Ετικέτες

Παρασκευή 24 Μαΐου 2013

ΤΙ ΕΚΑΝΕ Η ΙΣΛΑΝΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ??? ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ Μ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΟΛΗ Η ΕΥΡΩΠΗ…


Βαρέθηκα να γράφω και να λέω για την Ισλανδία.
Είναι η μόνη χώρα που δεν έσωσε τις τράπεζες αλλά έσωσε το λαό.
Και φυσικά τα σπουδαγμένα βουλευτικά παπαγαλάκια σου λένε τη μνημειώδη φράση: ” μα πως συγκρίνεις την Ισλανδική οικονομία με την ελληνική?”.
Αν το πάτε έτσι, σας ρωτώ: “Τι σχέση είχε ή έχει η ελληνική οικονομία με την ιρλανδική, την πορτογαλική και την ισπανική?”.
Το γελοίο αυτό επιχείρημα μου το είπε κι εμένα σε συζήτηση, πρόσφατα, ένας φίλος μου που δυστυχώς είναι η νέα έκδοση, η συνέχεια αυτού που λέμε “κομματόσκυλο“.
Του είπα, δεν πειράζει, σε κατανοώ.
Αν κάτι περιμένεις από τους προδότες τότε δε σου φαίνονται και πολύ προδότες…μη σου πω τους βλέπεις ως σωτήρες.
Οι δηλώσεις του Ισλανδού Προέδρου είναι 3 λεπτά περίπου.
Προσέξτε ΤΙ λέει, με ποιον τρόπο ήρθε η ανάπτυξη σε καινοτόμες τεχνολογίες και ποιος έφταιγε για τη μη ανάπτυξη της Ισλανδίας σε αυτούς τους τομείς τεχνολογίας.
Αφιερωμένο στα νεοκομματόσκυλα που σου λένε να συγκρίνεις την Ελλάδα με χώρες που έχουν ΗΔΗ προσκυνήσει τους παγκόσμιους τοκογλύφους, γιατί απλά έτσι ΤΟΥΣ βολεύει.
Οι ελάχιστες χώρες που δεν προσκύνησαν ΑΠΛΑ δεν είναι συγκρίσιμες…
Απλά. Χωρίς γιατί. 
Γιατί το Μνημόνιο είναι ευλογία.
Μη τα ξαναλέμε…

Υ.Γ. Σε ποιο ελληνικό κανάλι είπατε ότι έπαιξαν αυτές οι δηλώσεις? Αν όμως έβριζε τους Έλληνες ή έλεγε ότι η Ελλάδα έχει κάνει βήματα προς τη σωστή κατεύθυνση αλλά έχει ακόμη ΑΝΗΦΟΡΑ και να μ η χαλαρώνουμε, θα έπαιζε πρώτο θέμα σε όλα τα ξεπουλημένα καθεστωτικά ΜΜΕ που ακόμη και σήμερα παρακολουθείς και πιστεύεις.
(Ευχαριστώ τον καλό μου φίλο που μου το έστειλε. Κώστα, να σαι καλά, κράτα γερά! Εγώ κρατώ…)
by ago

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου