Ετικέτες

Τρίτη 8 Φεβρουαρίου 2011

Εναντιον του αποδομησμου


   Ισως να μην ειναι και πολυ ευπρεπες να ασκησω κριτικη σε εναν ακσδημαικο  καθηγητη  αλλα απο την αλλη Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ οπως την εννομε σημερα ειναι αποτοκος του Διαφωτισμου ενα απο χαρακτηριστικα του οποιυ ειναι η αποριψη καθε αυθεντιας (π.χ. "καθετωτικοι" ακαδημαικοι)η οπως ελεγε και ο μεγαλος Σταγειρητης φιλοσοφος "μου ειναι προσφιλης ο Πλατων αλλα πιο προσφιλης μου ειναι η αληθεια".
  Μετα θλιψεως διαπιστωνω οτι ενας καθηγητης και οι ομοιοι του υπερμαχοι του αποδομησμου-πολυπολιτισμου εχουν "καταφερει" να προσωποποησουν το βασικο προβλημα` της Δυσης:Ελειωη πιστης στον ευατο μας.Εξαλλου απο οτι θυμαμαι αυτος και η παρεα του (και αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος) δεν εψουν διαμαρτυρηθει ποτε για τον εθνικισμο των τουρκων ,αλβανων, σκοπιανων κτλ. μονο για τον δικο μας "εθνικισμο"!Μηπως εδω βλεπουμε μια κλασικη λογικη δυο μετρων και δυο σταθμων;
 Παντως ακομα και σε αυτο κανει λαθος γιατι ενω οι προαναφερομενοι θελουν εδαφη απο αλλους "κατα συμπτωση" κυριως απο εμας εμεις απλως θελουμε να υπερασπιστουμε τα ΕΔΑΦΗ ΜΑΣ οπως εχουμε καθε δικαωμα αλλωστε!Κια απο την στιγμη που αυτο ειναι το νοημα του δικου μας "εθνικισμου" συν το γεγονος οτι θελουμε να προστατευσουμε την ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ και τις παραδοσεις μας μας γιατι ειναι τοσο κακο να τον πιστυεουμε;Εξαλλου αν η Ιστορια των 20ου και του 21ου αιωνα μεχρι στιγμης αιωνα εχει διδαξει κατι ειναι οτι οι  διεθνικστικες κοσμικες ιδεολογιες η "κοσμικες θρησκειες" συμφωνα με τον Χομπσμαουμ δεν μπορεσαν αν ανταπεξελθουν στις δοκιμασιες της Ιστοριας.Ο  αστκος φιλελευθερισμος-θετικισμος κατερευσε το 1914, ο φασισμος-ναζισμος την περιοδο 1943-45 ο κομουνισμος το 1991 και ο νεοφιλελευθερισμος το 2008 για τον σοσιαλισμο και την σοσιαδημοκρατια ας μην μιλησω καλητερα`γιατι οριασμενα "ανεκδοτα' ξεπερνουν κατα πολυ τα ορια του χυδαιου και του γελοιου συναμα ειδικα τετοια ωρα....
  Επισης οφειλω να παραδεχθω οτι ο συγραφεας ακολουθει "εξυπνη" τακτικη με το να βαζει στο ιδιο τσουβαλι τον φονταμενταλισμο ο οποιος ειναι κατασικαστεος οτι θρησκευτικο προσημο και να`εχει για τον οποιο "ξεχνα" να αναφερθι στο αρθρο του παραμονο στην αρχη και τον "εθνικισμο" που οπως αναφερθηκα παραπανω ειναι κατι το θετικο και θα κρατησει ενωμενους εναντιον οσων θελουν να παιξουν τους μαθητευομενους μαγους με το μελλον μας και το μελλον της ΓΛΥΚΙΑΣ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ.Τακτικες τετιου ειδους μου θυμιζουν την Γαλλικη Τρομοκρατια του 1793 οταν επιτηδες ο Ροβεσπιερος δικαζε μαζι με τους πολιτικους του αντιπαλους και κοινους εγληματιες.(Οποιος ενδιαφερεται μπορει να` δει τον "Δαντων" του Βαιντα με τον Ζεραρ Ντεπαρντιε , η συγκεκριμενη σκηνη του δικαστηριου ειναι κατα την ταπεινη μου αποψη η πιο "ισχυρη" του εργου)
 Τελιωνοντας ας μου επιτραπει να επισημανω οτι και οπο επιστημονικης αποψεως το ενχειρημα του αποδομησμου ειναι επειηκως "εωλο" και οι επομενες γενιες Ιστορικων σςιγουρα θα απορουν με την τουλαχιστον ανοησια των υπστηρικτων του....
ΥΣ`Ζητω συγνωμμη για το μεγεθος του σχολιου μου οπως και για την σιγουρα ακαταλληλη ωρα που το στελνω...

Μωριας απολογια



Γιατί πολύ gossip σέρνεται στην πιάτσα. Εδώ τα μεσημεριανά, σου λέει, κάνουν στη μπάντα Μακρυπούλια – Χατζηγιάννη κι εμβαθύνουν στην τρυφερή φιλία της Μπουμπουλίνας με τη Μαντώ Μαυρογένους. Επίσης κάτι πήρε το αυτί μου για Μιαούλη με Κανάρη, αλλά κρατάνε χαμηλό προφίλ και δεν μπόρεσα να την διασταυρώσω την ειδησάρα. Για τον Βελεστινλή – τι έγινε, παιδιά, μούγγα; Ρε συ Ρήγα, get out of the closet, έλα μία-μία η ηρωίδα να παίρνετε σειρά!
Χαμός με την εκπομπή του ΣΚΑΙ «1821». Και κυρίως με την απάντηση που έδωσε ο Πέτρος Τατσόπουλος στο χιουμοριστικό σχολιάκι «φίλου» του στο facebook που έλεγε πως ο Κολοκοτρώνης ήταν gay κι είχε γκόμενο.
Εκεί λοιπόν ρίχνει την φοβερή ατάκα ο Τατσόπουλος: «Δεν είχε γκόμενο, ήταν αρραβωνιασμένος!»
Ε, ρε γλέντια ελληνορθόδοξα κι επαναστατικά! Ένα μόνο σας λέω! Αν γκουγκλάρετε «Τατσόπουλος Κολοκοτρώνης» θα σας βγάλει 16.700 αποτελέσματα. Χαμός στις εφημερίδες, χαμός στο διαδίκτυο! Ένας εμφύλιος πόλεμος, ο καθένας το μακρύ του και το κοντό του! Άλλοι υπερασπίζονται, άλλοι βρίζουν, άλλος σιδερώνει την κουκούλα της Κου Κλουξ Κλαν, άλλος θυμάται ότι πριν 100 χρόνια ήταν τροτσκιστής… Η τσιτατολογία δίνει και παίρνει! Κι ο Τατσόπουλος δικαιολογήθηκε πως «έκανα χιούμορ με τους φίλους μου στο facebook». Όπα! Όπα! Το πρώτο φάουλ!
Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή…
Τον Τατσόπουλο τον γνωρίζω χρόνια. Μου είχε φέρει να διαβάσω το πρώτο του βιβλίο όταν ακόμα ήταν ένα μάτσο δακτυλόγραφα. Μετά χαθήκαμε… Μια φορά στα 10 χρόνια, λέγαμε ένα «γεια». Όταν αποφάσισα να κάνω προφίλ στο facebook μου έστειλε αίτημα και γίναμε «φίλοι».
«Φίλοι» σε εισαγωγικά, ρε συ Πέτρο. «Φίλοι» σε εισαγωγικά, ρε αγόρι μου! Όταν στα προφίλ μας έχουμε από 5.000 νοματαίους, αυτοί δεν είναι φίλοι μας: Επειδή έτσι τους αποκάλεσε δηλαδή ο Mark Zuckerberg, κι έγινε δισεκατομμυριούχος, μην μασάμε κι εμείς γιατί θα τρελαθούμε ομαδικώς. Φίλοι μας είναι 3-4 άτομα – άντε 5 αν είσαι κωλόφαρδος. Είναι αυτοί που τους ξέραμε κι από χτες, που βρισκόμαστε, τηλεφωνιόμαστε, τους νοιαζόμαστε. Που κάναμε μαζί φαντάροι, ρε παιδί μου: Άντρες και γυναίκες!
Πλάκα με τα φιλαράκια, Πέτρο, άλλο σημαίνει: «Είμαι σπίτι μου, πίνω τις μπίρες μου και κάνω χαβαλέ με τους κολλητούς μου». Το fb είναι δημόσιο βήμα, μανάρι μου. ΔΗΜΟΣΙΟ ΒΗΜΑ, πώς να στο κάνω λιανά; Προσέχεις τι γράφεις, πως το γράφεις, σε ποιον το γράφει… και ποιος σε γράφει στην τελική…
Εγώ λοιπόν, δεν σου καταλογίζω δόλο, ύποπτες ανατρεπτικές προθέσεις, ανθελληνισμό, μισαλλοδοξία και όλα τα συναφή που σου χρέωσαν οι φασίστες. Βλακεία σου καταλογίζω, Πέτρο! Βλακεία κι επιπολαιότητα! Πρώτα, από όλα γιατί το χιουμοράκι τύπου «ο αρραβωνιαστικός του Κολοκοτρώνη» παραπέμπει σε σπυριάρη 15χρονο – σκάρτα! Δεν είναι ανατρεπτικό, δεν είναι αιρετικό, είναι απλώς σαχλό! Μια χαζομάρα και μισή! Και δεν στην είχα, ρε γαμώτο! Μπορεί να μην τρελαίνομαι για τα βιβλία σου, μπορεί να μην σ’ έχω μες την καρδιά μου, αλλά τη σαχλίτσα δεν στην είχα! Καθόλου όμως!
Από κει και πέρα, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ, κάτι τελευταίο: Το γεγονός ότι πλακώσαν τα χακεράκια στον τοίχο σου, σου κλέψανε τους κωδικούς με αποτέλεσμα να σε βρίζει χυδαία ο κάθε πικραμένος κι εσύ να μην μπορείς να απαντήσεις – ε, ΑΥΤΟ εγώ το θεωρώ τον άκρατο φασισμό.  Και μέχρι το Σάββατο που μπήκα τελευταία φορά, είδα ακόμα την ίδια κατάσταση. Όλοι μαζί να λιθοβολούν έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να απαντήσει! Εδώ, ναι, μαζί σου, Πέτρο!
Για όλα τα άλλα, σου αφιερώνω το τραγούδι που άνοιγε το πρόγραμμα πριν τον χορό του Ζαλόγγου: «Άστο να πάει, άστο – άστο, πονάει άστο!»…

Περι ανιστορητου (Γιώργος, φοιτητής Γεωπονίας, Θεσσαλονίκη)



Απόσπασμα άρθρου:
"Το γεγονός ότι πλακώσαν τα χακεράκια στον τοίχο σου, σου κλέψανε τους κωδικούς με αποτέλεσμα να σε βρίζει χυδαία ο κάθε πικραμένος κι εσύ να μην μπορείς να απαντήσεις – ε, ΑΥΤΟ εγώ το θεωρώ τον άκρατο φασισμό. Και μέχρι το Σάββατο που μπήκα τελευταία φορά, είδα ακόμα την ίδια κατάσταση. Όλοι μαζί να λιθοβολούν έναν άνθρωπο που δεν μπορεί να απαντήσει! Εδώ, ναι, μαζί σου, Πέτρο!"

Απόσπασμα σχολίου κυρίου Πάνου Σοροπίδη:
"A, να ρωτήσω επίσης την αγαπητή Έλενα Ακρίτα πως αν θεωρεί άκρατο φασισμό(και δικαίως κατ εμέ) όσους βρίζουν χυδαία τον ανήμπορο, όπως λέει να απαντήσει στις κατηγορίες Τατσόπουλο, να μας πει τι θεωρεί πως είναι όταν περιβεβλημμένος μάλιστα τον μανδύα του επιστήμονα αποδίδεις δημοσίως ιδιότητες, ιδιοτροπίες και ο,τιδήποτε άλλο σε πρόσωπα τα οποία απλώς δεν πρόκειται να σου απαντήσουν καθώς βιολογικοί λόγοι δεν τους το επιτρέπουν;"

Κύριε Σοροπίδη τα είπατα όλα.
Υπό άλλες συνθήκες θα ήταν όντως φασισμός αυτό που έπαθε. Με το συγκεκριμένο κύριο όμως δεν είναι. Να μάθουν κάποιοι κύριοι και κυρίες να μην κάνουν "αστεία" με ιερά πράγματα γιατί κάποιοι τους αλλάζουν τα φώτα.
Όπως δεν μπόρεσε να απαντήσει ο Κολοκοτρώνης από εκεί που βρίσκεται έτσι να μην απαντήσει κι αυτός. Άλλωστε ο κύριος αυτός ζει και μπορεί να βγάλει ανακοίνωση. Δεν έχει ανάγκη τόσο το facebook για να απαντήσει.
Ο σκοπός αγιάζει τα μέσα μερικές φορές. Την επόμενη φορά θα σκεφτούν κάποιοι πριν κάνουν "αστεία" για ιερά πρόσωπα και πράγματα του ΈΘνους των Ελλήνων. Έλεος δηλ, ούτε τον δείρανε, ούτε τον δολοφονήσανε. Ένα μάθημα του έδωσαν απλώς.
Ούτε θα βγει τίποτα αν βάλει τη Δίωξη να ψάξει. Έχω την αίσθηση ότι το/τα Pc θα το/τα βρουν αν ψάξουν τα ηλεκτρονικά ίχνη αλλά όχι και τα άτομα. Με λίγα λόγια δεν θα "δέσει" ο φάκελος της υπόθεσης και θα μπει στο αρχείο. Εκτός αν πιστεύει ότι οι χάκερ κάνανε τη δουλειά από τα δικά τους Pc...
Αυτό που πρέπει να κάνει είναι να ζητήσει ένα συγνώμη για την μ@Λ που είπε και τέλος. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

Σκεψεις για ανιστορητο


Κατα τα αλλα οπως ελεγε και ο Δανικας (αλλη περιπτωση και αυτος) μονο οι αριστεροι εχουν το δικαωμα να ομιλουν για κολτουρα! Ας παρει λοιπον ο ανιστορητος του οποιου ο ονομα απαξιω να αναφερω την ανυπαρκτη θολοκουλυουρα του και ας παει με τους ομοιυς να κανει οτι θελει η παραφραζωντας το τελος τοης πρωτης πραξης του "Βσσιλια Ληρ" του Σαικσπηρ ας παρει το μισητο προσωπο του και να φυγει, αλλα ας ας μας αφησει να εχουμε τιμη μας και καμαρι μας τον ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ

Περι ανιστορητου (Πάνος Σοροπίδης)



A, να ρωτήσω επίσης την αγαπητή Έλενα Ακρίτα πως αν θεωρεί άκρατο φασισμό(και δικαίως κατ εμέ) όσους βρίζουν χυδαία τον ανήμπορο, όπως λέει να απαντήσει στις κατηγορίες Τατσόπουλο, να μας πει τι θεωρεί πως είναι όταν περιβεβλημμένος μάλιστα τον μανδύα του επιστήμονα αποδίδεις δημοσίως ιδιότητες, ιδιοτροπίες και ο,τιδήποτε άλλο σε πρόσωπα τα οποία απλώς δεν πρόκειται να σου απαντήσουν καθώς βιολογικοί λόγοι δεν τους το επιτρέπουν;

Αποκλείοντας το ενδεχόμενο ο συγγραφέας να εμπίπτει στην κατηγορία 15χρονου σπυριάρη με το σαχλό χιούμορ, αναγκαστικά υποθέτουμε πως και ο συγγραφέας ανήκει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ στην ίδια πάστα με τους υβριστές τους. Απλώς το αγνοεί.

Πάνος Σοροπίδης

Κλεφτικο


Πιάνουν και γράφουν γράμματα οι Τούρκοι κι οι Λαλαίοι
Και γράφουν του καπόμπαση, του Κόλια του Πλαπούτα.
-σε σε, Κόλια, καπόμπαση και κλεφτοκαπετάνιε.
Κόλια, γιατί εζουρλάθηκες, και συ και τα παιδιά σου,
Και μας γυρεύεις πόλεμο και θέλεις να μας κάψεις;
Αν θέλεις γρόσια, πάρε μας, φλωριά, μην τα λυπάσαι.
Αν θέλεις και το Μπέλεσι, τσιφλίκι να το κάμεις.
-Εγώ δεν είμαι για φλωριά, δεν είμαι για τα γρόσια,
Εγώ είμαι ο Κόλιας ο ζορμπάς, ο Κόλιας ο Πλαπούτας
Κι έχω χαρά τον πόλεμο, το χάρο σύντροφό μου
Και πανηγύρι σαν τραγιά να σφάζω τους αγάδες.
-Τι το ζακόνι πώχετε εσείς οι μωραίτες,
Που το χειμώνα Αρματωλοί, το καλοκαίρι Κλέφτες,
Άνοιξη και χινόπωρο με τα’άρματα στα χέρια,
Και πολεμάτε την τουρκιά, σκοτώνετε αγάδες;
7 Φεβρουαρίου 2011 4:31 μ.μ.