Ετικέτες

Κυριακή 6 Νοεμβρίου 2011

Διάλογος περί ευρώ και δραχμής


Διάλογος περί ευρώ και δραχμής…

 
Το ευρώ είναι που μας καταστρέφει…
Κ. Στουπα, εγω δεν ξερω να γραφω τοσο καλα οσο εσεις γι΄αυτο θα πω οσο πιο απλα μπορω τις σκεψεις μου. 
Καταρχην σκεφτομαι τι θα ψηφιζα αν γινοταν το δημοψηφισμα. (Λεω αν γιατι δεν πιστευω οτι θα γινει. Αληθεια ποσο περηφανος αισθανεστε που σας διαταζουν οι ξενοι τι να κανετε μεσα στη χωρα σας?). 

Λοιπον απο τη μια μερια εχουμε τη δραχμη. Αυτη την στιγμη πραγματικα δεν μπορω να σκεφτω ακριβως ολες τις συνεπειες που θα ειχα η επιστροφη μας στη δραχμη. Ας πουμε ομως οτι εχετε δικιο και οτι ειναι η πληρης καταστροφη. 
Απο την αλλη εχουμε το ευρω.
α) Εδω αυτη τη στιγμη ειναι λιγο πιο καθαρα τα πραγματα. Μου ζητατε να συμφωνησω σε κατακορυφη πτωση του βιοτικου μου επιπεδου (δηλαδη με δραχμη δεν θα εχω καθολου φαι με ευρω απλως θα τρωω για να μην πεθανω).
Μου ζητατε να χασω ολα τα εργασιακα μου δικαιωματα.
β) Να με πετανε στο δρομο σαν σκυλι οποτε θελουν χωρις να εχω καμια διασφαλιση. (με την ελπιδα οτι σε καμια κατοσταρια χρονια τα πραγματα θα εχουν διορθωθει).
γ) Μου ζητατε να παραδωσω στα παιδια μου εργασια με 400 ευρω με μονοημερες συμβασεις χωρις αποζημειωσεις κ. α(με την ελπιδα οτι σε καμια κατοσταρια χρονια τα πραγματα θα φτιαξουν).
δ) Μου ζητατε να μου κανει κουμαντο και να με ξεφτιλιζει μεσα στη χωρα μου ο καθε ξυπολητος ευρωπαίος(με την ελπιδα οτι σε καμια κατοσταρια χρονια τα πραγματα θα εχουν διορθωθει).
ε) Πραγματικα δεν ξερω τι θα επρεπε να διαλεξω. Εναν ακαριαιο θανατο οπως λετε εσεις την δραχμη η εναν αργο βασανιστικο και εξευτελιστικο θανατο οπως μας προτεινετε. 
Απάντηση:
α) Γιατί πιστεύετε πως με την δραχμή δεν θα υπάρξει κατακόρυφη πτώση του βιοτικού σας επιπέδου; Το βιοτικό επίπεδο και η πραγματική μισθοί εξαρτώνται από την ανταγωνιστικότητα και την παραγωγικότητα της πραγματικής οικονομίας και όχι από τη δραχμή.
Αν ανατρέξετε στην προ ευρώ εποχή, της δραχμής, θα δείτε πως το βιοτικό επίπεδο ήταν από τα χαμηλότερα της Δυτικής Ευρώπης.
Από την πείνα δεν θα πεθάνετε ούτε με τη δραχμή ούτε με το ευρώ. Απλά με τη δραχμή για να αγοράσετε έναν υπολογιστή στο παιδί σας θα πληρώνετε πολύ περισσότερα από ό,τι με το ευρώ. 
Τα εργασιακά σας δικαιώματα χωρίς θέσεις εργασίας δεν αξίζουν τίποτα. Αν μιλάτε για το δημόσιο τομέα τα κεκτημένα σας είναι σε βάρος της υπόλοιπης κοινωνίας και στο βαθμό που το κράτος χρεοκόπησε αποτελούν «άδειο πουκάμισο».
β) Διασφάλιση της θέσης εργασίας και δικαιωμάτων της μπορεί να υπάρξει μόνο όταν υπάρχει οικονομική ανάπτυξη και ζήτηση για θέσεις εργασίας. Χωρίς αυτά η όποια διασφάλιση αποτελεί ψευδαίσθηση  που αργά ή γρήγορα θα εξαφανιστεί.
γ) Αυτό το έχετε πετύχει ήδη. Η οικονομία μας δεν είναι ανταγωνιστική και  είναι παρασιτική. Τα παιδιά μας είτε σε ευρώ είτε σε δραχμές θα αμείβονται με μισθούς Βουλγαρίας. Μέσω του ευρώ οι μεταρρυθμίσεις μπορούν να μας επαναφέρουν ταχύτερα και ασφαλέστερα σε καλύτερους μισθούς και ευημερίας…
δ) Αυτό συνέβαινε και με τη δραχμή και είναι ίδιον των μικρών κρατών και ιδίως αυτών που εξαρτώνται οικονομικά από άλλους. Στα 200 χρόνια του ελληνικού κράτους το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα έχει περάσει με τους ξένους, ουσιαστικά να κυβερνάνε. Με τη συμμετοχή μας στην Ευρωζώνη είχαμε την δυνατότητα της ισότιμης συγκυριαρχίας με ίδια δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους πολίτες ισχυρών εθνών.
ε) Και με τη δραχμή δεν θα χαθούμε όπως δεν χαθήκαμε τόσα χρόνια. Απλά, θα ανήκουμε σε ένα κόσμο με λιγότερες ευκαιρίες για τα παιδιά μας, όπως ανήκαν και οι γονείς μας.
Πηγή: www.capital.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου