Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2012

Επιστολή της Επιτροπής Παμμακεδονικών Ενώσεων Υφηλίου προς τον Σέρβο Πρόεδρο Τόμισλαβ Νίκολιτς

 

Εξοχότατε,
Ως εκπρόσωποι των 3.500.000 Μακεδόνων σε όλο τον κόσμο (Έλληνες που κατάγονται από τη Μακεδονία, βόρεια περιοχή της Ελλάδας), σας γράφουμε για να εκφράσουμε τη βαθιά μας απογοήτευση με τις απόψεις σας κατά τη διάρκεια της συνέντευξής σας με την Ivona Televska της εφημερίδας Večer της ΠΓΔΜ στις 20 Οκτωβρίου 2012 [1]. Ανησυχούμε το ίδιο για τις προσφωνήσεις του Υπουργού Άμυνάς σας, Aleksandar Vučić ο οποίος σε μια πρόσφατη συνεδρίαση των Υπουργών Άμυνας Νοτιοανατολικής Ευρώπης (ΥΑΝΕ) αποκάλεσε επανειλημμένα «Μακεδόνα» τον ομόλογό του από την ΠΓΔΜ, Fetmir Besimi που είναι Αλβανός.

Τα χειρόγραφα του Νεύτωνα στο Διαδίκτυο Ελληνική γλώσσα χρησιμοποιούσε στις σημειώσεις του ο κορυφαίος επιστήμονας




Τα χειρόγραφα του Νεύτωνα στο Διαδίκτυο
Στο σημειωματάριο του Νεύτωνα ανακαλύπτουμε ότι σκεπτόταν και κρατούσε σημειώσεις στην ελληνική γλώσσα



Περισσότερες από 4.000 σελίδες από τα ιστορικά χειρόγραφα του Ισαάκ Νεύτωνα που διατηρεί το φημισμένο Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ είναι, πλέον, προσβάσιμα στο Διαδίκτυο σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα «Γκάρντιαν».

Ανάγκη παγκόσμιας καμπάνιας για τη σωτηρία της Ελλάδας

 

O Αρχιεπίσκοπος, οι νεφροπαθείς και το Μνημόνιο
Tου Δημήτρη Κωνσταντακόπουλου
Καθημερινά εκδίδονται ανακοινώσεις των πιο διαφορετικών ομάδων, που περιγράφουν την τραγική κατάστασή τους. Οι κυβερνώντες, όχι μόνο εφαρμόζουν τη γενικώς και απολύτως καταστροφική πολιτική του Μνημονίου, το κάνουν και με τον πιο απάνθρωπο τρόπο! Τα κριτήριό τους είναι βαθύτατα ταξικό, καθόλου εθνικό. Οι υπολογισμοί τους ξεκινάνε από ποιο στρώμα είναι ισχυρότερο. ‘Αρρωστοι, συνταξιούχοι, άνεργοι, ανάπηροι είναι αδύνατοι και αυτοί, πούχουν μεγαλύτερη ανάγκη, σφαγιάζονται από τρόικα-«κυβέρνηση» - η διάλυση της κοινωνικής συνοχής και αλληλεγγύης αποσυνθέτει μετά κράτος και έθνος.

Τ' άθεα γράμματα

 



Του δασκάλου Δημήτρη Νατσιού
"Τ' άθεα γράμματα κόψανε το δρόμο του έθνους και τ' αμποδάνε να χαρεί τη λευτεριά του." (Παπουλάκος)
Έχουμε την εντύπωση ότι η έσχατη μάχη για το μέλλον της πατρίδος διεξάγεται μες στο Κοινοβούλιο ή στα έγκατα του Μαξίμου. Λάθος. Στα σχολεία, στις αίθουσες διδασκαλίας κρίνεται η τύχη του Γένους. Αν επικρατήσει η «ελληνοκτόνος παιδαγωγία» και εκλείψει διά παντός η ελληνορθόδοξη Παιδεία, «η ροδόχρους ελπίδα του Έθνους» (Καποδίστριας), τότε ας θυροκολλήσουμε το αγγελτήριο θανάτου, πλησιάζει η ιστορική ευθανασία.
Αν δεν απομείνει η ευλογημένη «μαγιά» του Μακρυγιάννη, τότε «κάλλιον να μην υπάρχει Έλλην εις τον κόσμον, παρά να ατιμάζει το κατ' εικόνα Θεού και ομοίωσιν, υπάρχων ανδράποδον τον αναισθήτου Τούρκου, ενώ επλάσθη από τον Θεόν ελεύθερος» όπως θεσπίζουν, στις 5 Μαϊου του 1827, στην Τροιζήνα, οι ελευθερωτές πατέρες μας. Και σίγουρα στην θέση του «αναισθήτου Τούρκου», μπορεί να μπουν και άλλα αναίσθητα και άπληστα θηρία-φανερά και νοητά-που μας εξανδραποδίζουν. Και το κακό γίνεται από τους ύπουλους, τους «προβατόσχημους λύκους» που ζεσταίνουμε στον κόρφο μας και μαγαρίζουν παιδεία και παιδιά.

Ας γίνει στην Ελλάδα, του …Κορέα!

 

undefined
DEBTOCRACY // ΧΡΕΟΚΡΑΤΙΑ
Ούγκο Αρίας
Ισημερινός του ’80 η Ελλάδα
Τόσο από την ακαδημαϊκή του εμπειρία όσο και από την κινηματική του δράση, ο ιστορικός και οικονομολόγος Ούγκο Αρίας αποκόμισε βαθιά γνώση για τα ζητήματα του χρέους. Στον Ισημερινό, τη γνώση αυτή την έθεσε προς το συμφέρον των πολιτών, ως επικεφαλής της Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του δημοσίου χρέους της χώρας. Στο Debtocracy, τη γνώση αυτή τη μεταλαμπαδεύει στο ελληνικό κοινό, το οποίο προτρέπει να ευαισθητοποιηθεί και να κατεβεί στο δρόμο απαιτώντας λογιστικό έλεγχο.

«H Eυρώπη θα πεθάνει αν απωθήσει την ελληνική της ρίζα» λέει ο Μπερνάρ Ανρί Λεβί

 

  • O Mπερνάρ Ανρί Λεβί που πληρώνει το 75% των εισοδημάτων του σε φόρους
    Μέσα στην δραματική συγκυρία των νέων από το χθεσινό Eurogroup, έρχονται στην Ελλάδα δύο κορυφαίοι Γάλλοι διανοητές, ο Μπερνάρ Ανρί Λεβί και ο Πασκάλ Μπρυκνέρ, μεταφέροντας μηνύματα συμπαράστασης στην Ελλάδα και προειδοποίησης προς την Ευρώπη.
Κάτι η εμμονή με την ελληνική φιλοσοφία, κάτι ο φόβος ότι η Γαλλία είναι η επόμενη χώρα που θα ακολουθήσει τη τύχη της Ελλάδας, της Ισπανίας και της Ιταλίας, οι γάλλοι διαννούμενοι για άλλοι μια φορά εμφανίζονται στη διεθνή σκηνή με θέσεις υπέρ της Ελλάδας. Δύο από αυτή έρχονται μάλιστα στην Αθήνα για διαλέξεις: ο φιλόσοφος και συγγραφέας Μπερνάρ Ανρί Λεβί σήμερα στο Μέγαρο Μουσικής και ο λογοτέχνης και φιλόσοφος Πασκάλ Μπρυκνέρ στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών την προσεχή Τρίτη 27 Νοεμβρίου.

Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία - Η Ελλάδα δεν είναι αποικία

 

 

Κι η πέμπτη σελίδα, κύριε;
~~~
Συνδεόμαστε απευθείας με τον συνεργάτη μας, Σταύρο Ψυχάρη. Σταύρο, καλησπέρα. Πώς βλέπεις τις τελευταίες εξελίξεις;
Η Ελλάδα δεν είναι αποικία. Η ξεκάθαρη αυτή δήλωση οφείλεται σε όλους όσοι νομίζουν ότι αυτό που δεν κατάφεραν τότε οι μεραρχίες του Γ' Ράιχ μπορούν τώρα να το επιτύχουν οι σαράφηδες της Ευρώπης! Το σχέδιο για τον έλεγχο των ελληνικών τραπεζών από την τρόικα και τις παραφυάδες της, δημιουργεί την εντύπωση ότι η Ελλάδα έχει περιέλθει σε καθεστώς διομολογήσεων. Φαντάζει χώρα υπό κατοχήν από ξένες δυνάμεις.

«Καραγκιόζης: Ο καθρέπτης της ρωμιοσύνης»

 

 

Το θέατρο Σκιών ψυχαγώγησε πολλές γενιές Νεοελλήνων. Καθώς έπεφτε το σκοτάδι, άναβε ο μπερντές του Καραγκιόζη κι αρχίζανε τα θαύματα. Ζωντάνευαν οι άψυχες φιγούρες, εκείνα τα «διονυσιακά χαρτονόμουτρα», και πιάναν τους χορούς και τα τραγούδια. Τι μουσικές λαϊκές, τι φωνές μεσογειακές, τι σκέρτσα και καμώματα.

Giorgio de Chirico, 34 χρόνια μετά: ένα μικρό αφιέρωμα



Αυτοπροσωπογραφία

του Πάρη Καπράλου

Σαν σήμερα πριν 34 χρόνια έφυγε από κοντά μας ο Giorgio de Chirico, ένας έλληνας ιταλός, ή ένας ιταλός έλληνας, πάντως, σε κάθε περίπτωση, ένας εξαιρετικός από τους μεγάλους υπερρεαλιστές. Zωγράφος, συγγραφέας και γλύπτης, “πατέρας” μιας “σχολής” -της Μεταφυσικής Ζωγραφικής (Pittura metafisica)- και “αδελφός” δύο -υπερρεαλισμού και Νέας Αντικειμενικότητας (Neue Sachlichkeit), οραματιστής μέγιστος και ποιητής της εικόνας με αινιγματικές συνθέσεις που διατηρούν την γοητεία τους όσες φορές κι αν τις δεις, μέγιστος διαπραγματευτής της αμφισημίας των πραγμάτων.


΄Εκτορας και Ανδρομάχη
Αν κάποιος θα ήθελε να επιχειρηματολογήσει ενάντια στο cliché πως στην τέχνη δεν υπάρχει παρθενογένεση, θα μπορούσε να επικαλεστεί την πρώτη, πιο παραγωγική και διαφοροποιητική περίοδο του ζωγράφου. Το νεοκλασικό ύφος που υιοθέτησε κατόπιν της περιόδου της Μεταφυσικής Ζωγραφικής του (1919 κ.ε.), είναι σαφώς υποδεέστερο. Πρώιμα έργα του, όπως ο Ετοιμοθάνατος κένταυρος (1909, Συλλογή Assitalia, Ρώμη) είναι τα χαρακτηριστικά της “Μεταφυσικής Ζωγραφικής”. Η μεταφυσική εικονογραφία του συνδέθηκε με το έργο του Νίτσε (Ιδού ο άνθρωπος και Τάδε έφη Ζαρατούστρας -ή, “Έτσι μίλησε ο Ζαρατούστρας”, όπως συναντάται στη νεότερη ελληνική βιβλιογραφία). Άλλα θέματα της πρώτης περιόδους είναι οι έρημες πλατείες της Ιταλίας και συγκεκριμένα του Τορίνο όπου βρέθηκε την περίοδο 1912-'15.

Η σειρά ονομάζεται “Πλατείες της Ιταλίας”. Και είναι από τα πιο χαρακτηριστικά και αναγνωρίσιμα έργα του ζωγράφου Συνήθως απεικονίζουν ελάχιστες μορφές με χαρακτηριστικά καρικατούρας ή γλυπτά, έχουν πολλαπλή προοπτική, και μια διάχυτη μελαγχολία. Σε αρκετά από τα έργα της σειράς αυτής, ο ντε Κίρικο απεικόνισε τη μορφή της μυθολογικής Αριάδνης, όπως στα έργα “Μελαγχολία” (1912), “Αριάδνη” (1913, σήμερα στο Μητροπολιτικό Μουσείο Τέχνης Νέας Υόρκης), “Το δειλινό της Αριάδνης” (1913) και “Η ανταμοιβή του Μάντη” (1913, σήμερα βρίσκεται στο Μουσείο Καλών Τεχνών της Φιλαδέλφειας στις ΗΠΑ). To Torino αποτέλεσε επίσης θέμα σε αρκετούς πίνακες του και ειδικότερα ο πύργος της Mole Antonelianna, ένα από τα υψηλότερα κτίσματα της Ιταλίας, που αποτέλεσε πιθανότατα πηγή έμπνευσης για τα έργα Νοσταλγία του απείρου (1912, MoMA).

Η πλατεία του ποιητή
Στη συνέχεια βρέθηκε στο Παρίσι και ήρθε σε επαφή με τον Guillaum Apollinaire, τον Pablo Picasso και την ομάδα των υπερρεαλιστών, που μεσουρανούσαν. Κατά κάποιο τρόπο, μπορούμε να πούμε ότι ο Apollinaire υπήρξε αυτός που τον ανέδειξε στο διεθνές στερέωμα πρώτος, και τον βοήθησε να εξελιχτεί σε έναν από τους πρωταγωνιστές του υπερρεαλιστικού κινήματος, τουλάχιστον κατά τα όσα γράφει στο βιβλίο του “Nothing If Not Critical” ο Robert Hughes. Άλλωστε ο Apollinaire ήταν και ο πρώτος που έγραψε κριτική για το έργο του ζωγράφου στο περιοδικό L' Intransigeant «H τέχνη αυτού του νεαρού ζωγράφου είναι εσωτερική και εγκεφαλική, χωρίς να συνδέεται με εκείνη άλλων ζωγράφων που έχουν ανακαλυφθεί τα τελευταία χρόνια. Δεν πηγάζει από τον Ματίς ή από τον Πικάσο, δεν πηγάζει ούτε από τους Ιμπρεσσιονιστές. Αυτή η πρωτοτυπία είναι αρκετή για να εξασφαλίσει την προσοχή μας» (William Bohn, Apollinaire and the Faceless Man), ενώ ήταν ο πρώτος που χαρακτήρισε τους πίνακες “μεταφυσικούς”, έναν όρο με τον οποίο οι υπερρεαλιστές συνδιαλέγονταν μάλλον με φόβο. H φιλία του ζωγράφου με τον Apollinaire αποτυπώθηκε σε μία σειρά προσωπογραφιών που φιλοτέχνησε ο ντε Κίρικο, ενώ ο ποιητής έγραψε γι' αυτόν το “Océan de terre”.

Το 1919 ο De Chirico ρίχτηκε με πάθος στη μελέτη των Ιταλών κλασικών, και κήρυξε με πάθος -μέσα από δοκίμια και άρθρα την “Επιστροφή στη δεξιότητα” (Il ritorno al mestiere) στρεφόμενος στην παραδοσιακή εικονογραφία, δηλώνοντας ότι επιθυμεί να γίνει ένας “Κλασικός ζωγράφος”. “Pictor classicus sum”, έγραφε στα λατινικά (Charles Harrison, Paul Wood, Art in Theory 1900-2000: An anthology of changing ideas). Στην συνέχεια διαμόρφωσε ένα νεοκλασικό ύφος, που σοκάρει (ιδίως αν κάποιος είναι θαυμαστής της πρώτης περιόδου του) σε μια μίμηση της ιταλικής αναγέννησης. Χαρακτηριστικότερο έργο της περιόδου θεωρείται ο “”Αποχαιρετισμός στους Αργοναύτες” (1921). Εν τω μεταξύ συνέβει ένα από αυτά τα περίεργα παιχνίδια της ζωής: ενόσω επί μία δεκαετία ο ζωγράφος προσπαθούσε να γίνει “κλασσικός” η ομάδα των Γάλλων υπερρεαλιστών, αλλά και άλλοι ακόμα πολλοί, όπως ο René Magritte, ο Max Ernst, ο André Breton -που μάλιστα δημοσίευσε και δοκίμιο με το όνομα του- επανανακάλυψαν και πρόβαλλαν διεθνώς το έργο του, καθιερώνοντας τον ακριβώς για την Μεταφυσική Περίοδο που ο ίδιος ήθελε να αφήσει πίσω! Το 1926, ο Breton σε περιοδική έκδοση της ομάδας La Révolution Surréaliste τον χαρακτήρισε ως μία “μεγαλοφυΐα που χάθηκε”.

Έζησε για ένα διάστημα στην Ιταλία, συμμετέχοντας στη Biennale της Βενετίας και επέστρεψε στο Παρίσι το 1934, όπου ξεκίνησε να φιλοτεχνεί μία νέα σειρά έργων, γνωστά ως Τα μυστηριώδη λουτρά (Bagni misteriosi), τα οποία προορίζονταν για την εικονογράφηση του ποιήματος Μυθολογία (Mythologie) του Jean Cocteau, το 1935 εγκαταστάθηκε στη Νέα Υόρκη, όπου οργάνωσε πέντε εκθέσεις έργων του, ύστερα επέστρεψε στην Ιταλία, τον Ιανουάριο του 1938 και για σύντομο χρονικό διάστημα έζησε στο Παρίσι πριν επιστρέψει και πάλι στο Μιλάνο. Το 1940 και μέχρι το 1950, το έργο του παρουσιαζόταν τακτικά στην Ιταλία, ενώ την περίοδο 1950-3 οργάνωσε «αντι-Μπιενάλε», παρουσιάζοντας έργα «αντι-μοντέρνων» καλλιτεχνών. Η ζωή του πήρε δικομανή τροπή όταν για μία δεκαετία περίπου πλούτισε τα ιταλικά δικαστήρια με μια σειρά από σκάνδαλα και δίκες που σχετίζονταν με πλαστογραφήσεις έργων του, υπόθεση επισφαλή, καθώς ο συνήθιζε να πραγματοποιεί αντίγραφα ή πολλαπλές εκδοχές των πιο γνωστών πινάκων του.

Ο νέος καλλιτέχνης του πρώτου έργου,
με λευκά πλέον μαλλιά στο εργαστήριο του
Δεν έπαψε ποτέ να ζωγραφίζει μέχρι το τέλος, αν και, ασχολήθηκε συστηματικά με το θέατρο. Το 1968 παρουσιάζει τα “νεομεταφυσικά” έργα του, που εκτέθηκαν για πρώτη φορά στο Μιλάνο, το 1968, και το 1975 χρίστηκε μέλος της Γαλλικής Ακαδημίας. Ο ντε Κίρικο πέθανε στις 20 Νοεμβρίου του 1978 στη Ρώμη. Το 1986 ιδρύθηκε το “Fondazione Giorgio e Isa de Chirico” (Ίδρυμα Τζόρτζιο και Ίζα ντε Κίρικο) με σκοπό την φύλαξη των υπαρχόντων στα χέρια της οικογένειας του έργων του και την προβολή της καλλιτεχνικής του παραγωγής γενικότερα. Από το 2011 συζητιέται στον Δήμο Βόλου η δημιουργία Μουσείου με πρωτοβουλία του Δήμου ώστε να στεγαστεί το έργο του, αλλά, τουλάχιστον μέχρι την φετινή Άνοιξη που για τελευταία φορά διερεύνησα το θέμα, το ζήτημα εκκρεμούσε παρά τις εκπεφρασμένες ευμενείς προθέσεις τόσο από τον Δήμο όσο και από το Υπουργείο Πολιτισμού.

Πηγή: Το κείμενο για τον ντε Κίρικο πήρα από το πολύ ενδιαφέρον μπλογκ Τέχνης και Πολιτισμού, darklynoonartoflife:

http://darklynoonartoflife.blogspot.gr/2012/11/giorgio-de-chirico-34.html

ΟΙ ΔΥΤΙΚΟΙ ΣΦΙΓΓΟΥΝ ΤΟ ΚΛΟΙΟ ΓΥΡΩ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ


TO NATO ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
ΠΑΤΡΙΟΤ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ


Τα τύμπανα του πολέμου ηχούν πλέον, και γύρω από τη Συρία. Η απόφαση του ΝΑΤΟ να αναπτύξει δυνάμεις στο έδαφος της Τουρκίας, έρχεται μετά την εντολή του αμερικανικού Πενταγώνου, σε τρία πολεμικά σκάφη του Πολεμικού Ναυτικού των ΗΠΑ να ανέστρεψαν πορεία για να κατευθυνθούν προς την Ανατολική Μεσόγειο.

Οι Κύπριοι ζητούν να αποζημιωθούν – “Ίσως όμως να άργησαν.”

Οι Κύπριοι ζητούν να αποζημιωθούν – “Ίσως όμως να άργησαν.”

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Νοεμβρίου 22, 2012
Το ραδιοφωνικό πρόγραμμα 4 του Μπι Μπι Σι αναφέρθηκε χθές (20.11.2012) στον αγώνα της ΕΟΚΑ 1955-59 και σε δηλώσεις του κ. Θάσου Σοφοκλέους προέδρου των Αγωνιστών ΕΟΚΑ 1955-59, ότι ενθαρρύνθηκαν με την υπόθεση των τριών Κενυατών και θα προχωρήσουν και Ελληνοκύπριοι που υπέστησαν βασανιστήρια κατά την διάρκεια του απελευθερωτικού αγώνα για διεκδίκηση αποζημιώσεων δικαστικώς.
Το ρεπορτάζ αναφέρθηκε σε δηλώσεις ζώντων αγωνιστών, σε επίσκεψη του δημοσιογράφου (Ray Furlong ) με αγωνιστές στα φυλακισμένα μνήματα και σε σύναξη που διοργάνωσε στο οίκημα των Αγωνιστών στην Λευκωσία ο κ. Σοφοκλέους. Το οποίο είπε είναι γεμάτο με φωτογραφίες των χρόνων εκείνων, με βρετανούς στρατιώτες να συλλαμβάνουν κόσμο στους δρόμους, και φωτογραφίες νεαρών αγωνιστών.

From Nasser to Erdoğan: unfulfilled promises

 

 


The gap between expectations and what has actually been delivered results in disappointments and constitutes a blow to the credibility of a country.

ΗΠΑ: O στρατός να προετοιμαστεί για «κλιματικές εκπλήξεις»


 


Ο αμερικανικός στρατός βρίσκεται αντιμέτωπος με έναν ύπουλο εχθρό, που δεν είναι άλλος από την κλιματική αλλαγή. Κάπως έτσι θα μπορούσε να συνοψιστεί το συμπέρασμα έκθεσης της Ακαδημίας Επιστημών των Ηνωμένων Πολιτειών (NRC), η οποία καλεί το Πεντάγωνο να βρίσκεται σε ύψιστη επιφυλακή, καθώς «κλιματικές εκπλήξεις», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει, θα μπορούσαν να ανατρέψουν τις προσπάθειές του να διαφυλάξει το μέλλον της χώρας.

Πώς και γιατί η Γερμανία επιτέθηκε εναντίον των Ελλήνων

 



Η κρίση χρέους και η εθνοτική ρητορική
Αθανάσιος Γκότοβος
Η Ελλάδα ανήκει στον ευρωπαϊκό Νότο και είναι η μόνη χώρα της περιοχής μέχρι σήμερα όπου «αξιολογήθηκε» πολιτικά - με τις διπλές εκλογές της 6ης Μαϊου και της 17ης Ιουνίου του 2012 - το πρόγραμμα χρηματοδότησης που επιβλήθηκε στη χώρα από τους εταίρους της Ευρωζώνης, την Κεντρική Ευρωπαϊκή Τράπεζα και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, για το οποίο καθιερώθηκε τόσο στον βορειοευρωπαϊκό, όσο και στον ελληνικό τύπο ο ευφημισμός «βοήθεια» ή «πακέτο σωτηρίας».
Ταυτόχρονα «αξιολογήθηκαν» πολιτικά και οι πολιτικοί σχηματισμοί που συναίνεσαν στην επιβολή και την εφαρμογή - την όποια εφαρμογή - αυτής της «θεραπείας». Και στις δύο εκλογικές αναμετρήσεις η αξιολόγηση έδειξε ότι ο πολιτικός χάρτης της Ελλάδας αλλάζει ριζικά και επικίνδυνα. Οι ριζοσπαστικές «αριστερές» και «δεξιές» λύσεις του ελληνικού προβλήματος κέρδισαν πολύ περισσότερους υποστηρικτές, από ό,τι υπολόγιζαν τόσο οι εταίροι-δανειστές, όσο και οι παραδοσιακοί πολιτικοί ταγοί της Ελλάδας.

