Ετικέτες

Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013

Πώς "στήνονται" οι τηλεοπτικές εκπομπές ...


Να σας πώ λοιπόν, δύο τρία πραγματάκια για το πώς "στήνονται" οι τηλεοπτικές εκπομπές και με ποιά κριτήρια.
Μπας και ξεστραβωθείτε δηλαδή...

Ενα πρωί, κατεβαίνοντας από το Κολωνάκι, με σταμάτησε ο Μάκης ο Τριανταφυλλόπουλος και εν μέση οδό μου έκανε πρόταση να δουλέψω μαζί του στην εκπομπή "Κίτρινος Τύπος" που είχε στο Στάρ.
Θάχεις πεντακόσια χιλιάρικα δραχμές το μήνα και θα "παντρέψουμε" στην εκπομπή, τα δικά σου τα ρεπορτάζ με τα δικα΄μου, είπε.

Τότε εγώ, ήμουνα γνωστός για τις αποκαλύψεις μου για το σκάνδαλο Κοσκωτά και τις μίζες για τη πωληση της ΑΓΕΤ Ηρακλής στην Καλτεστρούτσι του μαφιόζου Παντσαβόλτα, αλλά άνεργος...
Με τον πατέρα μου να νοσηλεύεται, με καρκίνο στα γεννητικά όργανα στο Κρατικό της Νίκαιας.
Εντάξει ρε Μάκη του λέω, να το προσπαθήσουμε.

Το πρώτο μου τηλεοπτικό ρεπορτάζ, σ' αυτή την εκπομπή (τα βίντεο, για όποιον τα αναζητήσει, υπάρχουν) , αφορούσε την αποκάλυψη, με καταθέσεις εν ζωή αυτοπτων μαρτύρων που ήλθαν στην εκπομπή, ότι ο θάνατος του Αλέξανδρου Ωνάση, δεν οφείλονταν σε ατύχημα αλλά σε εσκεμμένες ενέργειες, συγκεκριμένων ανθρώπων, που είχαν αλλάξει τα συρματόσχοινα οδήγησης στο ΠάΪπερ, που είχε αναλάβει να οδηγήσει, κι' όταν έστριβες το πηδάλιο πλοήγησης αριστερά, το αεροσκάφος πήγαινε δεξιά.

Ολοι οι εμπλεκόμενοι είχαν πεθάνει κάτω από περίεργες συνθήκες και ο Καναδός πιλότος, που κάθοταν δεξιά του Αλέξανδρου και σώθηκε από την φονική πτώση του παϊπερ, αποκαλύφθηκε ότι δεν ...υπήρχε.
Το θέμα αναμεταδοθηκε και από το BBC ...

Το δεύτερο τηλεοπτικό μου ρεπορτάζ αφορούσε την αποκάλυψη μιας φάμπρικας με παράνομες υιοθεσίες στην Ελλάδα, που είχε απασχολήσει το αρμόδιο τμήμα της Γιούνισεφ και υπήρχε και φωνητική μαρτυρία της αρμόδιας διευθύντριας.

Τρίτο ρεπορταζ δεν υπήρξε διότι ο Μάκης μου γνωστοποίησε ότι αυτά τα θέματα δεν φέρνουν νούμερα και θάπρεπε να ασχοληθούμε με τα φακελακια που έπαιρναν οι γιατροι για να κανουν εγχειρήσεις και αλλες αγαθοεργείς ενέργειες.
Χρειαζόμουνα τα χρήματα για να πληρώσω τις εγχειρήσεις του πατέρα μου και δέχθηκα να αλλάξω "αντικείμενο" στο ρεπορτάζ μου.

Κοίτα Μάκη, του είπα, εγώ δεν μπορώ να πηγαίνω να παίρνω συντεντεύξεις από τον κάθε πικραμμένο, αλλά άσε με ν' ασχοληθώ με το μοντάζ αυτών των συνεντεύξεων.
Τι τόθελα...

Από το πρωί μέχρι το βράδυ, ήμουνα υποχρεωμένος να βλέπω βίντεο με μαρτυρίες ανθρώπων που είχαν χάσει τους δικούς τους, σε ανεπιτυχείς εγχειρήσεις, παρόλο που είχαν καταθέσει το φακελάκι τους στους γιατρους.

Κι' είχα και τον Τριανταφυλλόπουλο να μου λέει ότι δεν απομόνωσα τις σωστές ατάκες από τις μαρτυρίες των ανθρωπων.
Αυτό, αυτό, που λέει ότι "κόψανε από λάθος την καρωτίδα του άνδρα μου στην επέμβαση", αυτό, γιατί δεν το βάζεις ρε Νίκο.

Ενα μήνα μαύρισε η ψυχή μου, δεν άντεξα και έφυγα.
Πλήρωσα τά έξοδα της εγχείρησης του πατέρα μου με δανεικά και του έδωσα πέντε χρόνια ζωής ακόμη.

Τα θυμήθηκα τώρα που είδα τις διαφημίσεις για την εκπομπή του Σταύρου Θεοδωράκη, που θα είναι αφιερωμένη- και καλά- στην δολοφονία του Παύλου Φύσσα από τους χρυσαυγίτες.
Και ειλικρινά λυπάμαι αυτόν που έκανε το μοντάζ στις δηλώσεις της μαννας, των φίλων και των συγγενών του ...
Nikos Roussis-synoro.blog

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου