Ετικέτες

Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013

Οπως ο φασισμός των πρώτων Χριστιανών στα ανυπεράσπιστα λιοντάρια…


 
 
 
 
 
 
1 Vote

164-Combat-of-Gladiators-with-Wild-Animals-q35-2250x2109
Γράφει ο Αμετανόητος
Mετά από πολύχρονη ενασχόληση με το διαδίκτυο και με την εμπειρία μου καταλαβαίνω πολύ καλά ποιος επιχειρεί να περάσει την δική του άποψη με αυθαίρετη τακτική και ενορχήστρωση και ποιος με διαλεκτικό και στωϊκό τρόπο υπερασπίζεται τα ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ του ανθρώπου και συνεπώς την ίδια τη Δημοκρατία και την Ελεύθερη Βούληση του ατόμου…
Μην αρχίσει βέβαια κανείς έξυπνος και μας πεί ότι στην Δημοκρατία του Περικλή δεν είχαν όλοι δικαιώματα κλπ.

Π.χ.και επειδή σήμερα έχουμε κατοχυρωμένα δικαιώματα στο Σύνταγμα δεν σημαίνει ότι έχουμε Δημοκρατία…μακρυνό ταξίδι για την βαλίτσα μας ας μην το επιχειρήσουμε σήμερα…
Πριν από ένα χρόνο λοιπόν, σε ένα άλλο blog επιχείρησα να κάνω ένα ψυχολογικό πείραμα. Δεν το συνηθίζω. Αλήθεια. Ενας όμως ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ bloger ονόματι ΓΕΛΩΤΟΠΟΙΟΣ διαβάζοντας κάποιο άρθρο του, μου έβαλε μία ΙΔΕΑ…Να μετρήσω την Ανεκτικότητα, την Εξυπνάδα και την «δημοκρατικότητα» κάποιων σχολιαστών-ανθρώπων.
Το σχόλιό μου/απάντηση προς τον συντάκτη μπορείτε να το διαβάσετε.
Μιλούσε για Σοβιετίες κλπ και προσπαθούσε να περάσει το μήνυμα ότι φταίει η Αριστερά για το κατάντημα του Τόπου…Ασυναρτησίες στη νιοστή δηλαδή που ΔΕΝ μπορεί να τις γράψει ΚΑΝΕΙΣ σοβαρός ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ή ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ επιστήμονας αλλά ούτε και ένας Φιλόσοφος που με Κυνικότητα παρακολουθεί την ΕΠΕΛΑΣΗ του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΥ χέρι χέρι με την ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ, στην χώρα που λέγεται Ελλάδα.
Βέβαια πληρωμένοι κονδυλοφόροι όπως το Νεοφιλελεύθερο  Capital έχουν αρχίσει εδώ και καιρό και την ψυλλιάζονται… και στα άρθρα τους είναι πιό «συγκαταβατικοί» με τα κακά των αριστερών στη Σοβιετία…αν  το παρακολουθείται.
Γιατί επανέρχομαι στο θέμα λοιπόν ? Θα σας πώ. Απλά και ξάστερα.Για δύο λόγους.Για να διαβάσετε πρώτα την απάντηση/ψυχολογικό πείραμα που είχα κατά 95% ετοιμάσει σχεδόν ταυτόχρονα με το σχόλιό μου ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΣΑΝΕ να δημοσιεύσουν από εκείνο το blog.(θα τη διαβάσετε τελευταία). Και δεύτερον διότι κάποιοι έχουν μπερδέψει ΠΑΛΙ το «τρόλεϋ με το βόλεϋ». Εξισώνουν ΘΥΜΑΤΑ και ΘΥΤΕΣ σε μία ακατάσχετη ρητορεία του ΤΙΠΟΤΑ. Το κάνουν όμως επίτηδες ή λανθάνουν «καλοπροαίρετα» λόγω περιορισμένης αντίληψης και πολιτικής ανάγνωσης των πραγμάτων ?
Τι εννοώ ? Διαβάστε.
Το έγραψε ο Γιάννης Μ ο οποίος επισκέπτεται αραιά το blog μας.
Αν καταλάβετε τι θέλει να πεί στο τέλος «ο ποιητής» να μου το κάνετε παρακαλώ μετάφραση. Και για να μήν μακρυγορώ.
Κύριε Γιάννη Μ συντάκτη του άρθρου (και σχολιαστή-επικριτή-Ιεροεξεταστή του τότε σχολίου μου/επιστολής στο “Αβέρωφ”), δεν μπορείτε να ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΕ ΝΑ ΕΞΙΣΩΝΕΤΕ το ΦΑΣΙΣΜΟ με οτιδήποτε δεν σας «γυαλίζει» στο μάτι. Δεν μπορείτε να εξισώνετε Σαμαροβενιζελίστικες τακτικές και «Βορίδειες» ρητορείες της θεωρίας των «δύο άκρων» με την καταπάτηση και των ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων όπως περιγράφονται και στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
Γιατί αυτά που γράφετε δεν οδηγούν σε λογικά συμπεράσματα αλλά ΕΙΝΑΙ αβάσιμα ΛΟΓΙΚΑ ΑΛΜΑΤΑ.
Όπως επίσης, ΛΟΓΙΚΟ ΑΛΜΑ μέσα στην πανσπερμία των άτοπων και α-βάσιμων επιχειρημάτων κύριε Γιάννη Μ είναι αυτό που γράφετε:
[…] Στο εύλογο ερώτημα, «μα γιατί μπορεί να κριθεί συνυπεύθυνο το ΚΚΕ ή ο ΣΥΡΙΖΑ για την πορεία της χώρας ως τα μνημόνια;» , υπάρχει η εξίσου λογική και βάσιμη απάντηση  ότι ΚΑΙ η αντιπολίτευση έχει ευθύνες (όπως και το συνδικαλιστικό κίνημα *(6) και γενικώς όσοι συλλογικοί φορείς επηρέαζαν τις πολιτικές εξελίξεις και αποφάσεις)ΚΑΘΩΣ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΑΝ ΤΙΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣπου οδήγησαν την χώρα στην χρεοκοπία, την οικονομική εξάρτηση και την κατοχή.[…]
Σε μία παράγραφο 7 τα λογικά σας υπεράλματα
1.Μάθαμε ότι το ΚΚΕ είναι συνυπεύθυνο.
2.Μάθαμε ότι και ο Σύριζα είναι συνυπεύθυνος.
3.Η αντιπολίτευση (γενικά) είχε ΕΥΘΥΝΕΣ για την Πορεία της χώρας…!!! Αλλά και για τα Μνημόνια…!!!
4.Και το Συνδικαλιστικό κίνημα…!!!
5.Και γενικώς όσοι ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΙ φορείς ΕΠΗΡΕΑΖΑΝ τις ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ εξελίξεις και αποφάσεις…
6.Είναι λογική η απάντηση σας και
7.Είναι και βάσιμη έχει δηλαδή «βάση» στον συλλογισμό.
Να υποθέσω τώρα κύριε Γιάννη Μ ότι εννοείς μήπως και την Αθηναϊκή Λέσχη ή την μεγάλη Μασονική Στοά των Αθηνών με «γερές βάσεις» ή εννοείς Συλλογικές οντότητες όπως η Θύρα 21 και η Greenpeace ? Θαρρείς ότι αστειεύομαι ? μπορεί…
Αν αρχίσουμε να εξισώνουμε το ΚΚΕ με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ με το Σύριζα τα κόμματα δηλαδή του 80% (αθροιστικά) με τα κόμματα του 20%  (και πολύ λέω) τότε μάλλον κατι πάει λάθος…και δεν είναι ο γιαλός.
Επειδή λοιπόν Γιάννη Μ από τότε, σου χρωστώ και μία ΑΠΑΝΤΗΣΗ στα ακόλουθα που έγραψες σαν σχόλια, για εμένα προσωπικά,όπως:
1)Γιάννης Μ. είπε
Προσωπικά ΑΠΑΙΤΩ να ξεκαθαριστεί η φράση του Αμετανόητου :
“Και απευθύνομαι μόνο σε εσένα και δεν θέλω να επέμβει κανένας ή καμία φασίστρια στον μεταξύ μας διάλογο.(εάν γίνει).”
2)Γιάννης Μ. είπε
Την καλησπέρα μου
Το άρθρο του Σπάρτακου εύστοχο όπως συνήθως αλλά και ξεκάθαρο. Αυτός που μάλλον έχει μια σύγχυση είναι ο Αμετανόητος και να εξηγήσω τι εννοώ. Σε παλιαότερη χρονικά στιγμή σε διάλογο μαζί του μου είχε υποδείξει κάποια άρθρα και βιβλία για τον Καστοριάδη του οποίου δηλώνει θιασώτης και υποστηρικτής και δεν έχω κάποια ένσταση σε αυτό, ίσα ίσα που τον έχω ευχαριστήσει για τις υποδείξεις του. Σε άλλες συζητήσεις έχει τύχει να δω σχόλιά του με τα οποία υποστηρίζει Μαρξιστικές ή γενικότερα κομμουνιστικές θέσεις – ο όρος αριστερός προσβάλλει την νοημοσύνη μου, ‘οπως και ο όρος προοδευτικός – όροι που δεν είναι του παρόντος για να αναλύσουμε. Προσωπικά θεωρώ ότι ο Καστοριάδης με τον Κουμμουνισμό απέχει όσο και η Γη από τον Πλούτωνα. Κάπου εκεί κατά την ταπεινή μου γνώμη “χάνει” το μονοπάτι ο Αμετανόητος με αποτέλεσμα πρακτικά να ασκεί ότι θεωρητικά καταλλέλει. Δεν τα γράφω για να τύχουν απάντησης αλλά για περισυλλογή.
Για μένα ΔΕΝ μπορεί να είσαι και διεθνιστής και πατριώτης
ΔΕΝ μπορεί να είσαι πρώτα κομμουνιστής και μετά Έλληνας
Είναι έννοιες και πορείες αντίθετες αυτές ]
Θα στη δώσω τώρα την απάντηση. Μέσα από το δικό μου blog.Kαι δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν τη διαβάσεις εσυ Γιάννη Μ. Γιατί ξέρω ότι θα τη διαβάσουν άλλοι «Γιάννηδες Μ» που σαν εσένα πάνε να κάνουν ΕΝΤΕΧΝΩΣ το άσπρο μαύρο και γράφοντας άρθρα περί «κοινωνίας σε κρίση» ΟΔΗΓΟΥΝ τη σκέψη σε στείρα αποχαύνωση αφού γράφουν ΠΑΛΙ για τα συμπτώματα και ΟΧΙ για τις πραγματικές αιτίες των προβλημάτων της Ελληνικής κοινωνίας. Τα συμπτώματα του Νεοφιλελεύθερου Καπιταλισμού τα είδαμε κύριε Γιάννη Μ. Τα βιώνουμε καθημερινά στο πετσί μας και δεν θα πάρουμε “άλλο κάρβουνο”…
Και πατριώτης λοιπόν μπορεί να είσαι, και Κομμουνιστής μπορεί να είσαι, και Ελληνας μπορείς να είσαι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.
«Φασίστας» όμως δεν μπορείς να είσαι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ με το «Ελληνας».
