Σάββατο, 5 Σεπτεμβρίου 2015

«Μη θίγεστε για τη διαφθορά, από ποιον ξέφυγε ο ο συμμαθητής σας Χριστοφοράκος;»: Ο Φίλης στρίμωξε την Μπακογιάννη για τη διαπλοκή



«Δεν είναι δυνατόν να έχουμε μια νέα αφετηρία με όσους ευθύνονται για τη σημερινή κατάσταση. Στις εκλογές αυτές κρίνεται το μέλλον της χώρας.» εξήγησε ο Νίκος Φίλης απορρίπτοντας οποιαδήποτε συνεργασία με τους πρωταγωνιστές της διαπλοκής στη χώρα.
Απαντώντας σε μια ερώτηση της κ. Τρέμη ότι δεν…καταλαβαίνει τις διαφορές ανάμεσα στη Ν.Δ. και το ΣΥΡΙΖΑ και άρα γιατί αποκλείει ο ΣΥΡΙΖΑ τη συνεργασία, ο Νίκος Φίλης απάντησε:  «αν βγάλατε απόφαση κ. Τρέμη, ότι δεν θα γίνει τίποτα, τότε να μην ψηφίζει ο λαός, να αποφασίζετε μόνοι σας».

40 εκατ. ευρώ αποζημίωση από τη Ραϊνμέταλ



Η ηγεσία της γερμανικής εταιρείας Ραϊνμετάλ διαπραγματεύθηκε στα τέλη Ιουλίου με την προηγούμενη ηγεσία του υπουργείου Αμύνης (Π. Καμμένος) προκειμένου να δοθεί αποζημίωση για τις δωροδοκίες που ζημίωσαν το ελληνικό Δημόσιο. Η συνάντηση έγινε με πρωτοβουλία της γερμανικής εταιρείας και μετά την εμφάνιση στον ανακριτή Γαβριήλ Μαλλή του νομικού της εκπροσώπου, που παρέδωσε στις ελληνικές δικαστικές αρχές τον συμβιβασμό της γερμανικής εταιρείας με την εισαγγελία της Βρέμης έναντι του ποσού των 40 εκατ. ευρώ. Ο συμβιβασμός αφορούσε ομολογημένες από την πλευρά της εταιρείας δωροδοκίες για την προμήθεια του συστήματος Asrad, σύμβαση αξίας ύψους 160 εκατ. ευρώ.
Ο πρόεδρος της εταιρείας Αρμιν Πάπεργκερ είχε πει σε δηλώσεις του ότι «στη Rheinmetall κάναμε λάθη και αναλαμβάνουμε την ευθύνη… Στο μέλλον θα προτιμήσουμε να μην πάρουμε ένα συμβόλαιο παρά να προχωρήσουμε σε αμφίβολης νομιμότητας πληρωμές».
Οι δηλώσεις του Πάπεργκερ έχουν ιδιαίτερη σημασία, καθώς προΐσταται της Ενωσης των Γερμανών παραγωγών αμυντικού υλικού.

Στη δημοσιότητα τα ονόματα των 4 πρώην υπουργών που διερευνώνται στην «κρυμμένη» δικογραφία που αποκάλυψε το altsantiri.gr


Τις ευθύνες τεσσάρων υπουργών Εθνικής Άμυνας για το σκάνδαλο των υποβρυχίων αναζητά δικογραφία που παρέμεινε κλεισμένη σε συρτάρι της βουλής, όπως αποκάλυψε το altsantiri.gr χθες το απόγευμα.
Όπως τονίζαμε στο χθεσινό αποκλειστικό ρεπορτάζ του altsantiri.gr, μέρος της δικογραφίας έχει ήδη διαρρεύσει και σήμερα αναπαράγεται από τμήμα του ηλεκτρονικού και έντυπου Τύπου.
Η εφημερίδα «Δημοκρατία» με τίτλο «Εξαφανίστηκαν 3+1 δικογραφίες –φωτιά» επιβεβαιώνει τα όσα αποκάλυψε το altsantiri.gr,  προχωρώντας στην δημοσιοποίηση των ονομάτων των τεσσάρων πρώην υπουργών Εθνικής Άμυνας που εμπεριέχονται στην ογκωδέστατη δικογραφία.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, όπως αυτό προκύπτει μέσω της δικογραφίας, η Βουλή καλούνταν να εξετάσει τυχόν αξιόποινες πράξεις για τους κ.κ. Άκη Τσοχατζόπουλο, Γιάννο Παπαντωνίου, Ευάγγελο Μεϊμαράκη και Ευάγγελο Βενιζέλο για τα εξοπλιστικά προγράμματα που ζημίωσαν την χώρα ή που υπάρχουν ενδείξεις ότι ήταν επιζήμια για το ελληνικό δημόσιο.

Was Einstein the First to Invent E = mc2?



The great physicist was not the first to equate forms of mass to energy, nor did he definitively prove the relationship
By Tony Rothman | Aug 18, 2015 (Scientific American)
CC2E3B3D-8EEB-47B1-B08348DA006035E0_article
JLGutierrez ©iStock.com
No equation is more famous than E = mc2, and few are simpler. Indeed, the immortal equation’s fame rests largely on that utter simplicity: the energy E of a system is equal to its mass m multiplied by c2, the speed of light squared. The equation’s message is that the mass of a system measures its energy content. Yet E = mc2 tells us something even more fundamental. If we think of c, the speed of light, as one light year per year, the conversion factor c2equals 1. That leaves us with E = m. Energy and mass are the same.
According to scientific folklore, Albert Einstein formulated this equation in 1905 and, in a single blow, explained how energy can be released in stars and nuclear explosions. This is a vast oversimplification. Einstein was neither the first person to consider the equivalence of mass and energy, nor did he actually prove it.

Crise des migrants : pourquoi les Syriens ne se réfugient pas dans les pays du Golfe


Alors que les pays du Golfe sont bien plus proches de la Syrie que ne l’est l’Europe, des milliers de Syriens font le choix de l’UE. Face à l’Eldorado européen accueillant, l’Arabie saoudite et ses voisins présentent un visage violent et hostile à tout migrant, susceptible d’introduire avec lui des idées subversives et indésirables pour la stabilité de ces régimes.

Crise des migrants : pourquoi les Syriens ne se réfugient pas dans les pays du Golfe
Le père du petit Aylan Kurdi, retrouvé mort sur une plage turque. Crédit Reuters

 La crise des migrants que traverse l’Europe concerne en grande partie des populations venues de Syrie et d’Afghanistan. Les Syriens notamment prennent la route des Balkans après être passés par la Turquie. Pourtant, les pays du Golfe sont géographiquement bien plus proches. Comment expliquer ce choix ?

Roland Lombardi : Tout d’abord, je tiens à apporter quelques précisions : dans la grave crise actuelle qui frappe l’Europe, il est vrai que les migrants syriens sont les plus nombreux. Viennent ensuite les Erythréens, puis les Somaliens, suivis des Afghans et des migrants de l’Afrique subsaharienne.
Notons au passage que ces derniers, avec les Erythréens et les Somaliens, avaient il y a quelques années comme principales destinations la Libye, Israël et le Liban.

Ρόμπερτ Φισκ : Με τις ανατινάξεις ναών σβήνουν τα ίχνη των αρχαικάπηλων


C7B16A1BBC3CD7276F1D9B6C2549F305«Γιατί το ISIS αφανίζει τα σημαντικότερα μνημεία της αρχαίας Ιστορίας στο Ιράκ και στη Συρία;»

«Γιατί το ISIS αφανίζει τα σημαντικότερα μνημεία της αρχαίας Ιστορίας στο Ιράκ και στη Συρία;», αναρωτιέται σε άρθρο του ο διάσημος βρετανός πολεμικός ανταποκριτής στη Μέση Ανατολή Ρόμπερτ Φισκ, έπειτα από την πρόσφατη ανατίναξη δύο ναών από τους τζιχαντιστές στην αρχαία πόλη της Παλμύρας στη Συρία. Αναζητώντας την απάντηση, δίνει τον λόγο σε μία ειδικό, την Γαλλολιβανέζα αρχαιολόγο Ζοάν Φαρχάλκ, η οποία υποστηρίζει πως οι σκοταδιστές του Ισλαμικού Κράτους καταστρέφουν ολοσχερώς σημαντικά ιστορικά μνημεία για να αφανίσουν τα αποδεικτικά στοιχεία των λεηλασιών που πραγματοποιούν. Στην πραγματικότητα – πέρα από τον φανατισμό και την ιδεοληψία -, για να εξαφανίσουν τα ίχνη της αρχαικαπηλίας.

Ρωσοϊαπωνικός Πόλεμος



Η πρώτη μεγάλη στρατιωτική σύρραξη του 20ου αιώνα ανάμεσα στην τσαρική Ρωσία και την ταχέως ανερχόμενη γεωπολιτικά αυτοκρατορική Ιαπωνία. Διάρκεσε δύο περίπου χρόνια (8 Φεβρουαρίου 1904 - 5 Σεπτεμβρίου 1905), με νικήτρια τη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, τόσο στο στρατιωτικό, όσο και στο διπλωματικό επίπεδο.
Στις αρχές του 20ου αιώνα η Ρωσία, επωφελούμενη από την κατάρρευση της Κίνας, επεκτείνεται προς τη Μαντζουρία (βορειονατολική Κίνα), όπου φθάνει και μία γραμμή του Υπερσιβηρικού Σιδηροδρόμου. Το λιμάνι του Πορτ Άρθουρ είναι κομβικής σημασίας για τους Ρώσους, καθώς αντιπροσωπεύει μία διέξοδο στον Ειρηνικό Ωκεανό, πάντα ανοιχτή στους πάγους.

Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης


  • Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΘ


Η κορυφαία εμπορική έκθεση της χώρας, με διεθνή προσανατολισμό. Αποτελεί κατά κάποιο τρόπο διάδοχο παλαιοτέρων αντίστοιχων εκδηλώσεων στη Θεσσαλονίκη: των «Καβειρίων» της προχριστιανικής περιόδου και των «Δημητρίων» των βυζαντινών χρόνων. Η πρώτη ΔΕΘ άνοιξε τις πύλες της στις 3 Οκτωβρίου 1926.
Η ιδέα για τη δημιουργία μιας «διεθνούς ετησίας εμποροπανηγύρεως» στην πρωτεύουσα της Βόρειας Ελλάδας ανήκει στον καθηγητή ζωολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και βουλευτή Νικόλαο Γερμανό (1864-1935) και υποστηρίχθηκε από τοπικούς φορείς και επιχειρηματίες. Στις 30 Απριλίου 1925 η κυβέρνηση Σοφούλη ένα αποδεκτό το αίτημα, εκτιμώντας ότι για πολιτικούς και στρατιωτικούς λόγους έπρεπε να ενθαρρυνθούν οι αναπτυξιακές δραστηριότητες στη Βόρεια Ελλάδα και ειδικά στη Θεσσαλονίκη, που είχε αποκοπεί μετά την απελευθέρωσή της από τη φυσική της ενδοχώρα. Με τον νόμο 5184 η ΔΕΘ ιδρύθηκε ως Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου, με πρόεδρο τον Δημήτρη Βαρλαμίδη και γενικό διευθυντή τον εμπνευστή της Νικόλαο Γερμανό.

Αλμανάκ Βασική Έκδοση 5 Σεπτεμβρίου

Προβάλλονται μόνο τα σημαντικότερα!
μ. Χ.
1698
Ο Μέγας Πέτρος της Ρωσίας επιβάλει φόρο στα μούσια των υπηκόων του, στο πλαίσιο των μέτρων εκσυγχρονισμού που προωθεί.