Δευτέρα, 19 Σεπτεμβρίου 2011

Αλκμάν-Η Κοσμογονία μέσω της ποίησης,2500 χρόνια πριν τον Χόκινγκ και την σύγχρονη επιστήμη!


 Η ΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΗΓΕΙΤΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
“Οσα λέει σήμερα ο περίφημος φυσικός Στίβεν Χόκινγκ για την κβαντική κοσμολογία η οποία, ως γνωστόν, περιγράφει τις διαδικασίες δημιουργίας του Σύμπαντος περιέχονται σε ποιήματα που έγραψε ο Αλκμάν (!!!) , ένας από τους μεγαλύτερους λυρικούς ποιητές της αρχαιότητας (μέσα 7ου π.Χ. αιώνα), όπως απέδειξαν σε πρόσφατη εργασία τους τέσσερις αστροφυσικοί του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Ενταλμα για οπλαρχηγό του UCK



ΚΥΡΙΑΚΉ, 18 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2011

Ενταλμα για οπλαρχηγό του UCK

Ο Φατμίρ Λιμάτζ είχε καθήσει στο παρελθόν στο εδώλιο του Δικαστηρίου της Χάγης. Τώρα καταζητείται και μάλλον θα ξανακαθήσει παρά τις πολλές του φιλίες σε Βαλκάνια και ΗΠΑ.
Εντεκα χρόνια μετά τη διάπραξη εγκλημάτων πολέμου, ένας από τους πρωταγωνιστές τους, ο Φατμίρ Λιμάτζ, εκ των διοικητών του Απελευθερωτικού Στρατού του Κοσσυφοπεδίου (του διαβόητου UCK), αντιμετωπίζει την ευρωπαϊκή Δικαιοσύνη.

Μήνυμα: Μεγάλες ασκήσεις προσβολής εχθρικών αεροδρομίων από Π.Α.


Μήνυμα: Μεγάλες ασκήσεις προσβολής εχθρικών αεροδρομίων από Π.Α.

Μήνυμα στην Τουρκία με μεγάλες ασκήσεις προσβολής και καταστροφής στόχων εδάφους και ειδικότερα πολεμικών αεροδρομίων, στέλνει αυτή την εβδομάδα η Πολεμική Αεροπορία με ανάλογο προγραμματισμό αποστολών βομβαρδισμού από την 116 Π.Μ. και την 336 (Α-7Ε)του Αράξου και την 117 Π.Μ. της Ανδραβίδας με την Μοίρα 338 (F-4E PI 2000).

Welt am Songtag: “Οφείλουμε ακόμα χρήματα στους Έλληνες;”


Welt am Songtag: “Οφείλουμε ακόμα χρήματα στους Έλληνες;”



Νέο ηχηρό μήνυμα της (Ελληνικής Χάκινγκ Σκηνής) Greek Hacking Scene


Νέο ηχηρό μήνυμα της (Ελληνικής Χάκινγκ Σκηνής) Greek Hacking Scene

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Σεπτεμβρίου 18, 2011
http://2.bp.blogspot.com/_6rmp222G3aM/SgC2Wy-083I/AAAAAAAACtY/vwM5S9fCFdE/s320/kstr.jpg
1000 Ελληνικά και Αλβανικά sites (δεν τα αναφέρουμε για ευνόητους λόγους) χάκαρε το κορυφαίο σχήμα Ευρωπαίων χάκερς. Παραθέτουμε τα μηνύματα και την εικόνα:
Η Ελληνική Χάκινγκ Σκηνή είναι περισσότερα από ομάδα, είναι ιδεολογία, τρόπος ζωής ίσως και φυσικά επεκτείνεται και πέραν από το χώρο του χάκινγκ. Η GHS οραματίζεται μια νέα γενιά, μακρυά από τι διαφθορά, μια γενιά που θα πιστεύει σε αξιες, θα έχει ηθικές και ιδανικά, και θα επιδιώκει την εξέλιξη της. Μια γενιά που θα ξέρει πως να συμπεριφέρεται στονσυνάνθρωπο της και θα κατέχει πραγματική παιδεία.
Μηνύματα της Ελληνικής Χάκινγκ Σκηνής στο διαδίκτυο:

Ο Αλέξανδρος δεν προσκύνησε τον αρχιερέα-(“Ιστορικές” επινοήσεις)


Ο Αλέξανδρος δεν προσκύνησε τον αρχιερέα-(“Ιστορικές” επινοήσεις)

Αναρτήθηκε από τον/την Βισάλτης στο Σεπτεμβρίου 18, 2011
Σχολια του Ρ. ΑΠΟΣΤΟΛΙΔΗ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΙΟΧΑΝ ΓΚΟΥΣΤΑΒ ΝΤΡΟΫΖΕΝ
«Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ Μ. ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ»
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 332, ΑΛΩΣΗ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ ΨΕΜΜΑΤΑ ΣΑΜΑΡΕΙΤΩΝ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΊΑΩΝ
Σελ. 293
Κατά παραδόσεις ιουδαϊκές, μετά τήν άλωση της Γάζας ό Αλέξανδρος εκστρατεύει στις χώρες τών Ιουδαίων και τών Σαμαρειτών. Κοντά στά Ιεροσόλυμα, λέει, βγαίνουν νά τον προϋπαντήσουν ό αρχιερέας με τους άλλους του ιερατείου και πολύ λαό, γιορταστικά ντυμένοι όλοι, χαιρετίζοντας τον σάν τον προβλεπόμενο άπό τά ιερά τους βιβλία, πώς θα κατάλυση τήν περσικήν αρχή. Κι αυτός έδειξε, λένε, καλοσύνη σ’ όλους, τους άφησε τους νόμους τους, ατέλεια κάθ’ έβδομο χρόνο, κ’ έκανε στο ναό του Ίεχωβά, καταπώς τον ορμήνεψε ό αρχιερέας, πανηγυρική θυσία κι άλλα τέτοια.
530 Η Καθώς απόλυτα σωπαίνουν όλοι οι αξιόπιστοι συγγραφείς, δύσκολο είναι νά κατάληξη κανείς με βεβαιότητα γιά το πώς χειρίστηκε ό Αλέξανδρος τή Σαμάρεια και τήν Ιουδαία, γιατί τά ψέμματα των Σαμαρειτών και τών Ιουδαίων αλληλοαναιρούνται. Μπορεί κανείς έν προκειμένω νά δη τον Saint-Croix, Histoire d’Alexandre, 545 κ.έ., πού παραεμπιστεύεται όμως τον Εκαταίο τον αβδηρίτη, τον εφευρέτη τών
πολυθρύλητων «ανακτόρων του Όσύμανδυ» στή Θήβα της Αιγύπτου. Όσα γράφω στο κείμενο είν’ άπ’ του Ίώσηπου τήν Ιουδαϊκή Αρχαιολογία, ΙΑ’ 317 κ.έ. Κατά τήν ταλμουδική παράδοση (Derenbourg, Essai sur l’histoire et la geographic de la Palestine, Paris, 1867, 71) , ό αρχιερέας είν’ ό Σιμεών ό δίκαιος, εγγονός του Ίαδδοΰ [Berve, άρ. 381], ένώ ή σαμαρείτικη παράδοση διηγιέται τά ίδια γιά το δικό της αρχιερέα Ίζκία (Έζεκία). Κατά τόν Ίώσηπο (ό.π. 306 κ.έ.), ό Σαναβαλλέτης [Berve, άρ. 695], Χουθαίος το γένος, εξ ων και οί Σαμαρείς εισιν, πάντρεψε τήν κόρη του με τόν αδερφό του Ίαδδοΰ, το Μανασσή, πού, διωγμένος γι’ αυτό το γάμο άπό τους Ιουδαίους, τόν πείθει νά χτίση ναό στο βουνό Γαριζείν (Γαριζίμ) και νά τόν κάνη αρχιερέα εκεί.
Ό Σαναβαλλέτης έπειτ’ άπ’ τή μάχη της Ίσσοΰ πήγε με τους Μακεδόνες και πέθανε πριν φτάση ό Αλέξανδρος στή Γάζα. Κατά τήν ταλμουδική παράδοση, οί Χουθαϊοι της Σαμάρειας γύρεψαν άπ’ τόν Αλέξανδρο νά τους άφήση νά χαλάσουν το ναό της Ιερουσαλήμ άλλα τότε βγήκαν οί Ιουδαίοι σ’ εκείνη κει τήν πομπή νά τόν προϋπαντήσουν και τους άφησε νά καταστρέψουν το ναό του Γαριζείν. Ή αλήθεια ωστόσο είναι, πώς ό ναός καταστράφηκε πολύ αργότερα, έπί Ιωάννη του
ύρκανού. Κατά τόν Εκαταίο (στον Ίώσηπο, κατ’ Άπίωνος, Β’4, 43), ό Αλέξανδρος παράδωσε στους Ιουδαίους τήν Σαμαρείτιν χώραν [] αφορολόγητον – κ ίσως μ’ αυτό νά έννοή μόνο τις τρεις τοπαρχίες πού αναφέρονται στο Α’ τών Μακκαβαίων, 11, 28 και 34. Άλλ’ άπ’ αυτό νά φτάση κανείς νά διόρθωση το απόσπασμα του Εκαταίου, όπως ό Graetz (Geschichte der Israeliten, 1876 , 224), παραείναι τολμηρό.
Είδαμε παραπάνω, στην ύ. 524, ότι κατά τόν Άρριανό, μετά τήν άλωση της Δαμάσκου άπ’ τόν Παρμενίωνα, σατράπης της Κοίλης Συρίας διωρίστηκε ό Μένων ο Κερδίμμα, αυτός πού παύτηκε υστέρα γιατί δέ φρόντισε ευσυνείδητα τόν επισιτισμό της στρατιάς πού πήγαινε άπ’ τήν Αίγυπτο στον Ευφράτη. (‘Αρριανός, Γ’ 6, 8. Γιά τή γραφή Άρίμμας βλ. παρακάτω.) Άφ’ ετέρου, ό Κούρτιος, IV, 5, 9, νομίζει πώς ό Παρμενίων, φεύγοντας άπ’ τή Δαμασκό γιά τήν Τύρο, παράδωσε τή στρατηγία της Συρίας στον Άνδρόμαχο λίγο παρακάτω (ό.π. 8, 9) γράφει πώς ό Αλέξανδρος, γυρνώντας άπ’ τήν Αίγυπτο, μαθαίνει πώς οί Σαμαρείτες σκότωσαν τόν Άνδρόμαχο κι όταν τους τιμώρησε, διορίζει διάδοχο του σκοτωμένου το Μένωνα (ό.π. 11). Δεν στέκουν τούτα όμως μπρος στο κύρος του ‘Αρριανού. Κατά τόν Εύσέβιο (Χρονικά, II, σ. 114, έκδ. Schone: το 1680 άπό Αβραάμ = 1°ζ χρόνος της ΙΙΙ ζ ολυμπιάδας = 337 π.Χ., και στον Ιερώνυμο το 1685 άπό Αβραάμ = 1°ζ της 112^ = 332 π.Χ.), ό Αλέξανδρος τήν Σαμάρειαν πόλιν ελών Μακεδόνας έν αύτη κατωκισεν και παρακάτω (σ. 118) λέγεται πώς αυτό έγινε όταν ό Περδίκκας ήταν επιμελητής της επικράτειας: Samaritanorum urbem a Perdica constructam (7), Petermann: incolis frequentatam (ή, κατά τόν Petermann: incolis frequentatam).
Με δυο λόγια, όλες οί πληροφορίες γιά τήν Ιερουσαλήμ και τή Σαμάρεια . είναι τόσο αντιφατικές που δε μπορεί κάνεις νά έλπίζη αντικειμενικό ξεκαθάρισμα τών πραγμάτων. [Κατά τόν Avi-Yonah {RE, Suppl. XIII, 349, Palaistina), το πέρασμά του Μεγαλέξαντρου άπ' τήν Ιερουσαλήμ, όπου τόσο επιμένουν οι εβραϊκές πηγές, δεν είν' άποκλειστέο. Έμμονος εβραϊσμός όμως κρατάει τον Ίώσηπο στα σχετικά του (δ.π. 329-39), όπως έπί παραδείγματι στ' ότι προσκύνησε δήθεν ό Αλέξανδρος τον αρχιερέα τους (!), και στον Παρμενίωνα μάλιστα, πού απόρησε βέβαια με τέτοιο φέρσιμο, απάντησε τάχα: ού τούτον [] προσεκύνησα, τον δε Θεόν ου τη άρχιερωσύνη ούτος τετίμηταν τούτον γαρ και κατά τους ύπνους φησιν είδον εν τω νυν σχήματι, της Μακεδονίας έν Δίω τυγχάνων, (!!) και προς έμαυτόν διασκεπτομένω μοι πώς αν κρατήσαιμι της Ασίας παρεκελεύετο μη μέλλειν, άλλα θαρρούντα διαβαίνειν (!!!)
Όπου ό φαρισαίος ιουδαίος εθνικιστής σερβίρει τον Αλέξανδρο Οχι μόνο γνώστη βαθύ της εβραϊκής θεολογίας του Σαββαώθ, παρά και πιστό του αυτόχρημα, κ’ εκείνον σαββαωθικώτατα επίσης σύμμαχο του για την… κατάκτηση της Ασίας, πράγματα δηλαδή εντελώς εξωφρενικά, όχι απλώς αναξιόπιστα εις άκρον. Ό Tscherikower, Hellenistic Civilisation and the Jews, Philadelphia, 1959, 45*, σημειώνει: Ή επίσκεψη του Αλέξανδρου στην Ιερουσαλήμ δέν είν’ ιστορικό περιστατικό, πού ξέχασαν τάχα ν’αναφέρουν οι έλληνες συγγραφείς και «τυχαία» σώθηκε μονάχ’ άπό τον Ίώσηπο, παρά επίτηδες σκαρωμένο παραμύθι, γιά νά έμφανίση τον Αλέξανδρο σ’ επαφή τάχα στενώτερη με τους ‘Εβραίους, και να μιλήση εγκωμιαστικά και γιά τις δυο πλευρές. Τέλος, και για τή γνησιότητα του σχετικού χωρίου του Ίώσηπου — κι άρα τήν άποδοχήν ή απόρριψη του περάσματος του Μεγαλέξαντρου άπ’ τήν Ιερουσαλήμ — μεγάλη έρις και βιβλιογραφία ανθεί, πού λεπτομερώς παραθέτει ό Seibert, 103-7.]

Μπράβο στη Κύπρο – Τους βάλανε τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι.


Μπράβο στη Κύπρο – Τους βάλανε τα δύο πόδια σε ένα παπούτσι.

undefined
Νέες δηλώσεις Νταβούτογλου δημοσίευσε πριν λίγο η τουρκική HURRIYET. Ούτε λίγο ούτε πολύ απειλεί να στείλει πολεμικά πλοία να παρεμποδίσουν την γεώτρηση που ξεκινά τη βδομάδα που έρχεται. Το να κάτσω να μεταφράσω το είπε ο πολυδιαφημισμένος υπουργός Εξωτερικών της Τουρκίας, Αχμέτ Νταβούτογλου είναι περιττό, μιας και όλοι τα έχουμε ακόυσει πάνω από δέκα φορές.

Δύο ισάξιες πολεμικές μηχανές

ΔΥΟ ΙΣΑΞΙΕΣ ΠΟΛΕΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ
(ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΣΕΛ 15)

Ο Ελληνισμός δεν είναι «θνητός» για να πεθάνει! Σεπτεμβρίου 19, 2011 — Λουκάς


Ο Ελληνισμός δεν είναι «θνητός» για να πεθάνει!

Τις τελευταίες ημέρες βρίσκεται σε εξέλιξη το τρομοκρατικό σενάριο περί πτωχεύσεως της χώρας. Συγνώμη, σήμερα πτωχεύει η χώρα; Η χώρα έχει πτωχεύσει πάνω από μία δεκαετία. Το θέμα δεν είναι αν έχει πτωχεύσει η χώρα ή όχι. Το θέμα είναι να διευκρινίσουμε μεταξύ μας οι νεοέλληνες τον όρο …«πτώχευση».
Τι εννοούμε με τον όρο «πτώχευση»; Πτώχευση κοινωνική; οικονομική; τι πτώχευση; πτώχευση σε όλα τα επίπεδα; Η ιστορία γράφει πως περίπου πάντα, το κράτος που οδηγήθηκε σε πτώχευση πρωτίστως είχε δεχτεί σημαντικές αλλοιώσεις στο τομέα της παιδείας του.
Ο Ελληνισμός, ως ιδέα, είναι συνυφασμένος με την Παιδεία. Ωστόσο ο Ελληνισμός δεν κινδυνεύει, όχι σήμερα, αλλά και ποτέ, γιατί δεν έχει όρια, δεν είναι ορατός και είναι σε θέση να μαγεύει περισσότερο από ποτέ μέσα από τη τέφρα του. Ο Ελληνισμός δεν έχει σύνορα. Ο Ελληνισμός είναι ένας και μοναδικός.
Θα πεινάσουμε, θα κλάψουμε, θα πονέσουμε, αλλά ότι και να μας τύχει έχουμε ένα ιδανικό αλλά και σημαντικό προνόμιο. Είμαστε όλοι ΕΛΛΗΝΕΣ και δεν θα πεθάνουμε, όπως δεν πεθάναμε χιλιάδες χρόνια. Θα τα καταφέρουμε.
Δεν ξέρω αν μας άξιζε να το πάθουμε το κακό. Ωστόσο μας αξίζει το ΚΑΛΟ να σώσουμε το τόπο. Στο χέρι μας είναι. Ευρηματικοί είμαστε και ενέργεια έχουμε. Ποτέ δεν είναι αργά.
Η διαφορά των άλλων δήθεν ιδεολογιών με εκείνη του Ελληνισμού διαφέρει κυρίως σε κάτι. Ο Ελληνισμός εξαρτάται και από τη μονάδα γιατί αυτή η (ελληνική) μονάδα απλώς δεν μοιάζει με τις …άλλες!