Ετικέτες

Παρασκευή 3 Οκτωβρίου 2014

ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΣΟΚ 15XΡΟΝΗΣ ΓΑΛΛΙΔΑΣ ΠΟΥ ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ


ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΝΤΡΕΥΑΝ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΗΝΑΝ ΕΓΚΥΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΗ ΣΥΡΙΑ

"Encerclée" par les réseaux intégristes, Léa est submergée par le tourbillon des vidéos et des messages qui la convainquent qu'elle est élue pour "sauver le monde" (photo d'illustration) (Ciril Cincet / Picture tank)

Πορφύρης Δ Σταφυλά Π

Η 15χρονη Léa συνελήφθηκε από τις γαλλικές αρχές ενώ ετοιμαζόταν να φύγει στη Συρία και οι στρατολόγοι της τζιχαντιστές την εξωθούσαν να διαπράξει τρομοκρατική επίθεση στη Γαλλία. “Περικυκλωμένη” από δίκτυα φανατικών η Léa πείθεται από την δίνη των αλλεπάλληλων βίντεο και από τα μηνύματα ότι αυτή είναι η εκλεκτή για να “σώσει τον κόσμο “.Πρόκειται για μια 15χρονη ανήλικη γαλλίδα, καλή μαθήτρια που μεγάλωσε σε ένα σχετικά εύπορο σπίτι στην επαρχία στους κόλπους μιας οικογένειας άθεης εκ πεποιθήσεως.Η κοπέλα μέσω του διαδικτύου βυθίστηκε στην άβυσσο του ριζοσπαστικού ισλάμ.

Όταν συνελήφθη τέθηκε υπό την επίβλεψη εισαγγελέα ανηλίκων σε εκπαιδευτική αγωγή. Τον Σεπτέμβριο έγινε η σύλληψή της από την Γενική Διεύθυνση της Εσωτερικής Ασφάλειας (DGSI πρώην DCRI) που την παρακολουθούσε. Μέχρι τώρα κι όλο αυτό το διάστημα της σταδιακής επανένταξή της σε μια κανονική ζωή παρέμενε σιωπηλή. Τελικά τα διηγήθηκε όλα εδώ και κάποιες ημέρες κατά την διάρκεια μιας παρέμβασης του CPDSI του Κέντρου Πρόληψης κατά Σεκταριστικών παράγωγων που σχετίζονται με το Ισλάμ που έχει δημιουργήσει ο ανθρωπολόγος Dounia Bouzar, ο οποίος και μεταφέρει ατόφια τη μαρτυρία της μικρής  στο “le Nouvel Observateur” . Για εύλογες αιτίες το όνομά της είναι τροποποιημένο ενώ το πεπρωμένο της έκτοτε επαφίεται στις διαθέσεις της δικαιοσύνης.(Photo d'illustration) Une adolescente française arrêtée alors qu'elle était sur le point de partir en Syrie raconte son expérience dans "Le Nouvel Obs", le 1er octobre 2014. 

“Μια ημέρα που δεν αισθανόμουν και πολύ καλά άφησα ένα μήνυμα στην σελίδα μου στο fb λέγοντας ότι θα επιθυμούσα να κάνω κάτι που να συγχωρεθούν όλες οι βλακείες μου.  Τότε άτομα με πρόσθεσαν στη λίστα των φίλων τους και μου μίλησαν. Καθώς είχα γράψει ότι ήθελα να γίνω νοσοκοκόμα εκείνοι μου πρότειναν να πάω στη Συρία για να βοηθήσω ανθρωπιστικά και ότι δεν υπήρχε τίποτα καλύτερο στον κόσμο για να συγχωρεθώ παρά το Sham [ Συρία,Λίβανος).

Μου έστειλαν βίντεο με τα παιδιά που σκοτώθηκαν από τα χημικά,για τα πολιτικά ψέματα, και για την Ισλαμοφοβία.
τζιχαντιστές στη Συρία ποζάρουν στο fb
Μου έλεγαν ότι δεν έπρεπε να υπακούω στους γονείς μου γιατί αυτοί δεν υπακούουν στον Αλλάχ και ότι δεν έπρεπε παρά να υπακούω στους νόμους του Αλλάχ, αντίθετα ήμουν μια άθεη, μια αδαής,μια άπιστη… […]” Σιγά σιγά άρχισα να μην μιλάω σε κανέναν ούτε στο σχολείο, ούτε στο σπίτι,  παρέμενα στο δωμάτιό μου με κλειστά τα στόρια. Ήμουν σε επαφή μαζί τους. Πήρα ένα μουσουλμανικό ψευδώνυμο. Ήταν τουλάχιστον 50 αρχικά άντρες μετά και γυναίκες από Γαλλία, Συρία, Βέλγιο…. […]“[…] Είναι εύκολο να βρεις διακινητές να σε περάσουν .Τους καλείς ή τους δίνεις ένα νούμερο τηλεφώνου στο διαδίκτυο. Μου εξήγησαν ότι αρχικά έπρεπε να πάω στην Τουρκία να παντρευτώ εκεί κάτω, να μείνω έγκυος για να μπορέσουν να με περάσουν στη Συρία με το παιδί ”

Ταχύτατα η Léa βλέπει να της ορίζεται ένας « σύζυγος” και να κλείνεται και το ραντεβού με αυτούς που θα την περνούσαν στη Συρία. Όλα είχαν προβλεφθεί. Έκανε ότι πηγαίνει σχολείο με την μόνη διαφορά ότι στην τσάντα της είχε βάλει και το διαβατήριο αντί των τετραδίων… Αλλά την τελευταία στιγμή τα σχέδιά της ανατράπηκαν αφού οι γονείς της ανακάλυψαν το περιεχόμενο της επικοινωνίας της στον υπολογιστή.

Τέθηκε υπό την επιβλεψη εισαγγελέα ανηλίκων ενώ της εκδόθηκε και μια απαγόρευση εξόδου από τη χώρα.

[…] Οι γονείς μου με ρωτούσαν αν άλλαξα, αν απαρνήθηκα τις ιδέες μου, τους απαντούσα καταφατικά αλλά στην πραγματικότητα πήγαινα από το κακό στο χειρότερο. Στο internet, οι άλλοι με ορμήνευαν : “Πες τους ότι όλα πάνε καλά ,ότι σταμάτησες όλα αυτά ότι εσύ δεν θέλεις πια να φύγεις και ότι αυτά ήταν ανοησίες. Θα σ΄αφήσουν ήσυχη.”

Μια ημέρα μου είπαν: Αυτό το σχέδιο πέθανε, με όλα αυτά που έχεις φορτωθεί είναι αδύνατο να έρθεις. Πρέπει να περάσεις σε δράση στη Γαλλία. Άρχισαν να μου δείχνουν βίντεο με νεκρά παιδιά της Παλαιστίνης και να μιλούν για την αναγκαιότητα να κάνω κάτι εναντίον των εβραίων. Με πιέζουν να κάνω επίθεση ως καμικάζι ή όπως ο Merah [ο Mohamed Merah ήταν ο ισλαμιστής δολοφόνος της Τουλούζης . Μου μιλούσε μια γυναίκα. […]

Η πίεση των στρατολόγων ήταν διαρκής με τηλέφωνα και από το διαδίκτυο.Θέλουν να διασφαλίσουν ότι η μικρή θα φθάσει ως το τέλος. Η ασφάλεια που παρακολουθεί τις συνδιαλέξεις της κρίνει ότι η απειλή είναι σοβαρή κι αποφασίζει να παρέμβει. Στο Κέντρο Πρόληψης των Σεκταριστικών παραγώγων συνειδητοποιήθηκε. Σήμερα φοβάται ότι οι στρατολόγοι της την καταζητούν.

[…] Θα ήθελα να είμαι σε θέση να εκπαιδεύσω άλλα κορίτσια πάνω σε αυτό το ζήτημα με βάση την αρνητική εμπειρία μου. Τώρα κάποιοι θα πεθάνουν εκεί κάτω σε Συρία και Ιράκ και ίσως εξ αιτίας μου….“

Η Γαλλία είναι η μεγαλύτερη μουσουλμανική χώρα της Ευρώπης με 10.000.000 μουσουλμάνους.(le nouvel observateur 01/10/14)

dimpenews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου