Ετικέτες

Σάββατο 9 Αυγούστου 2014

Προσεχώς…: Νικολόπουλος και Μπόμπολας και νέο «ραντεβού» στην Δικαιοσύνη!!!


20140808-193657-70617474.jpgΟ Μπόμπολας περνάει τα διόδια του εφετείου …
Μετά την ομόφωνη δικαστική απόφαση καταδίκης των Γεωργίου και Φωτίου Μπόμπολα μετά από μήνυση του Νίκου Νικολόπουλου σχετικά με ψευδή και συκοφαντικά δημοσιεύματα της εφημερίδας ΕΘΝΟΣ, που εκδίδουν και για τα οποία αναφέρονται στους για τους λόγους της 
παραίτησης μου, από την Κυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου-Κουβέλη, σήμερα έλαβα την ΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΕΦΕΤΩΝ κ. Μπάγια, προκειμένου να παραστώ στην εκδίκαση της έφεσης του πατρός και υιού ΜΠΟΜΠΟΛΑ την Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014
Ερωτηθείς σχετικά ο Νίκος Νικολόπουλος απάντησε λέγοντας :
«Η κοινωνία ξέρει, και οι πολίτες 25 χρόνια ξέρουν, κρίνουν και αξιολογούν την δημόσια και ιδιωτική παρουσία μου.
Ξέρουν και γι’ αυτό τα φτηνά, χυδαία κόλπα και η λάσπη δεν έπιασαν τόπο 25 χρόνια τώρα.
Κατά την τρίωρη ακροαματική διαδικασία που διεξήχθη στις αίθουσες των δικαστηρίων (πρώην Σχολή Ευελπίδων) και ενώπιον του τριμελούς πλημμελειοδικείου Αθηνών, απεδείχθη όλη η «ΚΟΠΡΟΣ ΤΩΝ ΨΕΜΜΑΤΩΝ».
Τα «δημοσιεύματα ήσαν σκουπίδια» όπως είπε η κ. Εισαγγελέας από έδρας.
Στο εφετείο είμαι σίγουρος ότι θα αποκαλυφθεί και πάλι ότι η εκστρατεία κατασυκοφάντησης μου που έγινε «ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΣΑΜΑΡΑ» και υλοποιήθηκε από τους συνεργάτες της ξένης κατοχής, τους «νταβατζήδες» της μιντιακής διαπλοκής και με εκτελεστές τα τσιράκια τους, τους χρυσοπληρωμένους «παπαγάλους».
Όλη αυτή η οργανωμένη εκστρατεία κατασυκοφάντησης μου έχει σαν σκοπό να σκεπάσει τα πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα που έθεσε η παραίτησή μου, από την τρικομματική κυβέρνηση και τα οποία να που δυστυχώς σήμερα απεδείχθησαν προφητικά
Κατά τις ώρες και τις μέρες που ακολούθησαν από την παραίτησή μου, ακούστηκαν και γράφτηκαν πολλά, άλλα εντελώς αποπροσανατολιστικά και άλλα, υποτιμητικά ή και εντελώς προσβλητικά για το ήθος και την εντιμότητά μου.
Η Δικαιοσύνη πρωτόδικα απεφάνθη και οι σκευωροί και ελεεινοί συκοφάντες αντιμετωπίστηκαν με τον τρόπο που τους άξιζε.
Θέλω να γνωρίζετε πως όταν κατέφυγα στην δικαιοσύνη κατά των Γεώργιου και Φωτίου Μπόμπολα ασφαλώς και συνυπολόγισα πολλά, όμως πάνω από την προσωπικότητα μου που προσπάθησαν και προσπαθούν κάποιοι να στραπατσαριστεί έβαλα τους πολίτες που με τιμούν και με εμπιστεύονται και θέλουν η δημόσια εικόνα του πληρεξούσιού τους στη εθνική συνέλευση, να είναι καθαρή.
Την ίδια υποχρέωση έχω και απέναντι στην γερόντισσα μητέρα μου, στα 4 παιδιά μου, την γυναίκα μου και τα αδέρφια μου.
Τα υπόλοιπα θα τα πούμε σε λίγες μέρες ενώπιον της Δικαιοσύνης γιατί «ενώ αποτελεί υποχρέωσή μου να αντέχω και να ανέχομαι πάσης φύσεως πολιτική κριτική, εντούτοις δεν επιτρέπω σε κανέναν να αμφισβητεί την προσωπική και οικογενειακή μου ακεραιότητα και υπόληψη».
Τέλος με την ευκαιρία θα θελα να σας πω ότι πως αυτό το καλοκαίρι οι βαρόνοι έχουν την τιμητική τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου