Time passes quickly; but most scripts at the political musicals of the Middle Eastern theaters remain stubbornly unchanged. The (neo-) Ottoman-Persian theater looks exceptional at deception, self-deception, counter-deception, attempted deception and failed deception: At least the Saudis and Iranians do not embrace and kiss each other while fighting several proxy wars in different theaters of the Middle East.
The (neo-) Ottoman-Persian theater looks exceptional at deception, self-deception, counter-deception, attempted deception and failed deception.
Lovely! In half a decade, the two brotherly countries had progressed spectacularly from "We need to establish peace in the region" to "We have to put an end to this bloodshed."
Erdogan, who hand-in-hand with Rouhani smiled to the cameras in Tehran, only the week before had said that Turkey would not tolerate Iran dominating the Middle East (read: only the Sunnis can dominate the Middle East, preferably the Turks).
Ετικέτες
- -Παράδοση (140)
- Αμερική-Η.Π.Α (148)
- Αμερική-Η.Π.Α. (2675)
- Ανταρκτική (7)
- Άρης (15)
- Ασία-Μ.Ανατολή (2763)
- Αστρονομία- Επιστήμη (895)
- Αυστραλία (82)
- Αφρικη (307)
- Αφρική (199)
- Αφροδίτη (3)
- Διεθνή (6429)
- Εναλλακτική Ιστορία (274)
- Εξ. Πολιτική (Αρχές) (152)
- Επιστήμη-Διάστημα (170)
- Εσωτερική πολιτική (3342)
- Ευρώπη (7882)
- Ζητήματα Ελληνισμού (12750)
- Ζητήματα Στρατηγικής (3077)
- Ζητήματα Στρατηγικής Μονάδες (2)
- Ζητήματα Στρατηφικής (365)
- Ζωικό Βασίλειο (102)
- Θρησκευτικά Ζητημάτα (1706)
- Ιατρικά (384)
- Ιστορία-Μέθοδολογία (278)
- Ιστορικά (9668)
- Κοινωνία (3026)
- Κουρδικό (301)
- Κρόνος (1)
- Κύπρος (743)
- Μαγειρική (123)
- Μεθοδολογία (33)
- Μονάδες (3570)
- Οικονομία (2581)
- Οπλικά συστήματα (1523)
- Οχήματα (270)
- Παιδεία (540)
- Περιβάλλον (122)
- Πλούτωνας (5)
- Πολιτισμός (1389)
- Ρομαντισμός (220)
- Σελήνη (6)
- ση (2)
- Σημαντική Ανάρτη (2)
- Σημαντική Ανάρτηση (199)
- Συγκριτική Ιστορική Ανάλυση (772)
- Τέχνη (1)
- Τεχνολογία (2)
- Τουρκία (2462)
- Τρομοκρατία (760)
- Φιλοσοφία (336)
- Χ.Α. (748)
- ΧΑ (1)
Τρίτη 14 Απριλίου 2015
Turkey and Iran: Theater of Make Believe
Ο Άιχμαν στην Ιερουσαλήμ…
Ο Άιχμαν στην Ιερουσαλήμ…
by Mαν.Αρκάς
1 Vote
Γράφει η Ελένη Παγκαλιά
________________________
Στις 11 Απριλίου 1961 ξεκινάει μια δίκη, η οποία απασχολεί ολόκληρη τη διεθνή κοινή γνώμη. Η δίκη του Άιχμαν στην Ιερουσαλήμ. Η δίκη κράτησε μέχρι τον Δεκέμβριο του ίδιου έτους και καταδίκασε τον εγκληματία ναζί σε απαγχονισμό. Η γραμμή της υπεράσπισης για εκτέλεση εντολών προκάλεσε έντονο θέμα προβληματισμού…Ο Άντολφ Άιχμαν (Adolf Eichmann) ήταν αντισυνταγματάρχης των ναζιστικών SS και υπεύθυνος για το πρόγραμμα με το όνομα «Τελική Λύση», το οποίο οργάνωσε τον βίαιο εκτοπισμό και εξόντωση 6.000.000 Εβραίων στα στρατόπεδα θανάτου της Γερμανικής –τότε- επικράτειας.
Westdeutsche Zeitung: H Ομοσπονδία Γερμανικών Συνδικάτων καλεί Βαρουφάκη και προκαλεί θύελλα διαμαρτυριών
Όχι, απάντηση από την Ελλάδα δεν έχει ακόμα ο πρόεδρος της DGB Ραλφ Κέπκε, αλλά η πρόσκλησή του να παραστεί ο αμφιλεγόμενος Ελληνας υπουργός οικονομικών Γιάνης Βαρουφάκης στο Κρέφελντ την Πρωτομαγιά έχει προκαλέσει ένα κύμα αντιδράσεων. «Δημιουργήθηκε ένας πραγματικός σάλος στο διαδίκτυο με πολλούς σχολιαστές να χτυπούν κάτω από τη μέση». Δεν υπολόγιζα με τέτοια σφοδρότητα στις αντιδράσεις», είπε ο Κέπλε στην εφημερίδα Westdeutsche Zeitung.
Αλλά επιμένει στην πρόσκληση. Η καμπάνια που έχει ξεκινήσει κατά της νέας ελληνικής κυβέρνησης τον θλίβει ιδιαίτερα. Σε τελευταία ανάλυση στη DGB είναι οργανωμένοι και Ελληνες συνάδελφοι, οι οποίοι είναι μπερδεμένοι για τις αντιδράσεις της γερμανικής κοινής γνώμης. Και η πολιτική της Ε.Ε. για την αντιμετώπιση της κρίσης έχει οδηγήσει σε κοινωνική καταστροφή.
Ιστορική κίνηση του Πάπα Φραγκίσκου: Εκανε λόγο για «γενοκτονία» των Αρμενίων από τους Τούρκους
Μήνυμα από τη βασιλική του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη.
O πάπας Φραγκίσκος χρησιμοποίησε από τη βασιλική του Αγίου Πέτρου στη Ρώμη τον όρο «γενοκτονία» αναφερόμενος στη σφαγή των Αρμενίων πριν από 100 χρόνια, μια δήλωση που απειλεί να προκαλέσει ρήγμα στις διπλωματικές σχέσεις με την Τουρκία.
«Τον περασμένο αιώνα, η ανθρώπινή μας οικογένεια βίωσε τρεις μαζικές και πρωτόγνωρες τραγωδίες. Η πρώτη, που ευρέως θεωρείται ως “η πρώτη γενοκτονία του 20ου αιώνα” έπληξε τον λαό μας των Αρμενίων» δήλωσε κατά το κυριακάτικο μήνυμά του ο ποντίφικας επικαλούμενος ένα έγγραφο που υπογράφθηκε το 2001 από τον πάπα Ιωάννη Παύλο τον B΄ και τον πατριάρχη των Αρμενίων.
Απομακρύνονται τα βαριά όπλα από τα μέτωπα στην Ανατολική Ουκρανία
Οι ΥΠΕΞ Γερμανίας, Γαλλίας, Ρωσίας και Ουκρανίας συμφώνησαν στην απόσυρση βαρέων όπλων από τα μέτωπα, προκειμένου να διαφυλάξουν την εκεχειρία
Οι υπουργοί Εξωτερικών της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ρωσίας και της Ουκρανίας συμφώνησαν να συνεχίσουν την διαδικασία απόσυρσης των βαρέων όπλων από την ανατολική Ουκρανία, όπου η βία κλιμακώθηκε εκ νέου τις τελευταίες ημέρες, έπειτα από δύσκολες διαπραγματεύσεις στο Βερολίνο χθες.
Αναγνώστης Στριφτόμπολας 1778 – 1821
Ήρωας της Ελληνικής Επανάστασης από τα Καλάβρυτα. Έπεσε ηρωικά μαχόμενος στο Λεβίδι, στις 14 Απριλίου 1821.
Ο Δημήτριος Στριφτόμπολας, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε το 1778 στην Κέρτεζη Καλαβρύτων. Ήταν γιος του Αργύρη Στριφτόμπολα, εγγονός του οπλαρχηγού Δημητρίου Στριφτόμπολα και ανιψιός εκ μητρός του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη.
Οι γονείς του θέλησαν να τον μορφώσουν και τον εμπιστεύτηκαν σε αυστηρούς δασκάλους. Επιμελής ως μαθητής, ο νεαρός Δημήτριος έμαθε τα βασικά γράμματα και γι’ αυτό ονομάστηκε Αναγνώστης, όνομα το οποίο δινόταν σε όσους ήξεραν γραφή και ανάγνωση στους χαλεπούς εκείνους καιρούς.
Από το 1800 έως το 1805 εργάσθηκε ως δάσκαλος στην Ντροπολιτσά (σημερινή Τρίπολη). Τη χρονιά εκείνη σκότωσε ένα Τούρκο και πήρε τον δρόμο για τα βουνά της Λακωνίας, μαζί με τον πατέρα του Αργύρη και τον θείο του Θεόδωρο Κολοκοτρώνη, ζώντας ληστρικό βίο. Καταδιωκόμενοι συνεχώς από τους Τούρκους, κατέφυγαν στην αγγλοκρατούμενη Ζάκυνθο, όπου κατατάχθηκαν στον αγγλικό στρατό και διακρίθηκαν σε μάχες κατά των γαλλορώσων στο Ιόνιο.
Η Μάχη του Λεβιδίου
Αποφασιστική μάχη για την ανύψωση του ηθικού των επαναστατημένων Ελλήνων, που δόθηκε στις 14 Απριλίου 1821 στο Λεβίδι, ένα χωριό που είναι χτισμένο στις ανατολικές πλαγιές του Μαινάλου, 25 χιλιόμετρα βόρεια της Τρίπολης.
Στις αρχές Απριλίου του 1821 είχε σχεδόν επικρατήσει το στρατηγικό σχέδιο του Κολοκοτρώνη, που στόχευε στην κατάληψη της Τριπολιτσάς, του διοικητικού κέντρου του Οθωμανικού Μωριά. Γι’ αυτό, γύρω από την Τριπολιτσά είχαν αρχίσει να δημιουργούνται ελληνικά στρατόπεδα, για να την αποκόψουν από την υπόλοιπη Πελοπόννησο και να καταστήσουν ευκολότερη την άλωσή της. Όμως, με τη θέα των Τούρκων οι στρατολογημένοι Έλληνες το έβαζαν στα πόδια, χωρίς να ρίξουν ούτε μία τουφεκιά, με αποτέλεσμα ένα μετά το άλλο τα στρατόπεδα να διαλύονται. Τετρακόσια χρόνια σκλαβιάς και ραγιαδισμού είχαν κάνει πολλούς Έλληνες να σκύβουν το κεφάλι, όταν έβλεπαν Τούρκο και να υπομένουν μοιρολατρικά τον αυταρχισμό του. Άλλωστε, όσοι είχαν σηκώσει ανάστημα κατά του δυνάστη συχνά το πλήρωναν με το κεφάλι τους.
Η ιστορία του Πανεπιστημίου Αθηνών
Η ιδέα για την ίδρυση του Πανεπιστημίου Αθηνών ανήκε στον Ιωάννη Καποδίστρια και η υλοποίηση της στον βασιλιά Όθωνα. Ιδρύθηκε με βασιλικό διάταγμα στις 14 Απριλίου του 1837 και εγκαινιάστηκε στις 3 Μαΐου του ίδιου χρόνου. Πρωτοστεγάστηκε στην κατοικία του αρχιτέκτονα Σταμάτη Κλεάνθη, επί της οδού Θόλου, στη βορειοανατολική πλευρά της Ακρόπολης. Ήταν το πρώτο Πανεπιστήμιο, όχι μόνο του νεοσύστατου Ελληνικού Κράτους, αλλά και της Ανατολικής Μεσογείου.
Αλμανάκ Βασική Έκδοση 14 Απριλίου
- Γιορτάζουν: Αρίσταρχος, Ραφαήλ, Ραφαέλα, Τρόφιμος.
μ. Χ.
1528
Ο πρώτος Έλληνας που πατάει το πόδι του στην Αμερική είναι κάποιος Θεόδωρος, που αποβιβάζεται στην περιοχή της Φλώριδας. Προς τιμήν του, έχει ανεγερθεί άγαλμα στην πόλη Κλίαργουοτερ της Φλώριδας.
1821
Μάχη στο Λεβίδι. Οι Έλληνες επαναστάτες κατατροπώνουν τους Τούρκους. Η ηρωική αντίσταση του Αναγνώστη Στριφτόμπολα και των παλικαριών του, οι οποίοι είναι οχυρωμένοι μέσα στα σπίτια, δίνει το χρόνο να φτάσουν ενισχύσεις υπό τους Δημήτριο Πλαπούτα και Σταύρο Δημητρακόπουλο, ώστε να λυθεί η πολιορκία.
Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι 1893 – 1930
Ρώσος ποιητής, με πληθωρική παρουσία τα πρώτα χρόνια της Οκτωβριανής Επανάστασης. Υπήρξε ο κορυφαίος εκπρόσωπος του ρωσικού φουτουρισμού.
Ο Βλαντιμίρ Μαγιακόφσκι (Vladimir Mayakovsky) γεννήθηκε στη Βαγδάτη της Γεωργίας στις 7 Ιουλίου 1893. Ο πατέρας του ήταν ευγενούς καταγωγής (Ρώσος με κοζάκικες ρίζες), δασοφύλακας το επάγγελμα. Η μητέρα του ήταν ουκρανικής καταγωγής. Από τα 14 χρόνια του ασπάσθηκε τις ιδέες του σοσιαλισμού και συμμετείχε ενεργά σε αντιτσαρικές διαδηλώσεις στη γενέτειρά του. Μετά τον ξαφνικό θάνατο του πατέρα του, ο νεαρός Βλαντιμίρ, η μητέρα του και οι δύο αδελφές του, Όλγα και Λουντμίλα, μετακόμισαν στη Μόσχα.
Το 1908 ο Μαγιακόφσκι έγινε μέλος του Ρωσικού Σοσιαλδημοκρατικού Εργατικού Κόμματος και φυλακίστηκε επανειλημμένα για την ανατρεπτική δράση του. Στο κελί της απομόνωσης άρχισε να γράφει τα πρώτα του ποιήματα. Μετά την αποφυλάκισή του φοίτησε στη Σχολή Καλών Τεχνών της Μόσχας και προσχώρησε στο κίνημα των ρώσων φουτουριστών, όπου γρήγορα διακρίθηκε κι έγινε ο κύριος εκπρόσωπός τους.
Το 1912, ο κύκλος των ρώσων φουτουριστών εξέδωσε μανιφέστο με τίτλο «Χαστούκι στο γούστο του κοινού». Το κίνημα του φουτουρισμού ανήγαγε σε φετίχ του το μέλλον και ύμνησε την τεχνολογική εξέλιξη. «Ένα βρυχώμενο αυτοκίνητο αγώνων είναι πιο όμορφο από τη Νίκη της Σαμοθράκης» υποστήριζε ο «γκουρού» του φουτουρισμού, ιταλός Τομάσο Μαρινέτι. Στο ίδιο μήκος κύματος και οι ρώσοι συνοδοιπόροι του: «Το παρελθόν είναι στενάχωρο. Η Ακαδημία, ο Πούσκιν, ο Ντοστογιέφσκι, ο Τολστόι, είναι πιο ακατανόητοι κι από ιερογλυφικά» γραφόταν στο Μανιφέστο. Οι φουτουριστές συνήθιζαν να διαβάζουν ποιήματά τους καταμεσής του δρόμου, έριχναν τσάι στο ακροατήριό τους και γενικά έκαναν το παν για να ενοχλούν τον καθωσπρεπισμό των αστών.
