the president's power is highly relevant to the current debate about Congress having the authority to check the president's decision to make the deal that is currently being negotiated with Iran. The Constitution is clear about this. The President is not the Commander-in-Chief of our nation's foreign policy. When he is involved in "high-stakes international diplomacy," his involvement is not as Commander-in-Chief of our armed forces, but rather as negotiator-in-chief, whose negotiations are subject to the checks and balances of the other branches.
Ο δολοφόνος του βασιλιά Γεωργίου Α’, Αλέξανδρος Σχινάς
Ιδεολόγος αναρχικός, πληρωμένος φονιάς ξένων συμφερόντων ή απλά ψυχοπαθής;
Στις 28 Οκτωβρίου 1912, τα ελληνικά στρατεύματα εισήλθαν θριαμβευτικά στη Θεσσαλονίκη, όταν οι πολεμικές εξελίξεις του Α’ Βαλκανικού Πολέμου υποχρέωσαν την τουρκική φρουρά της πόλης να την παραδώσει στους Έλληνες.
Την επομένη, ο 68χρονος βασιλιάς των Ελλήνων, Γεώργιος Α’, μπήκε πανηγυρικά στην πόλη συνοδευόμενος από τον διάδοχο του θρόνου Κωνσταντίνο, αρχιστράτηγο του ελληνικού στρατού. Λόγω της εύθραυστης κατάστασης που επικρατούσε, ο Γεώργιος αποφάσισε να εγκατασταθεί στη Θεσσαλονίκη για να επισημοποιήσει και να εδραιώσει την ελληνική παρουσία στην περιοχή. Στο διάστημα της εκεί παραμονής του, ο λαοφιλής βασιλιάς συνήθιζε, όπως έκανε ακριβώς και στην Αθήνα, να πραγματοποιεί καθημερινούς περιπάτους είτε χωρίς συνοδεία είτε με ελάχιστη προστασία.
The Kurds’ Heroic Stand Against ISIS
ERBIL, Iraq — THE Islamic State continues to control a huge section of Syria. But in Iraq, its advance has stalled. While Shiite militias and their Iranian allies fight the Islamic State ferociously, the Kurds have held a 640-mile front against the Islamic State’s advance. Their steadfastness should prompt America to rethink its alliances and interests in the region and to deepen its relationship with the Kurds — who are sometimes described as the world’s largest stateless nation.
Last week, the Sunni town of Tikrit (Saddam Hussein’s hometown) fell to largely Shiite forces from Iraq, backed by Iran. An offensive to retake Mosul, Iraq’s second largest city and the heart of Arab Sunni nationalism, is now within reach. The Kurds plan to enter eastern Mosul, where many Kurds lived before the Islamic State seized the city in June, but they say that moderate Arab Sunnis must lead the effort to retake the rest of the city — not Baghdad’s predominantly Shiite forces or the Iranian-backed Shiite militias. The Kurds point out that it was grievances against Shiite rule that helped drive Sunni support for the Islamic State in the first place.
Purple Haze
Εμβληματικό τραγούδι της ψυχεδελικής ροκ μουσικής, γραμμένο το 1967 από τον Τζίμι Χέντριξ.
Στα τέλη του 1966, o Τζίμι Χέντριξ ζούσε στο Λονδίνο και βρισκόταν στην αρχή μιας σύντομης, αλλά σπουδαίας καριέρας. Ένα βράδυ, ο μάνατζερ και παραγωγός του Τσας Τσάντλερ, πρώην μπασίστας των Animals, τον άκουσε να παίζει ένα ριφ στα παρασκήνια ενός κλαμπ του Λονδίνου, πριν από μία συναυλία. Του κίνησε το ενδιαφέρον και τον προέτρεψε να το διαμορφώσει σε τραγούδι.
Ο Χέντριξ έγραψε τους στίχους την επομένη των Χριστουγέννων του 1966 και στις 11 Ιανουαρίου 1967 μπήκε στο στούντιο De Lane Lea του Λονδίνου για να το ηχογραφήσει με τοn προσωρινό τίτλο Purle Haze-Jesus Saves. Μαζί του, ο μπασίστας Νόελ Ρέντινγκ και ο ντράμερ Μιτς Μίτσελ. Οι ηχογραφήσεις ολοκληρώθηκαν στις 3 Φεβρουαρίου στο στούντιο Olympic του Λονδίνου.
Κόμμα του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού (ΚΟΔΗΣΟ)
Πολιτικό κόμμα της μετριοπαθούς Αριστεράς, που άφησε το στίγμα του στα πολιτικά δρώμενα της χώρας μας από το 1979 έως το 1989, οπότε απορροφήθηκε από το Συνασπισμό της Αριστεράς και της Προόδου (ΣΥΝ). Η πλήρης ονομασία του ήταν Κόμμα του Δημοκρατικού Σοσιαλισμού και ιδεολογικά εξέφραζε την ευρωπαϊκή σοσιαλδημοκρατία, με σαφείς επιδράσεις του σουηδικού μοντέλου.
Το ΚΟΔΗΣΟ ιδρύθηκε στις 11 Ιανουαρίου 1979, με πρωτοβουλία βουλευτών που προέρχονταν από τη φυλλοροούσα ΕΔΗΚ του Ιωάννη Ζίγδη. Την ιδρυτική ομάδα απετέλεσαν ο Γιάγκος Πεσμαζόγλου (1918-2003), η Βιργινία Τσουδερού, ο Δημήτριος Καρδάρας, ο Κώστας Αλαβάνος, ο Μπάμπης (Χαράλαμπος) Πρωτοπαπάς (1920-2011) και ο Γεώργιος Μυλωνάς (1919-1998).
Όσιος Αλέξιος
Άγιος της Χριστιανοσύνης, γνωστός και ως ο «άνθρωπος του Θεού». Η μνήμη του εορτάζεται στις 17 Μαρτίου από την Ορθόδοξη Εκκλησία και στις 17 Ιουλίου από την Καθολική Εκκλησία.
Ο Αλέξιος γεννήθηκε στη Ρώμη στα τέλη του 4oυ αιώνα από γονείς ευγενείς και πλούσιους, τον πατρίκιο Ευφημανό και την Αγλαΐδα. Κατά την παράδοση ενυμφεύθη σε νεαρή ηλικία μετά από επιμονή των γονέων του, αλλά την πρώτη νύχτα του γάμου εγκατέλειψε τη συζυγική εστία και μετέβη στην Έδεσσα της Μεσοποταμίας (σημερινή Ούρφα Τουρκίας), όπου έζησε για δέκα χρόνια ως επαίτης. Όταν κινδύνευσε να αποκαλυφθεί η ταυτότητά του, αναγκάστηκε να εγκατελείψει την περιοχή, παρά την εκτίμηση των ντόπιων για την αρετή του.
Τώνης Μαρούδας 1920 – 1988
Ο τραγουδιστής της αγάπης, με την πρωτότυπη δυτικότροπη ερμηνεία, γεννήθηκε στις 17 Μαρτίου 1920, στην πλατεία Ομονοίας της Πάτρας. Παιδί φτωχής οικογενείας, έχασε τον πατέρα του όταν ήταν δύο ετών και αναγκάστηκε να μπει στη βιοπάλη από πολύ μικρή ηλικία.
Εξαιτίας της οικονομικής του ένδειας δεν κατάφερε να τελειώσει το Δημοτικό. Ωστόσο, όχι μόνο έμαθε μόνος του να γράφει και να διαβάζει, αλλά πέτυχε να μιλάει άπταιστα και τη γαλλική γλώσσα.
Νικόλας Άσιμος 1949 – 1988
Ο τραγουδοποιός Νικόλας Άσιμος γεννήθηκε στις 20 Αυγούστου του 1949 στη Θεσσαλονίκη. Το πραγματικό του όνομα ήταν Νικόλαος Ασημόπουλος. Οι γονείς του ήταν από την Κοζάνη, όπου ο Νικόλας έζησε τα παιδικά του χρόνια και τελείωσε το σχολείο. Ως έφηβος, ασχολήθηκε με τον αθλητισμό. Διακρίθηκε στο άλμα εις ύψος, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση στους μαθητικούς αγώνες σχολείων της Μακεδονίας το 1965, καθώς και στο ποδόσφαιρο. Μάλιστα, του έγινε επίσημη πρόταση από την ομάδα της Κοζάνης, αλλά τελικά η συμφωνία ναυάγησε.
Στα δεκαοχτώ του έφυγε για τη Θεσσαλονίκη, για να σπουδάσει στο Νεοελληνικό Τμήμα της Φιλοσοφικής Σχολής. Αρχικός στόχος του ήταν να περάσει στο τμήμα δημοσιογραφίας, την οποία άσκησε ερασιτεχνικά παράλληλα με τις σπουδές του. Σε κάποιο άρθρο του σε εφημερίδα της Θεσσαλονίκης χρησιμοποίησε για πρώτη φορά το ψευδώνυμο Άσιμος κι έκτοτε το καθιέρωσε. Παράλληλα, ασχολήθηκε και με το θέατρο. Έφτιαξε ένα φοιτητικό θεατρικό εργαστήρι, παίζοντας Αριστοφάνη, Μένανδρο, Μολιέρο.
Αλμανάκ Βασική Έκδοση 17 Μαρτίου
- Γιορτάζει: Αλέξιος, Αλεξία.
Προβάλλονται μόνο τα σημαντικότερα!
Η πλήρης έκδοση της ημερομηνίας αυτής περιλαμβάνει 100 Γεγονότα, 36 Γεννήσεις και 17 Θανάτους.
Για να δείτε την πλήρη έκδοση ή να ενεργοποιήσετε τα φίλτρα θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε. Δεν είστε ακόμα μέλος; Εγγραφείτε!
Ελευθέριος Βενιζέλος 1864 – 1936
Ο μεγαλύτερος πολιτικός της νεώτερης Ελλάδας, που συνέδεσε το όνομά του με το όραμα της Μεγάλης Ελλάδας. Δέσποσε στην πολιτική ζωή της χώρας από το 1910 έως το 1936. Η πολιτική του δράση προκάλεσε εντονότατα πάθη για πολλά χρόνια και αποτυπώνονται στις έννοιες «Βενιζελισμός» και «Αντιβενιζελισμός». Διετέλεσε επτά φορές πρωθυπουργός της Ελλάδας, συνολικά επί δώδεκα χρόνια και πέντε μήνες.
Ο Ελευθέριος Βενιζέλος γεννήθηκε στις 23 Αυγούστου (11 Αυγούστου με το παλαιό ημερολόγιο) του 1864 στις Μουρνιές Χανίων και ήταν το πέμπτο παιδί του εμπόρου Κυριάκου Βενιζέλου και της Στυλιανής Πλουμιδάκη. Η οικογένειά του αναγκάστηκε να εγκαταλείψει την Κρήτη το 1866, επειδή είχε αναμιχθεί στην επανάσταση εναντίον των Τούρκων. Έτσι, ο μικρός Ελευθέριος αναγκάστηκε να μάθει τα πρώτα του γράμματα στη Σύρο, όπου κατέφυγε η οικογένειά του. Τις γυμνασιακές του σπουδές τελείωσε στην Αθήνα και στα Χανιά, όπου επέστρεψε μετά την επανάσταση. Ο πατέρας του ήθελε να τον κάνει έμπορο, αλλά το νεαρό παιδί ήθελε να διευρύνει τους ορίζοντές του και προτίμησε να σπουδάσει νομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1886 αναγορεύτηκε σε διδάκτορα Νομικής με βαθμό άριστα και αμέσως επέστρεψε στα Χανιά, όπου άρχισε να δικηγορεί και να αναμιγνύεται στην τοπική πολιτική.
