Ετικέτες

Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Ουδέν μεμπτόν…


Ρε παιδιά, σπαράζει η καρδιά μου όταν σας βλέπω να πιάνεστε τόσο χοντρά κοροϊδα και ν’ ασχολείστε με το τι είπε ο κάθε λαϊκός καλλιτεχνης και όχι μ’ αυτό που είναι η αλήθεια.
Διότι, ποιός εξέτασε κάτω από ποιά επιρροή ουσιών είπε ο Σφακιανάκης και ο κάθε Σφακιανάκης την μαλακία του.
Και ξεκινώ με την ερώτηση?
Εχετε κάνει παρέα με είδωλα της λαΪκής μουσικής σκηνής που ήταν χασικλήδες?
Που να κάνετε θα μου πείτε αλλά μην μου πείτε ότι δεν το ξέρατε ή ότι δεν το είχατε υποψιασθεί.
Ο μεγάλος μας τραγουδιστής Στράτος Διονυσίου, που ήτανε κολλητός φίλος του μπάρμπα μου του χασάπη του Νίκου, που είχε το κρεοπωλείο του στην παλιά στάση στον Κορυδαλλό, ήτανε άνθρωπος της φούμας.
Από το “Σου-Μού” στο Αιγάλεω, που πηγαίναμε να τον ακούσουμε, μαζί μ’ ένα κουμπάρο του θείου μου από την Καβάλλα, που έφερνε το “πράγμα”, θυμάμαι ότι ο Στράτος πάντα φουμάριζε ένα τσιγαρλίκι πριν ανέβει στην πίστα να βγάλει το πρόγραμμα.

Ουδέν μεμπτόν…
Ενα βράδυ δε στα “Δειλινά”, μπροστά μου στο τραπέζι που καθόμασταν εγώ, ο μακαρίτης ο μπάρμπας μου, ο “κουμπάρος” και ο Στρατος, φουμάραμε όλοι αντάμα ένα “γεμάτο τρίφυλλο” και είδαμε τον Χριστό φαντάρο.
Εκείνο το βράδυ ο Στράτος έκανε μία από τις καλύτερες εμφανίσεις του στο μαγαζί και τα ξημερώματα, βρέθηκα, μαζί με τους άλλους, την Μερσέντα του (όπως την έλεγε) στην εθνική οδό Αθηνών-Λαμίας, να μας πηγαίνει για πατσά στη …Θεσσαλονίκη.
Μην ξεχνάτε δε ότι, ύστερα από μία “καρφωτή” τον πιάσανε επ’ αυτοφώρω να φουμάρει χασίσι και τον κλείσανε στην φυλακή.
Στις αμέτρητες φορές που πήγα στο “Χάραμα” στην Καισαριανή, είχα δεί πολλές φορές τον Τσιτσάνη αλλά και την αγαπημένη μου Μπέλλου, να φουμάρουν το κατιτίς τους πριν βγούν στο πάλκο, στο εσωτερικό του μαγαζιού πίσω από την πίστα.
Δικαιολογημένα οι άνθρωποι, που να το βρούν το κέφι κάθε βράδυ να τραγουδάνε….
Ο πατέρας μου, που ήτανε φιλαράκι του Γιάννη Παπαϊωάννου από το Φάληρο, μου είχε πεί, οταν ο μπάρμπα Γιάννης στούκαρε με τ’ αυτοκίνητο πάνω σε μια κολώνα, μετά τη λήξη του προγράμματος στο “Φαληρικόν” ότι, ο Γιάννης ήτανε χοντρά φουμαρισμένος και καψούρης με μία γκόμενα, που τούκανε νάζια και έτρεχε τυφλωμένος να την βρεί.
Ανθρώπινο και θεμιτό κι’ αυτό. Δεν το κατηγορώ
Και την μοναδική φορά που συνάντησα τον Ακη Πάνου στο σπίτι του, λίγο πριν κάνει το φονικό, για να μου εξομολογηθεί τις απάτες πού γίνονται στο Καζίνο, όπου οι συνήθεις πελάτες γδέρνονται και κάποιοι άλλοι εμφανίζονται να κερδίζουν για να ξεπλένουν μαύρο χρήμα, με το μονόφυλο στο ένα χέρι ητανε και στο άλλο είχε την μπύρα.
Αλλά και στα χαμηλότερα καλλιτεχνικά κλιμάκια
Οι περισσότεροι από τους φίλους και τις φίλες μου, που τραγουδούσαν στις ρεμπέτικες κομπανίες, χασισάκι φουμάριζαν.
Δεν βγαίνει αλλιώς το πρόγραμμα ρε Νικολάκη, μου έλεγαν.
Εγώ ο ίδιος, πήγα πολλές φορές στο “Αλώνι”, το μπουζουκομάγαζο στην Απολωνία της Σίφνου, φορτωμένος με μαυράκι, να κεράσω τα παιδιά πριν το πρόγραμμα.
Να μην λέμε ονόματα αλλά όλοι “πίνανε” και μετά λέγανε ασυναρτησίες, όπως και οι υπόλοιποι.
Το δυστύχημα είναι ότι, πολλοί από τους σημερινούς καλλιτέχνες των κατ’ ευφημισμόν λαϊκών σκηνών, έχουν ξεφύγει από το αθώο χασισάκι και έχουν περάσει στα “σκηρά”.
Κόκα και ηρωϊνη δηλαδής…
Είναι πολυ ψηλά τα “νυχτοκάματα” και επιτρέπουν τέτοιες σπατάλες που σ’ ανεβάζουν και νομίζεις ότι είσαι άρχοντας και ο νάμπερ ουάν στη νύχτα.
Αυτό που έχουν κάνει και πολλοί διάσημοι τηλεπαρουσιαστές. Μόνο την βρώμα που βγήκε για τον Φερεντίνο σας θυμίζω, που πολύ έντεχνα κουκουλώθηκε και για τον οποίο, όπως με είχε διαβεβαιώσει ένας συνομήλικος μου, μουσικός-μακαρίτης θείος της γυναίκας μου, ήτανε χρόνια εξαρτημένος απο αυτές τις σκληρές ουσίες.
Ητανε παρών ο άνθρωπος σε παρτάκια που γίνονταν σε κάτι βίλες υπεράνω υποψίας, με μαυράκι και ηρωϊνη και γκόμενες σπαθάτες.
Εγώ, λοιπόν, μετά από κάθε δήλωση του Σφακιανάκη και του κάθε Σφακιανάκη, θα ρώταγα
“Τι πίνεις ρε Νότη και δεν μας δίνεις?”
Και ανάλογα την απάντηση του θα σχολίαζα τις δηλώσεις του.
Την ανεπιτήδευτη αλήθεια ποιός θα την πεί?
Μην περιμένετε…………..

Nikos Roussis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου