Από
την Εποχή του Χαλκού στο Αιγαίου έχουν σωθεί απεικονίσεις των μουσικών
και των τραγουδιστών, καθώς και εικόνες και θραύσματα των μουσικών
οργάνων. Στην πρώιμη περίοδο κυριαρχεί ως μουσικό όργανο η άρπα, αλλά
από τη μέση εποχή και μετά επικρατεί στη θέση της η λύρα. Διαθέτουμε
επίσης δείγματα και απεικονίσεις σείστρων.
Ετικέτες
- -Παράδοση (140)
- Αμερική-Η.Π.Α (148)
- Αμερική-Η.Π.Α. (2675)
- Ανταρκτική (7)
- Άρης (15)
- Ασία-Μ.Ανατολή (2763)
- Αστρονομία- Επιστήμη (895)
- Αυστραλία (82)
- Αφρικη (307)
- Αφρική (199)
- Αφροδίτη (3)
- Διεθνή (6429)
- Εναλλακτική Ιστορία (274)
- Εξ. Πολιτική (Αρχές) (152)
- Επιστήμη-Διάστημα (170)
- Εσωτερική πολιτική (3342)
- Ευρώπη (7882)
- Ζητήματα Ελληνισμού (12750)
- Ζητήματα Στρατηγικής (3077)
- Ζητήματα Στρατηγικής Μονάδες (2)
- Ζητήματα Στρατηφικής (365)
- Ζωικό Βασίλειο (102)
- Θρησκευτικά Ζητημάτα (1706)
- Ιατρικά (384)
- Ιστορία-Μέθοδολογία (278)
- Ιστορικά (9668)
- Κοινωνία (3026)
- Κουρδικό (301)
- Κρόνος (1)
- Κύπρος (743)
- Μαγειρική (123)
- Μεθοδολογία (33)
- Μονάδες (3570)
- Οικονομία (2581)
- Οπλικά συστήματα (1523)
- Οχήματα (270)
- Παιδεία (540)
- Περιβάλλον (122)
- Πλούτωνας (5)
- Πολιτισμός (1389)
- Ρομαντισμός (220)
- Σελήνη (6)
- ση (2)
- Σημαντική Ανάρτη (2)
- Σημαντική Ανάρτηση (199)
- Συγκριτική Ιστορική Ανάλυση (772)
- Τέχνη (1)
- Τεχνολογία (2)
- Τουρκία (2462)
- Τρομοκρατία (760)
- Φιλοσοφία (336)
- Χ.Α. (748)
- ΧΑ (1)
Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014
Ο Τούρκος Υπουργός Εξωτερικών της Βρετανίας
Μάριος Ευρυβιάδης
Agora Dialogue
Με αφορμή την επικείμενη επίσκεψη του Προέδρου Αναστασιάδη στο Λονδίνο, όπου στις 15 του μηνός προγραμματίζεται συνάντηση του με τον Βρετανό Πρωθυπουργό Κάμερον, θυμήθηκα και ευτυχώς εντόπισα γρήγορα την πηγή στο αρχείο μου, ένα άρθρο του συντηρητικού βουλευτή Randolf S. Churchill, υιού του γνωστού Churchill, που δημοσιεύθηκε στο συντηρητικό περιοδικό The Spectator ( July 13, 1956, σελ. 54). Το άρθρο έφερε τον χαρακτηριστικό τίτλο, “Our Turkish Foreign Secretary”.
Σμύρνη μια ιστορική κληρονομιά 8.500 χρόνων κινδυνεύει να χαθεί οριστικά
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 12, 2014
Η Σμύρνη έχει μια μακρά ,πολυπολιτισμική κληρονομιά 8.500 χρόνων που έχει αποτυπωθεί στα κτίρια της πόλης
και τα οποία με την ιδιαίτερη αρχιτεκτονική τους επηρεασμένη από την ελληνική και την οθωμανική περίοδο κινδυνεύουν να χαθούν μια και δεν γίνεται καμιά προσπάθεια συντήρησής τους. Τα ιστορικά κτίρια της Σμύρνης θεωρούνται από τα καλύτερα δείγματα αστικής αρχιτεκτονικής του 19ου και 20 ου αιώνα , βρίσκονται σε διαφορετικές γειτονιές της πόλης και χρειάζονται συντήρηση. Στη διάρκεια της μακραίωνης ιστορίας της η Σμύρνη επλήγη πολλές φορές από σεισμούς και πυρκαγιές και τα περισσότερα σπίτια της έχουν καεί.Τα εναπομείναντα παλιά ιστορικά κτίρια έχουν χτιστεί στα τέλη του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα,. Στα σπίτια αυτά βλέπει κανείς σήμερα την εξέλιξη της ελληνικής και οθωμανικής αρχιτεκτονικής. Τα περισσότερα ιστορικά σπίτια βρίσκονται στις συνοικίες του Καντιφεκαλέ, Μπασμανέ, Τικιλίκ και Ναμαζγκά.Αυτά τα σπίτια είναι η ιστορία της Σμύρνης.
Το γνήσιο Αθλητικό Ιδανικό στην Αρχαία Ελλάδα
Ιδανικό
είναι εκείνο που ενώνει τις ψυχές των ανθρώπων γύρω από ένα κοινό
σκοπό. Πέραν τούτου δεν υπάρχει παρά μόνο ωφελιμισμός, που αντί να
ενώνει διαχωρίζει και διασκορπίζει τους ανθρώπους.Το αθλητικό ιδεώδες
είναι για τον άνθρωπο πηγή εσωτερικής τελειότητας, συναδελφοσύνης,
ειρήνης, ευγένειας, αφιλοκέρδειας, καλής θέλησης και αγνότητας. Είναι
εκείνο που ικανοποιεί από κάθε άποψη τη διάνοια και το συναίσθημα του
αθλητή και του φιλάθλου. Είναι το πνεύμα με τους ζωντανούς του νόμους,
δεν είναι μια μορφή, είναι μια δύναμη.
Θησείο – Πετράλωνα (Ιστορική αναδρομή στην Αθήνα μας)
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 12, 2014
Γράφει ο Πάνος Ν. ΑβραμόπουλοςΜια απο τις πολυφρόντιστες αισθητικά και βαρυφορτωμένες περιοχές της Αθήνας, με μνήμες απο την αρχαία και την σύγχρονη ελληνική ιστορία, είναι η περιοχή του Θησείου. Η περιοχή οριοθετείται μεταξύ της Ακροπόλεως και του Λόφου του Φιλοπάπου.Η ονοματοδοσία της συνοικίας συναρτάται με τον αρχαίο ναό του Ηφαίστου, το όνομα του οποίου έχει επικρατήσει ως «Θησείον». Στην περιοχή του Θησείου υπάρχει μια απο τις πύλες του τείχους του Χασεκή, η αποκαλούμενη πόρτα του Δράκου (ήτοι του Πειραιά), ή πόρτα του Μανδραβίλη ονομασία προερχόμενη απο την αρβανίτικη οικογένεια Μανδραβίλη, που αποτέλεσε μια απο τους οικιστές της περιοχής.
Το ταξίδι της γνώσης του Θαλή του Μιλήσιου
Κάποτε
ο Θαλής ο Μιλήσιος αποφάσισε να πάει ένα ταξίδι στον τότε γνωστό κόσμο,
για να αποκτήσει γνώση και εμπειρία. Ο ίδιος ήταν έμπορος, έτσι θα
μπορούσε αναζητώντας τη γνώση ενδεχομένως να αποκομίσει και κάποιο
κέρδος. Γιατί καλό να ανακαλύπτεις καινούργια πράγματα, καλό να
αναπτύσσεις την επιστήμη, συναρπαστικό και ενδιαφέρον να ξεπερνάς τα
όρια των δυνατοτήτων σου, αλλά πάντα υπάρχει και η ανάγκη να καλύπτεις
τις ανάγκες σου.
Φόρτωσε λοιπόν εμπορεύματα
και ξεκίνησε για την Ανατολή. Σε κάθε καινούργια πόλη που ανακάλυπτε
ένιωθε ότι πλησίαζε σε μία γνώση βαθύτερη που τον συνάρπαζε. Κρατούσε
λοιπόν τα εμπορεύματά του, για να πιάσει ακόμα καλύτερη
τιμή, και για να έχει κάτι ακόμα πιο πολύτιμο για να ανταλλάξει. Με
κόπο έφτασε στον προορισμό του: Την Βαβυλώνα. Σε αυτή την πανάρχαια
πόλη, που ήδη είχε πέσει σε παρακμή, ένιωθε ότι κάτι τον τραβούσε σαν
μαγνήτης, στον αρχαίο ναό του Θεού Μαρντούκ.
Στην
αγορά πούλησε το εμπόρευμά του, και με αρκετό χρυσό πλέον εισήλθε στο
ναό. Εκεί συνάντησε τον αρχιερέα, του συστήθηκε, και ο κάθε σοφός με
επιχειρήματα έδειξε στον άλλον την δύναμή του. Ο Θαλής του είπε για την
ακρίβεια της γεωμετρίας και ότι η αρχή του κόσμου βρίσκεται στο νερό. Ο
Αρχιερέας όμως του είπε ότι στη Φύση, στον άνθρωπο και στα άστρα δεν
υπάρχουν ευθείες, παρά μόνο κύκλοι και περιοδικότητα. Ο Θαλής με
ενδιαφέρον του ζήτησε τα συμπεράσματα των κύκλων που κατέγραψαν οι
ιερείς. – Όχι Θαλή, αυτή είναι μία γνώση που ανήκει μόνο στο ιερατείο
μας, ήταν η απάντηση.
Δυστυχισμένος ο Θαλής απόστασε στο πανδοχείο απέναντι. Τι κρίμα να φτάσει στη πηγή και να μην μπορέσει να πιει νερό. Ένα χτύπημα στην πόρτα τον ξάφνιασε. Ένας παράξενος ιερέας μπήκε, κουβαλώντας μια στοίβα πήλινες πλάκες, και του είπε:«Περίμενα μια ζωή κάποιον που θα μπορούσε να εκτιμήσει αυτές τις πλάκες. Κάθε μέρα που έτυχε και έβλεπα κάτι σε μία πλάκα του ναού, την θυμόμουνα, και στο σπίτι μου χάραζα μία καταγραφή. Είμαι βέβαιος ότι από αυτές τις πλάκες θα καταλάβεις τους κύκλους των άστρων. Τι θα σου κοστίσει; 100 χρυσά.»
Για τον Θαλή το ποσό ήταν σχεδόν όλη η περιουσία του, αλλά χωρίς δισταγμό, τα έδωσε και την ίδια νύχτα έφυγε, για να συνεχίσει το ταξίδι του στην Αίγυπτο.
Ο Θαλής εκεί συνομίλησε με τους ιερείς. Αυτοί
ακούγοντας ότι ήταν μεγάλος γεωμέτρης, του ζήτησαν να υπολογίσει το ύψος
της πυραμίδας. Για τον Θαλή ήταν πολύ εύκολο. Χάραξε στην άμμο ένα
σημάδι με μήκος ίσο με το ύψος ενός ραβδιού. Τη στιγμή που η σκιά του
ραβδιού άγγιζε το σημάδι, σημάδεψε τη σκιά της πυραμίδας. Ήταν φανερό
ότι το ύψος της πυραμίδας ήταν το μήκος της σκιάς της, εκείνη τη
στιγμή. Ένα δεύτερο πρόβλημα που του βάλανε ήταν ότι με τις
πλημμύρες του Νείλου χανόντουσαν τα όρια των χωραφιών. Ο Θαλής
τοποθέτησε πασσάλους μακριά από το ποτάμι και από αυτούς έδεσε σχοινιά.
Σε κάθε όριο χωραφιού έκανε ένα κόμπο. Έτσι τα σύνορα δεν χανόντουσαν
και κομβέω από τότε σήμαινε υπολογίζω κάτι ακριβώς με κόμπους.
Μετά
από καιρό ο Θαλής έφτασε στη πατρίδα του τη Μίλητο, σοφότερος αλλά όχι
πλουσιότερος. Οι υπόλοιποι έμποροι, βρήκαν την ευκαιρία να τον
κοροϊδεύουν που έκανε ένα τόσο μεγάλο ταξίδι χωρίς κέρδος και του λέγανε
ότι είναι μεγάλη ηλιθιότητα να ασχολείται με τη φιλοσοφία και όχι με το
κέρδος. Ο Θαλής πλέον γνώριζε τους κύκλους των άστρων και της Φύσης.
Έτσι ήξερε ότι κάθε έκλειψη επαναλαμβάνεται μετά από 223 φεγγάρια, η
ηλιακή δραστηριότητα έχει περίοδο 11 χρόνια, και η μητέρα Γη δίνει τους
καρπούς της τηρώντας μία περιοδικότητα και ισορροπία με τον Ήλιο και τη
Σελήνη.
Ο
Θαλής προαγόρασε όλο το λάδι της Μιλήτου εκείνη τη χρονιά. Ήταν μία
μέτρια χρονιά λαδιού, και ο Θαλής γέμισε όλες τις αποθήκες του,
ρισκάροντας όλη την περιουσία του και γενόμενος περίγελος των εμπόρων.
Οι επόμενες δύο χρονιές δεν βγάλαν καθόλου λάδι. Από ολόκληρη την Ιωνία
ερχόντουσαν να αγοράσουν λάδι από τον Θαλή, πληρώνοντας τον αδρά, και
κάνοντας τον πλέον τον πλουσιότερο έμπορο της Μιλήτου.
Από
τότε, οι έμποροι δεν τόλμησαν να ξανακοροϊδέψουν τον Θαλή, και τον
προέτρεπαν κιόλας να ασχολείται με τη φιλοσοφία του που είναι ύψιστη
επιστήμη και να μην αναλώνεται πια με το εμπόριο, μία ποταπή ενασχόληση
της αγοράς.
Απειλές κατά της ζωής της δέχεται η Γαλλίδα Βουλευτής που είπε ότι η Κωνσταντινούπολη ανήκει στην Ευρώπη αλλά… χωρίς τους Τούρκους!
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 13, 2014
Νέο σοκ στην Τουρκία από την γνωστή Γαλλίδα βουλευτίνα της Μασσαλίας, Valerie Boyer, η οποία πρόσφατα είχε πρωτοστατήσει στην ποινικοποίηση από το γαλλικό κοινοβούλιο της αρμενικής γενοκτονίας. Όπως αναφέρουν τουρκικά δημοσιεύματα, η Valerie Boyer σε δηλώσεις που έκανε
σχετικά με το ζήτημα της ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση, (που έχει επανέλθει στην επικαιρότητα με γερμανική πρωτοβουλία), ανέφερε χαρακτηριστικά ότι η Τουρκιά δεν έχει καμία σχέση με την Ευρώπη, αλλά η Κωνσταντινούπολη και όχι η Ιστανμπούλ και εδώ οι Τούρκοι έγιναν…
ΚΥΒΕΙΑ – Τα ζάρια στην αρχαιότητα
Oi “κύβοι»
ήταν και είναι τα γνωστά σε όλους «ζάρια». ΄Ηταν μια εφεύρεση του
Παλαμήδη, «του επινοητικού με τα μεγάλα μάτια, αλλά άτυχου ήρωα» όπως
αναφέρει ο Φιλόστρατος, όταν στην Αυλίδα προετοιμάζονταν οι ΄Ελληνες να
πλεύσουν εναντίον της Τροίας. Ο Παυσανίας ανέφερε, ότι τους αφιέρωναν
στο ναό της Τύχης.
Economist: Υψηλός ο κίνδυνος κοινωνικής έκρηξης στην Ελλάδα
Την εκτίμηση του Economist ότι η Ελλάδα βρίσκεται στις χώρες με τον υψηλότερο κίνδυνο κοινωνικής έκρηξης, γεγονός το οποίο απέδωσε στο έβδομο συνεχιζόμενο έτος ύφεσης της οικονομίας, μετέφερε ο διευθυντής σύνταξης του περιοδικού The Economist Ντάνιελ Φράνκλιν (Daniel Franklin), κατά τη διάρκεια παρουσίασης, χθες το βράδυ, της ετήσιας έκδοσης του βρετανικού ομίλου «Ο Κόσμος το 2014» για την Ελλάδα και την Κύπρο.
Αναλύοντας τις συνθήκες υπό τις οποίες η Ελλάδα εισέρχεται στο 2014, ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Κωνσταντίνος Μίχαλος και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Επιχειρήσεων και Λιανικών Πωλήσεων Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ), Αντώνης Μακρής, μίλησαν για εξαντλούμενες αντοχές της ελληνικής κοινωνίας, λόγω των επιπτώσεων της συνεχιζόμενης λιτότητας και της ύφεσης της οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, εξέφρασαν την άποψη ότι οι εταίροι της Ελλάδας, οι οποίοι καθορίζουν τους όρους του προγράμματος δημοσιονομικής προσαρμογής, θα πρέπει να επιδείξουν μεγαλύτερη κατανόηση προς αυτή την κατεύθυνση. Εκτίμησαν δε ότι έως σήμερα το μεγαλύτερο βάρος έχει σηκώσει ο ιδιωτικός τομέας σε αντίθεση με το δημόσιο.
Αναλυτικότερα, ο υπεύθυνος της έκδοσης Ντάνιελ Φράνκλιν προέβλεψε ότι το 2014 τα καλά οικονομικά νέα θα έρθουν από τη Δύση, με τις χώρες του G4 να συνδράμουν το παγκόσμιο πραγματικό ΑΕΠ κατά 544 δισ. δολ. (ΗΠΑ- 370 δισ. δολ., Ιαπωνία- 91 δισ. δολ., Βρετανία- 43 δισ. δολ., Γερμανία- 40 δισ. δολ.).
Ο «λεγεωνάριος» της ΜΙΤ
Ηχητικά και έγγραφα ντουκουμέντα επιβεβαιώνουν ότι ο Τούρκος μετανάστης Ömer Güney στρατολογήθηκε από τη ΜΙΤ και εκτέλεσε εν ψυχρώ τις τρεις γυναίκες κουρδικής καταγωγής στο Παρίσι στις 9 Ιανουαρίου 2013. |
Στο ηχητικό ντοκουμέντο που αναρτήθηκε στο Youtube στις 12 Ιανουαρίου, αποκαλύπτονται όλα τα επιχειρησιακά δεδομένα της επιχείρησης δολοφονίας μέσα από τηλεφωνική συνδιάλεξη του προφυλακισμένου βασικού ύποπτου, Ömer Güney, με τους χειριστές του στη ΜΙΤ. Ο σχεδιασμός της επιχείρησης αποκαλύπτεται σε διαβαθμισμένο έγγραφο της ΜΙΤ που διέρρευσε δύο ημέρες αργότερα, αναγκάζοντας τις τουρκικές μυστικές υπηρεσίες να διαψεύσουν με επίσημη ανακοίνωση την εμπλοκή τους στην τριπλή δολοφονία. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Η Πολεμική Τεχνολογία στην Αρχαία Ελλάδα
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 14, 2014
Από τις δύο μεγάλες σχολές μηχανικών της Αρχαίας Ελλάδας, της Σικελικής του Αρχύτα του Ταραντίνου και της Αλεξανδρινής του Διάδη του Πελαίου, έμελλε να προκύψει η γένεση του πρώτου πυροβόλου όπλου. Η πολύχρονη χρήση των βλητικών μηχανών στην μακεδονική εκστρατεία της Ασίας, εξάντλησε κάθε πειραματικό στάδιο μηχανικών εφαρμογών και έδωσε την δυνατότητα να αναζητηθούν νέες μορφές όπλων με ακόμα καλύτερη κατασκευή και αυξημένο βεληνεκές.
Στις ραψωδίες Δ και Φ της Οδύσσειας, ο Όμηρος, αναφερόμενος στον περίφημο τοξότη Πάνδαρο και στο ισχυρότατο τόξο του με το οποίο τραυμάτισε το Μενέλαο, καθώς και στο εξίσου ισχυρότατο τόξο του Οδυσσέα με το οποίο σκοτώθηκαν οι μνηστήρες από το μοναδικό αξιόλογο χειριστή του, παρουσιάζει τις αρχαιότερες αρχές της βλητικής. Στα δύο παραπάνω τόξα διαφαίνεται η ανάγκη της αύξησης του βεληνεκούς και η ανάλογη ανάγκη της αύξησης της ισχύος του.
Η ιδανική παιδεία και η διαμόρφωση του τέλειου πολίτη – ΠΛΑΤΩΝ, ΝΟΜΟΙ
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 14, 2014
“Τι έστιν τό τεθνάναι” – Σωκράτης
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 14, 2014
Ο Σωκράτης στην απολογία του προς του δικαστές αναφέρεται εκτός των άλλων και στον θάνατο, τι είναι ο θάνατος και αν είναι αγαθό ή όχι για τον άνθρωπο, λέγει λοιπόν ο Σωκράτης [βλ. Απολογία Σωκράτους, 40c.1 - 41.d.3]:
“Γιατί ένα από τα δύο είναι ο θάνατος : «ἢ γὰρ οἷον μηδὲν εἶναι μηδὲ αἴσθησιν μηδεμίαν μηδενὸς
ἔχειν τὸν τεθνεῶτα», ή όπως λένε, συμβαίνει κάποια μεταβολή και μετοίκηση της ψυχής «τοῦ τόπου τοῦ ἐνθένδε εἰς ἄλλον τόπον». Και είτε δεν υπάρχει «μηδεμία αἴσθησις», αλλά «οἷον ὕπνος ἐπειδάν τις καθεύδων μηδ᾽ ὄναρ μηδὲν ὁρᾷ» [αλλά είναι σαν ύπνος, κι αν είναι σαν να κοιμάται κανείς χωρίς να βλέπει ούτε όναρ], τι θαυμάσιο όφελος που θα ήταν ο θάνατος!
Δαίδαλος ο μεγαλύτερος εφευρέτης στην αρχαία Ελλάδα
Ο Δαίδαλος είναι ο μεγαλύτερος εφευρέτης στην αρχαία Ελλάδα, ένας πραγματικός πολυτεχνίτης και καλλιτέχνης ταυτόχρονα, όπως υποδηλώνει το όνομα Δαίδαλος που προέρχεται από το αρχαίο ελληνικό ρήμα δαιδάλω = εργάζομαι με τέχνη.
Ο Λαβύρινθος στη μινωική Κρήτη, ο μίτος της Αριάδνης, η ξύλινη αγελάδα της Πασιφάης, το χοροστάσι της Αριάδνης, το ακρόπρωρο των πλοίων της εποχής εκείνης και το πέταγμα με φτερά από κερί ήταν όλα σύμφωνα με τη μυθολογία εφευρέσεις και επινοήσεις του Δαίδαλου.
Ήρων ο Αλεξανδρινός – Ο Έλληνας που εφηύρε την ατμομηχανή πριν από 2000 χρόνια
Μεγάλα μυαλά, όπως ο Αϊνστάιν ή ο Νεύτωνας, γεννήθηκαν την πιο κατάλληλη στιγμή για τις ιδέες τους, που ήταν πραγματικά επαναστατικές -ήταν αρκετά μπροστά ώστε να θεωρηθούν πρωτοπόρες αλλά και αρκετά επίκαιρες ώστε να καταλαβαίνει ο κόσμος για τι ακριβώς μιλούσαν.
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΩΝ ΠΑΓΕΤΩΝΩΝ!
ΕΚΔΟΣΗ. Το Σεϊντί στη διεθνή βιβλιογραφία αναφέρεται ως σπήλαιο. Ομως είναι μια βραχοσκεπή με μικρό βάθος. Το ασβεστολιθικό πέτρωμά του, διαβρωμένο από τις χιλιετίες και τα νερά της βροχής, θεωρείται εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς, όσο για τον θόλο του με τις εγχάρακτες αλλοιώσεις, είναι μια επιπλέον όμορφη εικόνα στα μάτια του επισκέπτη που φτάνει ώς εκεί.
Οι ανασκαφές που διενεργήθηκαν στα μέσα του περασμένου αιώνα έφεραν στο φως παλαιολιθικά κατάλοιπα και πλειστοκαινική πανίδα μεγάλων θηλαστικών, ενώ στα κατώτερα στρώματα της βραχοσκεπής λιθοτεχνίες από πυριτόλιθο, ίχνη φωτιάς, οστά και δόντια θηλαστικών, υπολείμματα οστράκων, ακόμη και κατάλοιπα διατροφής των ενοίκων του· ορισμένα από αυτά μάλιστα χρονολογούνται 30.000 πριν.
Το αλάτι: το «ψυγείο» της αρχαιότητας
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 8, 2014
Η αρχαία ελληνική λέξη «ο άλς» ( γεν. του άλατος) δεν πρέπει να συγχέεται με το « η άλς», γεν. της αλός (: η θάλασσα), αν και αυτές οι δύο λέξεις ανήκουν στην ίδια οικογένεια. Από το θέμα αλ. παρήχθησαν οι λέξεις: θάλασσα, αλιεύς, Άλιμος, αλυκή, άλμη, αιγιαλός (> μεσ. : γιαλός), παραλία, Αγχίαλος, Αλόνησος και πολλές άλλες. Με την ίδια ρίζα πέρασε και στα λατ.: als, ιταλ. :sale, γαλλ. :sel, αγγλ.: salt, γερμ.:salz
Η ποινή του θανάτου στην αρχαιότητα
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 7, 2014
Ο αρχαίος κόσμος θεσμοποίησε κατά καιρούς διάφορους τρόπους εκτέλεσηςτων εγκληματιών: οι Βαβυλώνιοι την πυρά, τον πνιγμό και τον ανασκολοπισμό , οι Πέρσες τη σταύρωση , οι Εβραίοι το λιθοβολισμό και τη σταύρωση , οι ΑΙγύπτιοι τον ανασκολοπισμό, την πυρά, τον πνιγμό, τον απαγχονισμό, τον αποκεφαλισμό και ίσος τη σταύρωση , οι Έλληνες,
κυρίως, το λιθοβολισμό, τον κατακρήμνισμα, το δηλητήριο και τον «αποτυμπιανισμό».
Ήδη από τους πρώιμους αρχαϊκούς χρόνους, σε πoλλές Ελληνιστικές πόλεις, ο λιθοβολισμός έπαψε να αποτελεί νόμιμο τρόπο εκτέλεσης κακοποιών πού η ίδια η πολιτεία καταδίκαζε σε θάνατο. Όπου εξακολούθησε να εφαρμόζεται αποτελούσε μάλλον ποινή υπαγορευμένη και εκτελούμενη από μία κοινωνική ομάδα, παρά κύρωση θεσμοθετημένη και εφαρμοζόμενη από το κράτος.
Στην Αθήνα των κλασικών χρόνων, όσοι καταδικάζονταν από τα δικαστήρια σε θάνατο, εκτελούνταν είτε με κώνειο, είτε με κατακρημνισμό, είτε τέλος με «άποτυμπανισμό». Ή δηλητηρίαση των καταδίκων με κώνειο άρχισε να εφαρμόζεται προς το τέλος τού 5ου αιώνα πχ , στους κατάδικους πού έμελλε να πιουν το κώνειο έλυναν τα δεσμά τη μέρα της θανάτωσης, έτσι ώστε ο μελλοθάνατος να μπορεί αν θέλει να λουστεί και να αποχαιρετήσει τούς δικούς του.
Πλάτωνας (βιβλίο Μενέξενος, απόσπασμα)
Εμείς έχουμε την δυνατότητα όπως όπως να σώσουμε την ζωή μας, αλλά εν τούτης προτιμάμε να πεθάνουμε ένδοξα παρά να ρίξουμε στο όνειδος εσάς τους απόγονους μας και να ντροπιάσουμε τους προγόνους και τους πατέρες μας όλους,πεισμένοι ότι δεν αξίζει να ζει εκείνος που ντροπιάζει τους δικούς του και ότι αυτόν τον άνθρωπο δεν τον αγαπά ούτε άνθρωπος κανείς,ούτε θεός,ούτε στη γη ,ούτε κάτω από τη γη μετά τον θάνατο του.Πρέπει λοιπόν ενθυμούμενοι τα λόγια μας,να εκτελείτε με ανδρεία το έργο σας,έστω και αν επιδίδεσθε σε άλλη,παρά σε πολεμική ασχολία,και να ξέρετε,ότι ο πλούτος που αποκτήθηκε με ανανδρεία,δεν φέρνει ευτυχία σε αυτόν που την κατέχει.
Η ξεχωριστή σχέση των αρχαίων Ελλήνων με τον σκύλο (Που οι ισλαμοφασίστες θεωρούν “του σατανα”)
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 7, 2014
Η φύση αποτέλεσε για του αρχαίους Έλληνες το πεδίο βάσης και εξέλιξης του ανθρώπου. Παρατήρησαν με ματιά και νου οξυδερκή, ότι μέσα σε αυτήν ο άνθρωπος πάλεψε με τα στοιχεία της φύσης, έπαθε πολλά, έμαθε από τα λάθη του και τέλος φιλοσόφησε την ίδια του την ύπαρξη, δίνοντας μεγάλη σημασία και ερμηνεύοντας τα θαυμαστά της δημιουργήματα που τον περιτριγυρίζουν. Έτσι, αναπτύχθηκε μια άλλη, ξεχωριστή σχέση με τα ζώα, που συμπληρώνουν, μαζί με τον άνθρωπο, τις φανερές μορφές έμψυχης εκδήλωσης της φύσης. Το ζώο που βρίσκεται στην κορυφή της πυραμίδας των όντων,μετά τον άνθρωπο και έχει άμεση σχέση με την κοινωνική ζωή του ανθρώπου είναι ο σκύλος.
Η χρήση της Φάλαγγας στην προκλασσική εποχή
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 7, 2014
Στο παρóν άρθρο θα δούμε ένα θέμα ιστορικού ενδιαφέροντος, που κατά την άποψη μου εχει διαστρεβλωθεί πλήρως. Όχι, πιστεύω, ευθέως σκόπιμα, αλλά λόγω της λειτουργίας του φαύλου κύκλου έρευνας, ερμηνείας αποδείξεων και κατευθύνσεων που εκ των προτέρων ακολουθείται αναγκαστικά για διαφόρους λόγους, πλήν όμως δεν οδηγεί πουθενά.
Αποκάλυψη! Ιδού πώς ήταν προμελετημένο το Ναζιστικό έγκλημα στα Καλάβρυτα!
Έκπληκτη από τις νέες αποκαλύψεις ολόκληρη η Ελλάδα παρακολούθησε στο κανάλι «Ε» και σήμερα την εκπομπή «Μ Ανοιχτά Αυτιά» που έφερε στο φώς της δημοσιότητας, για πρώτη φορά συγκλονιστικά ντοκουμέντα για την μεγάλη σφαγή της Πελοποννήσου και το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων! Ο Νίκος Νικολόπουλος, συνεπικουρούμενος από την συμπαρουσιάστρια του Αμέλια… Αναστασάκη και με καλεσμένους τους κκ Γιώργο Λεκάκη, Δημοσιογράφο και Δρ Βασίλη Καρκούλια, Πρόεδρο της Ένωσης Θυμάτων Γερμανικής Κατοχής παρουσίασε έγγραφα-«φωτιά» που εντοπίστηκαν στο Φράιμπουργκ και αποδεικνύουν πως από το 1942 οι Ναζί είχαν μεθοδεύσει την οργανωμένη θηριωδία κατά της πατρίδας μας.
Ο ΑΝΑΞΑΓΟΡΑΣ Ο ΚΛΑΖΟΜΕΝΙΟΣ
Αρχαία Ελλάδα η Κοιτίδα της Μαθηματικής Σκέψης
Ολόκληρος ο δυτικός πολιτισμός γεννήθηκε και αναπτύχθηκε έχοντας ως βάση τον τρόπο σκέψης που χάραξαν, διαμόρφωσαν και δίδαξαν οι αρχαίοι Έλληνες. Για πρώτη φορά στην αρχαία Ελλάδα ο νους δεν ικανοποιείται με τις μυθολογικές ερμηνείες του κόσμου. Ο μελετητής δεν αρκείται να δώσει πρακτικές απαντήσεις στα προβλήματα, αλλά προσπαθεί να επεκταθεί παραπέρα σε όλα τα νοητά αντίστοιχα προβλήματα, να οδηγηθεί σε γενικεύσεις και σε αφαιρέσεις, να οικοδομήσει τον ορθό λόγο για να διατυπώσει με σαφήνεια έννοιες, ορισμούς και νόμους γενικούς. Αυτή η μετάβαση από το μύθο στο λόγο, στην επιστημονική σκέψη, ήταν ένα θαύμα, μια τομή, μια επανάσταση. Η Φιλοσοφία γεννήθηκε τον 6ο π.Χ. αιώνα στην Ιωνία και η εξάπλωσή της στις υπόλοιπες ελληνικές πόλεις ήταν η απαρχή μιας λαμπρής πορείας του ελληνικού πνεύματος στην αναζήτηση της αλήθειας, όχι για να εξυπηρετήσει πρακτικές ανάγκες, αλλά για να ικανοποιήσει πνευματικές ανησυχίες και αναζητήσεις.
Κολωνάκι (Ιστορική αναδρομή στην Αθήνα μας)
Γράφει ο Πάνος Ν. Αβραμόπουλος
Άλλοτε χώρος συνεύρεσης καλλιτεχνών και διανοουμένων, κάποτε κέντρο εκπόρευσης κοινωνικών και πολιτικών ζυμώσεων, ενίοτε χώρος εκπλήρωσης του αστικού ονείρου και της μεγαλόπρεπης ζωής, με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, το Κολωνάκι αποτέλεσε μια επίζηλη περιοχή που γοήτευε και σαγήνευε το συλλογικό φαντασιακό. Παράλληλα με την κοινωνική και καλλιτεχνική του αύρα τα καλαίσθητα και πανέμορφα νεοκλασικά του κτίρια αλλοτινών δεκαετιών – ιδιαίτερα στα πίσω κομμάτια του της Δεξαμενής και της Μονής Πετράκη – γονιμοποίησαν χωροταξικά την αισθητική του και το κατέστησαν μια πανέμορφη συνοικία. Ιδιαίτερα τις μεσοπολεμικές και μεταπολεμικές δεκαετίες το κομμάτι του Κολωνακίου πλησίον της Δεξαμενής, υπήρξε αριστουργηματικό. Η συνοικία χωροταξικά υφίσταται στην κυριολεξία στην καρδιά του κέντρου της Αθήνας. Και κατά ένα μέρος οφείλει τον αριστοκρατικό της χαρακτήρα και στο γεγονός ότι υπήρξε δίπλα απο τα Ανάκτορα, που της προσέδιδε επι βασιλείας ξεχωριστή κοινωνική αίγλη. Το Κολωνάκι αίρει την ονομασία του σε μια μικρή κολώνα, που παλαιότερα βρίσκονταν στην Πλατεία Δεξαμενής και αργότερα τοποθετήθηκε στην Πλατεία Φιλικής Εταιρείας. Η ύπαρξη του κολωνακίου τόσο εδώ όσο και σε άλλες συνοικίες, ήταν συνυφασμένη με την πρόληψη και αποτροπή επιδημιών. Ειδικώτερα αυτής της μορφής τα κολωνάκια τοποθετούνταν πάνω σε γούβες, στις οποίες πρωθύστερα είχαν θάψει δυο σφαγμένα ζώα, δίδυμα μοσχάρια, τα οποία με πομπή είχαν γυρίσει σε όλη την πόλη, για να εξορκίσουν το κακό. Και όμως και με ένα αθλητικό γεγονός της εποχής της τουρκοκρατίας, ήταν συνδεδεμένο το Κολωνάκι. Αποτελούσε την εκκίνηση του «Τζιριτιού» δηλαδή των αγώνων εφίππου ακοντισμού για τους Τούρκους.
Η πολεμική αρετή των Ελλήνων: Το περιεχόμενο, η σημασία και οι εκφράσεις της!
Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιανουαρίου 23, 2014
Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ
Αρετή καλείται το σύνολον των σωματικών, πνευματικών και ψυχικών προσόντων που εκφραζόμενα ομού αποβλέπουν και συντείνουν προς το καλόν και το αγαθόν.
Το καλόν και το αγαθόν προσλαμβάνουν εκάστοτε διαφορετικές έννοιες, ανάλογα την ιστορική εποχή, τις θρησκευτικές αντιλήψεις και την κοινωνική διάρθρωση ενός λαού. Έτσι άλλη έννοια προσλαμβάνει η αρετή στον έντονα θρησκευόμενο, άλλη στον πολεμιστή και άλλη στον πνευματικό δημιουργό, ή στον πολιτευόμενο των διαφόρων ιστορικών εποχών.
ΜΟΡΙΑΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΓΕΝΕΤΙΚΗ (ΜΙΚΡΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΡΘΡΩΝ)
Του Δρ. Μάκη Τσαπόγα*
Το ποντίκι ως πειραματόζωο έχει σημαντικές γενετικές ομοιότητες με τον άνθρωπο. Αφαιρώντας ένα γονίδιο που σχετίζεται με μία ασθένεια, μπορούμε να μελετήσουμε τα αποτελέσματα απ’ ευθείας στον οργανισμό. Επίσης δημιουργούμε μικρές αλλαγές στα γονίδια κάνοντας «μικρολαπαροτομίες» του κυτταρικού πυρήνα, παρόμοιες με τις μεταλλαγές σε ασθενείς. Δημιουργούμε έτσι «ζώα πρότυπα» χρήσιμα για την δοκιμή προληπτικών και θεραπευτικών σχημάτων.
Η Μοριακή Βιολογία αλλάζει ραγδαία τον χάρτη των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αναγνωρίζονται γονίδια που είναι υπεύθυνα για το σύνδρομο του μακρού Q-T, της αρρυθμιογόνου δυσπλασίας της δεξιάς κοιλίας, ειδικότερα της νόσου της Νάξου και για μυοκαρδιοπάθειες. Ορισμένες από αυτές θα προλαμβάνονται ή θα αντιμετωπίζονται έγκαιρα κατά την ενδομήτριο ζωή. Εάν δεν πραγματοποιηθεί στο στάδιο αυτό, τότε συχνά η αγωγή εφαρμόζεται πριν να εμφανισθεί η νόσος.
2.δ΄ ΜΟΡΙΑΚΗ ΒΙΟΛΟΓΙΑ – ΓΕΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΓΕΙΟΓΕΝΕΣΗ
Λειτουργική Γενωμική: Είναι
ο ερευνητικός τομέας που συγκεντρώνει πληροφορίες σχετιζόμενες με την
οργάνωση και λειτουργία του γονιδιώματος. Επιδιώκεται η απομόνωση και ο
χαρακτηρισμός των γονιδίων που έχουν σχέση με ασθένειες. Ο
γενετικός έλεγχος είναι εφικτός όταν οι μεταλλάξεις του υπεύθυνου
γονιδίου είναι γνωστές. Αυτό θα έχει ιδιαίτερη σημασία σε περιπτώσεις
που η κλινική διάγνωση είναι δύσκολη λόγω ποικιλλομορφίας της κλινικής
εικόνας.Το ποντίκι ως πειραματόζωο έχει σημαντικές γενετικές ομοιότητες με τον άνθρωπο. Αφαιρώντας ένα γονίδιο που σχετίζεται με μία ασθένεια, μπορούμε να μελετήσουμε τα αποτελέσματα απ’ ευθείας στον οργανισμό. Επίσης δημιουργούμε μικρές αλλαγές στα γονίδια κάνοντας «μικρολαπαροτομίες» του κυτταρικού πυρήνα, παρόμοιες με τις μεταλλαγές σε ασθενείς. Δημιουργούμε έτσι «ζώα πρότυπα» χρήσιμα για την δοκιμή προληπτικών και θεραπευτικών σχημάτων.
Η Μοριακή Βιολογία αλλάζει ραγδαία τον χάρτη των καρδιαγγειακών παθήσεων. Αναγνωρίζονται γονίδια που είναι υπεύθυνα για το σύνδρομο του μακρού Q-T, της αρρυθμιογόνου δυσπλασίας της δεξιάς κοιλίας, ειδικότερα της νόσου της Νάξου και για μυοκαρδιοπάθειες. Ορισμένες από αυτές θα προλαμβάνονται ή θα αντιμετωπίζονται έγκαιρα κατά την ενδομήτριο ζωή. Εάν δεν πραγματοποιηθεί στο στάδιο αυτό, τότε συχνά η αγωγή εφαρμόζεται πριν να εμφανισθεί η νόσος.
Τζέημς Κόννολυ «Ο πατριωτισμός χωρίς το σοσιαλισμό είναι μια εθνική απάτη»
Mαν.Αρκάς
«Ως Σοσιαλιστής είμαι έτοιμος να κάνω όλα όσα μπορεί ένας άνθρωπος
να πράξει προκειμένου να ανακτήσει η πατρίδα μας την δίκαιη κληρονομιά
της –την ανεξαρτησία».
Τζέημς Κόννολυ
Το εθνικό ζήτημα είναι αναπόσπαστα συνδεδεμένο με το κοινωνικό
ζήτημα: όποιος αγνοεί την ευημερία ενός λαού ενώ κόπτεται μεγαλοφώνως
για τα εθνικά ζητήματά του, δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένας
πατριδοκάπηλος, αφού όπως άλλωστε έλεγε ο Λένιν «το τελευταίο καταφύγιο
των αγυρτών είναι ο πατριωτισμός».ΥΠΟΠΤΟΣ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ “ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ” > Guardian: Ο Σόρος ανοίγει κέντρα αλληλεγγύης σε όλη την Ελλάδα -Προκαλούν υποψίες τα κίνητρα του
μεγαλοεπενδυτής
Τζορτζ Σόρος, ο οποίος σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Guardian
θέλει να χρηματοδοτήσει «κέντρα αλληλεγγύης» σε όλη την Ελλάδα,
προκειμένου να βοηθηθούν όλοι όσοι έχουν ανάγκη νομικής υποστήριξης, ή
ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης.
Οπως αναφέρει ο Guardian, ο γνωστός επενδυτής «θα βοηθήσει την Ελλάδα λόγω της απουσίας της δημόσιας πρόνοιας την ώρα που η χώρα παλεύει με το χρέος της», με το δημοσίευμα παράλληλα να τονίζει πως «τα εγκαίνια ενός τέτοιου κέντρου στη Θεσσαλονίκη, έρχονται την ίδια στιγμή που όλο και περισσότεροι Ελληνες πηγαίνουν σε εκκλησίες και φιλανθρωπικά ιδρύματα για βοήθεια».
Οπως αναφέρει ο Guardian, ο γνωστός επενδυτής «θα βοηθήσει την Ελλάδα λόγω της απουσίας της δημόσιας πρόνοιας την ώρα που η χώρα παλεύει με το χρέος της», με το δημοσίευμα παράλληλα να τονίζει πως «τα εγκαίνια ενός τέτοιου κέντρου στη Θεσσαλονίκη, έρχονται την ίδια στιγμή που όλο και περισσότεροι Ελληνες πηγαίνουν σε εκκλησίες και φιλανθρωπικά ιδρύματα για βοήθεια».
Πόντιοι: Οι αγέρωχοι χορευτές του πολέμου
Έχοντας
γυρίσει όλον τον κόσμο ακολουθώντας το αέναο ταξίδι των Ελλήνων
επιστρέφουμε σιγά-σιγά όλο και πιο κοντά στην βάση τους, την
πολυαγαπημένη τους Ελλάδα…
Στάση πριν τον τερματικό σταθμό θα
κάνουμε στον ξακουστό Πόντο, τον Πόντο των Ελλήνων, που αν και έχει
περάσει πολλά, συνεχίζει να κρατά αγόγγυστα όρθια την ελληνική σημαία…Σπάνε στα δυο τα Αμυντικά Συστήματα
Το
πλαίσιο για τον εταιρικό μετασχηματισμό της ανώνυμης εταιρείας
«ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΜΥΝΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΩΝΥΜΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ»
(ΕΑΣ ΑΒΕΕ) καθορίζει τροπολογία που κατατέθηκε στη Βουλή από τους
συναρμόδιους υπουργούς, δηλαδή την αναπληρώτρια υπουργό Εθνικής Άμυνας,
Φώφη Γεννηματά, τον υπουργό Οικονομικών, Γιάννη Στουρνάρα, τον υπουργό
Περιβάλλοντος, Γιάννη Μανιάτη και τον υπουργό Ανάπτυξης, Κωστή
Χατζηδάκη.
Κρούσματα εκμετάλλευσης Ελλήνων από Έλληνες στη Γερμανία
Δύο φορές θύματα οι “νεο – μετανάστες” Έλληνες στη Γερμανία
Πολλοί
νέοι Έλληνες μετανάστες στη Γερμανία είναι δύο φορές θύματα: της κρίσης
και της εκμετάλλευσης. Αυτό ισχύει κυρίως για όσους δεν έχουν
προετοιμαστεί σωστά για τη μεγάλη απόφαση και δεν γνωρίζουν τη γλώσσα.
Ελληνική εξωτερική πολιτική και γεωπολιτικές παράμετροι
ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΣΑΒΒΑΪΔΗΣ*
Οι σκέψεις που ακολουθούν, ένα και μόνο σκοπό φιλοδοξούν να υπηρετήσουν. Τον σκοπό ανάδειξης και αξιοποίησης του γεωπολιτικού και γεωστρατηγικού παράγοντος στον σχεδιασμό και άσκηση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας. Το ζήτημα δεν είναι ούτε νέο ούτε άγνωστο, αντιθέτως ευρίσκετο συνειδητά ή ασυνείδητα στο επίκεντρο των εξωτερικών στοχεύσεων της χώρας από καταβολής του σύγχρονου ελληνικού κράτους, στο πρώτο ήμισυ του 19ου αιώνα.
Σήμερα όμως το ίδιο ζήτημα λαμβάνει ιδιαίτερη σημασία υπό το φως της οικονομικής κρίσεως που βιώνει η χώρα και ο λαός της, γεγονός που επιβάλλει εθνική συστράτευση, εκπόνηση στρατηγικής και αξιοποίηση όλων εκείνων των παραγόντων, είτε σταθερών, είτε και ευκαιριακών (αστάθμητων), που διατίθενται στην φαρέτρα μας ή ανακύπτουν στην πορεία μας.
Οι σκέψεις που ακολουθούν, ένα και μόνο σκοπό φιλοδοξούν να υπηρετήσουν. Τον σκοπό ανάδειξης και αξιοποίησης του γεωπολιτικού και γεωστρατηγικού παράγοντος στον σχεδιασμό και άσκηση της εξωτερικής πολιτικής της χώρας. Το ζήτημα δεν είναι ούτε νέο ούτε άγνωστο, αντιθέτως ευρίσκετο συνειδητά ή ασυνείδητα στο επίκεντρο των εξωτερικών στοχεύσεων της χώρας από καταβολής του σύγχρονου ελληνικού κράτους, στο πρώτο ήμισυ του 19ου αιώνα.
Σήμερα όμως το ίδιο ζήτημα λαμβάνει ιδιαίτερη σημασία υπό το φως της οικονομικής κρίσεως που βιώνει η χώρα και ο λαός της, γεγονός που επιβάλλει εθνική συστράτευση, εκπόνηση στρατηγικής και αξιοποίηση όλων εκείνων των παραγόντων, είτε σταθερών, είτε και ευκαιριακών (αστάθμητων), που διατίθενται στην φαρέτρα μας ή ανακύπτουν στην πορεία μας.
22 Ιανουαρίου1830 (π.ημ.): Πρωτόκολλο της ανεξαρτησίας του ελληνικού κράτους
Η
διάσκεψη του Λονδίνου, ύστερα από αγγλική πρόταση, διακηρύσσει την
πολιτική ανεξαρτησία της Ελλάδας με το άρθρο 1 του Πρωτοκόλλου που
υπογράφεται από τους πληρεξούσιους της Αγγλίας, της Γαλλίας και της
Ρωσίας. Το άρθρο 1 ορίζει:
«H Ελλάς θέλει σχηματίσει έν Κράτος ανεξάρτητον, και θέλει χαίρει όλα τα δίκαια, πολιτικά, διοικητικά και εμπορικά, τα προσπεφυκότα εις εντελή ανεξαρτησίαν»
ΒΗΜΑ
«H Ελλάς θέλει σχηματίσει έν Κράτος ανεξάρτητον, και θέλει χαίρει όλα τα δίκαια, πολιτικά, διοικητικά και εμπορικά, τα προσπεφυκότα εις εντελή ανεξαρτησίαν»
ΒΗΜΑ
Οι Marx, Engels, και Lenin για την ατομική τρομοκρατία…
by Mαν.Αρκάς
Σχετικά με τη «Μυστική Συμμαχία»
Οι Μαρξ-Ενγκελς, έχουν δώσει πλήθος στοιχείων ως προς τη δράση των
Μπακούνιν και Νετσάγιεφ και την πρακτόρικη-προβοκατόρικη ταχτική τους. Πρόσφατα, δημοσιογράφος απογευματινής εφημερίδας παρουσίασε το Νετσάγιεφ ως μαρξιστή,
τον οποίο μάλιστα είχαν ως πρότυπό τους οι «Ερυθρές Ταξιαρχίες» στην
Ιταλία αποδίδοντας έτσι στο μαρξισμό την «ιδεολογία της τρομοκρατίας». Ο
Νετσάγιεφ βεβαίως ήταν πράκτορας της «Οχράνας» του Τσάρου της Ρωσίας
και μαζί με τον Μπακούνιν είχαν ιδρύσει τη «Μυστική Συμμαχία», η οποία
σκοπό της έχει την είσοδο μελών της στη «Διεθνή Ενωση Εργατών», με σκοπό
την υπονόμευση και διάλυσή της. Ενώ ταυτόχρονα δρούσαν αυτοτελώς με
μορφές πάλης την ατομική τρομοκρατία, τις δολοφονίες πολιτικών, τη
διάπραξη άλλων εγκλημάτων του κοινού ποινικού δικαίου.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)