Ετικέτες

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Μαρτύρια - ΣΟΚ: Ο λυκειάρχης με βίαζε στα αποδυτήρια από τα 13 μου ("Πνεύμα και Ηθική μέλους Χ.Α.)

«Όταν ήμουν 13,5 ετών ο κύριος Π. με έβαλε στα αποδυτήρια του σταδίου Ιεράπετρας και ασέλγησε σε βάρος μου παρά φύσιν αρχικά για να μην μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι παρθένα».

Αυτό λέει γεμάτη οργή μια 25χρονη η οποία καταγγέλλει τον καθηγητή Φυσικής Αγωγής και μέχρι πρότινος διευθυντή σχολείου, Γ.Π. ο οποίος έχει ταυτοποιηθεί ως ένα από τα μέλη του τάγματος εφόδου που το βράδυ της περασμένης Τετάρτης επιτέθηκαν απρόκλητα σε τρεις μετανάστες από το Πακιστάν.


Η συγκλονιστική μαρτυρία της 25χρονης, μάνας δύο παιδιών σε σταθμό

«Ο κόσμος της Ιεράπετρας γνωρίζει πάρα πολύ καλά ποιος είναι ο κύριος Π.

Εγώ είμαι 25 χρονών, έχω τελειώσει τώρα το πανεπιστήμιο και προσπαθώ να σταθώ στα πόδια μου γιατί ο κύριος Π. για μένα είναι καταστροφέας ζωών και παιδικών ψυχών.

Βάζει μπροστά σαν βιτρίνα τα παιδιά του, την οικογένειά του και λέει ότι είναι κύριος και έντιμος.

Όμως εγώ είμαι εδώ για να σας πω την δικιά μου αλήθεια. Όταν ήμουν 13,5 ετών ο κύριος Π. με έβαλε στα αποδυτήρια του σταδίου Ιεράπετρας και ασέλγησε σε βάρος μου παρά φύσιν αρχικά για να μην μπορώ να αποδείξω ότι δεν είμαι παρθένα.

Έπειτα υπήρξε μια ψυχολογική σε βάρος μου καθημερινή πίεση. Αυτός ο άνθρωπος μου έλεγε ότι με αγαπάει και ότι είναι φυσιολογικό να συμβαίνει αυτό σε αθλήτρια και στον προπονητή της και ότι θα με βοηθήσει στις επιδόσεις μου.

Εμένα δεν με νοιάζουν τα κομματικά. Εμένα με νοιάζει ότι η ψυχή μου βιάστηκε.» σημειώνει χαρακτηρηστικά.

Έπειτα αποκαλύπτει πως την εξεβίαζαν να πει ψέματα στην ΕΔΕ και στον ανακριτή. Έτσι αναγκάστηκε όπως η ίδια λέει να υπογράψει ένα δηλωτικό ότι ο κύριος Π. δεν της έχει κάνει τίποτα. Σε αντάλλαγμα του δηλωτικού πήρε υπεύθυνες δηλώσεις στις οποίες υπέγραφε ότι ο εκπαιδευτικός δεν θα καταφερθεί ποτέ εναντίον των γονιών της 25χρονης αλλά και εναντίον της ίδιας προσωπικά.

Η 25χρονη Κατερίνα αποκαλύπτει επίσης πως ο κύριος Π. έχει παρανοχλήσει σεξουαλικά και άλλες κοπέλες...

«Όταν είχαμε πάει στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα στην Κύπρο είχε ασελγήσει σε κόρη διευθυντή τραπέζης και σε κόρη καθηγητή. Έκανε στις κοπέλες μασάζ ενώ τους έπιανε και το στήθος. Μου το εκμυστηρεύτηκαν οι ίδιες» εξομολογείται.


Πηγή :  http://www.newsbomb.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου