Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Γιατί η Ελλάδα στρέφεται τώρα στη Ρωσία -Ολο το παρασκήνιο – ΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΞΕΝΑ ΜΕΣΑ


Φωτογραφία: intimenews.gr/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Επισπεύστηκε το ταξίδι του Αλέξη Τσίπρα στη Μόσχα και αντί της 9ης Μαΐου, που ήταν αρχικώς προγραμματισμένο, θα γίνει τελικά έναν μήνα νωρίτερα, στις 8 Απριλίου.
Στη Ρωσία για δάνειο;
Η εξέλιξη αυτή πιθανότατα συνδέεται με το κλίμα οικονομικής ασφυξίας που επιβάλλουν στην Ελλάδα οι Ευρωπαίοι εταίροι και η κυβέρνηση φαίνεται πλέον ξεκάθαρα πως αναζητεί εναλλακτικούς τρόπους χρηματοδότησης. Ένας εξ αυτών είναι η Ρωσία.
Οι δύο ηγέτες επρόκειτο να συναντηθούν στις 9 Μαΐου για τον εορτασμό στη Μόσχα των 70 χρόνων από τη νίκη κατά του Άξονα, όμως η συνάντηση επισπεύσθηκε, καθώς διαμορφώνεται ασφυκτικό οικονομικό κλίμα για την Ελλάδα.

Ο Πόλεμος των Φόκλαντς


Η βύθιση της βρετανικής φρεγάτας <em>Αντιλόπη</em>
Η βύθιση της βρετανικής φρεγάτας Αντιλόπη

Ο Πόλεμος των Φόκλαντς ξεκίνησε στις 2 Απριλίου 1982 και ολοκληρώθηκε στις 14 Ιουνίου του ίδιου χρόνου. Αντίπαλοι, η Μεγάλη Βρετανία, που κατείχε τα νησιά Φόκλαντς, Νότια Γεωργία και Νότια Σάντουιτς και η Αργεντινή, που τα διεκδικούσε τουλάχιστον από το 1833. Τα Φόκλαντς -Μαλβίνας για τους Αργεντινούς- βρίσκονται στ' ανοιχτά της Αργεντινής και αποτελούν ένα σύμπλεγμα νησιών, με 3.000 κατοίκους και περισσότερους πιγκουΐνους.
Αφορμή για το ξέσπασμα του πολέμου υπήρξε η εμφάνιση 50 αργεντίνων εμπόρων σιδηρομεταλλευμάτων στα νησιά της Νότιας Γεωργίας στις 19 Μαρτίου 1982. Δημιούργησαν μία πρόχειρη εγκατάσταση και ύψωσαν τη σημαία της Αργεντινής, χωρίς να θεωρήσουν τα διαβατήριά τους. Η ενέργεια αυτή θεωρήθηκε εχθρική πράξη από τη Μεγάλη Βρετανία, η οποία έξι μέρες αργότερα έστειλε το περιπολικό σκάφος Endurance για να απομακρύνει τους ανεπιθύμητους επισκέπτες. Εμποδίστηκε, όμως, από την κορβέτα Guerrico του πολεμικού ναυτικού της Αργεντινής.

Χανς Κρίστιαν Άντερσεν 1805 – 1875


Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

Δανός συγγραφέας και ποιητής, πασίγνωστος σ’ όλο τον κόσμο για τα παραμύθια του. Γιος ενός παπουτσή και μιας πλύστρας, ο Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (Hans Christian Andersen) γεννήθηκε στις 2 Απριλίου του 1805 στην πόλη Οντένσε. Έμεινε ορφανός από πατέρα στα 11 του χρόνια και έκανε διάφορες δουλειές για να τα φέρει βόλτα αυτός και η μητέρα του. Το σχολείο ήταν μια πολυτέλεια για τον μικρό Χανς Κρίστιαν.
Το προσωπικό του καταφύγιο, τις όποιες ελεύθερες ώρες είχε, ήταν ένα μικρό κουκλοθέατρο. Έφτιαχνε με τα ίδια του τα χέρια τις κούκλες, τις έντυνε κι έδινε τις δικές του προσωπικές παραστάσεις, με έργα κυρίως του Σαίξπηρ, τα οποία απομνημόνευε με χαρακτηριστική ευκολία.

Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου



Την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου καθιέρωσε η ΙΒΒΥ, Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα, το 1966, την ημέρα των γενεθλίων του μεγάλου δανού παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν (2 Απριλίου 1805), με σκοπό να εμπνεύσει στα παιδιά την αγάπη για το διάβασμα και να προκαλέσει την προσοχή των μεγαλυτέρων στο παιδικό βιβλίο.
Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της IBBY ετοιμάζει ένα μήνυμα και μία αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο.

Αλμανάκ Βασική Έκδοση 2 Απριλίου



μ. Χ.
1925

Αποφασίζεται στην Ελλάδα η εφαρμογή του οκταώρου τμηματικά, ανάλογα με την οικονομική κατάσταση των διαφόρων εταιριών.
1956

Μαθητές του Γυμνασίου και του Κολεγίου Πάφου, τραγουδώντας τον Εθνικό Ύμνο και φωνάζοντας το σύνθημα «Ένωσις», έρχονται σε σύγκρουση με ισχυρές αγγλικές δυνάμεις στο Κτήμα.
1982

Η Αργεντινή καταλαμβάνει τις Μαλβίνες Νήσους, που τις θεωρεί δικές της, ενώ τα ίδια νησιά με το όνομα Φόκλαντς ανήκουν στη Μ. Βρετανία. (Πόλεμος των Φόκλαντς)

ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ… «ΚΥΠΡΟ» ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ

 
 Δελαστικ-3Γ.ΔΕΛΑΣΤΙΚ
Να κατασπαράξουν την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό επιδιώκουν οι Γερμανοί, οι οποίοι έχουν πλέον ντοπαριστεί από τηνπολιτική ηγεσία τους και τα μέσα ενημέρωσης με ανθελληνικό μίσος στα όρια της υστερίας. Αυτό συνάγεται και από μια δήθεν «εμβριθή» ανάλυση που δημοσίευσε προχθές η «Φράνκφουρτερ Αλγκεμάινε», η εφημερίδα της γερμανικής ελίτ, δεξιά φυσικά, με τίτλο «Τι μπορεί να μάθει η Ελλάδα από την Κύπρο» και υπότιτλο «Η νησιωτική δημοκρατία εισήγαγε στην κρίση ελέγχους στην κίνηση κεφαλαίων και σταθεροποίησε την οικονομία-μοντέλο για την Αθήνα;». Και μόνο από την απλή ανάγνωση του υπότιτλου αντιλαμβάνεται αμέσως κανείς ότι σκοπός της δήθεν ανάλυσης είναι πρωτίστως να αποκρύψει τη ληστεία που διέπραξαν οι Γερμανοί στην Κύπρο και την εν μια νυκτί ολοκληρωτική εξόντωση της Κύπρου ως χρηματοοικονομικού κέντρου, με την ενεργό βοήθεια και του Κύπριου προέδρου Νίκου Αναστασιάδη.

Η φτώχεια και στη Βρετανία δεν είναι για τους λίγους…

 
uk
Ο Ντον Γκάρντνερ, ιδρυτής ενός εκ των κοινωνικών παντοπωλείων στην πόλη Κόμπορν της Κορνουάλης
Η πρώτη ερώτηση που τέθηκε στον Βρετανό πρωθυπουργό Ντέιβιντ Κάμερον, στην πρώτη του τηλεοπτική προεκλογική εμφάνιση την Πέμπτη, ήταν εάν γνωρίζει πόσες «τράπεζες τροφίμων» για φτωχούς και άπορους έχουν ανοίξει επί πρωθυπουργίας του. Ο Κάμερον προσπάθησε να ξεγλιστρήσει λέγοντας πόσες θέσεις εργασίας «έχει δημιουργήσει», αλλά η αλήθεια για την πλούσια Βρετανία είναι τελείως διαφορετική.

Erdogan Raising "Devout Generations"

"[Education] is now being used to raise an obedient generation that will serve the government." — Sakine Esen Yilmaz, Secretary General of a secular teachers' union.
Christian Pastor Ahmet Guvener managed to get his daughter, also a Christian, an exemption from mandatory Islamic religious classes in her Turkish school, but he soon found out this was not an easy task. Schoolteachers offered the girl three options: take as an elective course, "the life of the Prophet Muhammad, the Quran," or basic religious knowledge -- or fail the year. After the father spoke to the press, the school offered his daughter an alternative: an elective course in "astronomy."
For the Turkey's President Recep Tayyip Erdogan, a pious Sunni man is, by definition, a more decent man than any other. Therefore, he reasons, a pious Sunni youth is better than any other youth.
In 2012, (then prime minister) Erdogan openly declared that his political ambition was "to raise devout generations." The opposition protested that it was not a government's mission to raise devout or non-devout generations; that in a secular country this choice belonged to parents, not to the government. In response, Erdogan said: "Should we, then, raise atheist generations?" He does not understand. He evidently will not.
At an inauguration ceremony in March 2015, Erdogan proudly said that the number of "imam school" students had risen from a mere 60,000 to 1 million. That is wonderful news for Erdogan, himself a graduate of an "imam school."
Erdogan does not hide his divisive and discriminatory thinking on Turkey's "two youths." In a recent public speech to supporters of his Justice and Development Party (AKP), including big groups of "pious youths," Erdogan labeled as "vandals" millions of young Turks, who in the summer of 2013 protested against his government in countrywide mass demonstrations. Then he addressed the "good" boys and girls: "It is you who, with your hard work, moral values, knowledge and energy, represent this country's future."
Education, Erdogan seems to calculate, is one of the most strategic tools to achieve his ambitions about raising "devout generations." It is for this reason that his government has the habit of resorting to every possible tactic to force children into piety and keep them away from whomever he considers a bad influence -- the "bad ones," whom he calls vandals.
Recently, two "vandal" schoolchildren, who wrote "Where is Berkin? on the blackboard, were sent to their school's disciplinary board for punishment.
Berkin Elvan died in 2014 at the age of 15, after nine months in a coma, after a tear gas canister shot by the police hit his head at the time of the 2013 protests in Istanbul. He had gone out to buy a loaf of bread. Since his death, Erdogan has been insisting that the boy was a terrorist.
But Erdogan's systematic classroom indoctrination, in favor of piety and against dissent, is more problematic than just two schoolchildren being sent to the disciplinary board.
Turkey's compulsory religious education classes, which the European Court of Human Rights (ECHR) last September declared violated the right to education, put pressure not only on non-pious Muslims, but on Muslim parents and non-Muslim Turks, too.


Turkey's President (then Prime Minister) Recep Tayyip Erdogan participates in a celebration marking the 100th anniversary of the religious "Imam Hatip" school system, January 2014. (Image source: Türkiye Gazetesi)

A directive sent early in February to Turkish schools by the Education Ministry states that only Christian and Jewish students will be exempt from compulsory religion classes, which overwhelmingly teach the virtues of Sunni Islam.
To implement the system, the "religion" field on a student's identity card will be checked to see if he or she can be exempted from the compulsory classes. If the field is left empty (as most atheist parents do), or if any religion other than Christianity or Judaism is written, the student will be obliged to take the class. The directive is a draconian move from the earlier system, which simply allowed a student to drop the religion class if either parent was Christian or Jewish.