Ετικέτες

Δευτέρα 19 Σεπτεμβρίου 2016

Πανωλεθρία στο Βερολίνο - Που είναι η Μέρκελ βρε παιδιά;

Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2016

 
Δύει το άστρο της Μέρκελ η οποία πληρώνει την απραγία και την αναβλητικότητά της σε όλα τα μείζονα θέματα που ταλανίζουν την Ευρώπη.
Η Γερμανίδα καγκελάριος επιβράβευσε μάλιστα και το ελληνικό πελατειακό κράτος όλα αυτά τα πέτρινα χρόνια των μνημονίων μην απαιτώντας να γίνουν πραγματικές μεταρρυθμίσεις. Το προσφυγικό ήρθε να δώσει την χαριστική βολή στις ηγετικές της ικανότητες. Η ίδια αντιλαμβανόμενη ότι θα υποστεί πανωλεθρία το 2017 βγαίνει σιγά σιγά από το κάδρο.

Λεγόταν Μιλόσεβιτς, τον θυμάστε;



;
ΑΠΟΨΗ / ΑΝΑΛΥΣΗ
by ThePressProject
Όροι χρήσης
Ως γνωστόν ο Μιλόσεβιτς ήταν «χασάπης». Και «εγκληματίας». Και «δολοφόνος». Και έκανε «γενοκτονία». Και ειδικά στο Κόσσοβο έκανε και «εθνοκάθαρση». Για να καταλάβετε πόσο «κάθαρμα» ήταν, ακόμα κι αυτός ο Πρετεντέρης - όπως έγραφετότε - μόλις τον είδε στο εδώλιο της Χάγης (τον Μιλόσεβιτς ) «ανατρίχιασε» (ο Πρετεντέρης...).
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2016
Ώρα: 02:09:15
Αν θέλετε να κάνετε tweet ένα μέρος του κειμένου απλά επιλέξτε το και θα εμφανιστεί αυτόματα το εικονίδιο του twitter. Κάντε ένα κλικ πάνω του και είστε έτοιμοι...
ΑΚΟΥ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ
Του Νίκου Μπογιόπουλου

Στις 11 Μαρτίου 2006, ο Σλόμπονταν Μιλόσεβιτς πέθανε στις φυλακές της Χάγης. Προηγουμένως είχε καταγγείλει τους δεσμοφύλακές του ότι τον οδηγούσαν στο θάνατο, αρνούμενοι να του παράσχουν την αναγκαία ιατροφαρμακευτική αγωγή για τα καρδιακά προβλήματα που αντιμετώπιζε.

Δέκα χρόνια αργότερα, πριν από ένα περίπου μήνα, ο Μιλόσεβιτς… αθωώθηκε. Το Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης τον απάλλαξε – μετά θάνατο – από την κατηγορία για την υποτιθέμενη συνενοχή του Βελιγραδίου στη σφαγή 8.000 Βοσνίων μουσουλμάνων στη Σρεμπρένιτσα, τον Ιούλιο του 1995.

NASA Is Testing the Engine For its Quiet-Boom Supersonic Jet



NASA and Lockheed Martin are designing an experimental X-plane called the Quiet Supersonic Technology (QueSST) demonstrator aircraft that they hope to fly for the first time in 2019. The program is intended to solve one of the biggest problems with commercial supersonic flight: noise, and specifically the noise a plane makes when it breaks the sound barrier. Even if a company developed a reliable supersonic passenger aircraft, regulations would allow that plane to break the sound barrier only over the ocean, preventing the JFK to LAX flight of your dreams.
Lockheed's design of the QueSST, the LM1044, is intended to prevent the air pressure waves that build up on the airframe from coalescing into one large shockwave. Such a design has the potential to break the sound barrier with a low rumble of small sonic booms rather than the dramatic clap of a large one.
But the sonic boom isn't the only noise problem on a supersonic jet. The engines themselves are incredibly loud—too loud for a commercial airport, especially as traditional airliners get quieter and the industry lowers noise limits. The Concorde itself was much louder than the subsonic jets of the late 1970s, and the aviation industry isn't willing to accept that kind of racket anymore.