Ετικέτες

Τρίτη 8 Ιουλίου 2014

Η απόλυτη ΦΡΙΚΗ στο Σουδάν: «Η κόρη μου είναι ανάπηρη επειδή γέννησα με τα πόδια μου αλυσοδεμένα»



diaforetiko.gr : 4e5f68ccd7846cf4261b9c1f918993e3 XL 600x337 Η απόλυτη ΦΡΙΚΗ στο Σουδάν: «Η κόρη μου είναι ανάπηρη επειδή γέννησα με τα πόδια μου αλυσοδεμένα»
Νέα «μαύρη» σελίδα γράφεται στο θρίλερ της Μίριαμ Ιμπραήμ, της 27χρονης γιατρού που καταδικάστηκε σε θάνατο για αποστασία και αναγκάστηκε να γεννήσει αλυσοδεμένη στη φυλακή.
Υπενθυμίζεται πως η γυναίκα είχε καταδικαστεί σε θάνατο από τις Αρχές του Σουδάν επειδή ασπάστηκε το Χριστιανισμό. Συνελήφθη ενώ ήταν στις τελευταίες ημέρες της εγκυμοσύνης της και αναγκάστηκε να γεννήσει με τον πλέον εξευτελιστικό τρόπο για μία γυναίκα στη γυναικεία πτέρυγα φυλακών στο Χαρτούμ.

Όμως, σύμφωνα με δημοσιεύματα, το νεογέννητο παιδί της Μίριαμ, η μικρή Μάγια, απέκτησε κάποια μορφή αναπηρίας κατά τη διάρκεια της γέννας εξαιτίας της απάνθρωπης μεθόδου που χρησιμοποιήθηκε.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας Telegraph, η γυναίκα γέννησε αλυσοδεμένη σε χέρια και πόδια, ως εκ τούτου ήταν αδύνατο να γεννήσει ομαλά. Η 27χρονη τόνισε: «Δε μπορούσα να ανοίξω τα πόδια μου γι’αυτό οι γυναίκες έπρεπε να με σηκώσουν από τραπέζι. Δεν ήμουν ξαπλωμένη στο τραπέζι. Κάτι κακό συνέβη στο παιδί. Δεν γνωρίζω εάν στο μέλλον θα χρειάζεται βοήθεια για να περπατήσει ή όχι».
Σημειώνεται πως η οικογένεια περιμένει την σχετική έγκριση για να φύγει από το Σουδάν και να βάλει τέλος στο δράμα που ζει τους τελευταίους μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου