Ετικέτες

Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Αρση ασυλίας για τρεις βουλευτές της Χρυσής Αυγής


Την άρση της ασυλίας τριών βουλευτών της Χρυσής Αυγής αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας με απόλυτη πλειοψηφία.
Την άρση της ασυλίας των βουλευτών της Χρυσής Αυγής Ηλία Κασιδιάρη, Γιώργου Γερμενή και Παναγιώτη Ηλιοπούλου αποφάσισε η Ολομέλεια της Βουλής κατόπιν ονομαστικής ψηφοφορίας με απόλυτη πλειοψηφία (220 ψήφοι υπέρ σε σύνολο 220 ψηφισάντων βουλευτών).
Προηγήθηκε θετική εισήγηση της αρμόδιας κοινοβουλευτικής επιτροπής για την άρση των ασυλιών των βουλευτών Ηλιόπουλου και Γερμενή για την εμπλοκή τους στα γεγονότα της Ραφήνας και του Κασιδιάρη για συνέργεια σε ληστεία και επικίνδυνη σωματική βλάβη το 2007.
Παίρνοντας τον λόγο ο Ηλίας Κασιδιάρης ανέφερε ότι η άρση της ασυλίας τεσσάρων βουλευτών της Χρυσής Αυγής μέσα σε τέσσερις μήνες δεν είναι τυχαία πράξη αλλά υποκινείται από ξένα κέντρα εξουσίας και είναι πολιτική δίωξη.
Η Ολομέλεια της Βουλής είχε αποφασίσει επίσης την περασμένη εβδομάδα την άρση της ασυλίας του Κ. Μπαρμπαρούση.
Σε ανακοίνωσή της η Χρυσή Αυγή αναφέρει ότι δεν παραπέμπεται στην Δικαιοσύνη ο βουλευτής Γ. Πλακιωτάκης, ο οποίος δεν ανήκει στην Χρυσή Αυγή. Παράλληλα σημειώνει ότι εντός των ημερών θα καταθέσει ερώτηση στον υπουργό Δικαιοσύνης για τις μηνύσεις κατά βουλευτών οι οποίες δεν έχουν σταλεί στην επιτροπή Δεοντολογίας της Βουλής, «αλλά πιάνουν... αράχνες σε γραφεία Εισαγγελέων».
Πηγή: ΑΜΠΕ, Ναυτεμπορική

Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Οκτωβρίου 24, 2012

Γράφει ο Κωνσταντίνος Χολέβας-Πολιτικός Επιστήμων

Επιτρέψτε μου, αγαπητοί αναγνώστες, να αποτίσω τον οφειλόμενο φόρο τιμής στη γενέτειρά μου Θεσσαλονίκη, η οποία στις 26 Οκτωβρίου εορτάζει τα 100 χρόνια από την απελευθέρωσή της, την ίδια ημέρα που τιμά και τη μνήμη του πολιούχου της. Η πόλη του Αγίου Δημητρίου ιδρύθηκε από τον Κάσσανδρο το 315 π. Χ. και ονομάσθηκε έτσι προς τιμήν της συζύγου του, ετεροθαλούς αδελφής του Μ. Αλεξάνδρου. Αποτέλεσε σημαντικό σταθμό στο αποστολικό έργο του
Αποστόλου Παύλου, ο οποίος μάλιστα στην Α΄ προς Θεσσαλονικείς Επιστολή του λέγει ότι οι Θεσσαλονικείς έγιναν υπόδειγμα για όλους τους πιστούς στη Μακεδονία και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το μαρτύριο του Αγίου Δημητρίου το 305 μ.Χ. έκανε την πόλη επίκεντρο Πανορθοδόξου προσκυνήματος και μέχρι σήμερα η λατρεία προς τον Μυροβλήτη Άγιο συγκεντρώνει στο ναό του πιστούς από την Οικουμενική Ορθοδοξία

Η σινο-σοβιετική συμμαχία

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Η σινο-σοβιετική συμμαχία



Αν και ο Στάλιν ήταν αντίθετος στην κομμουνιστική επανάσταση στην Κίνα, υπέγραψε τελικά συνθήκη φιλίας με τον ΜάοΤου Μανολη Kουμα*
Στις 24 Σεπτεμβρίου 1962, σε ομιλία του ενώπιον της Κεντρικής Επιτροπής του Κινεζικού Κομμουνιστικού Κόμματος, ο ηγέτης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, Μάο Τσε-τουνγκ, εξαπέλυσε δριμεία επίθεση εναντίον της Σοβιετικής Ενωσης, υπογραμμίζοντας ανάμεσα στα άλλα: «Το 1945 οι Σοβιετικοί δεν μας άφησαν να κάνουμε επανάσταση.
Ο Στάλιν πίστευε ότι έπρεπε να αποφύγουμε τον εμφύλιο πόλεμο και να συνεργαστούμε με τον Τσανγκ Κάι-σεκ· σε αντίθετη περίπτωση, προειδοποιούσε, το κινεζικό έθνος θα αφανιζόταν. Αλλά εμείς δεν υπακούσαμε. Και η επανάσταση ήταν νικηφόρος...».
Οπωσδήποτε, η επιθετική αυτή ρητορεία εναντίον του Κρεμλίνου δεν θα πρέπει να εκπλήσσει. Από τα τέλη ήδη της δεκαετίας του 1950, οι σινο-σοβιετικές σχέσεις είχαν σημαντικά διαταραχτεί, διαψεύδοντας όσους πίστευαν στη μονολιθικότητα του κομμουνιστικού συστήματος. Η αναφορά, όμως, του Μάο στην απροθυμία του Στάλιν να συναινέσει στην επέκταση της κομμουνιστικής επανάστασης στην Ασία μετά το τέλος του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου δημιουργεί εύλογα ερωτήματα σχετικά με τα κίνητρα του Σοβιετικού ηγέτη: θεωρούσε, πράγματι, ο Στάλιν επικίνδυνη για τα σοβιετικά συμφέροντα στην περιοχή την ένθερμη υποστήριξη των επαναστατικών επιδιώξεων των Κινέζων συντρόφων του; Μήπως η μομφή του Μάο, εννέα χρόνια μετά τον θάνατο του Στάλιν, δεν ανταποκρινόταν στην πραγματικότητα και θα έπρεπε να αποδοθεί στη δυσαρέσκειά του για την πρόσφατη, τότε, ρήξη του Πεκίνου με τη Μόσχα; Ποιοι ήταν, σε τελική ανάλυση, οι στόχοι του Στάλιν στην Απω Ανατολή μετά το 1945;

Μάριος Ευρυβιάδης: Κούβα 1962: Πόλεμος και αποτροπή





Λίγο μετά τον τερματισμό της Κρίσης των Πυραύλων της Κούβας τον Οκτώβριο του 1962, όταν κατά κοινή παραδοχή των πρωταγωνιστών ΗΠΑ κα Σοβιετικής Ένωσης η ανθρωπότητα πλησίασε όσο ποτέ την αυτοκαταστροφή, υπηρεσίες των ΗΠΑ διεξήγαγαν μια έρευνα ως προς τη συμπεριφορά των Αμερικανών στη διάρκεια της κρίσης. 

Η ευρωπαϊκή εταιρεία Cassidian παρουσίασε ένα νέο μη επανδρωμένο ελικόπτερο TANAN 300. Το σκάφος είναι ικανό να πραγματοποιεί ανιχνευτικές αποστολές τόσο στο έδαφος, όσο και πάνω από υδάτινες επιφάνειες.

Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012

Οι Ευρωπαίοι παρουσίασαν ένα νέο μη επανδρωμένο ελικόπτερο

турция армия турция военный вертолет

Η ευρωπαϊκή εταιρεία Cassidian παρουσίασε ένα νέο μη επανδρωμένο ελικόπτερο TANAN 300. Το σκάφος είναι ικανό να πραγματοποιεί ανιχνευτικές αποστολές τόσο στο έδαφος, όσο και πάνω από υδάτινες επιφάνειες.

Τουρκία: Άρθρο για τον τελευταίο χαλίφη στην Τουρκία. Εκτοπισμός Ελλήνων Μικρασίας

«Οι σχέσεις μου με τον Κεμάλ Ατατούρκ διαταράχθηκαν όταν βάλθηκε να απομακρύνει μαζικά εκτός Τουρκίας τους Έλληνες της Κωνσταντινούπολης και της Ανατολίας».ίναι τμήμα της συνέντευξης που είχε δώσει ο τελευταίος χαλίφης στην Τουρκία Αμπντουλμετζίτ στην ελβετική εφημερίδα « La Tribune de Geneve» προς τα τέλη του 1929.Στη συνέντευξη αυτή αναφέρθηκε άρθρο του Τούρκου ιστορικού Τζεμίλ Κοτσάκ το περασμένο Σάββατο στην τουρκική εφημερίδα «Ραντικάλ».«Διαφωνήσαμε με τον Μουσταφά Κεμάλ κατά του εκτοπισμού των Ελλήνων» είναι ο τίτλος του άρθρου, στο οποίο ο Κοτσάκ αναρωτιέται «από πιο πατάρι θα βγουν οι αναμνήσεις του Αμπντουλμετζίτ». Ο τελευταίος είχε γράψει τις αναμνήσεις του, οι οποίες δεν έχουν εκδοθεί. Ο Κοτσάκ επικαλούμενος τηλεγράφημα του τουρκικού προξενείου στη Μασσαλία το 1935, γράφει ότι «εάν βρισκόταν έστω ένα τμήμα από τα έγγραφα του Αμπντουλμετζίτ, θα μπορούσαν να αποκαλυφθούν πολύ σημαντικά μυστικά».