Ετικέτες

Σάββατο 12 Φεβρουαρίου 2011

Μαθήματα`"καλής συμπεριφόρας"



Όταν η φιλοξενία και η ανοχή της ελληνικής πολιτείας θεωρείται ευκαιρία για ακρότητες Εκτύπωση E-mail
11-02-2011 14:04:09
Όπως έχει αποδείξει πολλές φορές η ιστορία τυχαία γεγονότα μπορούν να είναι η αιτία για την αποκάλυψη ή την επιβεβαίωση πληροφοριών για γεγονότα τα οποία έχουν συμβεί στο πρόσφατο παρελθόν και σημάδεψαν τη ζωή χιλιάδων ανθρώπων. Ένα τέτοιο παράδειγμα είναι η μίνι συνέντευξη που πήρε ένας Έλληνας ανταποκριτής στο Κάιρο από ένα Αιγύπτιο νεαρό, ο οποίος συμμετείχε στις διαδηλώσεις κατά του Χόσνι Μπουμπάρακ.

Με τίτλο «Τα έσπαγα στην Αθήνα και ήταν όνειρο του να τα σπάσω και στο Κάιρο» ο νεαρός Αιγύπτιος αποκαλύπτει ότι πριν από δύο χρόνια συμμετείχε στις διαδηλώσεις για το θάνατο του αδικοχαμένου Γρηγορόπουλου, ενώ ήταν φοιτητής στην Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου της Αθήνας.

Η εξομολόγηση αυτή του Αιγύπτιου υπαλλήλου πια στο κρατικό Πανεπιστήμιο του Καίρου επιβεβαιώνει τις πληροφορίες της Αστυνομίας και δημοσιευμάτων που ακολούθησαν τα γεγονότα, ότι ενώ η πλειονότητα των μαθητών και φοιτητών διαδήλωναν με σεβασμό απέναντι στην περιουσία του κάθε πολίτη, υπήρχαν οι γνωστοί-άγνωστοι ενισχυμένοι αριθμητικά από αλλοδαπούς νόμιμους ή παράνομους μετανάστες, οι οποίοι λειτουργούσαν περισσότερο ως οι ορδές του Αττίλα, παρά ως νέοι άνθρωποι που διαμαρτύρονται για την δολοφονία ενός 16χρονου.

Όσο και αν κάποιοι επιθυμούν να υποβαθμίσουν τα περιστατικά λεηλασιών και καταστροφών, αυτά έγιναν και έγιναν από τους «υπερασπιστές», των δήθεν ανθρώπινων αξιών και δικαιωμάτων οι οποίοι δεν συμφωνούν με την κρατική εξουσία, με τη διαφορά ότι οι ιδεολόγοι αναρχικοί δεν πιστεύουν στην λεηλασία της περιουσίας του μεροκαματιάρη. Και ερχόμαστε πάλι στον νεαρό Αιγύπτιο ο οποίος σπούδαζε στην Αθήνα και συμμετείχε στα γεγονότα του Δεκεμβρίου του 2008 σπάζοντας την περιουσία των φορολογούμενων πολιτών.

Ο κύριος αυτός σπούδαζε στην Αθήνα κατόπιν άδειας που είχε λάβει από την ελληνική κυβέρνηση, δηλαδή από τον ελληνικό λαό, καθότι είναι αλλοδαπός, μη ευρωπαίος πολίτης. Προφανώς δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα οικονομικά του, αλλά εκτιμάται ότι εκτός από τα προσωπικά του έξοδα, τα υπόλοιπα έξοδα των σπουδών του τα πλήρωνε η ελληνική πολιτεία, δηλαδή ο Έλληνας φορολογούμενος.

Με απλά λόγια δηλαδή, ένας φιλοξενούμενος του ελληνικού κράτους και της ελληνικής κοινωνίας, του οποίου μέρος των εξόδων τα κάλυπτε η ελληνική πολιτεία, θεώρησε ότι ήταν πρέπον να διαμαρτυρηθεί για την δολοφονία του Γρηγορόπουλου συμμετέχοντας σε εκδηλώσεις οι οποίες δυστυχώς είχαν σαν αποτέλεσμα την καταστροφή της περιουσίας εκατοντάδων συμπολιτών μας, με τα χρήματα των οποίων ο κύριος αυτός σπούδαζε στην Αθήνα.

Είναι βέβαιο ότι οι περισσότεροι μετανάστες στην Ελλάδα, υπό φυσιολογικές συνθήκες, δηλαδή χωρίς την εκμετάλλευσης τους από περίεργες οργανώσεις, μυστικές υπηρεσίες αλλοδαπών χωρών και πολιτικά κόμματα δεν θα προέβαιναν σε πράξεις όπως αυτές του φιλοξενούμενου Αιγύπτιου «Ακαδημαϊκού πολίτη».

Ελληνική Γλώσσα (Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη)



Θα γράψω τεράστιο «σεντόνι». Όποιος έχει κουράγιο διαβάζει. Όποιος δεν έχει την υπομονή δεν πειράζει. Αυτός χάνει :). Θα μιλήσω για την δυσλεξία(ως δυσλεκτικός) που ανέφερε ο κύριος Ματσάκης (που δεν ξέρει τι του γίνεται) γι’ αυτό θα ναι κατεβατό.
Η Ελληνική γλώσσα είναι μια χαρά.
Οι μετατροπές που προτείνει ο συγκεκριμένος κύριος καταστρέφουν τη γλώσσα. Δεν είδα κανένα παιδί να διαμαρτύρεται με τη υπάρχουσα γλώσσα. Ας είμαστε σοβαροί.
Έκανε και μια αναφορά στη δυσλεξία και ότι η απλοποίηση της γλώσσας θα βοηθούσε. Μεγαλύτερη «πατάτα» δεν υπάρχει! Κατηγορηματικά όχι. Δεν θα βοηθήσει Το αντίθετο! Η γλώσσα ως έχει καθώς και η εκμάθηση Αρχαίων Ελληνικών βοηθούν πολύ! Ήμουν ήπια προς μέτρια δυσλεκτικός(είχε αντιμετωπιστεί Τετάρτη δημοτικού πάρα πολύ το θέμα και στο γυμνάσιο υπήρχε πρόβλημα μόνο μαθηματικά και αγγλικά) και με τα Αρχαία στο γυμνάσιο ήμουν πολύ καλός! Με βοήθησαν ως μάθημα και τα αγάπησα από την αρχή! Θα εξηγήσω παρακάτω γιατί.
Νομίζω ότι μπορώ να μιλήσω για την εμπειρία μου ως πρώην δυσλεκτικός. Για την ακρίβεια ως δυσλεκτικός διότι η δυσλεξία δεν φεύγει άσχετα αν δεν φαίνεται κάποιες φορές. Είναι η κατασκευή του εγκεφάλου και ο τρόπος που αυτός αντιλαμβάνεται. Πολυδιάστατα...θα μπορούσαμε να πούμε σε μορφή 3D όπως λένε οι ειδικοί με μια λέξη. Αν θυμούνται κάποιοι είχαμε κάνει μια πολύ ωραία συζήτηση παλιά σχετικά με την δυσλεξία σε ένα παλιό άρθρο εδώ μέσα.
Τι είναι όμως δυσλεξία?
Καταρχήν, δεν υπάρχουν διάφορες μορφές δυσλεξίας. Ο κύριος Ματσάκης τα μπερδεύει λίγο ή μάλλον δεν τα έμαθε καλά.
Μην μπερδεύουμε τη δυσλεξία με άλλα πράγματα και τα βαφτίζουμε όλα μαζί δυσλεξία. Η δυσλεξία είναι μια και εκφράζεται στο άτομο που την έχει με διάφορα συμπτώματα που καθορίζουν τη βαρύτητα της (ήπια, μέση, υψηλή). Αυτό κάποιοι το μπερδεύουν με "διάφορες μορφές" της όπως λένε. Λάθος. Η σωστή έκφραση είναι "ο βαθμός της"(που καθορίζεται από το ποια, πόσα συμπτώματα και σε τι βαθμό παρουσιάζονται στο παιδί που εξετάζει ο ειδικός).
Μερικά από τα κλασσικά συμπτώματα της δυσλεξίας (που καθορίζουν και σε τι βαθμό έχει δυσλεξία ένα δυσλεκτικό παιδί) είναι τα παρακάτω που θα αναφέρω. Θα γράφω τα συμπτώματα και δίπλα αν το είχα ή όχι. Θα μοιραστώ την εμπειρία μου μαζί σας για ακόμα μια φορά όπως σε παλαιότερο άρθρο.
Τα βασικά συμπτώματα της δυσλεξίας λοιπόν:

1)Αντιστροφές γραμμάτων - αριθμών (ε αντί για 3).
Ναι, το είχα σε υψηλό βαθμό. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου.

2) Αντιμεταθέσεις ή παραλείψεις ή προσθήκες γραμμάτων (ή συλλαβών) στην ίδια λέξη (πότι ή πι ή τοτόπι αντί για τόπι).
Ναι. Το είχα σε ήπιο έως μέτριο βαθμό.

3) Καθρεφτική ανάγνωση ή γραφή (εμ αντί με)
Ναι. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου. Σε μέτριο βαθμό αλλά με το που έκανα το λάθος το έλεγα μόνος μου πριν μου το πούνε και το διόρθωνα άμεσα. Νευρίαζα όταν μου βγαινε και ήθελα με πείσμα να το διορθώσω πράγμα που πετύχαινα κάθε φορά.

4)Αντικαταστάσεις λέξεων με άλλες παρεμφερούς σημασίας (διαβάζουν ή γράφουν κοντός αντί για χαμηλός)
Όχι, δεν το είχα ή ας πούμε ότι το είχα σε πολύ ήπιο βαθμό ισοδύναμο όλων των συνομήλικων παιδιών.

5) Έχουν δυσανάγνωστα γραπτά.

Ναι. Το είχα σε υψηλό βαθμό. Χαρακτηριστικό σύμπτωμα μου. Σταδιακά βελτιώθηκε κι έφτασα στο άλλο άκρο του πλήρους καθαρού και οργανωμένου γραπτού. Ωστόσο στα πρόχειρα γραπτά μου, παραμένει. Για παράδειγμα όταν λύνω μια άσκηση στο πρόχειρο (πχ κληρονομικότητα γονιδίων στο μάθημα της γενετικής που ήταν και είναι από τα αγαπημένα μου) σε πρόχειρο χαρτί τα γράφω μπερδεμένα χωρίς σειρά(ή μάλλον με την ανέκαθεν δική μου δυσλεκτική σειρά), τα γράμματα χάλια που αν κάποιος καθηγητής τα δει θα πει από μέσα του σίγουρα: "Αυτός κάνει μουτζούρες και σχεδιάκια. Τεμπελιάζει, πετάξτε τον έξω. Ντροπιάζει την Γεωπονία. Που είσαι Χούντα!" :) .
Όταν τα γράφω όμως στο επίσημο γραπτό μπορεί αυτός που θα τα διαβάσει να δει μια λογική σειρά και ένα οργανωμένο γραπτό. Τα μεταφράζω δηλ με λίγα λόγια στη "γλώσσα των άλλων για να με καταλάβουν".

6) Δυσκολεύονται να μάθουν πίνακες, σειρές ονομάτων (π.χ. ημέρες της εβδομάδας, μήνες του χρόνου).
Ναι, το είχα σε υψηλό βαθμό/ Έφτασα όμως(το ξεπέρασα πολύ γρήγορα) στο άλλο άκρο. Θυμάμαι από μικρός απ’ έξω ημερομηνίες, αριθμούς τηλεφώνων, μήνες, ημέρες. Κατεβατά. Μέχρι και τι μέρα είχε πριν δυο Μήνες στις τάδε του Μηνός. Επίσης αν δω έναν χάρτη(για λίγο δεν θέλω πολύ…έμαθα να λειτουργώ λόγω δυσλεξίας σε γρήγορους ρυθμούς πλέον…πιο γρήγορους από έναν μη δυσλεκτικό) ή μια φωτογραφία το μάτι μου πάει απευθείας στη λεπτομέρεια βάση της οποίας θα θυμάμαι απ’ έξω όλη τη φωτογραφία ή τον χάρτη τον οποίο θα μπορώ να ζωγραφίσω με κάθε λεπτομέρεια αν με ρωτήσει κάποιος μετά από καιρό κιόλας. Απέκτησα δηλ έντονη παρατηρητικότητα. Ήταν το πρώτο όπλο μου απέναντι στη δυσλεξία. Υπήρχε αντίδοτο δηλ έναντι της δυσλεξίας μου με το οποίο η ίδια η φύση με είχε εφοδιάσει όπως μου δωσε την δυσλεξία(που είναι χάρισμα νοημοσύνης όπως θα αιτιολογήσω παρακάτω με ιστορικά πρόσωπα και επιστημονική αιτιολόγηση).

7) Δυσκολεύονται να αντιγράψουν από τον πίνακα ή από σημειώσεις.
Ναι. Το είχα σε υψηλό βαθμό. Επιπλέον, πάντα δεν μου έφτανε ο χρόνος γιατί οι δυσλεκτικοί πολλές φορές είναι παράλληλα και τελειομανείς επειδή αντιλαμβάνονται ότι με την οργάνωση το μυαλό τους αποδίδει εξαιρετικά.

8) Έχουν προβλήματα προσανατολισμού στο χώρο(μπερδεύουν αριστερό με δεξιό, λάθος εκτίμηση απόστασης κ.α.) και στο χρόνο.

Ναι το είχα σε υψηλό βαθμό. Ειδικά στο χώρο και πιο πολύ μπέρδευα μέχρι το Γυμνάσιο(!) το δεξιά με το αριστερά. Μπέρδευα κατευθύνσεις κτλ. Σήμερα το αντίθετο. Άνθρωπος-GPS :). Πλέον έφτασα στο άλλο σημείο να εκτιμώ με ακρίβεια αποστάσεις, κατευθύνσεις, ίχνη στο έδαφος, θορύβους φύσης κτλ. Ένας έτοιμος ιχνηλάτης για τον στρατό :) Βοήθησε πολύ η ενασχόληση με την ορειβασία από 13 χρονών και οι γνώσεις του παππού μου Γιώργου σχετικά με πορείες, κυνήγι κτλ όπου με έπαιρνε μαζί του. Βρήκα δηλ για κάθε σύμπτωμα μου τρόπο αντιμετώπισης όπως αντιλαμβάνεστε.
9) Σοβαρά προβλήματα στην ορθογραφία.
Όσο κι αν ακούγεται παράξενο όχι δεν το είχα καθόλου. Τα ορθογραφικά λάθη που έκανα(άλλο ο κακός γραφικός χαρακτήρας) ήταν όπως όλων των παιδιών. Τίποτα το ιδιαίτερο. Μάλιστα από Τρίτη δημοτικού ήμουν ο καλύτερος στην ορθογραφία. Επειδή από μικρός στην Α’ είδα κι από μόνος μου ότι κάτι τρέχει και επειδή η μάνα μου το πρόλαβε όταν ξεκινούσε. Το κατάλαβε ότι το είχα επειδή από νήπιο είχα το σύμπτωμα της έλλειψης προσανατολισμού. Μπέρδευα πολύ το αριστερά με δεξιά και το αντίστροφο. Γενικά πρόβλημα με τις κατευθύνσεις κτλ. Αρχικά είχαν φοβηθεί για την όραση μου. Τελικά όταν είπε ο οφθαλμίατρος ότι δεν τρέχει κάτι η μάνα μου είπε ότι είναι δυσλεξία. Το κατάλαβε αμέσως και περίμενε να εκδηλωθεί λίγο στην Α’ για να λάβει τα αναγκαία μέτρα. Μικρό παιδάκι δημοτικού αλλά καταλάβαινα κι εγώ ο ίδιος ότι κάνω λάθη, τα διόρθωνα αμέσως. Της έκανε εντύπωση της δασκάλας: «Έχει υψηλή νοημοσύνη. Δεν τίθεται θέμα νοημοσύνης. Είναι δυσλεκτικός(εξαιρετική δασκάλα, διαβασμένη που λέμε) αλλά μου κάνει εντύπωση ότι με το που κάνει το λάθος το λέει πριν προλάβω να τον διορθώσω». Η μάνα μου θυμάται πάντα τη φράση της. Με πήγαν και για τεστ δυσλεξίας. Αποδείχθηκε ότι έχω. Ήπιο προς μέτριο βαθμό. Πέρασα στη συνέχεια τεστ νοημοσύνης όπου σημείωσα υψηλή βαθμολογία(επιβεβαιώθηκε η δασκάλα) για την τότε ηλικία μου. Αυτό δεν είναι παράξενο αν σκεφτούμε ότι συνήθως(σύμφωνα με μελέτες) οι δυσλεκτικοί στα τεστ νοημοσύνης πετυχαίνουν υψηλή βαθμολογία(εντός φυσιολογικών ορίων αλλά υψηλή). Στη χειρότερη, τον μέσο όρο.
10) Δυσκολίες στα μαθηματικά, ειδικά στην αφομοίωση συμβόλων και μορφών όπως οι πίνακες πολλαπλασιασμού.
Επίτηδες το άφησα στο τέλος. Ναι το είχα. Σε υψηλό βαθμό. Πρόβλημα στα μαθηματικά και ειδικά στον πολλαπλασιασμό(η παλιά μεγάλη μου αδυναμία). Έμαθα πολλαπλασιασμό ένα απόγευμα στην Πέμπτη δημοτικού. Έγινε το κλικ στον δυσλεκτικό ξαφνικά. Τα έμαθα όλα μαζεμένα περί πολλαπλασιασμού με τη μία. Μέχρι τότε χρησιμοποιούσα την πρόσθεση και διάφορα κόλπα μου. Στη συνέχεια, στη τρίτη γυμνασίου έφτασα να γράψω 19 στα μαθηματικά(από το 10-11 που έγραφα στην πρώτη στα μαθηματικά) και έκτοτε στο λύκειο είχα καλές σταθερές επιδόσεις στα μαθηματικά(από 15- 17) αλλά όχι όπως εκεί που είχα ιδιαίτερη κλίση ως μαθητής: Βιολογία 20. Κορυφαίος μαθητής του Λυκείου στη Βιολογία και «της καριέρας του»(επί λέξη) που έληγε τον επόμενο χρόνο σύμφωνα με όσα είπε ενθουσιασμένος ο καθηγητής του μαθήματος στη mother. Ένας καταπληκτικός καθηγητής(της παλιάς σχολής αλλά καταπληκτικός) κι άνθρωπος. Πριν καν πάει η μάνα μου να τον ρωτήσει βγήκε στο διάδρομο(ποτέ δεν φανταζόμουν ότι ένας καθηγητής ένα χρόνο πριν από τη σύνταξη του μπορεί και περπατάει…τρέχει κυριολεκτικά τόσο γρήγορα) όταν μας είδε και κατάλαβε ότι ήταν η μητέρα μου (της έλεγα που θα βρει τον κάθε καθηγητή/τρια να μιλήσει-ρωτήσει κτλ) και ήμουν έτοιμος να προχωρήσω σιγά σιγά έξω να βρω κάτι συμμαθητές μου. Ήταν μέσα σε τάξη με πόρτα ανοιχτή φυσικά, μιλούσε με άλλη μάνα παιδιού, μας είδε, την παράτησε την άλλη, ήρθε με πολύ γρήγορο βήμα. εγώ την έκανα αμέσως, της έκανε θερμή χειραψία(την ταρακούνησε μιλάμε ήμουν στην άλλη άκρη) και άρχισε να της
Πετυχημένοι και διάσημοι δυσλεκτικοί:
Leonard Da Vinci, Tom Cruise, Albert Einstein, Whoopi Goldberg, Keanu Reeves, Oliver Reed, Harry Anderson, Thomas Edisson, Pablo Picasso, Richard Branson, Jay Leno, Walt Disney, Robin Williams, Ann Bancroft, Alexander Graham Bell, Michael Faraday, George Patton, Cher, John Lennon, Muhammad Ali, Magic Johnson, Greg Louganis, Steve Redgrave, Winston Churchill, King Carl XVI, Gustaf of Sweden, Thomas Jefferson, John F. Kennedy, Nelson Rockefeller, George Washington, William Hewlett, Hewlett-Packard, Henry Ford, F. Scott Fitzgerald, Gustave Flaubert, Agatha Christie, William Butler Yeats.
Υπάρχουν απόψεις επιστημόνων ειδικών περί δυσλεξίας ότι ο Έρβιν Ρόμελ ήταν δυσλεκτικός. Αυτό το υποστηρίζουν από τον γραφικό του χαρακτήρα. Δεν είναι επιβεβαιωμένο 100%. Για τους άλλους όμως είναι.
Εγώ ρωτάω τώρα τον κύριο Μαϊντανόπουλο… συγνώμη…Ματσάκη ήθελα να πω, τι σου φταίει η Ελληνική γλώσσα?! Γιατί άνθρωπε μου? Έφτασες στο σημείο να πεις ότι μέχρι και τους δυσλεκτικούς θα βοηθούσε η «απλοποίηση», δολοφονία της λέω εγώ. Τι άλλο θα ακούσουμε! Κοίτα τους Τούρκους που τους έχεις στο 40% του νησιού σου και νησιού μας(γιατί η Κύπρος είναι Ελλάδα), μετά διάβασε για την δυσλεξία και μετά πες μας για την «απλοποίηση» της γλώσσας. Τα αρχαία Ελληνικά και η σύγχρονη δημοτική βοηθάνε πολύ τον δυσλεκτικό και αυτό το λέει ένας δυσλεκτικός! Έλεος! Καταψηφίστε τον εκεί κάτω!

Γερμανικό Μίσος




Να υποθέσω οτι αυτή η περιφρονήση των Γερμανών έχει σχέση με τα γεγονότα των περιόδων 1914-1918  και 1941-19945;
   Ειδικά για την δευτέρη περιόδο μάλλον ακάμα το φυσάν και δεν κρύωνει αφού ο υποτιθέμενος καλύτερος στρατός στον κόσμο υποχρεώθηκε να αλλάξει τον στρατηγικό σχεδιάσμο του επείδη μια χούφτα "Βαλκάνοι" (κατά αυτούς) αποφάσισαν να πολεμήσουν και να μην παραδοθούν μετά απο 2 ώρες όπως οι Δανοί, κατάσταση που μακροχρόνια στοίχισε στον "καλύτερο στρατό στον κόσμο" τον ίδιο τον πόλεμο. Επείσης  λιγό αργότερα αυτοί και  άλλοι "Βάλκανιοι" αποφάσισαν να αντισταθούν αντί να "υποταχθούν ήσυχα-ήσυχα" στους επιγόνους του Μόλτκε και του Βίσμαρκ υποχρεώντας τους να διάθεσουν δυνάμεις τις οποιές απο το 1943 ιδιαιέτερα χρειάζονταν αλλού.
   Δεν είναι λοιπόν "λογικό" να μισούν οι Γερμάνοι τους "Βαλκάνιους";

ΥΣ1 Είναι ενδιαφέρον πάντως το γεγονός οτι το μαύρο αταυρό το οποιό έβαζαν ως εθνόσημο στα οχήματα και στα αεροπλάνα τους οι Γερμάνοι (αρχικά στην εκστρατεία της Πολώνιας ήταν άσπρος αλλά τον άλλαξαν σε μαύρο μετά γιατι έδινε εύκολο στόχο στα αντιαρματικά τουφέκια) οι Γέρμανοι τον ονομάζαν Balkankreuz ("Βαλκανικό"  σταυρό ενώ ήταν ένας ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ σταύρος) για να μην τον πούνε με το πραγματικό του όνομα και δεν αναφέρομαι εδώ στον αγκυλώτο ("Panzer Colours Ι, Squadron Signal 1983)
ΥΣ2 Τώρα οι Γερμανοί έχουν ως εθνόσημο τον σταυρό της Μάλτας όπως και στον Α! Παγκόσμιο...

Στρατός (Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη-Κριτική)



Τζίμης είπε:
1) "Για να πρέπει ο στρατός να αντιμετωπίσει τέτοιες καταστάσεις, δείχνει ότι οι ταγοί μας δεν εμπιστεύονται την αστυνομία."

Επειδή δεν εκπαιδεύουν σωστά την αστυνομία. Άρα να καταργήσουμε το Σύνταγμα?

2) "Την οποία όμως οι ίδιοι έχουν μετατρέψει σε ένα Σώμα ντιντηδοχλεχλέδων με 18χρονα αγοράκια και κοριτσάκια που το μόνο τους προσόν είναι οι καλοί βαθμοί στο σχολείο και η ανάγκη των ίδιων και των γονέων τους για άμεση επαγγελματική τους αποκατάσταση, αφού ξεκινούν να πληρώνονται από τα 17 τους που μπαίνουν στην σχολή."

Συγνώμη αλλά τα 18 χρονα είναι πολύ καλά σε επιδόσεις εξετάσεων(γραπτές, ψυχολογικές, αθλητικές) όσο κι αν αυτό "πονάει" κάποιους. Δεν μπαίνουν στην ΕΛ.ΑΣ επειδή έχουν μπάρμπα στη Κορώνη. Με λίγα λόγια μπαίνουν αξιοκρατικά.Από κει και πέρα ευθύνεται η αστυνομία για το πως θα εκπαιδευθούν. Η πρώτη ύλη είναι άριστη. Ο Κορκονέας που μπήκε από το παραθυράκι των ειδικών φρουρών είδαμε τα αποτελέσματα. Μόνο από τη φάτσα του φαίνονταν ότι δεν ήταν οκ στα μυαλά του κι όμως τον πήρανε με τους περίφημους διαγωνισμούς- "παραθυράκια" των ειδικών φρουρών.

3)"Εδώ και τώρα, κατάργηση του υπάρχοντος συστήματος και πρόσληψη αστυφυλάκων με μετάταξη στην ΕΛΑΣ ανδρών (και γυναικών εάν υπάρχουν) που έχουν υπηρετήσει μία, δύο ή παραπάνω 5ετίες ως ΕΠΟΠ των Ειδικών Δυνάμεων του Στρατού.
Με τρίμηνη ειδική αστυνομική τους εκπαίδευση."

Οι ΕΠΟΠ μπήκαν για τον στρατό. Τελεία και παύλα. Το θέμα με την αστυνομία μας είναι η εκπαίδευση στις αστυνομικές σχολές και οι εντολές της πόλιτικής ηγεσίας.

4) Κι αν Τζίμη (όπως λες) σε περίπτωση επιστράτευσης γυρίσουν οι ΕΠΟΠαστυφύλακες στον στρατό ποιος θα επανδρώνει το αστυνομικό σώμα(πουν μέχρι τότε θα έχει σταματήσει με το σύστημα που προτείνεις να παίρνει άλλους αστυνομικούς)? Ακόμα χειρότερα δηλ. Αστυνομικός ούτε για δείγμα δεν θα υπάρχει όπως τα λες.

5) "ΟΛΑ τα άλλα είναι ...φιλοσοφίες, σε δουλειά να βρίσκονται 22χρονοι ...στρατηγιστές !!!"

Σε ευχαριστώ που μου απονέμεις τον τίτλο του στρατηγιστή.
Δυστυχώς, εγώ δεν μπορώ να σχολιάσω για το μεγαλείο σου και τον χαρακτηρισμό που σου ταιριάζει. Μπορώ όμως κάτι άλλο(δες το 6)

6)Θα σε μαλώσω...την ηρεμιστική δεν την πήρες ή δεν πιασε.Μόνο με τα αγγούρια που σου αρέσουν(όπως έχεις δηλώσει)δεν γίνεται δουλειά. Σε πιάνουν για λίγο καιρό και μετά ξανά τα ίδια. Αλλάζω το φάρμακο. Θα πάρεις διπλή δόση αγγουριών και ενέσιμο "XYLAZINE" 20ml. Το δίνουν στα σκυλιά και νομίζω ότι ταιριάζει στην περίπτωση σου. Αν δεν σε πιάσει θα σου δώσω ένα ηρεμιστικό για Ελέφαντα. Υπάρχει μεγάλη γκάμα επιλογών. Άντε Τζίμη. Κουράγιο.


1) Τζίμη, αυτά που λες για ΕΠΟΠ αστυνομία, αγροφυλακές κτλ..κάνεις πολύπλοκα τα πράγματα με συνεχείς μετατάξεις και κανένας στο τέλος δεν θα ξέρει που θα ανήκει. Αστυνομία, στρατό, αγροφυλακή? Το σύνθημα σου είναι "ολοταχώς πίσω" απ' ότι βλέπω με ίδρυση Χωροφυλακής!. Τα πάντα υπάρχουν το θέμα είναι η εκπαίδευση τους και οι πολιτικές εντολές. Οι ειδικοί φρουροί ως θεσμός δεν είναι τόσο αξιόπιστος όσο μέσω των πανελλήνιων εξετάσεων. Αν θέλουν ας πάρουν περισσότερους αστυνομικούς μέσω των Πανελληνίων. Να κατανοήσεις επίσης ότι άλλο ειδικές δυνάμεις κι άλλο Αστυνομία. Τα έχεις μπερδεμένα στον εγκέφαλο σου. Να ξέρεις και κάτι που έχει αποδείξει η ιστορία: Μια επιστράτευση για να πετύχει πρέπει να βασίζεται σε απλό σύστημα. Όταν το σύστημα είναι πολύπλοκο και απαιτεί 100 βήματα για να ενεργοποιηθεί αποτυγχάνει πριν καν αρχίσει.

2)Τζίμης είπε: "Η αναφορά σου στον Κορκονέα (άτομο διαταραγμένο) ως παράδειγμα για να στηρίξεις το επιχείρημά σου, είναι ατυχέστατη και δείχνει το πόσο ρηχά βλέπεις τα πράγματα."

Να ήταν ο μόνος Τζίμη...ο άλλος με τον κουβά που έριχνε σε έναν ναρκομανή? Αν έβλεπες το βίντεο θα αντιλαμβανόσουν ότι ο τύπος δεν πήγαινε καλά στα μυαλά του.
Δεν είναι ένα και δυο περιστατικά.
Το σύστημα πάσχει.
Σε όλο το κόσμο οι αστυνομικοί πάνε σε σχολές και εκπαιδεύονται. Το ίδιο και οι συνοριοφύλακες ως ξεχωριστό σώμα με δικιά τους διοίκηση και σχολή. Στην Ελλάδα έχουμε μια αστυνομία με σωστές εξετάσεις εισαγωγής(γραπτές, αθλητικές, υγειονομικές, ψυχολογικές) αλλά λάθος εκπαίδευση(πόσες σφαίρες ρίχνουν στη σχολή…για ψάξε να γελάσεις) και έχουμε από διαγωνισμούς-"παραθυράκια" ειδικούς φρουρούς και συνοριοφύλακες με σύντομες τριμηνιαίες ή εξαμηνιαίες εκπαιδεύσεις. Μετά τους αμολάμε κι όποιον πάρει ο Χάρος. Τις περισσότερες φορές τους παίρνει αυτούς και είναι νέοι άνθρωποι. Όταν εγκεφαλικά(βλέπε Κορκονέας κι άλλες περιπτώσεις μη θανατηφόρες όμως) δεν πάνε καλά παίρνει πολίτες. Κακοπληρωμένοι και ελλιπώς εκπαιδευμένοι. Το ίδιο νομίζω και στο λιμενικό, αν θυμάμαι καλά μπαίνουν κι εκεί με έκτακτους διαγωνισμούς.
Σύγκρινε έναν Έλληνα αστυνομικό της Άμεσης Δράσης με έναν Γερμανό της αντίστοιχης Γερμανικής. Ο Γερμανός δεν πήγε ειδικές δυνάμεις όπως προτείνεις(ήμαρτον δηλ) αλλά είναι κλάσεις ανώτερος από τον Έλληνα συνάδελφο του. Γι' αυτό δεν είμαστε σε καλό επίπεδο. Χρειαζόμαστε αστυνομία καλά εκπαιδευμένη με το υπάρχον σύστημα εισαγωγής(Πανελλήνιες).
Συνοριοφύλακες ως ξεχωριστό σώμα με δικιά του σχολή και ένταξη μέσω Πανελλήνιων εξετάσεων. Το ίδιο και για μια ισχυρή και αξιόπιστη ακτοφυλακή. Στην Ελλάδα όμως έχουμε δικές μας "λύσεις". Γι' αυτό μπάζουν τα σύνορα.
Ο μέσος Έλληνας αστυνομικός θα έπρεπε να ναι εκπαιδευμένος στο επίπεδο ενός αστυνομικού της Ομάδας «ΔΙΑΣ» για να μην σου πω και σε ανώτερο επίπεδο. Είδανε τα μεγάλα ζόρια και τότε θυμήθηκαν να «φτιάξουν» έστω μια ομάδα αξιόπιστων αστυνομικών της «πιάτσας».
Πάντα άρπα κόλλα λύσεις. Φύγε κακό απ’ τα μάτια μου. Αυτή είναι η νοοτροπία και τα αποτελέσματα φαίνονται. Όχι ότι μέσα στην αστυνομία δεν υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα αλλά το σύστημα στο σύνολο πάσχει. ΕΚΑΜ, μερικά τμήματα ασφαλείας και ΔΙΑΣ. Αυτοί είναι οι αστυνομικοί. Οι άλλοι δεν ξέρουν που πάνε τα πέντε. Δεν φταίνε αυτοί. Αυτοί ως πρώτη ύλη μπήκαν με σωστές εξετάσεις. Μετά στράβωσε η δουλειά και δεν ευθύνονται οι αστυνομικοί γι’ αυτό.
3) Τζίμης είπε: «Θα περάσει πολύς χρόνος μέχρι να ...πήξει το μυαλό σου.
Υπομονή !!!»

Δεν είπα το αντίθετο. Άλλο το μυαλό στα 20 και άλλο στα 50. Έχει πιο πολλές εμπειρίες απ’ τη ζωή. Το θέμα είναι Τζίμη ότι εγώ όπως όλοι κάποια στιγμή μεγαλύτερος θα πήξει το μυαλό μου. Σε εσένα όμως δεν έπηξε και δεν θα πήξει ποτέ. Αυτό είναι το δραματικότερο της όλης ιστορίας.

Προς ανώνυμο 3:17

Ευχαριστώ για την ορθογραφική διόρθωση αλλά το ? είναι ο δικός μου τρόπος που γράφω εδώ μέσα από την αρχή. Εδώ γράφω χαλαρά και βιαστικά. Στα κείμενα μου εκτός infognomon χρησιμοποιώ στις ερωτήσεις μου το σωστό ερωτηματικό της Ελληνικής γλώσσας(γλώσσης για τους παλαιότερους).
Άλλοι γράφουν με λατινικούς χαρακτήρες εδώ μέσα και απ’ ότι βλέπω δεν σε πείραξε. Ένα αγγλικό ερωτηματικό πειράζει δηλ? Ευχαριστώ και περιμένω σχόλιο σου(αν έχεις) επί της ουσίας. Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν αποκαλύπταμε τις ΙP κάποιων ανώνυμων και τις συγκρίναμε με άλλες επωνύμων. Αυτό λέγοντας το γενικά και δεν λέω τίποτα παραπάνω. Διότι η Αμερική είναι στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού άρα τα Αμερικανάκια πρέπει να τα ψάξουν κάποιοι εκεί.

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΠΑΝ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ


Σηήρα Φράνκελ Ιεροσόλυμα- Ιόνα Κραίγκ Σαναά / TIMES ΛΟΝΔΙΝΟΥ (Μετάφραση: Χρήστος Βούλγαρης)
Ενώ πολύς κόσμος σ’ όλη την Μ. Ανατολή έχει στραμμένη την προσοχή του στην Αίγυπτο, το Ισραήλ έχει κυριευθεί από φόβο λόγω της επανάστασης στην γείτονα χώρα, επειδή φοβάται ότι μπορεί να οδηγήσει στην κατάληψη της εξουσίας από τους Ισλαμιστές.
Απευθυνόμενος στο Κοινοβούλιο χθές, ο πρωθυπουργός Βενιαμίν Νετανιάχου, έκρουσε ξανά τον κώδωνα του κινδύνου, καλώντας το έθνος να είναι προετοιμασμένο «για οποιοδήποτε αποτέλεσμα» και ορκίστηκε ότι «θα ενισχύσει  την ισχύει του Ισραηλινού κράτους»
Συμφώνα με μία δημοσκόπηση η οποία δημοσιεύτηκε εχθές στο Yediot Ahronot 59% των ερωτηθέντων Ισραηλινών πιστεύουν ότι  ένα Ισλαμικό καθεστώς θα αναλάβει τα ηνία της Αιγύπτου μετά τις διαδηλώσεις.
Πολλοί Ισραηλινοί δηλώνουν ότι «ανησυχούν πολύ» από την άνοδο της Μουσουλμανικής Αδελφότητας η οποία ήταν παράνομη επί Μουμπάρακ αλλά μπορεί να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε μια νέα κυβέρνηση.
Η Αδελφότητα, η οποία έχει στενούς δεσμούς με τους μαχητές της Χαμάς που διοικούν την λωρίδα της Γάζας, έχει τηρήσει μια αντί- Ισραηλινή στάση στο παρελθόν αλλά ένας εκπρόσωπος της υποσχέθηκε ότι «θα συνεχίσει  να τηρεί» τις ειρηνευτικές συμφωνίες τις οποίες είχε υπογράψει ο κ. Μουμπάρακ.
Όμως αυτές οι διαβεβαιώσεις δεν έχουν πείσει. «Νομίζω ότι οι Ισραηλινοί ήδη θεωρούν την Μουσουλμανική Αδελφότητα ως τρομοκρατική οργάνωση. Αν αναλάβει την εξουσία αυτό θα σημάνει περισσότερη υποστήριξη στην Χαμάς και στους άλλους εχθρούς του Ισραήλ» δήλωσε ο Ρόνεν Σαουλί, ένας Ισραηλινός δημοσιογράφος ο  οποίος εργάζεται στην εβραιόφωνη ραδιοφωνική υπηρεσία του Ισραηλινού στρατού.
Ο κ. Νετανανιάχου κατάστησε σαφές ότι δεν έχει σε μεγάλη εκτίμηση τους χιλιάδες Αιγυπτίους οι οποίοι έχουν ξεχυθεί στους δρόμους ζητώντας καθεστωτική αλλαγή.
«Οι διαδηλωτές θέλουν να μετατραπεί η Αίγυπτος σε μια ακόμη λωρίδα της Γάζας, κυβερνώμενη από εξτρεμιστές οι οποίοι αντιτίθενται στην έννοια της δημοκρατίας» δήλωσε…
Διαδηλώσεις είχαν επίσης πλημμυρίσει την Σαναά καθώς  χιλιάδες λαού διαδήλωσαν  τόσο σε συγκεντρώσεις της αντιπολίτευσης  όσο και των φιλοκυβερνητικών δυνάμεων εχθές, , την μέρα που η αντιπολίτευση είχε ονομάσει ως «μέρα της οργής της Υεμένης».
Περίπου 20.000 διαδηλωτές της αντιπολίτευσης κατέβηκαν στους δρόμους  καλώντας τον πρόεδρο Αλί Αμπτουλάχ Σαλέχ να παραιτηθεί, εμπνευσμένοι από τις εξεγέρσεις στην Τυνησία και στην Αίγυπτο.
Τα αιτήματα τους για δημοκρατικές εκλογικές μεταρρυθμίσεις διατυπώθηκαν μια μέρα μετά αφότου ο  δικτάτορας ανάγγειλε στο κοινοβούλιο της Υεμένης ότι δεν θα είναι υποψήφιος για επανεκλογή το 2013 και ανακοίνωσε μια σειρά μεταρρυθμίσεων στον τομέα της κοινωνικής πρόνοιας και ριζικές περικοπές φόρων για να εξευμενίσει τους εξοργισμένους πολίτες της Υεμένης.
Στην Συρία οι ακτιβιστές χρησιμοποίησαν το facebook για να κινητοποιήσουν τους διαδηλωτές για «μία μέρα οργής»  αμέσως μετά την λήξη των προσευχών της Παρασκευής.
Geopolitics & Daily News: Ευχαριστούμε θερμά το φίλο και επισκέπτη του ιστολογίου, Χρήστο

ΠΡΟΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ


"Η απάντησή σου δεν με καλύπτει καθόλου. Ο χριστιανισμός ήταν μία θρησκεία ξένη που επεβλήθη στους Ευρωπαίους, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ξέρουμε πώς θα είχαν εξελιχθεί ανεπηρέαστοι από έξωθεν επιβολές. Ο Χριστιανισμός δεν ήταν κάτι δικό τους και αυτό δεν μπορείς να το αλλάξεις με τίποτε. Ανέκοψε την φυσική εξέλιξη, οπότε δεν μπορούμε να κάνουμε υποθέσεις. Με τα "ΑΝ" δεν γράφεται Ιστορία."
 Πολυ ωραια λοπον αφου η Ιστορια δεν γραφεται με "αν" ας διαβασει για τις πςεριπτωσεις που ανεφερα στο προηγουμενο σχολειο μου και να διαβασει τον Ιστορικο που ανεφερα (επιπλεον ειναι πρωτογενης πηγης) και μετα συζηταμε διαφορετικα δεν βλεπω το νοημα της περαιτερω συζητησης.Παρεπιντοντως η ιδεα οτι μισ θρησκεια οπως ο Χρισταινισμος η γενικα οποιαδηποτε θρησκεια "ανηκει" σε μια ομαδα ανθρωπων η ειναι κατλληλη η οχι για μαι ομαδα ανθρωπων δεν εχει την παραμικρη επιστημονικη θεμελιωση για να μην πω οτι μου θυμιζει μια πολυ συγκρκριμενη ιδεολογια του 20ου αιωνα (1919-1945)
"ιότι, αν αφαιρέσεις από την Ευρώπη το ελληνικό πνεύμα, τότε ο χριστιανισμός την αφήνει σ' έναν σκοταδιστικό Μεσαίωνα και τίποτε άλλο."
 Φυσικα "ξεχναμε" την εξυψωση της θεσης της γυναικας (res- αντικειμενο στο Ρωαμαικο Δικαιο), την καταργηση της δουλειας (αντιθετα με τον Αριστοτελη ο οποιος θεωρουσε τους δουλους "ομιλουντα εργαλεια") η την ισοτητα των ανθρωπων "δεν θα υπαρχει ουτε ανδρας ουτε γυναικα  ουτε Ελληνας ουτε βαρβαρος ουτε δουλος ουτε ελευθερος αλλα ολοι θα ειναι ισοι ενωιον του Θεου" ενω αντιθετα ο Αριστοτελης ελεγε οτι οι βαρβαροι ειναι "απο την φυση τους" προορισμενοι να ειναι δουλοι.Ειναι`πολυ "ευκολο" να εξαπολιουμε "φιλιππικους" οταν επιλεγουμε να αγνοουμε  τα γεγονοτα!
"Το πού και γιατί σφάχτηκαν περισσότεροι, μάλλον εύκολα μπορείς να το βρεις, αν αναλογισθείς μόνο τον 100ετή πόλεμο που ερήμωσε την Ευρώπη. Ύστερα έλα μου μιλήσει για ... Βανδέα"
Εδω συγκρινουμε πατατες με γραβατες καθως ο Εκαντοετης πολεμος (παερεπιντοντως ηταν αναμεσα στην Αγγλια και Γαλλια και ΔΕΝ ερημωσε την Ευρωπη γιατι η υπολοιπη Ευρωπη ουσιαστικα δεν συμετειχε!) ηταν ενας δυναστικος- "πρωτο-εθνικος" πολεμος (συγνωμμη για τον ορο αλλα ειναι ο πιο δοκιμος που μπορω να σκεφτω) χωρις κανενα θρσησκευτικο στοιχειο δεομενου οτι και οι δυο αντιπαλοι ηταν τοτε ενθερμοι Ρωμαιοκαθολικοι (μαλιστα το Ερικος ο Ε! ηταν και διωκτης των Λολλαρδων οι οποιοι ηθελαν να κανουν αλλαγες στην Εκκλησια)ενω η αντεπανασταση της Βανδεας ειχε και θρησκευτικη διασταση καθως οι χωρικοι της Βανδεας πιστευαν οτι υπεαπσιζαν την "Μητερα Εκκλησια" απο τους εν μερει αθεους  Ιακωβινους.Βλεπω παντως"μουγκα στην στρουγκα" για τα γκουλαγκ!
"Γιατί εσύ αναφέρεσαι στην Ευρώπη, που οι κάτοικοι της αφήνοντας τις πέτρινες καλύβες τους, όταν το 10ο αιώνα επισκέπτονταν το Πανεπιστήμιο της Κωνσταντινούπολης και έβλεπαν τα κτίρια της έτριβαν τα μάτια τους!!!"
Συμφωνω και επαυξανω.Παρεπιντοντως το "Πρωταρχικο Ρωσικο Χρονικο" αναφερει τον "Βυζαντινο" (Ελληνα ιεραποστολο που ειχε παει στους Ρως για να τους κυρηξει την Ορθοδοξια ως "Ελληνα Φιλοσοσοφο".
Δεν θελω να καταληξω στα συμπερασματα του αξιοτιμου Απελλη αλλα αυτο εξαρταται απο τον ανωνυμο...