Ετικέτες

Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Ιrony: Andrew Jackson On a Federal Reserve Note



Karl Golovin, a retired customs agent and security director for Ron Paul’s presidential campaign, just forwarded a transcript of Andrew Jackson’s farewell address. It’s pretty amazing.  Here’s Karl’s intro, followed by an excerpt:
“During his presidency, Andrew Jackson viewed as his crowning achievement that he “Killed the Bank,” the 2nd Bank of the U.S. Our current ‘Federal Reserve,’ created in 1913, is the 3rd Bank of the U.S. Jackson was intent upon restoring an honest, Constitutional monetary system.
There probably never has been written a more articulate, prophetic vision of what calamity would befall our nation if we did not diligently stay that course, as argued by Jackson in the following excerpt from his farewell address in 1837. It reads as if written this very day about our present financial circumstances:”

Να κοιτάξουν τα ΧΑΛΙΑ τους οι Βρετανοί και να ζητήσουν (έστω καθυστερημένα) ΣΥΓΝΩΜΗ από την Ελλάδα…



Αναρτήθηκε από τον/την arch στο Ιουλίου 18, 2012
undefinedΠοιος δεν θυμάται το τί μας είχαν ΣΟΥΡΕΙ οι ξένοι (και ιδιαίτερα οι Βρετανοί) παραμονές των Ολυμπιακών αγώνων του 2004 στην Αθήνα…
Καθημερινά απειλούσαν περί ΜΗ αποστολής των Ολυμπιακών τους ομάδων αφού θεωρούσαν ότι η ΑΣΦΑΛΕΙΑ των αθλητών τους δεν ήταν εξασφαλισμένη…
Και ΠΛΗΡΩΝΕ ο Έλληνας φορολογούμενος τις Απ’ ΕΥΘΕΙΑΣ αναθέσεις σε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ εταιρείες για να μπούν στην ώρα τους τα συστήματα ασφαλείας…
undefined
Και κατάφερε η μικρή Ελλάδα να κάνει μεν ασφαλέστατους αγώνες αλλά τα ΧΡΕΗ τα πληρώνουμε σήμερα ΧΡΥΣΑ σε τόκους , επιτόκια και καπέλα…
Έλα όμως που η ΕΚΔΙΚΗΣΗ τρώγεται ΚΡΥΑ…
Και ήρθε η ώρα των Ολυμπιακών αγώνων στο Λονδίνο …
Όπου γίνεται ΧΑΟΣ σε όλους σχεδόν τους τομείς και κυρίως στο θέμα ΑΣΦΑΛΕΙΑ…
Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ εταιρεία που ανέλαβε την ΑΣΦΑΛΕΙΑ δεν κατάφερε (δέκα μέρες πρίν την έναρξη) να ελέγξει την είσοδο κάποιων τύπων ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΕΝΩΝ σαν ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΕΣ…
Μέχρι και έρευνα έχει διαταχθεί για αυτό το σκάνδαλο …
  • Είδατε όμως πουθενά να γίνεται λόγος για την ΑΣΦΑΛΕΙΑ των αθλητών ;;;
  • Κάποια χώρα που να δηλώνει ότι το “σκέφτεται” ΑΝ θα στήλει αθλητές ;;
  • Κάποιες εφημερίδες η κανάλια άλλων χωρών να στέλνουν ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΥΣ για να ρεζιλέψουν τους Βρετανούς ;;;
ΟΧΙ βέβαια …
Η Απόλυτη σιωπή…
Μόνο σε εμάς έκαναν “γυμνάσια” και εμείς τσιμπούσαμε και ΠΛΗΡΩΝΑΜΕ τις εταιρείες των ΧΩΡΩΝ αυτών που μας απειλούσαν ώστε να νοικιάσουμε μηχανήματα να “εξασφαλισθούν” οι συμμετοχές …
Σειρά των Βρετανών να λουστούν τις ΥΠΕΡΒΟΛΕΣ τους…
antilogos-gr.blogspot.com

Μάθε παιδί μου…Αρχαία



Αναρτήθηκε από τον/την epikairos στο Ιουλίου 23, 2012
Η εκμάθηση των Αρχαίων Ελληνικών αναπτύσσει την αντίληψη και την οπτική ικανότητα των μικρών παιδιών.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν Έλληνες επιστήμονες μετά από τριετή πειραματική έρευνα. Η τριετής πιλοτική πειραματική έρευνα του ψυχιάτρου Ι.Κ. Τσέγκου και των κλινικών ψυχολόγων Δ. Βεκιάρη και Θ. Παπαδάκη, απέδειξε ότι με τη μάθηση μιας γλώσσας όπως η Αρχαία Ελληνική μπορούν να  αναπτυχθούν και άλλες ικανότητες εκτός από τις λεκτικές, καθώς το παιδί θα πρέπει να συγκεντρωθεί αρκετά λόγω του πολυτονικού συστήματος.
Στο συμπέρασμα αυτό κατέληξαν Έλληνες επιστήμονες μετά από τριετή πειραματική έρευνα’
Μάλιστα, όπως τονίζουν, τα Αρχαία Ελληνικά ίσως θα μπορέσουν να αποτρέψουν ακόμη και την εμφάνιση της δυσλεξίας. Ειδικότερα, στο δείγμα της έρευνας φάνηκε ότι η εκμάθησητων Αρχαίων Ελληνικών επιδρά θετικά στις οπτικοαντιληπτικές ικανότητες και λειτουργίες των παιδιών ηλικίας 6-9 ετών και τις αναπτύσσει με επιταχυνόμενο ρυθμό.
Tο αποτέλεσμα αυτό συνδέεται με τον τύπο του ερεθίσματος (περισσότερα οπτικά σημεία, όπως τόνοι και πνεύματα). Το υποκείμενο εξασκείται σε ένα περισσότερο σύνθετο οπτικό ερέθισμα και έτσι φαίνεται να ωριμάζουν ταχύτερα οι αντιληπτικές και οι οπτικές λειτουργίες.
Ελπίζουμε την έρευνα αυτή να την διάβασαν και πρώην υπουργοί Παιδείας που συζητούσαν -και μάλιστα έντονα- την κατάργηση της Αρχαίας Ελληνικής από τα σχολεία..
Παιδεία…αρχαία ελληνική υπόθεση
Είναι αλήθεια ότι η Παιδεία, όπως και κάθε θεσμός, είναι μια ζωντανή πραγματικότητα, η οποία συνεχώς εξελίσσεται και προσαρμόζεται στις προκλήσεις και ανάγκες κάθε εποχής. Η διαπίστωση αυτή επιβεβαιώνεται από τις πληροφορίες και τα στοιχεία για την παιδεία από την αρχαιότητα έως σήμερα. Η σημαντικότερη διαπίστωση είναι ότι η ελληνική παιδεία άρχισε ως ιδιωτική στην αρχαιότητα και στη συνέχει έγινε δημόσια, χωρίς, φυσικά, να απουσιάσει και το ιδιωτικό σχολείο, τουλάχιστον στις πρώτες βαθμίδες της εκπαίδευσης. Σήμερα, σα να θέλει να κλείσει ο κύκλος αυτός προωθείται η αναθεώρηση του Συντάγματος για να επιτραπεί η λειτουργία και ιδιωτικών, μη κερδοσκοπικών πανεπιστημίων, με τις γνωστές αντιδράσεις που κυριαρχούν τόσο στην εκπαιδευτική κοινότητα όσο και στη Βουλή.
Από τον Όμηρο
Τις πρώτες πληροφορίες για την παιδεία στην αρχαία Ελλάδα, μας τις δίνει η μυθολογία, με την αναφορά της στο σχολείο του Κενταύρου Χείρωνα, στο Πήλιο. Ο Όμηρος, μετά, είναι μια βασική πηγή για την παιδεία στην Ελλάδα πριν από τους ιστορικούς χρόνους. Είχε ως πρότυπο τους θεούς και τους ήρωες, με προσωποποίηση όλων των αρετών. Η εκπαίδευση και αγωγή των νέων γίνεται με την ιδιωτική πρωτοβουλία και με τα ιδανικά της Πολιτείας (θρησκεία, πατρίδα, οικογένεια). Ιδιαίτερη σημασία δίνεται στη σωματική αγωγή και στον αθλητισμό γενικά (άλμα, πάλη, ακοντισμός, αρματοδρομία κ.ά.)
Το αθηναϊκό σύστημα
Το αθηναϊκό σύστημα αποβλέπει στην σωματική και πνευματική ανάπτυξη. Η αντίληψη του μέτρου, φανερώνεται από τη μαρτυρία του Θουκυδίδη: ο Αθηναίος ήταν προσωπικότητα συνδυασμένη με ικανότητες, στρατηγού, δικαστή, νομοθέτη, καλλιτέχνη και αθλητή. Μετά τα 7 χρόνια, τα κορίτσια ασχολούνται με τα οικιακά, ενώ τα αγόρια καθοδηγούνται από τον παιδαγωγό και από το σχολείο, που είναι ιδιωτικό. Η εκπαίδευση, ως τα 13 χρόνια, είναι υποχρεωτική και περιλαμβάνει 2 κύκλους. Έτσι, ως τα 9 τους χρόνια, τα παιδιά γυμνάζονται στο χορό, τη μουσική, το τόξο, το ακόντιο κ.ά. Από το 10ο χρόνο και πάνω μαθαίνουν ανάγνωση, γραφή και αριθμητική. Από τα μαθήματα αυτά, όσα αφορούσαν τη σωματική τους άσκηση, γίνονταν στην παλαίστρα και το γυμνάσιο (γυμναστήριο), ενώ αυτά που αφορούσαν τη θεωρητική τους μόρφωση γίνονταν στα διδασκαλεία. Εκτός όμως από τα σχολεία αυτά, υπήρχαν και ιδρύματα για τη μέση εκπαίδευση των μαθητών από το 13ο-18ο χρόνο της ηλικίας τους. Σ’ αυτά διδάσκονταν πολεμικές ασκήσεις, αριθμητική, γεωμετρία, αστρονομία, μουσική, γυμναστική. Η μέση εκπαίδευση προοριζόταν για τα παιδιά των πλούσιων.
Σπαρτιατικό σύστημα
Εντελώς αντίθετος ήταν ο τρόπος ανατροφής των παιδιών στη Σπάρτη. Ο Ξενοφώντας και ο Πλούταρχος παρέχουν με ακρίβεια πληροφορίες για το σύστημα της σπαρτιάτικης αγωγής. Η αγωγή είναι στρατιωτική και ο σκοπός της εκπαίδευσης είναι να δώσει στο κράτος άξιους πολεμιστές. Έτσι συνέπεια ήταν το ότι τα ανάπηρα παιδιά τα έριχναν στον Καιάδα. Τα παιδιά της Σπάρτης ήταν οργανωμένα σε στρατιωτικές ομάδες, με παιδευτικό ρόλο όπως συνέβαινε, εξάλλου, στην Κρήτη και στις περιοχές, όπου κατοικούσαν δωρικές φυλές.
Από την ηλικία των 7 ετών την ανατροφή των παιδιών αναλάμβανε η Πολιτεία με τους παιδονόμους, που είχαν την επίβλεψη των νέων, τους δίδασκαν λίγα γράμματα και μουσική, τους σκληραγωγούσαν τιμωρώντας και μαστιγώνοντας.
Συνήθιζαν οι νέοι να περπατούν ξυπόλυτοι, να κοιμούνται πάνω σε καλάμια και να είναι λιτοδίαιτοι. Η αυστηρή πειθαρχία και η τυφλή υποταγή στους ανώτερους ήταν τα βασικότερα καθήκοντα της νεολαίας. Στα κορίτσια είχαν αφήσει μεγάλες ελευθερίες. Μαζί με τα αγόρια, γυμνάζονταν κι αυτά.
Η αγωγή αυτή, που εφαρμοζόταν στα παιδιά μέχρι και ηλικίας 20 ετών, παρεχόταν σε κρατικά ιδρύματα υπό την εποπτεία των Εφόρων και μακριά από το οικογενειακό τους περιβάλλον.
Το πρόγραμμα της αγωγής στους έφηβους περιλάμβανε την εξάσκησή τους στη μουσική και σε διάφορα αγωνίσματα. Επίσης τους δίδασκαν να είναι υπερήφανοι, ορμητικοί και σύντομοι στην ομιλία τους (“λακωνίζειν» ή λακωνισμός). Από τα 20 ως τα 30 τους χρόνια, η αγωγή των νέων ήταν αποκλειστικά στρατιωτική.
Αλεξανδρινή εποχή
Όταν η Αλεξάνδρεια τον 3ο αιώνα μ.Χ. γίνεται η πρωτεύουσα του Ελληνισμού, έχουμε τη διαμόρφωση των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.
Η ιδέα τους αποδίδεται στο Δημήτριο το Φαληρέα. Με τις υποδείξεις του, ο Πτολεμαίος ο Α’ ίδρυσε μια πραγματική Πανεπιστημιούπολη με το Μουσείο (ίδρυμα αφιερωμένο στις Μούσες) και τη Βιβλιοθήκη της.
Υπήρχαν αίθουσες παραδόσεων, εργαστήρια ανατομίας, αστεροσκοπείο, ζωολογικός και βοτανικός κήπος.
Η Βιβλιοθήκη των Πτολεμαίων ήταν η πλουσιότερη μέσα στον αρχαίο κόσμο με 700.000 τόμους. Επιστήμονες από διάφορα μέρη προσκλήθηκαν στα ιδρύματα αυτά για επιστημονικές έρευνες αμειβόμενοι με πλούσιες δωρεές από το βασιλικό ταμείο.
Σ’ αυτά συγκεντρώθηκαν με φροντίδα και διασώθηκαν οι θησαυροί του ελληνικού πνεύματος. Τέτοιες ανώτατες οργανωμένες σχολές ιδρύθηκαν ακόμη στην Πέργαμο, Αντιόχεια και Ρόδο.
Ο Άτταλος μάλιστα, θέλοντας να ξεπεράσει τους Πτολεμαίους, ίδρυσε στην Πέργαμο, Βιβλιοθήκη, Μουσείο, με περίφημη Ιατρική Σχολή (Γαληνός). Στην αρχαία Ελλάδα δε διατυπώθηκε μορφή νόμου για την καθιέρωση της παιδείας ως υποχρεωτικής, και τούτο γιατί η Παιδεία ήταν αυτονόητη υποχρέωση της Πολιτείας. Στην εποχή των Πτολεμαίων θεσπίστηκε η επιχορήγηση των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων.

«Τρέχουν τα σάλια» των Τούρκων για Καστελόριζο



Αναρτήθηκε από τον/την arch στο Ιουλίου 23, 2012
Άρθρο – Ύμνος για το νησί στα τούρκικα ΜΜΕ
Η απόσταση με σκάφος ανάμεσα στο Kας και το ελληνικό νησί είναι μόνο 20 λεπτά.
Μεγάλο το ενδιαφέρον για τις εκδρομές με καραβάκι που διοργανώνονται από την επαρχία Κας της Αττάλειας στο Καστελόριζο.Η απόσταση μεταξύ Kας και Καστελόριζου είναι επτάμισι χιλιόμετρα.Σκάφη και από τις δύο πλευρές εκτελούν δύο δρομολόγια καθημερινά.
Πρώτα φορτώνονται τα είδη μαναβικής για την αγορά του Καστελόριζου και έπειτα ανεβαίνουν οι επιβάτες για ένα ταξιδάκι που διαρκεί μόνο ένα εικοσάλεπτο της ώρας.