Ετικέτες

Δευτέρα 17 Δεκεμβρίου 2012

Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Η εθνομηδενιστική παραχάραξη της Ιστορίας μας απο τις ελλαδικές πολιτικές ελίτ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Δεκεμβρίου 8, 2012
20121208-005217.jpg
Γράφει ο Πάνος Αβραμόπουλος
Απο τις προσφιλείς και καλά στοχευμένες κινήσεις τα τελευταία χρόνια, όλων όσων εμφορούνται απο εθνομηδενιστικές αντιλήψεις και επιδιώκουν την αποδόμηση του ελληνισμού, είναι η συστηματική υπονόμευση και παραχάραξη της ιστορικής μας συνείδησης και πορείας. Προκειμένου να απολεσθεί η πολι-τισμική μας ταυτότητα, να αλλοτριωθεί η εθνική μας ιδιοπροσωπία και μέσα απο την ευρύτερη ομογενοποίηση της εθνικής ταυτότητας των ιστορικών λαών των Βαλκανίων, σαν μια άμορφη μάζα-πολτός, οι δυνάμεις της παγκοσμιοποίησης, να εφαρμό-σουν εύκολα και χωρίς αντιστάσεις τα δολερά σχέδια της επικυριαρχία τους. Σε εφαρμογή αυτού του ολέθριου σχεδίου, τα πολυδύναμα 
παγκοσμίου κύρους χρηματιστηρια-κά κέντρα, τα οποία και χρηματοδοτούν κατάδηλα τα εμφανώς ύποπτου σκοπού κυκλοφο-ρούντα «βοηθητικά» βιβλία ιστορίας των λαών των Βαλκανίων, επιχειρούν να αλώσουν στην Ελλάδα όλα τα καίρια πόστα και τις θεσμικές θέσεις, μέσω των οποίων διαμορφώνεται η συλλογική μας κουλτούρα, αλλά και σφυρηλατείται η εθνική μας συνείδηση. Έτσι τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε στα Τμήματα Ιστορίας, αλλά και Διεθνούς Πολιτικής στα ΑΕΙ, στα ΜΜΕ, αλλά και σε άλλες καίριες επάλξεις του δημόσιου λόγου, να ηγούνται επικεφαλής τους άτομα με εθνομηδενιστικές απόψεις και ακτιβιστική νοοτροπία, που τείνει να απαλείψει έστω και κάθε απλή αναφορά της ηθικά μεγαλουργού ιστορικής μας πορείας. Το αποτέλεσμα αυτονόητο και πολλαπλά καταστροφικό. Να φθείρεται η εθνική μας μνήμη και να κάμπτεται το εθνικό φρόνημα των ελλήνων. Άρα και να γίνονται αβασάνιστα οι έλληνες πιο δεκτικοί και πρόθυμοι για αποδοχή των νέων διαμορφούμενων σχεδίων γεωπολιτικής επιρροής. Μα αυτή η ιστορική μας μνήμη, αυτή που εξυμνεί ο ποιητής «μνήμη του λαού μου σε λένε Άθω/ και σε λένε Πίνδο», μας κράτησε στην ζωή στην μακραίωνη τρισχιλιάχρονη ιστορική μας πορεία. Και έτσι φτάσαμε δυστυχώς σε όλες τις ισχύουσες σήμερα φιλοπρό-οδες τάχα, εκπαιδευτικής ρυθμίσεις. Αλλά σε ένα σχολείο πλέον, που είναι προαιρετική η διδασκαλία της Ιστορίας και των Θρησκευτικών, πως θα σφυρηλατηθεί στα ελληνόπουλα το εθνικό φρόνημα, και τα ηθικά επιτεύγματα των προγόνων μας, αντίπερα στις εθνικές επιβουλές των εκάστοτε ισχυρών της γής, που δίδαξαν ανά τους αιώνες τους λαούς «Πως οι δούλοι γίνονται ελεύθεροι»;
Στο ίδιο μήκος κύμματος οι εθνομηδενιστικές ελλαδικές ελιτ, παραχαράσσουν με κάθε τρόπο την ιστορία μας και αλλοτριώνουν ηθικά και πολιτικά τους διαρκείς αγώνες των ελλήνων για την ελευθερία. Και είναι χαρακτηριστικό το παράδειγμα εδώ του βιβλίου της «Νεότερης και σύγχρονης ιστορίας» της Γ΄ Γυμνασίου του 2008, στο οποίο η αλήστου μνήμης νύχτα των Ιμίων, όπου και εκδηλώθηκε ωμά η τουρική επιθετικότητα, παρασουσιάζεται τελείως απλά και ιστορικώς μεταλλαγμένα στους μαθητές ως εξής «Την ίδια εποχή με αφορμή την διεκδίκηση απο την Τουρκία της βραχονησίδας Ίμια στα Δωδεκάνησα, ξέσπασε κρίση». Ενώ και σε μια ακόμα πιο «βελτιωμένη» παραχαραγμέμη εκδοχή το βίβλιο για τα έτη 2009/11 δεν αφήνει ούτε καν υπόνοια για την τουρκική επιθετικότητα και το γεγονός παρουσιάζεται ακόμα πιο λάιτ, αφού αφαιρείται και ο προσδιορισμός «απο την Τουρκία». Αυτού του ήθους και ακαδημαϊκής εγκυρότητας, δυστυχώς ιστορία μαθαίνουν τα παιδιά μας !!! Ένα καλά οργανωμένο κέντρο με βραχίονες τόσο στο εσωτερικό της χώρας όσο και στο εξωτερικό, μεθοδικά και σταθερά υπονομεύει την συνοχή των ελλήνων, ώστε να τους κατα-στήσει πρόθυμους για αποδοχή οιουδήποτε εθνομηδενιστικού σχεδίου. Στην ίδια κατεύθυν-ση, αλλα με περισσότερη σαφώς επικοινωνιακή ισχύ η μεγαλεπήβολη ιστορική παραγωγή του «ΣΚΑΙ» με τον βαρύγδουπο και ιστορικά ανυπόστατο τίτλο «1821 – η γέννηση ενός έθ-νους» !!! Όπου υπο την καθοδήγηση του καθηγητή Βερέμη, επιχειρήθηκε μέσα απο την ανάσυρση των φαντασμάτων της νεοτερικότητας, μια άνευ προσηγουμένου παραχάραξη της μαρτυρικής ιστορικής πορείας των ελλήνων. Κεντρικό επιχείρημα της ομάδας Βερέμη, το ιδεολόγημα «τα έθνη είναι τεχνητά δημιουγήματα των σύγχρονων κρατών», που όπως ευ-στόχως επεσήμαναν και έγκυροι καθηγητές της Ακαδημίας Αθηνών, ένα τέτοιο επιχείρημα είναι αφενός μεν «γνωσιολογικά αυθαίρετο» αφετέρου δε «ιδεολογικά διατεταγμένο». Όμως και πόσο συνδράμει μια τέτοια εθνομηδενιστική θεωρία την διάλυση των κρατών;
Ο ελληνισμός έχει ωστόσο απο την εκκίνηση της μαρτυρικής του πορείας όπως εύστοχα επισημαίνει ο καθηγητής Γ. Κοντογιώργης στην εμπνευσμένη μελέτη «Η γνωσιολογία των συλλογικών ταυτοτήτων» στο περιοδικό της Εταιρείας Μελέτης του ελληνικού πολιτισμού «Ερμής ο λόγιος» 1/2011, «ταυτοτική συνείδηση κοινωνίας». Μια σταθερή ιστορικά δηλαδή αίσθηση του ανήκειν, μέσα σε ένα συμπαγές και ενιαίο πολιτισμικά σύνολο. Και είναι άπειρα τα ιστορικά παραδείγματα που τεκμηριώνουν αυτή την ισχυρή αίσθηση της εθνικής του συνοχής. Απο τα χρόνια του Ομήρου απαντούμε το απαράμιλλο «αμύνεσθαι περι πά-τρης» (Ιλ. Μ 245) και στην ιστορική επίσης Μάχη του Μαραθώνα ο Συμωνίδης ο Κείος σημειώνει «Ελλήνων προμαχούντες Αθηναίοι χρυσοφόρων Μήδων εστόρεσαν δύναμιν». Η σταθερή αυτή αίσθηση διαχρονικά της εθνικής συνείδησης των ελλήνων, αποτελούσε την ειδοποιό διαφορά τους απο τους βαρβάρους και με τους όρους συμμετοχής τους στους Ολυμπιακούς αγώνες, θεσμοθετήθηκε και ως διακριτό στοιχείο εθνικής ταυτότητας των ελλήνων. Επομένως με την σύσταση του νέου ελληνικού κράτους, οπότε και η έλευση του κυβερνήτη-μεταρρυθμιστή Ιωάννη Καποδίστρια, έλαβε χώρα η δημιουργία της εθνικής ταυ-τότητας των ελλήνων, όπως ανιστόρητα και επιστημονικά ατεκμηρίωτα επικαλείται η ομάδα Βερέμη; Όμως την κατίσχυση της αρχαιοελληνικής σκέψης στον αρχαίο κόσμο, θα γονιμο-ποιήσει η χριστιανική αποκάλυψη, που θα προσδώσει «την ελληνική όραση του χριστιανι-σμού» στην ορθόδοξη παράδοξη, όπως με παραστατική ενάργεια σμειώνει ο αναγεννησια-κός διανοούμενος και πολιτικός μας άνδρας Στέλιος Παπαθεμελής. Και με πρωτεραία πολτι-σμική δύναμη το ελληνοχριστιανικό πνεύμα, θα διαμορφωθεί εθνικά και πολιτισμικά το Ανατολικο-Ρωμαϊκό κράτος, που θα συνεχίσει να πολεμά εναντίον των βαρβάρων. Η ισχυρή αίσθηση της ελληνικής ταυτότητας, συντελεί στην αδιάσπαστη αλληλουχία του ελληνισμού στο αρχικά πολυεθνικό Βυζάντιο. Ενώ, η εθναρχούσα εκκλησία είναι αυτή, που θα θρέψει ηθικά και πνευματικά τις ρίζες του σκλαβωμένου γέννους στο απο τεσσάρων αιώνων έρεβος της οθωμανικής δουλείας και θα κρατήσει άσβεστη την ελπίδα του, για να αποτινάξει τον «σκληρόν και απαραδειγμάτιστον ζυγόν» της τυραννίας.
Συνεπώς αν δεχθούμε την προκλητική και ανιστόρητη θέση της Ομάδας Βερέμη, ότι το ελληνικό έθνος δημιουργήθηκε με την πρώτη Εθνική Συνέλευση της Τροιζήνας το 1827, τότε αυτόχρημα αναφύεται το ερώτημα, αυτοί που απελευθέρωσαν την Ελλάδα και για 9 ολόκληρα χρόνια έκαναν εθνικοαπελυθερωτικές μάχες κατά των τούρκων, στις οποίες και αποδεκαστίστηκε το 1/3 του ενεργού πληθυσμού των ελλήνων, που ανήκαν; Απολησμο-νούν όμως μαζί με πολλά άλλα αυτοί οι παραχαράκτες της ιστορίας μας και της εθνικής μας ταυτότητας, τον εθνικό ύμνο του μεγάλου Διονυσίου Σολωμού «Απο τα κόκαλα βγαλμένη των ελλήνων τα ιερά». Απο αυτή την μοναδική αίσθηση της ελληνικής συνείδησης, εκπο-ρεύτηκε η ελευθερία των ελλήνων και η αποτίναξη του επι τεσσάρων αιώνων τουρκικού ζυγού.
Είναι φανερό επομένως, ότι η πλούσια υπερπαραγωγή του «ΣΚΑΙ» και με την οικονομική αρωγή του παγκόσμιου μεγαλοχρηματιστή SOROS, όπως επίσης και πιστωτικών ιδρυμάτων μας !!! επ ουδενί λόγω μπορεί να απομειώσει την ηθική μεγαλουργία των ηρώων του ΄21 που με την απαράμιλλη αυτοθυσία τους, για την ελευθερία της πατρίδος, υψώθηκαν και τιμήθηκαν ως παγκόσμια σύμβολα των αέναων αγώνων των λαών, για την ανάκτηση της εθνικής τους ελευθερίας. Καταφέρνοντας με τους αιματηρούς αγώνες τους, να διαμελίσουν την κραταιά τότε οθωμανική αυτοκρατορία της Ευρασίας.
Και για τούτο δυο αιώνες περίπου μετά, οι Τούρκοι με μίσος ασύγγνωστο και εκδικητικό-τητα εναντίον των ελλήνων, ως δύναμη ιμπεριαλιστική κατέχουν το 33% της μαρτυρικής μας Κύπρου. Ενώ καθημερινά με διαρκείς παραβιάσεις προσβάλλουν τον εναέριο εθνικό μας χώρο.
Και φτάσαμε στο οδυνηρό ηθικά σημείο σήμερα, μέσα απο τα φοβικά σύνδρομα και την ηττοπάθεια στο πάλαι ποτέ αλήστου μνήμης δόγμα «μικρή και έντιμος Ελλάς», που καλλιεργούν οι επικρατούσες στο δημόσιο διάλογο πολιτικές ελίτ τύπου Βερέμη, εμείς οι απόγονοι αυτών που εξευτέλισαν στρατιωτικά τους Τούρκους το ηθικά μεγαλουργό 1821, να φοβόμαστε τους επιγόνους αυτών που νικήσαμε !!! και να γινόμαστε στην προσφιλή ρήση του αοίδιμου Γεωργίου Παπανδρέου «η χλεύη των ηττημένων». Όμως για να έχει ένα σοβαρό ιστορικά έθνος αυτοσεβασμό, πρέπει πρωτίστως να έχει σεβασμό στην ιστορία του. Πολύ εύγλλωτα για αυτή την εθνική μας στρέβλωση της ηττοπάθειας και της απεμπό-λησης εν μέρει η έν όλω της εθνικής μας ταυτότητας, είναι τα λόγια του G. Steiner «Η επι-λεκτική αποσιώπηση του παρελθόντος, το σβήσιμο ονομάτων, πράξων, θρύλων, είναι μια ξεχωριστή φρικαλέα τυραννία».
Συμπερασματικά η εθνική ταυτότητα των ελλήνων είναι σαφής, αρραγής και σύμφυτη με την μακραίωνη και μαρτυρική τους πορεία στους αχανείς δαιδάλους της ιστορίας. Σήμερα που περισσότερο απο ποτέ ο ελληνισμός απειλείται με εκχώρηση ζωτικών τμημάτων της εθνικής τους κυριαρχίας στους δανειστές του, στο όνομα της επαπειλούμενης δημοσιονομι-κής του κατάρρευσης – απο τις αμετροέπειες, τις ανεπάρκειες, την ιδιοτέλεια και τα τραγι-κά λάθη της μεταπολιτευτικής του πολιτικής τάξης – επιβάλλεται να προβεί σε μια δημιου-ργική αντεπίθεση, αντλώντας δύναμη απο τις ακένωτες πηγές της εθνικής του μεγαλουρ-γίας και την τιμαλφή πολιτιστική του μήτρα της Ορθοδοξίας, που πάντοτε σε όλα τα μείζονα ιστορικά του ορόσημα αποτέλεσε τον μεγάλο του στυλοβάτη και να καταστήσει και πάλι τη χώρα, αξιόμαχη και πρωτοπόρο δύναμη, πλάι σε όλους τους άλλους προοδευμένους λαούς της οικουμένης.
Για δε τον θρασύδειλο Τούρκο, ας θυμόμαστε πάντα τα λόγια του πρωτεργάτη της ηθικής μεγαλουργίας του 1821 Ρήγα Φεραίου «Ποτέ μη στοχαστείτε/ πως είναι δυνατός /καρ-διοχτυπά και τρέμει / σαν το λαγός κι αυτός».
*Ο συγγραφέας Πάνος Ν. Αβραμόπουλος, είναι M.Sc Δ/χος Μηχανικός Ε.Μ.Π.
http://www.politikanet.gr\
=======================================================================

Τα σχολικά βιβλία που αποδομούν το Εθνος!

Αναρτήθηκε από τον/την defactogr στο Νοεμβρίου 28, 2012
του Κωσταντίνου Χολέβα
Το σωματείο «Ενωμένη Ρωμηοσύνη», που εδρεύει στη Θεσσαλονίκη, εξέδωσε ένα πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του δασκάλου Δημήτρη Νατσιού, ο οποίος υπηρετεί σε Δημοτικό Σχολείο του Κιλκίς. Ο τίτλος του βιβλίου είναι εύγλωττος: «Τα Νεοταξικά βιβλία Γλώσσας του Δημοτικού Σχολείου και του Γυμνασίου». Ο συγγραφεύς σταχυολογεί απαράδεκτα κείμενα από τα σχολικά βιβλία που διδάσκονται σήμερα και τα οποία είχαν παραγγελθεί και εγκριθεί…
από τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Κείμενα τα οποία γκρεμίζουν την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των παιδιών μας, καλλιεργούν το πρότυπο του απάτριδος καταναλωτή, απαξιώνουν ιδανικά και ήρωες και τελικά ενισχύουν την ήδη προϊούσα εθνική κατάθλιψη.
Ο Δημήτρης Νατσιός στον πρόλογό του εντοπίζει πολλά προβλήματα στο «νέο Ψηφιακό Δημοτικό Σχολείο», το οποίο δοκιμάστηκε πιλοτικά και είναι έτοιμο να εισβάλει σε όλη τη στοιχειώδη εκπαίδευση πανελληνίως. Τονίζει ότι το επτάωρο για παιδάκια έξι και επτά ετών είναι υπερβολικό και εξοντωτικό. Καταγγέλλει την πολυδιαφημισμένη «διαθεματική» προσέγγιση, διότι καλύπτει επιφανειακά και τσαπατσούλικα ένα θέμα (λίγο Ιστορία, λίγο Γεωγραφία, λίγο Καλλιτεχνικά) και δεν εμβαθύνει ούτε διαπαιδαγωγεί, και αμφιβάλλει σοβαρότατα για την προβαλλόμενη ανάγκη εισαγωγής των ηλεκτρονικών υπολογιστών από την α’ τάξη του Δημοτικού. Να μην καταντήσουμε το Δημοτικό ένα ίντερνετ καφέ, φωνάζει ο μάχιμος δάσκαλος. Δεν είναι αντίθετος με τη χρήση της πληροφορικής, αλλά εν μέτρω και στην κατάλληλη ηλικία. Παραπέμπει μάλιστα σε σχετική γνώμη του αείμνηστου Ελληνοαμερικανού γκουρού της πληροφορικής Μιχάλη Δερτούζου, ο οποίος τονίζει ότι η παρουσία και η προσωπικότητα του εκπαιδευτικού είναι πολύ σημαντικότερη από την πληροφορική. Θυμίζει δε ότι οι Αμερικανοί μαθητές, που χρησιμοποιούν από τα πρώτα βήματά τους υπολογιστές, είναι πολύ κατώτεροι σε διαγωνισμούς Φυσικής και Μαθηματικών από τους Ασιάτες μαθητές, οι οποίοι χρησιμοποιούν λιγότερο τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές για την απόκτηση γνώσεων.
Ο Νατσιός επιμένει σε μια Παιδεία η οποία θα διαπλάθει πρωτίστως χαρακτήρες. Υπενθυμίζει το άρθρο 16, παρ. 2 του Συντάγματος, το οποίο επιτάσσει να καλλιεργούν τα σχολεία μας την εθνική και θρησκευτική συνείδηση των Ελληνοπαίδων, και επαναλαμβάνει συχνά το όραμα του Πατροκοσμά, του Καποδίστρια, και του Διονυσίου Σολωμού: Μια παιδεία ελληνορθόδοξη για την προκοπή του λαού μας. Ο συγγραφεύς παρουσιάζει συγκεκριμένα κείμενα, τα οποία χλευάζουν τον Χριστό, τον Αγιο Βασίλειο, τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Ι. Καποδίστρια, τον Θ. Κολοκοτρώνη και περιλαμβάνονται είτε στα βιβλία «Η Γλώσσα μου» των έξι τάξεων του δημοτικού είτε στα Ανθολόγια Νεοελληνικών Κειμένων του δημοτικού και του γυμνασίου. Και προχωρεί με κείμενα τα οποία γκρεμίζουν το πρότυπο της μητέρας, παρουσιάζουν τη γιαγιά να καπνίζει «μαύρο πούρο», διαφημίζουν τον ερωτισμό στην ηλικία των 12 ετών και αντικαθιστούν τους καταξιωμένους λογοτέχνες με συνταγές μαγειρικής και με νανούρισμα για… χταπόδια. Στα νέα σχολικά βιβλία το Πάσχα παρουσιάζεται σαν μία ευκαιρία γαστριμαργίας, η περιφορά του Επιταφίου γίνεται «πώς πήγαμε βόλτα τον Επιτάφιο», η σχολική εορτή της 25ης Μαρτίου προβάλλεται σαν μια ευκαιρία… κοπάνας και απώλειας μαθημάτων και η 28η Οκτωβρίου είναι η ημέρα κατά την οποία οι Ελληνες κρύφτηκαν για να μην πολεμήσουν! Τα Χριστούγεννα συνδέονται με μια μάγισσα, η οποία βρίζει τα παιδιά επειδή της λένε τα κάλαντα, καθώς και με την παρασκευή μαγικού γλυκού. Η μαγεία και η παραθρησκεία αντικαθιστούν την ορθόδοξη χριστιανική κληρονομιά μας.
Ντροπή και κρίμα! Με τέτοια κείμενα ο εθνομηδενισμός, η πολυπολιτισμικότητα και ο ψευδοπροοδευτισμός έχουν αλώσει τα σχολικά βιβλία και προσπαθούν να ξεριζώσουν από την ψυχή των παιδιών μας τις διαχρονικές αξίες του Ελληνισμού. Οπως αποσύρθηκε το «συνωστισμένο» βιβλίο της Ιστορίας και αντικαταστάθηκε από άλλο, αξιοπρεπέστερο, είναι απαραίτητο να αναθεωρηθούν όλα τα προβληματικά εγχειρίδια του δημοτικού και του γυμνασίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου