Ετικέτες

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2012

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ

ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΑΝΑΙΜΙΑ

Αναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Ιουνίου 5, 2012
Ανοικτή επιστολή προς συναρμόδια υπουργεία
Καλημέρα σας,.
Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Βαϊόπουλος και είμαι πτυχιούχος ΑΕΙ, 43 ετών, ο Θεός μου έδωσε 3 παιδιά και είμαι συνταξιούχος ΔΕΗ από το 2007!!! Η τόσο πρόωρη συνταξιοδότησή μου οφείλεται στο γεγονός ότι είμαι άτομο με ειδικές ανάγκες….όπως με έχετε χαρακτηρίσει, το κράτος, πάσχω δηλαδή από Μεσσογειακή Αναιμία.

Για τον λόγο αυτό βγήκα στην σύνταξη στην 15ετία, όπως συμβαίνει και στην ευρώπη άλλωστε, και για τον ίδιο λόγο έχω πάρει και την πολυτεκνική ιδιότητα,προσοχή την πολυτεκνική όχι της τριτεκνίας, ως ΑΜΕΑ με 3 τέκνα.
Με τηνΔΕΗ είχα υπογράψει κάποιες συμβάσεις και για τους μισθούς και για τις υποχρεώσεις μου, και για τις κρατήσεις,την περίθαλψή μου,και την συνταξιοδότηση μου!!! Παράλληλα λαμβάνω από τότε που γεννήθηκα σχεδόν, ένα επίδομα αναπηρίας από την Πρόνοια, το οποίο δεν είναι στα επίπεδα που έχει δώσει ρητή εντολή η Ε.Ε! Επίσης βλέποντας την οικονομική μου δυνατότητα ζητήσαμε και λάβαμε, ένα δάνειο στεγαστικό πρώτης κατοικίας. Θα ήθελα να σημειώσω εδώ ότι ποτέ δεν έχω φοροδιαφύγει,ούτε χρωστούσα μέχρι τώρα στο κράτος!!!
Δείτε τώρα σας παρακαλώ ποια είναι η κατάστασή μου:
Α. το εισόδημα μου,συνταξιοδοτικά, έχει μειωθεί από το 2007 κατά 11.500,00 ευρώ το χρόνο!
Β. με τις έκτακτες εισφορές και τα «χαράτσια» άλλα 2.000,00 ευρώ, χωρίς να υπολογίζω την άνοδο όλων των προϊόντων και υπηρεσιών, αυτό το χρονικό διάστημα.
Γ. η δαπάνη για τα φάρμακά μου τώρα είναι 4.000,00ευρω το μήνα.
Δ. οι δαπάνες για τα δρομολόγια για την ασθένειά μου είναι περίπου 4.500,00 ευρώ το έτος.
Ε. του δανείου οι υποχρεώσεις μου είναι 6.000,00 ευρω το χρόνο.
Στ. να σας δώσω τα ανελαστικά έξοδα για την οικογένεια;νομίζω δεν χρειάζεται….
Ζ. τον τελευταίο καιρό τα φάρμακα δεν τα πληρώνει το ταμείο μου, στο νοσοκομείο που μεταγγίζομαι οι ελλείψεις σε υγειονομικό υλικό,προσωπικό,αναλώσιμα, ακόμα και σε αίμα είναι έντονη. Το επίδομα αναπηρίας καθυστερεί και δεν είμαι σίγουρος ότι θα το λάβω τελικά!
Η. μπήκα στο TAXIS να κάνω την φορολογική μου δήλωση και είδα έκπληκτος ότι πρέπει να πληρώσω πολλά ακόμη(περί τα 3.000,00 ευρώ) και
Θ. το ΤΑΥΤΕΚΩ-ΔΕΗ δεν μου αποδίδει το κόστος των φαρμάκων μου, συνταγής και τιμολογίου Απριλίου..!!!! Εδώ να προσθέσω ότι και ο πρόεδρος του ταμείου μου και ο πρόεδρος του ΕΟΠΥΥ,έχουν αποστείλει γράμμα από τις 28/05/2012(αργά θα έλεγα εγώ διότι γνώριζαν για την αλλαγή από το ένα στο άλλο ταμείο) στα συναρμόδια υπουργεία για να λυθεί το πρόβλημα και οι υπουργοί γνωρίζουμε μήπως τι κάνουν από τότε;;;βγαίνουν στα παράθυρα τα τηλεοπτικά…..μόνο;;;
Γιατί συμβαίνει αυτό μπορείτε να μου πείτε;όλα τα χρόνια εγώ και η οικογένεια μου είμασταν συνεπέστατοι απέναντι στο κράτος..εκείνο γιατί όχι;;;ΓΙΑΤΙ;;;και γιατί να πείστω να τους ξανά ψηφίσω;;; ΓΙΑΤΙ;;;
Θα ήθελα να μου πείτε, εν πάση ειλικρινεία και τιμή, τι πρέπει να κάνω εγώ τώρα, η καλύτερα, τι θα κάνατε εσείς στην θέση μου;;;;;;;γιατί και για ποιο λόγο μπαίνω εγώ και χιλιάδες άλλοι συμπάσχοντες και ανάπηροι, σε αυτό τον φαύλο κύκλο;;;με ποιες εντολές της ΕΕ γίνονται αυτά και ποιός άρρωστος νους, δεν μπορεί να διαννοηθεί, ότι η όποιας μορφής ασθένεια χρήζει και την ανάλογη πρόνοια και εξαίρεση από κάθε λογής φορομπηχτικές πρακτικές και απάνθρωπες συμπεριφορές, οικονομικίστικης λογιστικής και κερδοσκοπίας;;;;;;;;;;;;;;θα ήθελα πάρα πολύ να μάθω την σκέψη σας, για να με βοηθήσετε να λάβω μία απόφαση στο τι πρέπει να κάνω!!!
Σας ευχαριστώ,
Μετά τιμής
Κωνσταντίνος Βαϊόπουλος
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ: ΜΜΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου