Ετικέτες

Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Το κλάμα του Μπούκουρα στην Βουλή



Σε λυγμούς ξέσπασε ο Στάθης Μπούκουρας μιλώντας από το βήμα της βουλής κατά την συζήτηση για την άρση της ασυλίας των προφυλακισμένων βουλευτών για την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.
Ο ανεξάρτητος βουλευτής απευθυνόμενος στην ολομέλεια αλλά και στην οικογένειά του αποκάλυψε ότι στέκεται όρθιος με ψυχοφάρμακα και τόνισε πως δεν είναι ναζιστής αλλά προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ.
«Κοιμήθηκα φούρναρης και ξύπνησα βουλευτής. Και είμαι περήφανος για αυτό. Είμαι ένα λαϊκό παιδί που εργάζομαι από 15 χρονών επειδή ο πατέρας μου έπαθε καρκίνο», είπε ο κ. Μπούκουρας.
Παράλληλα, εξέφρασε την πικρία του για το γεγονός ότι βλέπει τα παιδιά του μόνο μια ώρα την εβδομάδα ενώ αναρωτήθηκε ποιο είναι το κακούργημα που διέπραξε ώστε να στερείται την οικογένεια του.
«Έτυχε και έγινα βουλευτής της Χρυσής Αυγής. Δεν είμαι φασίστας. Δεν είμαι ναζιστής. Έλληνας πατριώτης είμαι. Τι έχω κάνει; Στέκομαι όρθιος με ψυχοφάρμακα. Με lexotanil και ladose».
Τέλος, τόνισε πως προέρχεται από το ΠΑΣΟΚ τόσο ο ίδιος όσο και η οικογένεια του λέγοντας χαρακτηριστικά, «ο Ανδρέας Παπανδρέου με έκανε εθνικιστή. Η Ελλάδα στους Έλληνες έλεγε πρόεδρε».
Δείτε το βίντεο.




Πηγή : enikos.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου