Ετικέτες

Τρίτη 15 Μαΐου 2012

Τι ισχύει από αύριο σε μισθούς και επιδόματα

Τι ισχύει από αύριο σε μισθούς και επιδόματα

Αναρτήθηκε από τον/την economikos στο Μαΐου 14, 2012

Οριστικό τέλος μπαίνει σήμερα – σύμφωνα με τις προβλέψεις του δεύτερου Μνημονίου – στην ισχύ της μετενέργειας των κλαδικών συμβάσεων, που είχαν λήξει ή καταγγελθεί μέχρι τις 14 Φεβρουαρίου, και αφορά 152 συμβάσεις που καλύπτουν περίπου 2 εκατομμύρια εργαζόμενους.

Νικηφόρος Φωκάς

Όταν ο Νικηφόρος Φωκάς απελευθέρωσε την Κρήτη διώχνοντας τη μουσουλμανική λαίλαπα, γκρέμισε όλα τα τεμένη του ψευδοπροφήτη και έφτιαξε ναούς, που σώζονται μέχρι και σήμερα.
Με τα λάφυρα του πολέμου έφτιαξε το μοναστήρι του Γέροντά του στο Άγιο Όρος και εκεί σκόπευε να πάει και ο ίδιος, στον επιβλητικό πύργο, που ακόμα και σήμερα προκαλεί δέος.
Η σκοτεινή Αυτοκράτειρα Θεοφανώ όμως είχε αντίθετη γνώμη και έτσι αφού δολοφόνησε τον Βασιλιά άντρα της, έπεισε τον Μέγα Στρατηγό Δομέστικο να τη νυμφευθεί και να αναλάβει το θρόνο.
Δυστυχώς για τον Φωκά δεν άκουσε τον Γέροντά του και παρασυρμένος από το πάθος του για την εστεμμένη φόνισα έκανε το μεγαλύτερο λάθος της ζωής του...
Το στέμμα του, το ευαγγέλιό του, το αυτοκρατορικό σκήπτρο του, ο βασιλικός σάκκος του και άλλα πολλά βρίσκονται στο μοναστήρι του Γέροντά του, Αγίου Αθανασίου του Αθωνίτη.

Η υπερεκτίμηση του Διαφωτισμού και οι ευθύνες της αποτυχίας του

Η υπερεκτίμηση του Διαφωτισμού και οι ευθύνες της αποτυχίας του

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Μαΐου 14, 2012
Γράφει ο ΑΠΕΛΛΗΣ
(Σημείωση: Το κείμενο είναι 5 σελίδων, οπότε απευθύνεται μόνο σε εκείνους που έχουν την υπομονή και το ενδιαφέρον να μπουν στην ουσία ενός τόσο μεγάλου θέματος. Νομίζω πάντως ότι αξίζει τον κόπο..)
Πίνακας του ΑΠΕΛΛΗ: «BAR CODE», λάδια σε καμβά, 0,90Χ120, 2010
Μέρος Α’ «Η Αναγέννηση πίσω από τους μύθους της…»
Μέρος Β΄ «Η υπερεκτίμηση του Διαφωτισμού και οι ευθύνες της αποτυχίας του»
Μετά από τον λόγο για την Αναγέννηση, που υπήρξε η γενεσιουργός αιτία των εξελίξεων στη νεώτερη Ευρώπη, θα περάσουμε στο Β΄ μέρος, όπου θα δούμε τις συνέπειες και τις πνευματικές αλληλεπιδράσεις, μέχρι τον Διαφωτισμό (1), αλλά  και τη σύγχρονη εποχή.
Θα ξεκινήσω, λοιπόν, τον λόγο αντίστροφα. Θα ζητήσω από τα αποτελέσματα, να μάθω την αιτία τους. Όπως αλάνθαστα, για να μάθει κάποιος το δέντρο και την ουσία του, θα πρέπει να κοιτάξει τον καρπό του. Γιατί, όπως σωστά λέει η λαϊκή μας θυμοσοφία, το δέντρο από τους καρπούς του κρίνεται.