Από την εποχή αυτή η ποίηση του Μαγιακόφσκι άρχισε να γίνεται επιθετική και προκλητική, με έντονα στοιχεία υπερβολής, υπεροψίας και αυτοαναφοράς. Το 1915 δημοσιεύει το πρώτο μεγάλο του ποίημα με τίτλο: «Σύννεφο με παντελόνια», από το οποίο πήρε και το όνομά του το γνωστό ελληνικό μουσικό σχήμα «Σύννεφα με παντελόνια». Το καλοκαίρι του ιδίου χρόνου γνωρίζει και ερωτεύεται τη Λιλλή Μπρικ, γυναίκα του εκδότη του Οσιπ Μπρικ. Τις αφιερώνει το επόμενο σπουδαίο ποίημά του «Σπονδυλωτό Φλάουτο» (1916). Και τα δύο αυτά έργα του καταγράφουν έναν έρωτα χωρίς ανταπόκριση κι εκφράζουν τη διάσταση του ποιητή με τον κόσμο που ζούσε.
Με την έκρηξη της Οκτωβριανής Επανάστασης, ο Μαγιακόφσι υπηρέτησε πολυποίκιλα με την πέννα του το νέο καθεστώς. Έγραφε στρατευμένα ποιήματα («Ωδή στην Επανάσταση», «Αριστερή Πορεία»), άρθρα, βιβλία για μικρά παιδιά και ζωγράφιζε αφίσες και σκίτσα, τα οποία συνόδευε με στίχους και συνθήματα, ενώ παράλληλα περιόδευε τη χώρα, κάνοντας διαλέξεις και απαγγελίες. Το 1924 έγραψε μία ελεγεία από 3.000 στίχους για τον θάνατο του Λένιν.
Μετά το 1925 ταξίδεψε στην Ευρώπη, τις ΗΠΑ, την Κούβα, το Μεξικό, εκμεταλλευόμενος τις διασυνδέσεις της ερωμένης του στη διαβόητη μυστική υπηρεσία «Τσε-Κα». Τις εντυπώσεις από το ταξίδι του στο Νέο Κόσμο τις αποτύπωσε στο βιβλίο του «Πώς ανακάλυψα την Αμερική».
Σε μια διάλεξή του στις ΗΠΑ γνωρίζεται με την Έλι Τζόουνς. Καρπός του κεραυνοβόλου και σύντομου έρωτά τους είναι μια κόρη, για την ύπαρξη της οποίας έμαθε το 1929, όταν συναντήθηκε κρυφά με την Τζόουνς στη Γαλλία. Εκείνη την εποχή ο Μαγιακόφσκι ζούσε ένα παθιασμένο έρωτα με την Τατιάνα Γιακόβλεβα, μία συμπατριώτισσά του εμιγκρέ, που ζούσε στο Παρίσι. Επιθυμούσε να την παντρευτεί, αλλά αυτή αρνιόταν πεισματικά.
Στα τρία τελευταία χρόνια της ζωής του εξέδωσε δύο θεατρικά έργα («Κοριός» και «Λουτρό»), με κριτική διάθεση απέναντι στη σοβιετική γραφειοκρατία. Η αποτυχία της παράστασης του «Λουτρού» στο Λένινγκραντ το 1930, οι ερωτικές του απογοητεύσεις, οι διαδοχικές παρεξηγήσεις και συγκρούσεις με τον Ρωσικό Σύνδεσμο Προλεταρίων Συγγραφέων, οδήγησαν τον Μαγιακόφσκι στην απελπισία. Απογοητευμένος και από τη σοβιετική πραγματικότητα, μετά την άρνηση των αρχών να του δώσουν άδεια να ταξιδέψει στο εξωτερικό, έβαλε τέλος στη ζωή του στις 14 Απριλίου του 1930.
Το σημείωμα που βρέθηκε στον τόπο της αυτοκτονίας του έγραφε:
Σε όλους.
Μην κατηγορήσετε κανέναν για το θάνατο μου και παρακαλώ να λείψουν τα κουτσομπολιά. Ο Μακαρίτης τα απεχθανόταν φοβερά.
Μαμά, αδελφές, και σύντροφοι, σχωρέστε με – αυτός δεν είναι τρόπος (δεν τον συμβουλεύω σε κανένα), μα εγώ δεν έχω διέξοδο. Λιλλή αγάπα με.
Συντρόφισσα κυβέρνηση, η οικογένειά μου είναι η Λιλλή Μπρικ, η μαμά, οι αδελφές και η Βερόνικα Βιτόλνταβνα Πολόνσκαγια. Αν τους εξασφαλίσεις μια ανεκτή ζωή, σ' ευχαριστώ. Τα αρχινισμένα ποιήματα δώστε τα στους Μπρικ, αυτοί θα τα καθαρογράψουν.
Όπως λένε "Το επεισόδιο έληξε".
Η βάρκα του έρωτα συντρίφτηκε πάνω στην καθημερινότητα. Έχω ξοφλήσει τους λογαριασμούς μου με τη ζωή. Προς τι, λοιπόν, η απαρίθμηση των αμοιβαίων πόνων, των συμφορών και των προσβολών;
Να 'στε ευτυχισμένοι.
Μετά την αυτοκτονία του, ο σοβιετικός τύπος επιτέθηκε στον ποιητή, χαρακτηρίζοντάς τον «φορμαλιστή» και «συνοδοιπόρο» και όχι «Καλλιτέχνη του Λαού», όπως συνηθιζόταν για τους στρατευμένους καλλιτέχνες. Η Λιλλή Μπρικ έγραψε, τότε, ένα γράμμα στο Στάλιν και του ζητούσε την αποκατάσταση του ονόματος του Μαγιακόφσκι. Ο Στάλιν ανταποκρίθηκε και τον χαρακτήρισε «Καλύτερο και πιο ταλαντούχο ποιητή της σοβιετικής μας εποχής».
Ο πρώτος Έλληνας στην Αμερική
Ονομαζόταν Θεόδωρος και αποβιβάστηκε σε ακτή της Φλώριδας στις 14 Απριλίου του 1528. Ήταν μέλος ισπανικής εξερευνητικής αποστολής.
Στις 17 Ιουνίου του 1527 από το λιμάνι Σανλούκαρ της Αναδαλουσίας απέπλευσε ένας στολίσκος από πέντε πλοία, με κυβερνήτη τον σκληροτράχηλο δον Πανφίλο ντε Ναρβάεθ και προορισμό της δυτικές ακτές του Μεξικού και της Φλώριδας, που τότε ήταν αποικίες του ισπανικού στέμματος. Ανάμεσα στα μέλη του πληρώματος ήταν και κάποιος Έλληνας ονόματι Θεόδωρος, όπως αναφέρει στο ημερολόγιο που κρατούσε ο ταμίας της αποστολής Αλβάρ Νούνιεθ Καμπέθα ντε Βάκα. Ο συμπατριώτης μας θα πρέπει να ήταν κάποιος μισθοφόρος που διψούσε για εύκολο χρήμα, συνηθισμένο φαινόμενο εκείνη την εποχή.
Τι είναι ο προτεσταντισμός;
ΤΟΥ ΛEΑΝΔΡΟΥ ΠΟΛΕΝAΚΗ
Τι είναι ο προτεσταντισμός, αυτή η σχεδόν άγνωστη σε εμάς εκδοχή του χριστιανισμού; Ο μέγας Ροΐδης το είχε αποτυπώσει καίρια σε έναν αφορισμό του: «ένας χριστιανισμός χωρίς Χριστό, όπως λέμε σκορδαλιά χωρίς σκόρδο!».
Ο σπουδαίος κοινωνιολόγος Μαξ Βέμπερ, στο βιβλίο του «Προτεσταντική ηθική και καπιταλισμός», ανάγει τις ρίζες του καπιταλισμού στον προτεσταντισμό και στις αξίες που ανέδειξε ως κυρίαρχες: την αυστηρή πειθαρχία σε «νόρμες», την τυφλή υπακοή και την ορθολογική οργάνωση της οικονομίας.
Τι είναι ο προτεσταντισμός, αυτή η σχεδόν άγνωστη σε εμάς εκδοχή του χριστιανισμού; Ο μέγας Ροΐδης το είχε αποτυπώσει καίρια σε έναν αφορισμό του: «ένας χριστιανισμός χωρίς Χριστό, όπως λέμε σκορδαλιά χωρίς σκόρδο!».
Ο σπουδαίος κοινωνιολόγος Μαξ Βέμπερ, στο βιβλίο του «Προτεσταντική ηθική και καπιταλισμός», ανάγει τις ρίζες του καπιταλισμού στον προτεσταντισμό και στις αξίες που ανέδειξε ως κυρίαρχες: την αυστηρή πειθαρχία σε «νόρμες», την τυφλή υπακοή και την ορθολογική οργάνωση της οικονομίας.
Was the South Carolina Shooting a Reflection of Racism, Police Subculture or Both?
|
As more evidence emerges -- in addition to the cell phone video showing a South Carolina policeman, who is white, shooting a black man in the back -- it certainly shows that serious abuse of power and a likely homicide occurred. But does it also show a racially motivated interaction?
The officer's words were not recorded, so motive must be circumstantially inferred from the actions that were captured on the short but dramatic cell phone video, and from what we know occurred before and after what we have all seen on television.
We know from the police reports that Walter Scott was stopped for a broken tail light on a Mercedes, and we also know that in many parts of our country, a black man driving a Mercedes with a minor infraction is more likely to be stopped than a white driver.
We know that there was a scuffle between Officer Michael Slager and Scott, and that the officer tased Scott. We know from the video that Scott ran away from the officer and that the officer then fired eight shots, several of which hit Scott. We know from the video that the officer picked up an item, which appears to be the taser, and dropped it near Scott's body.
The officer's words were not recorded, so motive must be circumstantially inferred from the actions that were captured on the short but dramatic cell phone video, and from what we know occurred before and after what we have all seen on television.
North Charleston Police Department Officer Michael Slager is shown on video shooting Walter Scott in the back, April 7, 2015.
|
We know from the police reports that Walter Scott was stopped for a broken tail light on a Mercedes, and we also know that in many parts of our country, a black man driving a Mercedes with a minor infraction is more likely to be stopped than a white driver.
We know that there was a scuffle between Officer Michael Slager and Scott, and that the officer tased Scott. We know from the video that Scott ran away from the officer and that the officer then fired eight shots, several of which hit Scott. We know from the video that the officer picked up an item, which appears to be the taser, and dropped it near Scott's body.
Οι Φινλανδοί ανησυχούν: Ντροπή – Δεν είμαστε ακόμη Ελλάδα αλλά κινδυνεύουμε να γίνουμε
by Αμετανόητος
σημ.Αμετανόητου: Επειδή έχω γνωρίσει πολλούς «μιτακούληδες» και «μιτακούλες» (από το » mitä kuuluu? «) πρέπει να καταθέσω ότι είναι οι πιό χαζοί άνθρωποι που γνώρισα. Και δεν το λέω βέβαια με κακία. Απλά περιγράφω την πραγματικότητα που βίωσα.
Το τί εστί καπιταλισμός και το τί εστί ΟΝΕ μάλλον θα το καταλάβουν αργά.Και δεν βλέπω να αντιδράσουν όπως εμείς…και τους έρχεται πολύ γρήγορα…μα πάρα πολύ γρήγορα…
Επόμενο θύμα η Φινλανδία…που μας κούναγε το δάκτυλο..
Όταν ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης της Φινλανδίας και επικρατέστερος επόμενος πρωθυπουργός της χώρας Γιούχα Σιπίλα προειδοποίησε ότι η Φινλανδία διατρέχει τον κίνδυνο να γίνει η επόμενη Ελλάδα, δεν χρησιμοποιούσε απλά ένα ρητορικό σχήμα για προεκλογικούς σκοπούς: η χώρα θα βρεθεί αντιμέτωπη με μια σφοδρή καταιγίδα στο πεδίο της οικονομίας το επόμενο διάστημα.
Δύο ώρες με το αυτοκίνητο από το γραφείο του Σιπίλα στο Ελσίνκι, στην πόλη Κότκα, ήδη υπάρχουν ενδείξεις για το τι εννοούσε. Σχεδόν ο ένας στους πέντε είναι άνεργος. Καθώς η πόλη επλήγη από το κλείσιμο πολλών μονάδων χαρτοποιίας, οι οποίες ξεπεράστηκαν λόγω της ψηφιακής εποχής, απέχει έτη φωτός από την υπόλοιπη Φινλανδία. “Όταν κλείνει ένα εργοστάσιο χαρτοπολτού, αυτό μπορεί να σημαίνει ότι 400 άνθρωποι” μένουν άνεργοι, εξήγησε ο Σίρπα Παατέρο, ένας κυβερνητικός υπουργός που μοίραζε προεκλογικά φυλλάδια στην ανεμοδαρμένη πλατεία της πόλης. “Οι νέες επιχειρήσεις που ανοίγουν απασχολούν έναν, δύο ή τρεις. Αυτό απλά δεν αρκεί”. Η Φινλανδία οδεύει στις εκλογές της 19ης Απριλίου αντιμετωπίζοντας την πιο σοβαρή κρίση εδώ και δεκαετίες: η οικονομία της βρίσκεται σε ύφεση εδώ και τρία χρόνια, η εταιρεία-σύμβολο της χώρας, η Nokia, συρρικνώνεται, τα κόστη της εργασίας αυξάνονται, ο ενεργός πληθυσμός μειώνεται.
13 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1204-Η Δ’ ΣΤΑΥΡΟΦΟΡΙΑ: ΤΟ ΑΛΟΘΙ ΤΩΝ ΦΡΑΓΚΟΛΑΤΙΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΛΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗΣ
«Η λεηλασία της Κωνσταντινουπόλεως από τους Φράγκους δεν έχει το αντίστοιχό της στην Ιστορία»
Σερ Στήβεν Ράνσιμαν.“Ιστορία των Σταυροφοριών”
Ενώ τονίζεται η 29η Μαϊου 1453 ως το τέλος της χιλιόχρονης αυτοκρατορίας μας, το κυριότερο γεγονός που κλόνισε την ύπαρξή της ανεπανόρθωτα, και οδήγησε στον οριστικό τερματισμό της υλικής και οικονομικής υπεροχής του κράτους μας σε όλη την Ευρώπη, και τελικά στο 1453, δηλαδή η καταστροφή της Ρωμανίας από τη Δύση, με την Άλωση της Νέας Ρώμης/Κωνσταντινούπολης την 13η Απριλίου 1204 από τους Σταυροφόρους, αποσιωπάται ή δεν του δίνεται η πρέπουσα σημασία. Θα έλεγε κανείς, ότι επειδή ο προσανατολισμός του νεοελληνικού κράτους ήταν προς τη Δύση, οι ηγέτες του σκέφτηκαν ότι αυτός ο προσανατολισμός συνεπάγεται απαραίτητα και τη λήθη της ιστορίας, τη λήθη του γεγονότος ότι εξαιτίας της Άλωσης του 1204 Η Ρωμηοσύνη στάθηκε αδύναμη να αντιμετωπίσει τους Τούρκους.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)