CHAMPIONS LEAGUE Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επιστρέφει στο τουρκικό... κολαστήριο

CHAMPIONS LEAGUE Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επιστρέφει στο τουρκικό... κολαστήριο



Η Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ επιστρέφει στο τουρκικό... κολαστήριο
- Είστε χαρούμενος που επιστρέψατε στο Μάντσεστερ;
- Αν είμαι λέει... Δεν ξαναπάω εκεί!
Η παραπάνω στιχομυθία ανήκει σε εκπρόσωπο του Τύπου και τον Σερ Αλεξ Φέργκιουσον. Όλα αυτά είχαν ειπωθεί από τον Σκοτσέζο τη σεζόν 1993-94 κατά την επιστροφή της αγγλικής ομάδας στη βάση της, όταν η Γαλατασαράι είχε αποκλείσει την Γιουνάιτεντ στον δεύτερο γύρο του Champions League (3-3 στο Ολντ Τράφορντ, 0-0 στην Πόλη).

Στο πλαίσιο εορταστικών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια της ανεξαρτησίας της Αλβανίας Αλβανικές σημαίες τοποθετήθηκαν σε πόλη της πΓΔΜ

 



Γιγάντιες Αλβανικές σημαίες προκαλούν αντιπαράθεση
Νέα αντιπαράθεση απειλεί να προκαλέσει η έγερση δύο πελώριων αλβανικών σημαιών σε δύο αλβανικά χωριά κοντά στην πόλη Κίτσεβο (ανατολικό τμήμα της ΠΓΔΜ), στο πλαίσιο των εορταστικών εκδηλώσεων για τα 100 χρόνια της ανεξαρτησίας της Αλβανίας και της αλβανικής σημαίας. Οι δύο αυτές σημαίες τοποθετήθηκαν σε ιστούς 30 μέτρων, μετά από πρωτοβουλία του συγκυβερνώντος αλβανικού κόμματος DUI του Αλί Αχμέτι, ο οποίος, κατά τη σχετική τελετή, σημείωσε ότι κανείς δεν μπορεί να πειράξει τις σημαίες αυτές.

«Le Capital» του Κώστα Γαβρά.

Τρίτη, 20 Νοεμβρίου 2012

«Le Capital» του Κώστα Γαβρά.

Μανώλης Αλεξάκης
Μετά τον Μάρξ, ο δικός μας ο Κώστας Γαβράς, γράφει στον κινηματογράφο με τα δικά του μέσα «Το Κεφάλαιο». Παρακολουθήσαμε AVANT PREMIERE την ταινία του, εδώ στις Βρυξέλλες, παρουσία του σκηνοθέτη και των δυο πρωταγωνιστών.
Στο πολύκεντρο της πλατείας FLAGEY, η κεντρική αίθουσα, με χωρητικότητα πάνω των επτακοσίων ατόμων, κατάμεστη.

Κόσμος πολύς που ήρθε, όχι μόνο να τιμήσει τον συνεπέστατο δημιουργό, αλλά κυρίως να απολαύσει την ποιότητα της δουλειάς του, να αφουγκραστεί τις αγωνίες του. Η ταινία δυνατή, απολαυστική, όπως το τονίζει ο ίδιος. Θέλει η τέχνη, ακόμη κι εκείνη όπως η δική του, να καταγγέλλει, αλλά να μη χάνει την ουσία της, τον ψυχαγωγικό της ρόλο.

Νέα στοιχεία για τον Μέγα Αλέξανδρο

 




undefinedΝέα στοιχεία για τον Μέγα Αλέξανδρο, αλλά και η λειτουργία ενός νέου διαδικτυακού κόμβου, με τον τίτλο «Εικονικό Μουσείο Μέγας Αλέξανδρος: από τις Αιγές στην Οικουμένη» ανακοινώθηκαν στη διάρκεια του διεθνούς συνεδρίου που οι εργασίες του ολοκληρώθηκαν στην αρχαία Μίεζα, κοντά στη Νάουσα. Αρχαιολόγοι και ερευνητές από την Ελλάδα, τη Δυτική Ευρώπη, την Τουρκία, τη Μέση Ανατολή και την Κεντρική Ασία παρουσίασαν νέα δεδομένα από τα σημεία - σταθμούς της πορείας προς Ανατολάς του Μεγάλου Αλεξάνδρου, όπου συνεχίζονται σήμερα ανασκαφικές έρευνες.
Από τις Αιγές στην Οικουμένη-Ψηφιακό έργο για την πορεία του Μ. Αλεξάνδρου παρουσιάστηκε στο διεθνές συνέδριο στην αρχαία Μίεζα

ΣΥΝΕΔΡΙΟ. Ο κόσμος του Μεγάλου Αλεξάνδρου πάντα κλέβει το ενδιαφέρον του κοινού. Oσα όμως κι αν μαθαίνουμε για την προσωπικότητα του Μακεδόνα στρατηλάτη, οι ανασκαφές, η έρευνα και η μελέτη πάντα κάτι καινούργιο έχουν να προσθέσουν στην Iστορία.

Οικολόγοι στην πράξη οι αρχαίοι Ελληνες

 



undefined

Η ζωή και η φιλοσοφία τους ήταν συνυφασμένες με τον φυσικό κόσμο, που τον θεωρούσαν πηγή ισορροπίας και ευτυχίας
Της Λινας Γιανναρου
Μετά μια μακρά συζήτηση με τον Λυσία στο σπίτι του πλάι στο Ιερό του Ολυμπίου Διός, ο Φαίδρος βγήκε από τα τείχη της Αθήνας να διαβάσει ένα χειρόγραφο σε ένα ήσυχο μέρος, δροσερό και σκιερό, καθώς το μεσημέρι πλησίαζε και η ζέστη ήταν αφόρητη. Η περιοχή του Ιλισσού ήταν ιδανικό σημείο για μελέτη και περισυλλογή το καλοκαίρι. Στον δρόμο, ο Φαίδρος συνάντησε τον Σωκράτη. Περπάτησαν ξυπόλυτοι μέσα από την κοίτη του ποταμού, που εκείνη την εποχή του χρόνου είχε λίγα αλλά «χαρίεντα και διαφανή» νερά. Εκατσαν στην απέναντι όχθη, κάτω από τη σκιά ενός μεγάλου πλατάνου με συντροφιά το αδιάκοπο τραγούδι των τζιτζικιών και το θρόισμα των φύλλων. Εκεί κοντά υπήρχε και μικρή αλλά «χαριεστάτη πηγή μόλα ψυχρού ύδατος» και μια μεγάλη και σύσκια λυγαριά, που με τα άνθη της ευωδίαζε τον αέρα.

Φτωχαίνουν το λαό για να τον καταστήσουν φτηνή λεία του Δ’ Ράϊχ

 

Γράφει ο Γιώργος Δελαστίκ
Εμετική έχει γίνει πλέον η συγκυβέρνηση των «γερμανοτσολιάδων» Σαμαρά – Βενιζέλου – Κουβέλη.
Αδίστακτοι και συνειδητοί υπηρέτες της πολιτικής του Βερολίνου -δηλαδή του γερμανικού, του ευρωπαϊκού και του ελληνικού κεφαλαίου- προωθούν με όλες τους τις δυνάμεις τη λεηλασία των μισθών και των συντάξεων των εργαζομένων και των συνταξιούχων, όπως και των εισοδημάτων των μεσαίων στρωμάτων, μεταφέροντας κολοσσιαία ποσά πλούτου από τους οικονομικά ασθενέστερους στους τραπεζίτες και τους μεγιστάνες.

Εξοργιστική αποκάλυψη από τα Επίκαιρα

 


20121122-005410.jpgΤα “Επίκαιρα” που κυκλοφορούν την Πέμπτη 22 Νοεμβρίου αποκαλύπτουν πως Γερμανοί και Τούρκοι συμπορεύονται στη Θράκη. Πως αντιδρούν οι Αμερικανοί.

“Σαρώνει” ο Χίτλερ στην Τουρκία: “ΟΙ Εβραίοι θέλουν την καταστροφή μας, παραμύθι το Ολοκαύτωμα όπως η Αρμενική γενοκτονία”!

 

 

Σαρώνει ο μαθητής στην χώρα του …δασκάλου! Τα νούμερα πραγματικά σοκάρουν και δεν αφήνουν περιθώρια για τον αμετανόητο χαρακτήρα του κεμαλικού κράτους που διατηρεί τους πολίτες σε ημιάγρια κατάσταση ώστε να συνεχίσουν το καταστροφικό τους έργο στον πλανήτη.