Τρίτη, 20 Σεπτεμβρίου 2016

Ο λογαριασμός της Ιστορίας

 
Οι σχέσεις μας με τους Γερμανούς έχουν ελάχιστες ενεργητικές καταγραφές και αναρίθμητες παθητικές. Οι ζημιές που έχουν προκαλέσει στο εθνικό σκάφος είναι τόσο πολλές, ώστε δεν είναι δυνατόν να παρατεθούν ούτε σε μια σειρά ογκωδέστατων τόμων.


Οι Ελληνες γνωρίζουν τους γερμανικούς... τρόπους από τον 3ο μεταχριστιανικό αιώνα, όταν οι Ερουλοι -ένα βαρβαρότατο γερμανικό φύλο- πυρπόλησαν την Ακρόπολη και κατέστρεψαν την Αρχαία Αγορά και το Ωδείο του Ηρώδου του Αττικού. Στόχος τους, η αρπαγή, ο κορεσμός της δίψας για αίμα. Κι ο Αλάριχος ο Βησιγότθος -εμβληματική μορφή της γερμανικής Ιστορίας- κατέστρεψε ό,τι ελληνικό βρήκε μπροστά του. Δεν άφησε λίθο επί λίθου στην ελληνική επικράτεια και, μεταξύ των αναρίθμητων εγκλημάτων του, τερμάτισε βίαια τα Ελευσίνια Μυστήρια. Και η συνέχεια της Ιστορίας επεφύλαξε για την πατρίδα μας πάμπολλες αρνητικές εγγραφές των ελληνογερμανικών σχέσεων.

An absurd 100 passenger trans-atlantic airliner which featured three sets of triplane wings set above a giant fuselage


 
source
source
As early as 1913 Caproni, then aged 27, had said during an interview for the Italian sports newspaper La Gazzetta dello Sport that “aircraft with a capacity of one hundred and more passengers” would soon become a reality. It was after the war, however, that (besides converting some of his large wartime bombers into airliners) Caproni began designing a huge and ambitious passenger flying boat; he first took out a patent on a design of this kind on February 6, 1919.