Ετικέτες

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Υπεράσπιση του Χριστανισμού 2

Εχουμε απο την μια μια θρησκεια η οποια διακυρηξε την αγααη και την ιστοτητα μεταξυ των ανυρωπων και η οποια αξιοποιησε οτι το καλυτερο ειχε το αρχαιο ελληνικο πνευμα (ας θυμομαστε οτι τοσο ο Μεγαλος Βασιλειος οσο και ο Γργοριος ο Ναζιναζηνος ειχαν`σπουδασει στην Αθηνα ο δε Γρηγοτιος κατα ηταν ο καλτερος μαθητης του κατα τα αλλα φαντικου ειδωλολατρη Λιβανιου κατα ομολογια του ιδιου του Λιβανιου οπως επισης και ο Ιωαννης ο Χρυσροστομος ηταν βαθυς γνωατης της Ελλνικης παισδειας).
Απο τη αλλη εχουμε μια θρησκεια η οποια επεκταθηκε αποκλειστικα με την βια και απο επικρατησε εξαφανισε τον Ελληνικο πνευμα (Ισλαμ) Ο καθενας λοιπον μπορει να βγαλει τα συμπερασματα για το ποια θρησκεια ειναι αυτη που μας ταιριαζει περισσοτερο...
"Για τον TΖεσουά η Γιαχβέ δεν είμαστε σίγουροι αν ποτε υπήρξε.επιστημονικά δεν υπήρξε ποτε αλλα είναι κατασκεύασμα των εβραίων πάνω σε κάποιον τυχαίο επαναστάτη τις εποχής."
Αν οντως ο τζιμης τα εγραψε αυτα ας τα βλεπει ο αξιοτιμος απελλης που τον θεωρει χριστιανο (οτι φυσικα κανενας χρισταινος δεν θα εγραφε ποτε κατι τετιο δεν χρειαζεται αποδειξη!
 Απο επιστηνονικης αποψεως εμενα με καλυπτει η ετυμηγορια του Γουιλ Ντυραντ "Παγκοσμια Ιστορια του Πολιτισμου" (Τομος Τριτος) "Αρα ειτε ο Χριστος οντως υπηρξε η ολες οι παραδοσεις για αυτον δημιουργηθηκαν μεσα σε μια γενια πραγμα το οποιο ειναι απιθανο"
ΥΣ παντως οοποιος εγραψε αυτο το σχολιο ειναι σιγουρα μουυσολμανος γιατι δεν εχει κανια`σχσεη ειτε με χριαταινσμο ειτε με ιουδαισμο γιατι διαφορετικα θα ηξερε οτι Γιαχβε (ΗWM σε φωνητικη αποδοση) ειναι το Ιουδαικο ονομα για τον θεο, κατα λεξη αυτος που δεν μπορει να περιγραγει αρα μαλλον`αδυνατο να ειχε χρησιμποηθει για ανθρωπο
ΥΣ2 οταν καποια δηλωει πυροβολημενη μαλλον θα πρεπει να ην πιστευσουμε γαινεται εξαλλου και απο τα γραπτα της...

Πόρσε 2

Η ειρωνία ειναι οτι οι ο ίδιος ο σχεδιαστής του "Σκαθαριού" Δρ.Φερντινάντ Πόρσε (επισής γνώστος και ως ο σχεδιαστής του αρμάτος Pz VIE "Τίγρης" και του κυνηγού αρμάτων δηλαδή αυοκινούμενου αντιαρματικού PzJag "Ελέφαντας")  προσφέρθηκε να πουλήσει το σχέδιο του στους Βρετάνους αμέσως μετά τον πόλεμο  αλλά αυτοι  απέριψαν την προσφορά του με το αιτιολογικό οτι΄"αυτό το αυτοκίνητο δεν είχε προοπτικές στην αγορά!"
  Πάντως είναι αξιοσήμειωτο ότι σε αντίθεση με τις προαναφερομένες δημιούργιες του Δρ. Πόρσε οι οποιές είχαν διάφορα μηχανιλογικά προβλήματα π.χ. τα αρμάτα τύπου "Τίγρης" σύμφωνα με αναφορά της Βέρμακτ της 30 Ιανουάριου 1945 είχε ποσοστο επιχειρηματικής ετοιμοτήτας μόλις 45% έναντι 52% των αρμάτων τύπου Pz V "Πάνθηρας" και 98% των αρμάτων τύπου Pz IV και ο κινητήρας του PzJag "Ελέφαντας" δεν είχε ακριβώς την απαιτούμενη ιπποδύναμη συν το γεγονός οτι δεν είχε΄δευτερευόν πολυβόλο) ή τα αγωνιστικά αυτοκίνητα που ειχε σχεδιάσει  στην δεκαετία του 1930 τα οποια συμφώνα με τον Άλαν Κλάρκ ("Το Ανατολικό Μέτωπο") "ήταν τόσο  δύσκολα στον χειρισμό ώστε σε όλη την Γερμάνια μονο τρείς  οδηγοί μπορούσαν να τα οδηγήσουν εκ των οποιών ο ένας σκοτώθηκε σε ατυχήμα ενώ  οδηγούσε ένα απο αυτά"  το "Σκαθάρι" ήταν μηχανολικά αξιόπιστο και μάλλον σε αυτό το στοιχείο συν την χαμήλη τιμή του συνέβαλαν τα μέγιστα στην επιτυχία του

Στρατός 2 (Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη-Κριτική)

Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη είπε...




Το νόμισμα έχει δύο όψεις.
Ο Τρεμόπουλος τα θέματα της οικολογίας δεν ξέρω σε τι βαθμό(πάντως όχι χαμηλό) τα γνωρίζει αλλά ένα είναι σίγουρο: Τα γνωρίζει.
Όταν ήμουν Δευτέρα Λυκείου ή Τρίτη Λυκείου(δηλ μιλάω για 2005 ή 2006) είχε έρθει στο Λύκειο(20ο Ενιαίο Θεσσαλονίκης) μας να μιλήσει στην περιβαλλοντική ομάδα του σχολείου. Δεν ήμουν μέλος αλλά επειδή έτυχε μια καθηγήτρια μας να μην έχει έρθει εκείνη τη μέρα είχαμε κενό το τμήμα τη συγκρεκριμένη ώρα. Κάποια παιδιά λοιπόν ρώτησαν την Διευθύντρια μας αν μπορούσαμε να ακούσουμε τι θα πει. Η ομιλία είχε να κάνει με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Αυτό που μπορώ να πω με σιγουριά είναι ότι μιλάει ήρεμα και τα της οικολογίας κτλ το κατείχε. Μίλησε μόνο για οικολογία. Τίποτα άλλο. Η ομιλία έγινε σε μια απλή σχολική αίθουσα. Αυτός σε μια καρέκλα, εμείς στα θρανία.
Όσον αφορά την πολιτική του τοποθέτηση κι άλλες απόψεις του για αντιρρησίες,"Μακεδονικά" αναγνωστικά κτλ είμαι κάθετα αντίθετος.
Πρέπει να καταλάβουν όλοι οι λεγόμενοι "προοδευτικοί" ότι η στρατιωτική θητεία είναι υποχρέωση προς το Σύνταγμα και την πατρίδα αλλά πάνω απ' όλα δρα αποτρεπτικά για έναν πόλεμο. Είναι ιερό καθήκον.
Άλλο αν η θητεία στη πράξη έχει καταντήσει "χαμένος" χρόνος από την άποψη ότι "από εκεί που σταματά η λογική αρχίζει ο στρατός".Αυτό δεν άλλαξε ούτε θα αλλάξει. Αγάπα τον Ελληνικό στρατό με τα ελαττώματα του.
Όσο υπάρχει πάνοπλη απειλή με τεράστιο αποβατικό στόλο και ελικόπτερα τόσο η θητεία είναι απαραίτητη. Σε διαφορετική περίπτωση που δεν θα υπήρχε καμία απειλή ένας αποκλειστικά μικρότερος και πλήρως επαγγελματικός στρατός θα αρκούσε μαζί με μια κληρωτή εφεδρεία που πχ στην ηλικία των 20 ετών θα έκανε μια σύντομη "θητεία" 1-2 Μηνών ίσα ίσα να ρίξουν 10 σφαίρες και να τρέξουν λίγο.
Δεν ζούμε όμως σε παραμυθένιο κόσμο. Δεν ζούμε στη Γαλλία ή πχ στη Δανία να μην έχουμε εχθρό. Είμαστε στα Βαλκάνια και έχουμε έναν γείτονα στα Ανατολικά που είναι ύπουλος, μεθοδικός σε ότι κάνει και διεκδικεί κυριαρχικά μας δικαιώματα. Πράγματα που μας ανήκουν.
Ποιός νέος(που δεν πήγε στα 18 του για μόνιμος στρατιωτικός) στο κάτω κάτω θέλει να αφήσει δουλειές, σχολές, ξενύχτια με ποτά χορούς και γέλια, εκδρομές στη φύση, οικογένεια, φίλους, φίλες κτλ και να τρέχει στα σύνορα ντυμένος στο χακί με ένα G3 στο χέρι να φυλάει σκοπιά πχ στη 2 το βράδυ και με κάθε θόρυβο που ακούγεται μέσα στο σκοτάδι να παίζει νευρικά τη σκανδάλη? Να σκέφτεται από μέσα του: "Είναι έφοδος-έλεγχος, είναι λαθρέμποροι ή μήπως είναι οι απέναντι?"
Η "γειτονιά" μας όμως είναι άσχημη και χρειάζεται συνεχής στρατιωτική επαγρύπνηση.
Ο κόσμος δεν είναι Παράδεισος δυστυχώς. Ποιος αγαπά το ατσάλι, το αίμα και τα δάκρυα?
Μόνο αυτοί, οι μεγάλοι οικονομικοί καρχαρίες οι οποίοι πίνουν το αίμα των λαών μέσα από γραφεία με άνετες πολυθρόνες. Όλοι αυτοί που το χρήμα και η εξουσία έχει διαφθείρει την ψυχή τους. Έτσι ήταν, είναι και θα ναι πάντα ο κόσμος.
Όσο υπάρχει απειλή η θητεία είναι ιερό καθήκον.

15 Φεβρουαρίου 1936: Ο Σκαραβαίος …στη ζωή μας.

15 Φεβρουαρίου 1936: Ο Σκαραβαίος …στη ζωή μας.

Η ιστορία του Σκαραβαίου ταυτίζεται με αυτή της αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen κι αρχίζει κάπου στα μέσα της δεκαετίας του 1930, στη Ναζιστική Γερμανία. Η ιδέα για τη δημιουργία του ανήκει στον Αδόλφο Χίτλερ, ο οποίος οραματίστηκε ένα φθηνό αυτοκίνητο, που θα μπορούσε να το αποκτήσει σχεδόν ο καθένας με τις οικονομίες του.
Τον Φεβρουάριο του 1936, ο σχεδιαστής αυτοκινήτων Φερδινάρδος Πόρσε παρουσίασε τα σχέδια, που ήταν βασισμένα κατά πολύ στα προηγμένης τεχνολογίας Tatra. Ο πρώτος Σκαραβαίος κατασκευάστηκε την ίδια χρονιά στη Στουτγάρδη και είχε την ίδια μορφή με την οποίο τον γνωρίζουμε και σήμερα.
Παρότι σχεδιάστηκε ως το «λαϊκό αυτοκίνητο», το θρυλικό κατσαριδάκι διέψευσε κάθε πρόβλεψη. Έγινε διαχρονικό, κυρίως μετά τη δεκαετία του ’60, οπότε «υιοθετήθηκε» από τους χίπις.
Στις 21 Ιουλίου του 2003 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στο Μεξικό ο τελευταίος κλασσικός Σκαραβαίος, ο οποίος τοποθετήθηκε στο μουσείο της εταιρίας στο Βόλφσμπαργκ της Γερμανίας. Έως τότε είχαν πωληθεί περισσότερα από 21,5 εκατομμύρια μοντέλα.