Ετικέτες

Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

Η Μέρκελ απαντά σε Ελληνίδα!



undefined

“Μέχρι πότε θα πρέπει η Ελλάδα να στηρίζεται οικονομικά;” ρώτησε η αναγνώστρια της Bild Μαρία Σαραφίδου την Γερμανίδα καγκελάριο σε διαδικτυακή συνέντευξη που μετέδωσε η εφημερίδα Bild.
“Αυτό εξαρτάται κυρίως από τις εξελίξεις στην Ελλάδα” της απάντησε η καγκελάριος και πρόσθεσε ότι το χρέος της χώρας θα πρέπει να μειωθεί στο 110% του ΑΕΠ της ως το 2022 ώστε να θεωρείται βιώσιμο. “Πρέπει να αλλάξουν πολλά πράγματα στην Ελλάδα” συμπλήρωσε η Αγκελα Μέρκελ. “Σε αυτό έχετε δίκιο” απάντησε η αναγνώστρια.

Η κα Σαραφίδου ήταν μία από τους 5 αναγνώστες της εφημερίδας που υπέβαλαν ερωτήσεις στην γερμανίδα καγκελάριο, στη συnέντευξη που διοργάνωσε η εφημερίδα με αφορμή τις γερμανικές εκλογές. Επεσήμανε μάλιστα στην καγκελάριο ότι έχει ελληνικές ρίζες όπως δείχνει και το όνομά της.

Στη συνέχεια η κα Σαραφίδου τη ρώτησε αν μπορεί να αντέξει στη θέση της καγκελαρίας άλλα τέσσερα χρόνια για να πάρει την απάντηση “ κι εγώ διερωτώμαι πολλές φορές κι έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι θέλω να πετύχω ακόμα περισσότερα για το λαό της Γερμανίας και για αυτό θα εξαντλήσω τη θητεία μου”.
Η κα Σαραφίδου τη ρώτησε και για το περιβόητο κολιέ που φορούσε η Μέρκελ στο ντιμπέιτ με τα χρώματα της Γερμανίας. “Πόσο σημαντικό είναι το κόσμημα;” τη ρώτησε. “Μου αρέσουν οι χρωματιστές αλυσίδες με αναφορές στη φύση. Αυτό το κολιέ μου θυμίζει την εκλογική μου περιφέρεια. Πάντως, φοράω πάντα μια αλυσίδα στο λαιμό μου”.

Πηγή: newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου