Ετικέτες

Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΨΕΥΤΡΑΣ: «Εχω ζητήσει πολιτικό άσυλο από τη Βρετανία για να σώσω τη ζωή μου»

 

ΑΝΤΩΝΙΑ ΗΛΙΑ πρώην δικαστικός, κατηγορούμενη για την υπόθεση του παραδικαστικού κυκλώματος
Η Αντωνία Ηλία κατηγορήθηκε το 2005 ως πρωταγωνίστρια του λεγόμενου παραδικαστικού κυκλώματος που είχε ξεσπάσει το φθινόπωρο του 2004. Οι κατηγορίες εναντίον της βαριές: απάτη, ξέπλυμα χρήματος, συκοφαντική δυσφήμηση, παράβαση του νόμου για το «πόθεν έσχες» κ.ά. Τον Ιούλιο του 2005 φεύγει στο εξωτερικό, με σκοπό να αποφύγει τη σύλληψη, όπως.
      ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ στον Ισαάκ Α. Καριπίδη
• Πρόσφατα ο Κυριάκος Γριβέας δήλωσε ότι μαζί με τη σύζυγό του θα επιστρέψουν στην Ελλάδα για να αποδείξουν την αθωότητά τους, παρόλο που ο νόμος, εδώ στη Βρετανία, τους δίνει τη δυνατότητα να παραμείνουν στη χώρα για αρκετό ακόμη διάστημα. Εσείς θα σκεπτόσασταν ποτέ να κάνετε το ίδιο; Αν ναι, με ποιες προϋποθέσεις;
Οσο ζω και αναπνέω και έχω σώας τας φρένας, ποτέ (το λέει όσο πιο εμφαντικά μπορεί). Στόχος μου είναι να ζήσω και να δικαιωθώ. Κάτι που με τις πράξεις τους οι ελληνικές εισαγγελικές αρχές μου το αποκλείουν παντελώς. Είναι πρωτοφανή τα ψεύδη και τα παραπλανητικά έγραφα που έχουν στείλει οι εισαγγελείς, Ζαΐρη και Αγγελής προς τις βρετανικές Αρχές με σκοπό να πετύχουν παράνομα την έκδοσή μου στην Ελλάδα. Γεγονός που επανειλημμένως έχω καταγγείλει, τόσο με δημόσιες δηλώσεις μου όσο και με επιστολές που έχει στείλει ο Αγγλος δικηγόρος μου, Παναγιώτης Συμεού, προς τον Ελληνα υπουργό Δικαιοσύνης, Χαράλαμπο Αθανασίου, και μάλιστα μέσω του βρετανικού υπουργείου Δικαιοσύνης.
• Θέλετε να γίνετε πιο σαφής; Σε ποια έγραφα αναφέρεστε;

Αναφέρομαι στο έγγραφο της εισαγγελέως Ζαΐρη με ημερομηνία 3 Ιουλίου 2013, στο οποίο μεταξύ άλλων υποστηρίζει ότι η αθώωση των δικηγόρων Εμμανουηλίδη και Κεχαγιόγλου δεν αφορά τη δική μου υπόθεση. Αυτό όμως είναι απόλυτα ψευδές. Οπως προκύπτει από τις αποφάσεις του Εφετείου Αθηνών 4898/10 και 1487/12, η αθώωση των παραπάνω δικηγόρων ταυτίζεται νομικά απόλυτα με τα υποτιθέμενα δικά μου αδικήματα. Αδικήματα που αναφέρονται στο 5ο ένταλμα σύλληψης και για τα οποία η Ελλάδα ζητάει καταχρηστικά την έκδοσή μου. Μην ξεχνάτε, κύριε Καριπίδη, πως τέσσερα από τα πέντε ευρωπαϊκά εντάλματα που ζητούσαν την έκδοσή μου έχουν ήδη αποσυρθεί. Και πλέον μένει μόνο αυτό το 5ο, που όπως σας είπα είναι άτοπο. Οσο για τον κ. Αγγελή, σε έγγραφό του με ημερομηνία 10 Φεβρουαρίου 2014 προς τις βρετανικές Αρχές αναφέρει παράνομα ότι η δική μου υπόθεση συνιστά υπόθεση διαφθοράς. Αν και γνωρίζει πάρα πολύ καλά ότι με τις παραπάνω αποφάσεις δεν υφίσταται πλέον το αδίκημα της διαφθοράς (δωροδοκίας). Τελείως τυχαία, αυτές οι αποφάσεις διέφυγαν της προσοχής των εισαγγελέων, αλλά και του ίδιου του υπουργού Δικαιοσύνης, αρμόδιου για θέματα έκδοσης, του κ. Αθανασίου.
• Είναι αλήθεια ότι έχετε ζητήσει πολιτικό άσυλο με το αιτιολογικό ότι κινδυνεύει η ζωή σας, αν επιστρέψετε στην Ελλάδα;
Ναι, και όχι μόνο. Εχω ζητήσει πολιτικό άσυλο από τη Βρετανία ενώ ακόμη εκκρεμεί η διαδικασία έκδοσής μου στην Ελλάδα. Πρώτα απ’ όλα και πάνω απ’ όλα, όπως σωστά επισημαίνετε στην ερώτησή σας κ. Καριπίδη, για να σώσω τη ζωή μου.
• Τι ακριβώς γράφετε στο αιτιολογικό της αίτησης ασύλου;
Οτι διώκομαι για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας, αλλά και για τις πολιτικές μου πεποιθήσεις, που δεν είναι καθόλου αρεστές στον ανέκαθεν δεξιοκρατούμενο χώρο της ελληνικής Δικαιοσύνης. Πεποιθήσεις που είναι ευρύτατα διαδεδομένες σε όλους του δικαστικούς κύκλους.
• Τι σας ώθησε να πάρετε μια τέτοια απόφαση;
Τα πρωτοφανή ψέματα των εισαγγελέων Ζαΐρη και Αγγελή. Ξέρετε πως, εκτός από το γεγονός ότι από μόνα τους στοιχειοθετούν τα αδικήματα της ψευδούς βεβαίωσης και της κατάχρησης εξουσίας, δημιουργούν και μια τεράστια ανασφάλεια για το τι πραγματικά κρύβεται πίσω από τη δίωξή μου. Η ανασφάλεια αυτή ενδυναμώνεται και με την ένοχη σιωπή του ίδιου του υπουργού Δικαιοσύνης. Ο κ. Αθανασίου δεν έχει απαντήσει ακόμη στις αλλεπάλληλες επιστολές μου για το ψευδές περιεχόμενο των εν λόγω εγγράφων. Προσωπικά, νομίζω ότι υπάρχει μια τεράστια βεντέτα. Κάποιοι θέλουν να με βγάλουν από τη μέση. Πώς αλλιώς να αιτιολογήσω την ανεξήγητη σιωπή του ίδιου του υπουργού;
• Κάποιοι υποστηρίζουν ότι μπορεί να μην έχετε λεφτά τώρα, πολύ απλά γιατί τα χάσατε στον τζόγο. Τι τους απαντάτε;
Τους ευχαριστώ πολύ, γιατί τα νοσηρά γεννήματα της φαντασίας τους, με την πλήρη κάλυψη και ανοχή των τότε ανακριτικών και δικαστικών αρχών, αποδεικνύουν περίτρανα ότι οι κατηγορίες σε βάρος μου ήταν εκ προοιμίου κατασκευασμένες. Μόνο έτσι θα μπορούσαν να δικαιολογήσουν στο κατηγορητήριο, αλλά και στην κοινή γνώμη, τον ανεύρετο «δήθεν πλουτισμό μου». Από την πρώτη στιγμή, όμως, γνώριζαν πολύ καλά ότι δεν υπήρξε ποτέ. Βέβαια, τελείως τυχαία, το 2005, ούτε ο κ. Σανιδάς ούτε ο τότε εισαγγελέας κ. Καρούτσος, αλλά ούτε και ο ανακριτής της εποχής εκείνης, κ. Σίδερης, δεν διέταξαν έρευνα στις χαρτοπαικτικές λέσχες και στα καζίνο της χώρας, όπως είχαν την υποχρέωση από τον νόμο να κάνουν. Ισως όμως όχι τόσο τυχαία, αν λάβει κανείς υπόψη του ότι ο κ. Σανιδάς, λίγο μετά, επιλέγεται από την τότε κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας ως Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου. Η δε κόρη του τότε ανακριτή και νυν αρεοπαγίτη, κ. Σίδερη, πάλι τυχαία και άκρως αξιοκρατικά βέβαια, διορίζεται υπάλληλος του ελληνικού Κοινοβουλίου.
• Ποια νομίζετε ότι ήταν η αφορμή για να ξεκινήσει ο «πόλεμος», όπως εσείς τον έχετε χαρακτηρίσει, εναντίον σας;
Ολα ξεκίνησαν μετά τη γνωμοδότησή μου στην υπόθεση του ψυχίατρου Πέτρου Λυμπέρη, το 2001. Τότε αρνήθηκα να υποκύψω σε παράνομες εντολές-παρεμβάσεις ανωτέρων δικαστών. Μου ζητούσαν να του επιβάλω προσωρινή κράτηση στις φυλακές, ενώ εγώ και η εισαγγελέας Ελένη Σωτηροπούλου αποφασίσαμε ομόφωνα πως δεν συνέτρεχε λόγος. Ετσι, του επιβλήθηκαν περιοριστικοί όροι. Πρέπει να σας υπογραμμίσω ότι αργότερα ο κ. Λυμπέρης αθωώθηκε από το Εφετείο. Γεγονός που αποδεικνύει ότι σωστά τελικά δεν διατάξαμε την προσωρινή του κράτηση, όπως με είχαν πιέσει να κάνω.
Κύριε Καριπίδη, πρέπει να σας υπογραμμίσω ότι ανέκαθεν ήμουν πολύ φειδωλή στην επιβολή προσωρινής κράτησης. Τη θεωρώ το έσχατο μέσο. Οπως άλλωστε και ο νομοθέτης, με το άρθρο 282 του Κώδικα Ποινικής Δικονομίας. Ποτέ δεν μετάνιωσα γι’ αυτό. Ακόμη και αν το πληρώνω πολύ ακριβά σήμερα. Υπήρξα πολύ «ανθρώπινη» δικαστής και έκανα τα πάντα, με τις δυνατότητες που μου έδινε ο νόμος, να απαλύνω τον ανθρώπινο πόνο.
• Τι γνώμη έχετε για τον βασικό μάρτυρα κατηγορίας εναντίον σας, τον κ. Τόσκα;
Κύριε Καριπίδη, εδώ κάνετε λάθος. Ο κ. Τόσκας δεν είναι ο βασικός, αλλά ο μοναδικός μάρτυρας κατηγορίας εναντίον μου. Στις δικές του καταθέσεις βασίστηκε εξ ολοκλήρου τόσο το κατηγορητήριο εναντίον μου όσο και οι αποκαλύψεις για το λεγόμενο παραδικαστικό κύκλωμα. Οπως αποδείχθηκε περίτρανα εκ των υστέρων, το περί ου ο λόγος «παραδικαστικό κύκλωμα» δεν ήταν τίποτε άλλο παρά ένα δικαστικό φιάσκο και μόνο αυτό.
Τον γνώρισα το 2002 ως συνεργάτη τού τότε ερωτικού μου συντρόφου, δικηγόρου Γιάγκου Λαμπίρη. Ο συνάδελφός σας, Βασίλης Λαμπρόπουλος, σε παλαιότερο άρθρο του στην εφημερίδα «Το Βήμα» τον χαρακτηρίζει «επαγγελματία μάρτυρα», υπονοώντας φυσικά «επαγγελματία ψευδομάρτυρα». (Αυτό το λέει με έμφαση.) Διάφοροι μάρτυρες τον χαρακτηρίζουν «ψεύτη» και «απατεώνα», που «έφαγε» πολλά χρήματα από πολύ κόσμο. Καταθέσεις που συμπεριλαμβάνονται στα πρακτικά των αποφάσεων του Εφετείου Αθηνών και έχουν αθωώσει τους συγκατηγορούμενούς μου. Αυτοί, λοιπόν, αναφέρουν επίσης ότι αργότερα ο Τόσκας έγινε ιδιοκτήτης καφενείου στο Ναύπλιο. Φυσικά, καμιά αρχή δεν ερεύνησε ποτέ το «πόθεν έσχες» του κ. Τόσκα. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ξέρετε, κ. Καριπίδη, ακόμη και στο σκεπτικό των αποφάσεων στη δίκη των συγκατηγορουμένων μου ο κ. Τόσκας αναφέρεται ως πλήρως αναξιόπιστος μάρτυρας.
Συμπέρασμα και προσωπική μου γνώμη (λέει για μια ακόμη φορά όσο πιο εμφαντικά μπορεί), πρόκειται για έναν αχυράνθρωπο του δικαστικού παρακράτους, που χρησιμοποιήθηκε σκόπιμα από αυτό, αν και αναξιόπιστος μάρτυρας με βεβαρημένο ποινικό μητρώο. Σκοπό τους ήταν να πετύχουν τη δική μου διαπόμπευση και αποπομπή. Με στόχο την παραδειγματική μου τιμωρία, για όσα δεινά κατά καιρούς τους είχα προκαλέσει με τις παντελώς αριστερής χροιάς, υπερεπιεικείς, αντισυστημικές γνωμοδοτήσεις-αποφάσεις μου.
• Μια και αναφερθήκατε στον κ. Λαμπίρη, κάποιοι υποστηρίζουν ότι σας εκμεταλλευόταν. Τι έχετε να πείτε γι’ αυτό;
Ουδέποτε συνέβη κάτι τέτοιο. Η σχέση μας ήταν μόνο ερωτική και τίποτε άλλο. Αλλωστε ας μην ξεχνάμε ότι ο κ. Λαμπίρης είχε και έχει μπαμπά εισαγγελέα, με ό,τι αυτό συνεπάγεται…
• Ποια είναι η σχέση σας με τους άλλους συγκατηγορούμενούς σας;
Αριστη. Ουδέποτε άλλωστε αρνηθήκαμε την ύπαρξη της μεταξύ μας γνωριμίας ή και ακόμη στενής φιλικής σχέσης μεταξύ ορισμένων από εμάς. Με τον Γ. Νικολακόπουλο π.χ., που είναι και ο νυν δικηγόρος μου στην Ελλάδα, με συνδέει μακρόχρονη γνωριμία και στενή φιλική σχέση. Του οφείλω ένα μεγάλο ευχαριστώ. Τόσο στον ίδιο όσο και στις συνεργάτιδές του, τη δικηγόρο Πειραιώς Αλέκα Βογιατζή και τη δικηγόρο Θεσσαλονίκης Ελενα Αποστόλα για τον άψογο και αποτελεσματικό συντονισμό όλων των νομικών τους ενεργειών και την υπέροχη συνεργασίας μας.
• Δουλέψατε στο δικαστικό σώμα πάνω από 15 χρόνια. Ποια είναι η άποψή σας για το δικαστικό σύστημα της Ελλάδας;
«Χρειάζεται αρετή και τόλμη η δικαιοσύνη» για να απονεμηθεί ουσιαστικά σε όλους τους Ελληνες πολίτες και όχι μόνο στους εκάστοτε ισχυρούς. Η μεν αρετή μπορεί να εξασφαλιστεί με την ουσιαστική και όχι τη δήθεν ενεργοποίηση του μηχανισμού ελέγχου του «πόθεν έσχες» των δικαστών, όλων των βαθμίδων. Στη δε τόλμη μπορεί να συμβάλει αποτελεσματικά η ριζική αναθεώρηση του Κώδικα Οργανισμού Δικαστηρίων. Αναθεώρηση που θα εξασφαλίζει στους Ελληνες δικαστές ασφαλιστικές δικλίδες και θα τους κάνει γενναίους και τολμηρούς. Ακόμη και αυτούς που είτε δεν είναι από τη φύση τους είτε θέλουν μεν να αποφασίζουν γενναία, αλλά δεν μπορούν, λόγω των προσωπικών και οικογενειακών τους καταστάσεων.
isaac@karipidis.com
Πηγή:http://www.efsyn.gr/?p=224128

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου