Δευτέρα, 1 Σεπτεμβρίου 2014

Νίτσε: Γιατί η Δύση μισεί τους Έλληνες – Η Γέννηση της Τραγωδίας…




Ο κόσμος μπορεί να είσαι όσο θέλει σκοτεινόςόμως αρκεί να παρεμβάλλουμε ένα κομμάτι ελληνικής ζωής για να φωτιστεί αμέσως άπλετα“.
Φρίντριχ Νίτσε
Σχεδόν όλες οι εποχές και όλα τα στάδια της κουλτούρας προσπάθησαν κάποια στιγμή, με βαθιά δυσθυμία, να απελευθερωθούν από τους Έλληνες, επειδή κάθε προσωπική, εμφανώς πρωτότυπη και αξιοθαύμαστη δημιουργία φαινόταν, σε σύγκριση με εκείνους, να χάνει ξαφνικά τη ζωή και το χρώμα της και να γίνεται αποτυχημένο αντίγραφο, ακόμη και καρικατούρα.

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ: Αν και ο Ομπάμα είπε ότι «σώθηκαν»… η ορφανή «πριγκίπισσα» των Γεζίντι υποφέρει ακόμα!

Posted by spitha80 στο Σεπτεμβρίου 1, 2014

γεζιντικοριτσιΟ πρόεδρος των ΗΠΑ έκανε το χρέος του απέναντι στους Γεζίντι, ρίχνοντας κάποια ελάχιστα τρόφιμα στα βουνά που έχουν εγκλωβιστεί, προσπαθώντας να γλιτώσουν από τα νύχια των ισλαμιστών…

ΜΑΡΞΙΣΜΟΣ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΟΣΜΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ


Posted by olympia spyr στο Σεπτεμβρίου 1, 2014

Γράφει ὁ Γιῶργος Νικολακάκος Ο Μαρξισμός, ὄπως καί ὁ Σοσιαλισμός, ἔκαναν τήν ἐμφάνισιν των τόν 19ον αίῶνα καί χρησιμοποίηθηκαν σάν ἐργαλεἶο γιά τήν έρμηνεἶα τῶν κοινωνικῶν, πολιτικῶν καί οίκονομικῶν φαινομένων τῆς ἐποχῆς πού τίς γέννησε. Εύαγγελίζοντο δε τήν δημιουργία μιᾶς κοινωνίας ὄπου θά ἐπικρατοῦσαν ἰδανικές συνθῆκες, μιᾶς κοινωνίας μέσα στήν ὀποῖαν θά μποροῦσαν νά κυοφορηθοῦν ὄλες οἱ εὐγενεῖς ἰδιότητες τοῦ ἀτόμου καί θά εὐρισκαν αὐθεντική ἔκφρασι οἱ ἀνώτερες ἐπιθυμίες τῶν μελῶν τῆς κοινωνίας. Στήν πραγματικότητα, ὄμως,
ὑπῆρξαν μέσα γιά τήν ἐπίτευξιν πολιτικῶν σκοπῶν καί ἐπιδιώξεων αύτῶν πού πού διετύπωσαν αυτές τίς ἰδέες. Οἰ ἐρμηνεῖες πού προσέφεραν γιά τήν φύσιν τοῦ ἀνθρώπου καί τά κοινωνικά φαινόμενα δέν εἶχαν ἀπολύρως κανένα ἐπιστημονικόν κῦρος καί τά σχέδια καί τά προγράμματα τους δέν εἶχαν καμία πιθανότητα νά τελεσφορήσουν.
Ο Μαρξισμός γεννήθηκε σε ένα ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο καί κάτω απο συνθήκες που απαιτούσαν ριζική αλλαγή της υφισταμένης κοινωνικής, πολιτικής και οικονομικής καταστάσεως. Ειναι προϊόν του πνεύματος και των συνθηκών ενός κοινωνικού χώρου και μιας εποχής που θέλησε να εκφράση με αφηρημένο τρόπο ιδανικές εικόνεςτης κοινωνίας που ήθελε να οικοδομήση. Ειναι προϊον μιας γνωστικής δραστηριότητας που αντανακλούσε τις ιδιομορφίες ενός σταδίου γνωσεως και τις κοινωνικές συνθήκες που αντανακλούντο σε αυτές τις
ιδιομορφίες.

Ξεσηκωμός των Σιχ στην Αγγλία: Μην αποκαλείτε “Ασιάτες” τους παιδεραστές… Πακιστανοί είναι!



βρετανιαΗ κοινότητα των Σιχ στη Βρετανία κατηγορεί τα συστημικά μέσα ενημέρωσης ότι σκόπιμα χρησιμοποιούν τον γενικό όρο «Ασιάτες», όταν αναφέρονται στη συμμορία των Πακιστανών μουσουλμάνων παιδεραστών του Ρόδερχαμ.

Η Κοινότητα των Σιχ εξέδωσε εχθές ένα δελτίο τύπου με τίτλο: «Εγκαταλείψτε τον όρο «Ασιάτες» και πείτε τα πράγματα με το όνομά τους για χάρη των παιδιών-θυμάτων».

1η Σεπτεμβριου 1821 : Το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης


#
1η Σεπτεμβριου 1821 : Το Ολοκαύτωμα της Σαμοθράκης
 hellasforce.com
Η σημερινή ημέρα είναι μια μέρα πένθους για την Σαμοθράκη. Η 1η Σεπτεμβρίου είναι για το νησί των Θρακικών Σποράδων ιερή ιστορική ημέρα. Τιμάται το Ολοκαύτωμα της νήσου, το οποίο συνέβη την 1η Σεπτεμβρίου 1821, όταν οι Τούρκοι έσφαξαν το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού της Σαμοθράκης,
στην τοποθεσία Εφκάς (ή Φκας).
Γι’ αυτό στην πλατεία του Εφκά γίνεται επιμνημόσυνος δέηση στο ηρώον, κατάθεση στεφάνων, απόδοση τιμών από τμήμα στρατού, σιγή ενός λεπτού και…ανακρούεται ο εθνικός ύμνος. Έπειτα, στο Πνευματικό Κέντρο, που φέρει το όνομα «Ν. Φαρδύς» εκφωνείται το ιστορικό της ημέρας, και εν τέλει ακούγονται τραγούδια, από την Παιδική Χορωδία του Πνευματικού Κέντρου. Ούτε γιορτές, ούτε γλέντια. Είναι μια ημέρα μνημοσύνης και συλλογισμού για τους Σαμοθρακίτες.
Ας μάθουμε όμως γι’ αυτό το τραγικό ολοκαύτωμα, μία πτυχή της ιστορίας της Σαμοθράκης, άγνωστη και λησμονημένη:

Η.Π.Α: Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΤΟΥ ΛΟΣ ΑΝΤΖΕΛΕΣ ΔΑΧΤΥΛΟΔΕΙΧΤΟΥΜΕΝΗ.


Posted by fostiras94 στο Σεπτεμβρίου 1, 2014

Η κακομεταχείριση των μειονοτήτων από την αστυνομία στο Λος Άντζελες βρίσκεται πάλι στο επίκεντρο μίας γενικότερης διαμάχης που έχει λάβει και πρόσφορο έδαφος από τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.

la

   Τα γεγονότα έχουν συσσωρευτεί και είναι πασιφανές τα λάθη της αστυνομίας του Λος Άντζελες.Το τελευταίο διάστημα ένας άοπλος νεαρός πυροβολήθηκε,μία γυναίκα ξυλοκοπήθηκε και ένας παραγωγός συνελήφθη χωρίς λόγο.

ΕΦΙΑΛΤΙΚΗ ΔΗΛΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΚΕΛ ΠΟΥ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΤΟΝ ΧΙΤΛΕΡ: Η αδράνεια απέναντι στη Ρωσία δεν αποτελεί επιλογή!

\

Αφιερωμένη σε όσους πίστευαν οτι τα φασισταριά αλλάζουν. Κάποιος όμως να της πει και το τέλος του χιτλερικού παραμυθιού…

Μεγάλη νίκη του Ιρακινού Στρατού εις βάρος του ”ισλαμικού κράτους”.


Ο Ιρακινός Στρατός πέτυχε μία σπάνια αλλά και μεγάλη επιτυχία συνάμα,καθώς έσπασε την πολιορκία των τζιχαντιστών στην περιοχή ««Amerli»».

Kurdish Peshmerga soldiers

   Αρχικά πρέπει να αναφέρουμε πως στην συγκεκριμένη,πρώην έδρα των τζιχαντιστών,οι κάτοικοι δεν είχαν ούτε νερό αλλά ούτε και τρόφιμα.Η πολιορκία των ισλαμιστών όμως διαλύθηκε την Κυριακή 31 Αυγούστου από τον Ιρακινό Στρατό με την βοήθεια χιλιάδων πολιτοφυλακών.Ήταν μία σπάνια,αλλά μεγάλη νίκη ενάντια στο ”ισλαμικό κράτος”.

Γερμανία:Θρησκευόμενες ζητάν συγνώμη για τα εγκλήματα των ναζί.



Μία γερμανική προτεσταντική θρησκευτική κοινότητα η οποία εδρεύει στο ”Darmstadt” έστειλε ένα μήνυμα την Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου προς όλους τους Πολωνούς.Στο συγκεκριμένο μήνυμα ζητάνε συγνώμη για τα ναζιστικά εγκλήματα που διαπράχθηκαν στην χώρα τους κατά την διάρκεια του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου.

 protestantes

  Υπενθυμίζοντας ιδίως την γενοκτονία των Εβραίων και τα στρατόπεδα θανάτου που είχαν συσταθεί από τους Γερμανούς σε πολωνικό έδαφος,η Ευαγγελική Κοινότητα των Αδελφών της Παναγίας στο ”Darmstadt” δήλωσε χαρακτηριστικά ότι ««Τα γεγονότα αυτά είναι πολύ οδυνηρά και θέλουμε από τα βάθη της καρδιάς μας,να ζητήσουμε την συγχώρεση σας»».


  Το προαναφερθέντα μήνυμα δημοσιεύτηκε την ημέρα της 75ης επετείου από την γερμανική επίθεση κατά της Πολωνίας,στα πλαίσια ενός ενθέτου στην μεγαλύτερη πολωνική εφημερίδα ”Gazeta Wyborcza”.Ήταν συνοδευόμενο από μία εικόνα με 13 μοναχές με τις σημαίες της Πολωνίας και της Γερμανίας να κυματίζουν δίπλα-δίπλα.

Ο Άνταμ Σμιθ, ο καταμερισμός της εργασίας και τα σχετικά με τον πλούτο των εθνών…


1 Vote
O Άνταμ Σμιθ (αγγλικά: Adam Smith, 16 Ιουνίου 1723 - 17 Ιουλίου 1790) ήταν Σκωτσέζος οικονομολόγος και ηθικός φιλόσοφος. Θεωρείται ένας από τους πρωτοπόρους της πολιτικής οικονομίας και θεμελιωτής της σχολής των κλασικών οικονομικών.
Γράφει ο Θανάσης Μπαντές
            Στο βιβλίο του Άνταμ Σμιθ «Έρευνα για τη φύση και τις αιτίες του πλούτου των εθνών», η σπουδαιότητα που έχει για τον πλούτο της κοινωνίας ο καταμερισμός της εργασίας τίθεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο. Ο πλούτος της κοινωνίας δεν είναι τίποτε άλλο από την ταχύτητα και την έκταση της παραγωγής, αφού, αν η παραγωγή προσφέρει αφειδώς προϊόντα στην κοινωνία, δεν υπάρχει τίποτε πιο λογικό από το πέρασμα των προϊόντων αυτών στους πολίτες. Με άλλα λόγια, όσο μεγαλύτερος είναι ο όγκος των παραγόμενων προϊόντων, τόσο αυξημένος είναι και ο πλούτος της χώρας, άρα τόσο υψηλότερο και το βιοτικό επίπεδο των κατοίκων – καταναλωτών αυτών των προϊόντων. Υπό αυτή την έννοια, οτιδήποτε συμβάλλει στην αύξηση της παραγωγής (οι οικολογικές παρενέργειες δε λαμβάνονται υπόψη) είναι ευπρόσδεκτο, αφού θα δράσει οπωσδήποτε ευεργετικά. Εξάλλου, μόνο η ικανοποιητική παραγωγή θα ρίξει την τιμή κάθε προϊόντος, θα το κάνει δηλαδή προσιτό καταναλωτικά, αφού ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης είναι αμείλικτος. Όταν η ζήτηση ενός αγαθού δεν καλύπτεται από την προσφορά, οι τιμές αυξάνονται, καθώς οι καταναλωτές μπαίνουν σ’ ένα είδος άτυπου πλειστηριασμού προκειμένου να το αποκτήσουν, στον οποίο, αναγκαστικά, θα υπερισχύσουν αυτοί που δίνουν τα περισσότερα. Και βέβαια δε χρειάζονται ιδιαίτερες επεξηγήσεις για να γίνει αντιληπτό ότι η υπερπληθώρα ενός προϊόντος θα επιφέρει τα ακριβώς αντίθετα αποτελέσματα οδηγώντας την πώλησή του σε τιμές που καμιά φορά είναι χαμηλότερες από το ίδιο το κόστος. Το βέβαιο είναι ότι τα προϊόντα πρέπει να πωλούνται στις κανονικές τους τιμές, γεγονός που εξασφαλίζεται μόνο από την πετυχημένη ισορροπία ανάμεσα στην προσφορά και τη ζήτηση, ισορροπία, που, κατά το Σμιθ, μόνο η ελεύθερη λειτουργία της αγοράς μπορεί να εξασφαλίσει.