Ετικέτες

Τρίτη 25 Ιανουαρίου 2011

ΥΠΕΡ ΕΙΡΗΝΗΣ

ΥΠΕΡ ΕΙΡΗΝΗΣ
Ο τζιμης οπως και ο καθενας μας εχει το δικαιωμα να γραφει αυτο που πιστευει...Αυτο που ΔΕΝ δικαιωμα ουτε αυτος ουτε ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος ειναι να "κολλα" και να προσβαλει οσους εχουν διαφορετκη αποψη "τακτικη" που την εφαρμοζει τοσο αυτος οσο και ενας αλλος ο οποοις εχει κλεψει μεχρι και το ψευδωνυμο του! Αν φυσικα δηλωσει οτι σταματα αυτη την τακτικη τοτε απο μερους μου και φαντζομαι απο μερους του αγαπητου Γιωργου θα υπαρχει "διαρκης ειρηνη" οπως θα εγραφε και ο Προκοπιος Καισαρειας. Εξαλλου μονο με αυτο και τον αλλο "βαρβαρο" που ανεφερα πριν εχω προβλημα και με καννεναν αλλο! Αν ομως ο τζιμης συνεχισει τοτε εγω αναγκαστω"να επικαλεστω το δικαστηριο του Υψιστου" οπως εγραφε και ο Τζων Λοκ στην "Δευτερη Πραγματεια περι Κυβερνησεως" και να δουμε αν θα του αρεσει...
Ανακεφαλαιωντας λοιπον, οι επιλογες του τζιμη ειναι απλες: η σταματα τις ειρωνιες/προσβολες και ολα θα ειναι μια χαρα η τον καθιστω ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ υπευθυνο για οτι συμβει απο τουδε μεχρι νεωτερας.."Στο ενα χερι μου κρατω μελισσα θεορατη στο αλλο χερι μου κρατω πεταλουδα που δαγκανει"Ελυτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου