Παρασκευή, 26 Απριλίου 2013

Αντιμέτωπη η Δύση με τη δική της παρακμή!

Φαήλος Κρανιδιώτης

 Εικόνα: Φαήλος ΚρανιδιώτηςΗ Δύση μέσα από την πνευματική παρακμή της εκτρέφει τους θύτες της. Τρεις βασικούς πυλώνες έχει ο πολιτισμός της Ευρώπης και του «τέκνου» της, της Βόρειας Αμερικής. Την Αθήνα, τη Ρώμη και τον χριστιανισμό. Ακόμη και η ανεκτικότητα στις άλλες θρησκείες, σε αυτούς τους τρεις πνευματικούς πυλώνες έχει την ηθική και φιλοσοφική βάση της.

When Profiling Becomes a Real Menace

undefined

Apr 24, 2013
Some media found the possibility that foreign terrorists bombed the Boston Marathon to be too tantalizing an explanation to pass up, even when it snares the wrong suspects.

The Baby-Faced Bomber

BostonSuspect2.jpg

Apr 24, 2013
Sometimes a picture speaks volumes. Sometimes it’s outright deceptive. The picture of “Bomber No. 2″ didn’t look a bit like a mass murderer. A sweet-faced college kid, the former lifeguard, the nice young man described by classmates and friends. It couldn’t be. There must be some outside organization calling the shots. An international conspiracy, perhaps. Brainwashing.

Βροντερό όχι της Μέρκελ σε πρόταση για πανευρωπαϊκή εγγύηση καταθέσεων; Μήπως γιατί ετοιμάζει κουρέματα;

merkel 1Ο ενιαίος μηχανισμός εγγύησης καταθέσεων στην Ευρωζώνη δεν μπορεί να γίνει ξεκαθάρισε η Μέρκελ, ανάβοντας εκ νέου φωτιές για επικείμενα κουρέματα καταθέσεων.

Ομιλία Ν. Κουτσού στην εκδήλωση της ΣΕΥΑΕΚ & ΣΑΚ για την Κύπρο

koutsou
Ομιλία του βουλευτή της Κυπριακής Βουλής Νίκου Κουτσού στην εκδήλωση της ΣΕΥΑΕΚ-ΣΑΚ με θέμα: “Ο στραγγαλισμός της Κύπρου, προοίμιο για νέο Σχέδιο Ανάν”, που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Απριλίου στο Πνευματικό Κέντρο Ρουμελιωτών.
Καλησπέρα κυρίες και κύριοι και σας ευχαριστώ για την πρόσκληση.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η Νέα αποδόμηση των Ενόπλων Δυνάμεων…


    Σήμερα παρουσιάζεται στην Βουλή τη και συγκεκριμένα στην επιτροπή Εξωτερικών και Άμυνας, η νέα δομή δυνάμεων. 
Διαβάστε αποκλειστικά ποιες μονάδες-σχηματισμοί κλείνουν…

Η μάχη της Αλαμάνας και η ηρωική θυσία του Αθανασίου Διάκου (23 Απριλίου 1821)

undefined
άρθρο του Φιλίστωρος
Πρόλογος – η Βοιωτία επαναστατεί (27 Μαρτίου 1821)
Το τρίτο δεκαήμερο του Μαρτίου του 1821 υπήρχαν πολλές ενδείξεις και διάσπαρτες φήμες, ότι οι Έλληνες θα επαναστατούσαν με κύρια εστία την Πελοπόννησο. Στην Ανατολική Στερεά Ελλάδα, στην περιοχή της Λιβαδειάς καπετάνιος στο αρματολίκι της περιοχής ήταν ο Αθανάσιος Διάκος γεννημένος στη Μουσουνίτσα Φωκίδος και μυημένος στην Φιλική Εταιρεία, ήδη από το 1818, όταν ήταν πρωτοπαλίκαρο του Οδυσσέα Ανδρούτσου. Όταν μέσω του αγγελιοφόρου και υπαρχηγού στο αρματολίκι Βασίλη Μπούσγου μαθεύτηκε η γενική εξέγερση στην Πελοπόννησο, ο Διάκος αποφάσισε να υψώσει την σημαία της Επανάστασης κάμπτοντας τους όποιους δισταγμούς και των προκρίτων της περιοχής (Λογοθέτης, Λάμπρος Νάκος, Φίλων).

O λογοτέχνης Γεώργιος Βιζυηνός, (1849-1896): Το τραγικό τέλος ενός μεγάλου λογοτέχνη

undefined
του Τάσου Κοντογιαννίδη

Δημοσιογράφος περιγράφει πώς είδε τον Γ. Βιζυηνό πριν πεθάνει.
Ο μεγάλος έρωτας σάλεψε τα μυαλά του…
Τις παραμονές των Χριστουγέννων του 1895 ένας δημοσιογράφος επισκέφθηκε στο «Δρομοκαϊτειον Φρενοκομείον» τον μεγάλο λογοτέχνη Γεώργιο Βιζυηνό, ξεχασμένο από όλους, όπως είναι σήμερα παρόμοιοί του «παρκαρισμένοι» σε ιδρύματα (ψυχιατρεία) ή ηλικιωμένοι σε γηροκομεία. Ο δημοσιογράφος επισκέφθηκε τον Βιζυηνό για να του δώσει λίγη χαρά, στοργή, ζεστασιά όπως προσδοκούν οι δύσμοιροι τούτοι συνάνθρωποί μας τέτοιες μέρες…

Ο ποιητής Οδυσσέας Ελύτης

undefined
«Στην αρχή το ΦΩΣ και η ώρα η πρώτη
που τα χείλη ακόμη στον πηλό
δοκιμάζουν τα πράγματα του κόσμου.
Αίμα πράσινο και βολβοί στη γη χρυσοί
Πανωραία στον ύπνο της άπλωσε και η θάλασσα
Γάζες αιθέρος τις αλεύκαντες
Κάτω από τις χαρουπιές και τους μεγάλους όρθιους φοίνικες.
Εκεί μόνος αντίκρισα
Τον κόσμο
Κλαίγοντας γοερά
Η ψυχή μου ζητούσε σηματωρό και κήρυκα…»

Ο Ρυθμός στο Σύμπαν και στην Τέχνη

undefined
Γράφει ο Γεράσιμος Γ. Γερολυμάτος
     1.  Ο Ρυθμός και η περιοδικότητα είναι κινητικές μορφές έκφρασης του χρόνου σε σχέση με το χώρο και την ύλη. Οι κινητικές αυτές μορφές προσδιορίζουν την έκταση (διάρκεια) της χρονικότητας με αριθμούς μαθηματικούς στη βάση της αδιάλειπτης επαναληπτικότητας. Η Γη περιστρέφεται ασταμάτητα γύρω από τον Ήλιο και από τον εαυτό της, ολοκληρώνοντας μια πλήρη περιστροφή σε διάρκεια 24 ωρών. Δεν είναι οι 24 ώρες το πλέον σημαντικό μέγεθος, αλλά το ίδιο το φαινόμενο της σταθερής περιοδικότητας της περιστροφής, που έχοντας το χαρακτήρα του αξιώματος μας επέτρεψε να διαιρέσουμε σε ώρες και λεπτά τη διάρκεια αυτού του σταθερού φυσικού φαινομένου της περιστροφής, προκειμένου να ρυθμίσουμε τις ανάγκες της ζωής μας και να βάλουμε μια τάξη-κατανοητή για εμάς- στην φαινομενική απεραντοσύνη του σύμπαντος κόσμου.

Η τέχνη στον 14ο αιώνα και ο ζωγράφος Giotto di Bondone (1266-1337)

undefined
Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
     Όπως ήδη αναφέραμε,οι βάσεις της ιταλικής Αναγέννησης είχαν τεθεί από τους μεγάλους καλλιτέχνες του 12ου και του 13ου αι., δηλαδή της ρομανικής και της γοτθικής περιόδου. Ο Cimabue (1240-1302) και ιδιαίτερα ο Giotto di Bondone (1266-1337), έπαιξαν πρωταρχικό ρόλο, αλλά επίσης στη διαμόρφωσή της συνέβαλλαν τα μέγιστα και άλλοι καλλιτέχνες. Στα έργα των καλλιτεχνών αυτών, όπως π.χ. των αδελφών Lorenzetti, υπάρχει ακόμα η αλληγορία της μεσαιωνικής τέχνης, καθώς η δράση τους κινείται στο μεσοδιάστημα της μετάβασης προς την αναπαραστατική τελειότητα της Αναγέννησης. Τα έργα τους, βέβαια, εκφράζουν ήδη τη νέα αξιολόγηση του ανθρώπου και τις σχέσεις ανάμεσα στον άνθρωπο και τον κόσμο ή τον Θεό, που γεννούνται από τον πολιτισμό των πόλεων και θα ανθήσουν αργότερα στην Αναγέννηση. Γενικά η δράση των καλλιτεχνών του 14ου αι., οριοθέτησε τη γοτθική ζωγραφική του μεσαίωνα, που έφτανε στο τέλος της, από την περίοδο της πρώιμης Αναγέννησης, που διήρκεσε όλο τον 15ο αι.

The New Potsdam Agreement blog – eliminate the beast of Germanism!

undefined
   The “New Potsdam Agreement” blog presents vital information regarding the German role in the current economic, geopolitical and social disaster underway in South Europe, which however is spreading all over the world.

Little Boy

undefined
«Μακάριοι οι ειρηνοποιοί, ότι αυτοί Υιοί Θεού κληθήσονται…»
 
Του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Σφύριζε δαιμονισμένα, καθώς ορμούσε ασυγκράτητη στο μαύρο κενό. Ο αέρας έγλειφε τα πλευρά της ουρλιάζοντας με πόνο, απ΄το σκίσιμο που του έκανε η αεροδυναμική της μάζα, για να ενώσει πάλι τα κομμάτια του πίσω της, μέσα σε μια ανακουφιστική ανακύκλωση. Αισθανόταν τα ηλεκτρονικά της σπλάχνα να πάλλουν απ΄την υπέρμετρη ένταση που την κυρίευε. Άκουγε το μονότονο και ρυθμικό κτύπημα της καρδιάς της, προσπαθώντας να υπολογίσει με το μέτρημα των κτύπων την απόστασή της από το σημείο επαφής…52,51,50,49,48…

Επί τίνα επιβλέψω, αλλ’ ή επί τον ταπεινόν και ησύχιον;

                                                                                                                     (Ησ. ξς’ 2)
Ο ΑΝΑΠΕΣΩΝΓράφει ο Πελασγός ο Μιλήσιος

Ιδού αναβαίνομεν εις Ιεροσόλυμα, και ο Υιός του ανθρώπου παραδοθήσεται τοις αρχιερεύσι και γραμματεύσι, και κατακρινούσιν Αυτόν θανάτω, και παραδώσουσιν Αυτόν τοις έθνεσι, και εμπαίξουσιν αυτώ και μαστιγώσουσιν αυτόν και εμπτύσουσιν αυτώ και αποκτενούσιν αυτόν, και τη τρίτη ημέρα αναστήσεται.(Μαρκ. ι’ 33, 34)