Η
Κίνα και το Ισραήλ σε μια συμμαχία οικονομικής φύσης που έχει σκοπό να
αλλάξει τα δεδομένα στην περιοχή της Μέσης Ανατολής , παρακάμπτοντας την
διώρυγα του Σουέζ και φτιάχνοντας μια διηπειρωτική σιδηροδρομική
γραμμή.
Τα πλεονεκτήματα πολλά και πάρα πολύ διαφορετικά για κάθε χώρα. Για το Ισραήλ, η απεξάρτηση του , από ένα σύνολο Ισλαμικών χωρών γύρω του και μια απαλλαγή και από την συμφωνία με την Αίγυπτο με φόντο το Σουέζ. Ταυτόχρονα θα μπορεί να γίνει το ίδιο ένας κόμβος μεταφοράς εμπορευμάτων και άλλων αγαθών ώς τερματικός σταθμός του σιδηροδρόμου. Επιπρόσθετα θα μπορεί να δημιουργήσει ενα δίκτυο με προεκτάσεις σιδηροδρομικές σε όλη την Μέση Ανατολή, όπου αντί από εξαρτόμενο κράτος , γίνεται εκείνο που θα δημιουργεί εξάρτηση στα υπόλοιπα.
Για την Κίνα, δίνει μια γεωστρατηγική σημασία άνευ προηγουμένου, αφού μπορεί πλέον και επίσημα να έχει απευθείας πρόσβαση στην Μέση Ανατολή και ίσως και στην Αφρική, ειδικά αν συνδεθούν οι γραμμές που θα χτίσει το Ομάν ( Middle East News) εντός 5ετίας. Η Κίνα δείχνει να αναλαμβάνει να είναι ο οργανωτής και ελεγκτής του σιδηροδρομικού δικτύου σε Ασία , ίσως και Αφρική. Μην ξεχνάμε για το δηλωμένο και έντονο ενδιαφέρον για το δίκτυο στην χώρα μας.
Μένει να δούμε τις αντιδράσεις απο Ρωσία που έχει και αυτή ενα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στα σιδηροδρομικά δίκτυα, αλλά και απο ΗΠΑ και Ε.Ε. που θα δούν ενα μεγάλο παίκτη να μπαίνει στην αυλή τους και επίσημα.
πηγή: http://www.algemeiner.com/2014/03/24/israel-china-alliance-moves-forward-with-2-billion-red-med-freight-rail-link-alternative-to-suez-canal/
Για το Geopolitics.com.gr
Αλέξανδρος Νίκλαν
Σύμβουλος Θεμάτων Ασφαλείας
Τα πλεονεκτήματα πολλά και πάρα πολύ διαφορετικά για κάθε χώρα. Για το Ισραήλ, η απεξάρτηση του , από ένα σύνολο Ισλαμικών χωρών γύρω του και μια απαλλαγή και από την συμφωνία με την Αίγυπτο με φόντο το Σουέζ. Ταυτόχρονα θα μπορεί να γίνει το ίδιο ένας κόμβος μεταφοράς εμπορευμάτων και άλλων αγαθών ώς τερματικός σταθμός του σιδηροδρόμου. Επιπρόσθετα θα μπορεί να δημιουργήσει ενα δίκτυο με προεκτάσεις σιδηροδρομικές σε όλη την Μέση Ανατολή, όπου αντί από εξαρτόμενο κράτος , γίνεται εκείνο που θα δημιουργεί εξάρτηση στα υπόλοιπα.
Για την Κίνα, δίνει μια γεωστρατηγική σημασία άνευ προηγουμένου, αφού μπορεί πλέον και επίσημα να έχει απευθείας πρόσβαση στην Μέση Ανατολή και ίσως και στην Αφρική, ειδικά αν συνδεθούν οι γραμμές που θα χτίσει το Ομάν ( Middle East News) εντός 5ετίας. Η Κίνα δείχνει να αναλαμβάνει να είναι ο οργανωτής και ελεγκτής του σιδηροδρομικού δικτύου σε Ασία , ίσως και Αφρική. Μην ξεχνάμε για το δηλωμένο και έντονο ενδιαφέρον για το δίκτυο στην χώρα μας.
Μένει να δούμε τις αντιδράσεις απο Ρωσία που έχει και αυτή ενα πολύ μεγάλο ενδιαφέρον στα σιδηροδρομικά δίκτυα, αλλά και απο ΗΠΑ και Ε.Ε. που θα δούν ενα μεγάλο παίκτη να μπαίνει στην αυλή τους και επίσημα.
πηγή: http://www.algemeiner.com/2014/03/24/israel-china-alliance-moves-forward-with-2-billion-red-med-freight-rail-link-alternative-to-suez-canal/
Για το Geopolitics.com.gr
Αλέξανδρος Νίκλαν
Σύμβουλος Θεμάτων Ασφαλείας
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου