Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

1789: Η Διακήρυξη των δικαιωμάτων του ανθρώπου και του πολίτη




Η ανθρώπινη δουλεία είναι τόσο αρχαία, όσο και η οργανωμένη ανθρώπινη κοινωνία. Ξεκίνησε σχεδόν ταυτόχρονα με την ανάπτυξη της ιδιοκτησίας των μέσων παραγωγής και εξελίχθηκε σε θεσμό που προσπάθησαν να δικαιολογήσουν ακόμα και φωτισμένοι σκεπτόμενοι άνθρωποι όπως ο Αριστοτέλης κι ο Πλάτων.
Από κράτος σε κράτος, μόνο η μορφή της δουλείας και η αντιμετώπιση των δούλων διέφερε. Στην αρχαία Κίνα και στη Σπάρτη, οι δούλοι ανήκαν στο κράτος. Στην αρχαία Ρώμη και στις άλλες ελληνικές πόλεις, ανήκαν σε ιδιώτες. Στη Σπάρτη, η αντιμετώπισή τους ήταν παραπάνω από σκληρή κι έφτανε ως τη δολοφονία εκείνων από τους είλωτες, που τύχαινε να διακριθούν. Ο Πλούταρχος έγραψε πως η Σπάρτη ήταν η καλύτερη πόλη για τους ελεύθερους κι η χειρότερη για τους δούλους. Για τους Ρωμαίους, ο δούλος ήταν πράγμα (res). Για τους Αθηναίους, ένα μέλος της οικογένειας που μπορούσαν να το κάνουν ό,τι θέλουν, πάντα ως ένα σημείο (ο δούλος είχε δικαίωμα να διαμαρτυρηθεί για σκληρή συμπεριφορά του ιδιοκτήτη του και καμιά φορά δικαιωνόταν). Το δουλεμπόριο ξεκίνησε κάπως αργότερα. Στην αρχαία Ελλάδα, κατά την παράδοση, πρώτοι δουλέμποροι ήταν οι Χιώτες.

Η Μάχη της Μυκάλης




Η Μάχη της Μυκάλης διεξήχθη στις 27 Αυγούστου 479 π.Χ στη Μυκάλη της Ιωνίας μεταξύ των Ελλήνων και των Περσών, κατά τη δεύτερη περσική εισβολή στην Ελλάδα. Έληξε με αποφασιστική νίκη των Ελλήνων και είχε ως επακόλουθο την ελληνική αντεπίθεση. Το 480 π.Χ, οι Πέρσες πέτυχαν νίκες στις Θερμοπύλες και στο Αρτεμίσιο, έχοντας καταστρέψει τη Βοιωτία, τη Θεσσαλία και την Αττική – ωστόσο, οι Έλληνες πέτυχαν αποφασιστική νίκη στη ναυμαχία της Σαλαμίνας και εμπόδισαν την προώθηση των Περσών. Τον Αύγουστο του 479 π.Χ, οι Έλληνες συγκέντρωσαν στρατό για να αντιμετωπίσουν τους Πέρσες στις Πλαταιές, όπου οι Έλληνες πέτυχαν αποφασιστική νίκη – παράλληλα, ο Λεωτυχίδας Β’, διοικητής του ελληνικού στόλου, επιτέθηκε στους Πέρσες και κατέστρεψε τον στόλο τους και, αργότερα, το πεζικό τους.
Μετά τις δύο αυτές μάχες ακολούθησε η ελληνική αντεπίθεση και ο πόλεμος συνεχίστηκε για περίπου 30 έτη. Αν και οι δύο μάχες είχαν αποφασιστική σημασία δεν θεωρούνται θρυλικές όπως η αυτές του Μαραθώνα, των Θερμοπυλών και της Σαλαμίνας. Οι μάχες στις Πλαταιές και στη Μυκάλη ήταν οι τελευταίες της δεύτερης περσικής εισβολής στην Ελλάδα, αλλά δεν θεωρούνται θρυλικές όπως αυτές στις Θερμοπύλες, στον Μαραθώνα και στη Σαλαμίνα – αυτό οφείλεται στην κατάσταση του ελληνικού στρατού πριν τη μάχη και στις στρατηγικές τους. Οι Πλαταιές και η Μυκάλη έχουν μεγάλη στρατηγική σημασία, καθώς απέδειξαν γι’ άλλη μια φορά την υπεροχή του οπλίτη.[63] Οι Πέρσες ξεκίνησαν να προσλαμβάνουν Έλληνες μισθοφόρους, κάτι που περιγράφεται στην «Κύρου Ανάβαση» του Ξενοφώντα.

27 Αυγούστου- Το μαρτύριο του +Aγίου Χρυσοστόμου Σμύρνης (συγκλονιστικές μαρτυρίες)



assets_LARGE_t_420_8337375_type12128Προφητικά λόγια του Χρυσοστόμου κατά την ώρα της χειροτονίας του σε Μητροπολίτη Δράμας το 1902

«Ζητώ μεγάλον Σταυρόν, επί του οποίου θα δοκιμάσω την ευχαρίστησιν, καθηλούμενος και μη έχω έτερον τι να δώσω προς σωτηρίαν της ημετέρας λατρευτής πατρίδος, να δώσω το αίμα μου. Ούτως εννοώ το έπ” εμοί την ζωήν και την αρχιερωσίνην»… «…και η μίτρα, έλεγε, την οποίαν αι άγιαι χείρες σου εναπέθεσαν επί της κεφαλής μου, εάν πέπρωται, να απολέση ποτέ την λαμπηδόνα των λίθων της θα μεταβληθεί εις ακάνθινον στέφανον μάρτυρος ιεράρχου».

Βρέθηκε στην Πολωνία τρένο με το χρυσό των ναζί!


Το «χρυσό τρένο των Ναζί» ήταν έως σήμερα ένας μεταπολεμικός μύθος που εικαζόταν ότι μετέφερε ανεκτίμητους θησαυρούς. Σήμερα ο αναπλ. Δήμαρχος της πόλης του Walbrzych, Zygmunt Nowaczyk παραδέχθηκε την ύπαρξη του «ευρήματος», όπως το χαρακτήρισε, αρνούμενος να προσδιορίσει την ακριβή τοποθεσία «που παραμένει μυστική».

Αναφορές απ’ τα πολωνικά ΜΜΕ τονίζουν ότι έχει κινητοποιηθεί ο στρατός προς φύλαξη της ευρύτερης περιοχής ενώ γίνονται συσκέψεις για το πως θα προχωρήσει η διαδικασία των εκσκαφών που απαιτούνται.

ΕΧΟΥΝ ΞΕΦΥΓΕΙ ΟΙ ΠΛΟΥΣΙΟΙ-Κότερα νέας γενιάς -Δεν είναι πλεούμενα, είναι βίλες (εικόνες)



Κότερα νέας γενιάς -Δεν είναι πλεούμενα, είναι βίλες [εικόνες+βίντεο]
rich708_0
Τα ήθελαν όλο και πιο μεγάλα, όλο και πιο χλιδάτα, με ακόμη περισσότερα αξεσουάρ και με υποβρύχια, επιπλέον. Αλλά κι αυτά τα βαρέθηκαν. Τώρα, οι σχεδιαστές προσπαθούν να ξεπεράσουν κάθε φαντασία για να ερεθίσουν το ενδιαφέρον των πολυεκατομμυριούχων.

ΓΙΑΤΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ ΠΑΕΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΟΡΝΕΣ;



Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ για την ηθική ποιόητα όσων έμειναν στη ΝΔ, δηλαδή ούτε ένας αδιάφθορος.

Κοινοποίηση:

Ο κυνικός αστρολόγος vs των γιαλατζί δημοσκοπήσεων


Ο...ΚΥΝΙΚΟΣ-2013. (37)του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου
Μη τσιμπάτε ρε σεις με τις δημοσκοπήσεις! Παίζουν με το μυαλό σας!
Πιο έγκυρες είναι οι προβλέψεις των καφετζούδων και ημών των αστρολόγων, παρά οι δικές τους. Κι αν δεν πιστεύετε ούτε κι εμάς, τότε δώστε βάση τι λένε οι γύρω σας και θα καταλάβετε ποια θα είναι τα αποτελέσματα των εκλογών. Ο Καμένος κωλοτούμπας θα ξεροψηθεί ο μαύρος και ο μικρομέγας Τσιπραλέων, χωρίς αυτοδυναμία, θα πάρει κι αυτός 3Χ8% και πολύ θα του είναι.
Το ποσοστό όσων επιθυμούν την επιστροφή στο εθνικό νόμισμα, είναι σίγουρα πολύ μεγαλύτερο από εκείνο που κάποιοι θέλουν να παρουσιάζουν. Και είναι οπωσδήποτε διακομματικό. Οι επερχόμενες εκλογές, θα ξεκαθαρίσουν ακόμα περισσότερο το πόσο τοις εκατό, μιας και το διακύβευμα τους γίνεται ολοένα και πιο καθαρό και αφορά το δίλημμα ευρώ ή Δραχμή, που είναι και η ουσία του πράγματος, εφόσον περάσαμε ήδη το ασαφές και εν πολλοίς πλαστό δίλημμα μνημόνιο/αντιμνημόνιο και το ακόμα ασαφέστερο Δημοψήφισμα περί συμφωνίας ή μη. Το 62% του ΟΧΙ, θα πάρει αναγκαστικά μια πιο στέρεα και αδιαμφισβήτητη μορφή προς το εθνικό νόμισμα στις εκλογές που έρχονται.

Μ. Saussure και Lacan: Απο τη γλωσσολογία στην ψυχανάλυση


Αν και ο Φρόυντ σε όλη τη διάρκεια της ερευνητικής και συγγραφικής του πορείας παρουσιάζει ένα μόνιμο ενδιαφέρον για τη γλώσσα και τη συνδέει με την προβληματική του ασυνειδήτου -είναι γνωστή η παρομοίωση που κάνει σχετικά με τα όνειρα, ότι δηλαδή είναι γρίφοι που πρέπει να αποκρυπτογραφηθούν-, εκείνος ο οποίος θέτει τη γλώσσα σε πρωταρχική σύνδεση με το ασυνείδητο και τη δόμηση του υποκειμένου είναι ο Ζακ Λακάν. Ο Λακάν προγραμματικά διατυπώνει τη θεωρία του ως “επιστροφή στον Φρόυντ”, μια επιστροφή που κατά τα φαινόμενα κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις: η μία με την κυριολεξία της λέξης -επιστρέφουμε από κάπου που έχουμε φύγει· και όντως η ψυχανάλυση τον καιρό της εναρκτήριας ομιλίας του Λακάν
(“Ο λόγος της Ρώμης” 26-27/9/1953) παρουσιάζει συμπτώματα αν όχι φυγής, τουλάχιστον απομάκρυνσης, από το πνεύμα του Φρόυντ -απόδειξη ο αμερικάνικος νεοφροϋδισμός και η ένταξη της ψυχανάλυσης στους κλάδους της πειραματικής ψυχολογίας. Το άλλο πνεύμα της επιστροφής είναι “συνδηλωτικό”: επιστρέφουμε σε κάτι, αφού πρώτα έχουμε πάει αλλού, και γυρνούμε εμπλουτισμένοι από την εμπειρία του καινούριου τόπου. Αυτός ο καινούριος τόπος είναι για τον Λακάν η γλωσσολογία, και πιο συγκεκριμένα η γλωσσολογία όπως αναπτύχθηκε από τον θεμελιωτή της F. deSaussure.


image

Λάδι στη φωτιά ρίχνει ο πρωθυπουργός της Αλβανίας Έντι σχολιάζοντας τις δηλώσεις του εκπροσώπου του ελληνικού ΥΠΕΞ για τα επεισόδια που έλαβαν χώρα στον ιερό ναό του Αγίου Αθανασίου στους Δρυμμάδες Χειμάρρας.
Το σχόλιο έγινε ενώ εκατοντάδες κάτοικοι έχουν συγκεντρωθεί και σήμερα έξω από τον ήδη μισογκρεμισμένο ναό, αποφασισμένοι να μην επιτρέψουν στις αρχές να συνεχίσουν τη κατεδάφιση του ναού με το επιχείρημα ότι ανεγέρθη αυθαίρετα.
Όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, ερωτηθείς από πολίτη, μέσω Twitter, για το πώς σχολιάζει τις δηλώσεις και αν τις βλέπει ως παρέμβαση στα εσωτερικά της Αλβανίας, ο κ. Ράμα απάντησε:
«Το έκαναν συχνά στο παρελθόν, το κάνουν ακόμα, αλλά πιο σπάνια. Θα τους χρειαστεί λίγος ακόμη χρόνος για να το συνειδητοποιήσουν».
Η Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας καταδίκασε τα όσα συνέβησαν στους Δρυμμάδες, λέγοντας πως πρόκειται για γεγονότα «που θίγουν την περιουσία και την ελευθερία της θρησκευτικής πίστης».
Απηύθυνε δε, έκκληση στους πιστούς να διατηρήσουν την ψυχραιμία τους ενώπιον των προκλήσεων και να παραμείνουν αποφασισμένοι σε ό,τι αφορά την υπεράσπιση του ναού.
Κάλεσε ακόμη το Κράτος να αναλάβει τις νομικές ευθύνες που απορρέουν από το Νόμο αρ. 10057/22.01.2009 «Για την επικύρωση της συμφωνίας μεταξύ του Υπουργικού Συμβουλίου της Δημοκρατίας της Αλβανίας και της Ορθόδοξης Αυτοκέφαλης Εκκλησίας της Αλβανίας» που εγγυάται το άθικτο (απαραβίαστο) των χωρών λατρείας και την προστασία τους από το Κράτος.
Η Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Αλβανίας ανακοίνωσε ότι θα επισκευάσει το ναό του Αγίου Αθανασίου στους Δρυμμάδες, που αποτελεί περιουσία της, βάσει νομικών πράξεων και δικαστικών αποφάσεων.
«Η Εκκλησία είναι η μόνη αρχή, αναγνωρισμένη διά του νόμου, η οποία μπορεί να αναλάβει την ανέγερση των ορθόδοξων χώρων λατρείας. Είναι γνωστό κι από το Υπουργείο Πολιτισμού και το Ινστιτούτο Μνημείων ότι αυτός ο ναός δεν είναι πολιτιστικό μνημείο» τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση.

Σταμάτα να γράφεις Greeklish



image

Η καταστροφική μόδα των ημερών, η οποία καθόλου αθώα δεν είναι, στα επόμενα χρόνια θα έχει σίγουρα καταστρέψει μεγάλο μέρος του μοναδικού πολιτισμού μας.

Δυστυχώς, η πλειοψηφία θεωρεί το θέμα μη επικίνδυνο και συνεχίζει να το στηρίζει εφόσον δεν καταλαβαίνει την σημαντικότητα του.

Συστημικές Όψεις της Ελληνικής Οικονομικής Κρίσης



greece-financial-crisisτου Μιχάλη Διακαντώνη-Οικονομολόγου/Διεθνολόγου
Απ’ τις απαρχές της ελληνικής οικονομικής κρίσης, οι περισσότερες αναλύσεις οικονομικο-πολιτικού χαρακτήρα, εντόπιζαν τη ρίζα του κακού στις διαχρονικές παθογένειες του ελληνικού κράτους. Είναι δεδομένο ότι παράγοντες όπως η δυσλειτουργικότητα μέρους του δημοσίου τομέα, η φοροδιαφυγή και η φοροαποφυγή, η γραφειοκρατία και το σύνθετο νομοθετικό πλαίσιο, η καθυστέρηση στην απονομή δικαιοσύνης, η απουσία επαρκών ελεγκτικών μηχανισμών, καθώς και η έλλειψη κινήτρων για τη νέα επιχειρηματικότητα έχουν διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επιδείνωση της ελληνικής οικονομίας. Ωστόσο, συχνά παραλείπεται ή αποφεύγεται εντέχνως να δοθεί βάρος στον συστημικό χαρακτήρα της ελληνικής κρίσης και στους παράγοντες που προκαλούν αυτήν τη συστημικότητα. Για το λόγο αυτό, σκοπός της παρούσας ανάλυσης είναι να υπάρξει μια προσέγγιση τριών επιπέδων τα οποία θα αναδεικνύουν τα συστημικά χαρακτηριστικά της ελληνικής περίπτωσης. Πρώτον, θα εξεταστεί η σημασία της σύνθεσης της οικονομικής δραστηριότητας ενός κράτους και του τρόπου με τον οποίο αυτή οδηγεί σε μείωση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητάς του στο πλαίσιο της Ευρωζώνης. Δεύτερον, θα εξεταστεί η διαδρομή των εμπορικών και κεφαλαιακών ροών εντός Ευρωζώνης και πώς αυτή επιτείνει τις ελληνικές οικονομικές αδυναμίες μέσω της λανθασμένης οικονομικής πολιτικής που ακολουθούν οι χώρες του Πυρήνα (προεξαρχούσης της Γερμανίας). Τρίτον, θα εξεταστούν οι συνέπειες που επιφέρουν οι διεθνείς χρηματοπιστωτικές κρίσεις (όπως αυτή του 2008) στις οικονομίες όλων των κρατών, ανεξαρτήτως των εγγενών τους οικονομικών χαρακτηριστικών.

Λάκκοι και Ανώμαλοι – Η κληρονομιά του κομμουνιστή Μαρκ Αστον…




Λάκκοι και Ανώμαλοι – Η κληρονομιά του κομμουνιστή Μαρκ Αστον
Ο Αστον ήταν πολλά πράγματα, αλλά ήταν πρώτα και πάνω από όλα κομμουνιστής. Αυτό ποτέ του δεν το έκρυψε. Δυστυχώς η ταινία αποσιωπά έναν από τα σημαντικότερα κίνητρα που οδηγούσαν και ενέπνεαν τον Αστον σε όλες του τις δράσεις.
Επρεπε να περάσουν τρεις δεκαετίες για να μπορέσει το BBC και η βρετανική κινηματογραφική βιομηχανία να διηγηθούν την εκπληκτική ιστορία του Μαρκ Αστον.
Τριάντα χρόνια είναι πολύς καιρός, για την ακρίβεια μερικά χρόνια περισσότερα από την τραγικά σύντομη ζωή του Αστον, που χάθηκε πρόωρα από το AIDS σε ηλικία μόλις 26 ετών το 1987.
Ο Μαρκ, ένας πολυσχιδής νεαρός Ιρλανδός, ήταν ακτιβιστής για τα δικαιώματα των γκέι και ιδρυτικό μέλος — κάποιοι θα έλεγαν ο βασικός ιδρυτής, της ομάδας Lesbians and Gays Support The Miners (LGSM -Λεσβίες και Ομοφυλόφιλοι Υποστηρίζουν τους Ανθρακωρύχους), κατά τη διάρκεια της επικής απεργίας των ανθρακωρύχων στη δεκαετα του ‘80.
H LGSM συγκροτήθηκε για να υποστηρίξει τους βρετανούς ανθρακωρύχους στην απεργία του 1984-85 που κράτησε έναν ολόκληρο χρόνο. Υπήρχαν 11 ομάδες LGSM σε όλη τη Βρετανία, η LGSM του Λονδίνου ήταν η μεγαλύτερη.

Ουκρανία: Συμφωνία για να επιδιωχθεί «σχολική εκεχειρία» από την Τρίτη


«Μέχρι να ανοίξουν τα σχολεία να έχουν σιγήσει πλήρως τα όπλα»
Ουκρανία: Συμφωνία για να επιδιωχθεί «σχολική εκεχειρία» από την Τρίτη
Μινσκ.
Το Κίεβο και οι φιλορώσοι ένοπλοι συμφώνησαν, σε μία «κίνηση καλής θέλησης», συμφώνησαν να επιδιώξουν παύση όλων των εχθροπραξιών από την ερχόμενη Τρίτη, σύμφωνα με τον Οργανισμό για την Ασφάλεια και Συνεργασία στην Ευρώπη (ΟΑΣΕ) που διαμεσόλαβησε για τις συνομιλίες. Η μέχρι τώρα επισφαλής εκεχειρία έχει διαρραγεί από «σποραδικές» παραβιάσεις, για τις οποίες η κάθε πλευρά κατηγορεί την άλλη.

Συμβούλιο της Ευρώπης: «Λάθος η στρατιωτικοποίηση των συνόρων!»


Η στρατιωτικοποίηση των συνόρων της Βουλγαρίας και της Ουγγαρίας αποτελεί τη «λάθος απάντηση» στην αύξηση των ροών μεταναστών και προσφύγων προς τις ευρωπαϊκές χώρες, σημείωσε ο Επίτροπος του Συμβουλίου της Ευρώπης για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα Νιλς Μούιζνιεκς χθες Τετάρτη.

Την Παρασκευή οι αρχές της Βουλγαρίας ανακοίνωσαν ότι είναι έτοιμες να αναπτύξουν στρατεύματα για να εγγυηθούν την ασφάλεια των νοτιοδυτικών συνόρων της χώρας με την Ελλάδα και με την πΓΔΜ ώστε να αποτραπεί μια νέα μαζική προσέλευση προσφύγων. Εξάλλου η Βουδαπέστη εξέδωσε μια ανακοίνωση με την οποία διεμήνυσε πως σχεδιάζει να αναπτύξει στρατεύματα στα σύνορά της με τη Σερβία χθες, καθώς αριθμός-ρεκόρ μεταναστών και προσφύγων φθάνουν από εκεί στην Ουγγαρία. Το κοινοβούλιο της Ουγγαρίας αναμένεται να ψηφίσει επί της σχετικής πρότασης την επόμενη εβδομάδα.

Η ιστορία του βιβλίου των Ρεκόρ Γκίνες


Το πρώτο βιβλίο Γκίνες, 1955Το πρώτο βιβλίο Γκίνες, 1955

Για περισσότερο από μισό αιώνα, το Βιβλίο Γκίνες (Guinness) έχει ταυτίσει το όνομά του με κάθε είδους ρεκόρ. Ανθρώπινα επιτεύγματα και «θαύματα» της φύσης απ' όλο τον κόσμο καταγράφονται κάθε χρόνο, αφού προηγουμένως διαπιστωθεί η γνησιότητά τους.
Η πρώτη έκδοση του βιβλίου κυκλοφόρησε στις 27 Αυγούστου του 1955. Η ιδέα για τη δημιουργία του τέθηκε για πρώτη φορά στην μπυραρία «Γκίνες» του Δουβλίνου, απ' όπου πήρε και το όνομά του. Το θέμα της συζήτησης εκείνη τη βραδιά μεταξύ των θαμώνων ήταν το κυνήγι. Όταν τέθηκε το ερώτημα «ποιο είναι το πιο γρήγορο θήραμα», διαπιστώθηκε ότι κανένα από τα βιβλία αναφοράς της εποχής δεν περιείχε την απάντηση.

Ποτάμης, ο υπηρέτης του σκότους



wpid-20150826111810.jpg wpid-20150826111815.jpg




Ο πιο σύντομος πόλεμος της ιστορίας


Το χαρέμι του Σουλτάνου μετά τον βομβαρδισμόΤο χαρέμι του Σουλτάνου μετά τον βομβαρδισμό

Ο πιο σύντομος πόλεμος της ιστορίας της ανθρωπότητας ήταν αυτός ανάμεσα στη Μεγάλη Βρετανία και το Σουλτανάτο της Ζανζιβάρης. Έγινε στις 27 Αυγούστου 1896 και διήρκεσε μόλις 38 λεπτά.
Η σύρραξη προκλήθηκε από τον θάνατο του 39χρονου σουλτάνου της Ζανζιβάρης Χαμάντ μπιν Τουβαϊνί αλ Μπουσαίντ, πιστού συμμάχου της αποικιακής Βρετανικής Αυτοκρατορίας, στις 25 Αυγούστου 1896. Ο ανιψιός του Χαλίντ αλ Μπαργκάς (1874 – 1927) βρήκε την ευκαιρία και άρπαξε πραξικοπηματικά την εξουσία. Όμως, δεν ήταν αρεστός στους Άγγλους, που προτιμούσαν τον θείο του Χαμούντ μπιν Μουχάμεντ (1853 – 1902).

Τεράστιο όπλο για Λαφαζάνη η έλευση της Βαλαβάνη…



…θα το βάλει μάλιστα και στο προεκλογικό πρόγραμμα:
«Ψηφίστε μας και πριν την στραβή θα σας το σφυρίξουμε για να κάνετε την καβάτζα σας».

Αλμανάκ Βασική Έκδοση 27 Αυγούστου

Προβάλλονται μόνο τα σημαντικότερα!
Η πλήρης έκδοση της ημερομηνίας αυτής περιλαμβάνει 100 Γεγονότα, 23 Γεννήσεις και 25 Θανάτους.
Για να δείτε την πλήρη έκδοση ή να ενεργοποιήσετε τα φίλτρα θα πρέπει πρώτα να συνδεθείτε.   Δεν είστε ακόμα συνδρομητής; Μάθετε περισσότερα!
H Πλήρης Έκδοση διατίθεται και ως eBook στο Κατάστημα!  
π. Χ.
479
Η Μάχη των Πλαταιών. Οι Έλληνες, με αρχηγό τον σπαρτιάτη Παυσανία, νικούν σε αποφασιστική μάχη τον περσικό στρατό του Μαρδόνιου.