Γερμανοραγιάδες
του Στάθη
Είμαι υπέρ της επιστροφής στη δραχμή. Και πιο συγκεκριμένα στα 8δραχμα όπως εκείνο (του 480 π. Χ) που βρέθηκε στη Σικελία κι αξίζει σήμερα 120.000 ευρώ! Αυτό είναι επιστροφή στη δραχμή – να του ‘ρθει του Σόιμπλε ο ουρανός σφοντύλι. Διότι ως γνωστόν, όταν εμείς φυσάγαμε τη δραχμή, το τάλαντο (τους δαρεικούς οι γραικύλοι) και τα υπέρπυρα, οι πρόγονοι του Σόιμπλε συναλλάσσονταν με βελανίδια – Καλημέρα σας! Κατά τα άλλα πέρασα μαύρο Σαββατοκύριακο, έβλεπα στον ύπνο μου ότι είχα πάει εκδρομή με την κυρία Παναρίτη και μαζεύαμε λουλουδάκια, άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου, αν μάλιστα νομίζει κι ότι είναι αριστερός, χάος, το ‘χει το χούι μας. Ίσως να φταίει που κατ’ αυτάς παλεύει η άνοιξη με τον χειμώνα με αποτέλεσμα μιαν κάποια αμφιθυμία για την αμφισημία των πραγμάτων.
Όπως και να ‘χει οδεύομεν προς την 25η Μαρτίου και θα πρότεινα να μην εορτάσουμε φέτος την εθνικολαϊκιστική μας επέτειο, μπορεί να κακοφανεί του χερ Σόιμπλε και του φον Σταύρου των (άνω) Ποταμών. Ίσως θα έπρεπε να εορτάσουμε (με την αυτοκριτική μας) τη σφαγή της Τριπολιτσάς και να ζητήσουμε συγγνώμην απ’ τον Μέτερνιχ για τις τρέλες που κάναμε τότε.
Τίς πταίει;..*
by Αμετανόητος
Για άλλη μιά φορά οι ομοιότητες μετά από σχεδόν ενάμιση αιώνα, σοκάρουν.
Ποιός, ή ποιοί παίζουν σήμερα τον ρόλο του βασιλιά, και ποιοί των κηπουρών, είναι φανερό και στον πιό αδαή για τα πολιτικά ζητήματα της χώρας.
Το κολάζ της φωτογραφίας αποτυπώνει τέλεια την κακοδαιμονία που μας έφερε εδώ.
Κι ας μην μπερδευόμαστε, δεν είναι τα συγκεκριμένα πρόσωπα (ή έστω μόνο τα συγκεκριμένα) που εκπροσωπούν το κακό. Αυτά είναι ας πούμε τα πιό πρόσφατα »κραγμένα», τα πιό δαχτυλοδεικτούμενα τελευταίως.
H γεωπολιτική των θρησκειών ανατρέπει τα δεδομένα
by Αμετανόητος
Το 2030, δύο μονοθεϊστικές θρησκείες -ο Χριστιανισμός και το Ισλάμ- θα αντιπροσωπεύουν το 60% του παγκόσμιου πληθυσμού. Οι εστίες συγκρούσεων, η επέλαση των τζιχαντιστών και η αυξανόμενη σημασία του ισλαμικού χρηματοοικονομικού μοντέλου.
Το θεολογικό κέντρο Gordon-Conwell στις ΗΠΑ μπορεί να μην είναι ιδιαίτερα γνωστό, όμως οι μελέτες και οι έρευνές του τυγχάνουν ιδιαίτερου κύρους και λαμβάνονται πολύ σοβαρά υπ’ όψιν από τους Αμερικανούς που λαμβάνουν αποφάσεις -είτε σε πολιτικό, είτε σε οικονομικό και σε επιχειρηματικό επίπεδο. Αίσθηση έτσι προκάλεσε τελευταία μελέτη του Κέντρου, η οποία, με τίτλο «Christianity in its Global Context 1970-2020» αναφέρει ότι στο σημερινό παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον ο κόσμος θα γίνεται όλο και πιο θρησκευτικός σε σύγκριση με τον αντίστοιχο πριν από 40 και πλέον χρόνια.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)