Αυτή είναι η απάντηση που σου χρωστώ.
Διότι οι Ελληνες και οι Αρχαίοι και οι Βυζαντινοί και η γενιά του Μεσοπολέμου κ.α. ήταν τόσο ΔΙΕΘΝΙΣΤΕΣ και τόσο Πατριώτες όσο ο Μέγας Αλέξανδρος και ο Ρήγας και ο Καποδίστριας και ο Σεφέρης και ο Καζαντζάκης και ο Ελύτης  και τόσοι άλλοι Γιγάντιοι Ελληνες.
Και τόσο Κομμουνιστές μερικοί από αυτούς όσο ο Ρίτσος με τον Βάρναλη και τον Θανάση Βέγγο.Οσο ο Μπελογιάννης με τον Μπάτση που ΕΚΤΕΛΕΣΤΗΚΑΝ για μία Ιδέα. Την Ιδέα της Ελεύθερης Ελλάδας. Οπως οι «πρώτοι χριστιανοί στα λιοντάρια» που βροντοφώναξε ο Μπελογιάννης στην απολογία του, στους ΦΑΣΙΣΤΕΣ του Στρατιωτικού Δικαστηρίου.
Και διαβάζοντας το «πείραμα μου» θα καταλάβεις ΠΟΙΑ είναι η διαφορά του Φασίστα και του Αντιφασίστα. Μάλλον καλύτερα εύχομαι να το καταλάβεις ή να παραδεχτείς ποιο ήταν το λάθος που εξακολουθείς να κάνεις…
Για να το πώ απλά καθαρά και ξάστερα. Κανένας φασισμός των αντιφασιστών δεν σου χτυπάει τη πόρτα,όπως εσύ ισχυρίστηκες.
[...]Ο φασισμός των αντιφασιστών», όπως έχει χαρακτηριστεί το φαινόμενο, είναι μπροστά στο «σπίτι μας»  και κτυπά την πόρτα[...]
Ο φασισμός του φασίστα σου χτυπάει τη πόρτα.
Και σε αυτόν δεν χρειάζεται να του βάλεις ταμπέλα.
Φαίνεται από χίλια μέτρα μακρυά.
Διαβάστε τώρα το ψυχολογικό πείραμα του Αμετανόητου, με τον τίτλο «Κολοσσαίο»  ή αλλιώς «όπως ο φασισμός των πρώτων Χριστιανών στα ανυπεράσπιστα λιοντάρια».
Αφιερωμένη λοιπόν η απάντησή μου ΚΑΙ στον “Γιάννη Μ” που σύμφωνα με τον τίτλο του άρθρου του,που ανέφερα, (“η ταμπελοποίηση μίας κοινωνίας σε κρίση”) αυτός σίγουρα ανήκει στην μερίδα των Ελλήνων που θέλουν συσπείρωση, ΔΕΝ βάζουν ταμπέλες και ΔΕΝ δυναμιτίζουν περαιτέρω το κλίμα για το καλό των Ελλήνων.Το γράφει ξεκάθαρα.Πιό ξεκάθαρα δεν γίνεται.
[...] Καθόλου τυχαίο επίσης ότι η πλειοψηφία όσων έχουν επιλέξει τον δρόμο της πόλωσης μέσω της ταμπελοποίησης είναι απ’ την αριστερή πτέρυγα του εκλογικού σώματος…[...]
*****
Την προηγούμενη εβδομάδα, στο άρθρο αυτό,
ο συντάκτης αυτού του σχολίου, «Αμετανόητος»,
[http://averoph.wordpress.com/2012/09/06/pain-despagne-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B5%CF%83%CF%80%CE%AC%CE%BD%CE%B9/#comment-24342 
έθεσε κάποια θέματα στον συντάκτη του άρθρου, με αφορμή ΚΑΙ την τεχνιέντως αναφορά του, σε χαρακτηρισμό της Ελλάδας, ως «σοβιετία».
Εκεί ο «Αμετανόητος», έκρουσε μία άλλη «καμπάνα», φαινομενικά εντελώς διαφορετική, από την καμπάνα τύπου «σοβιετία» που επεσήμαινε ο αρθογράφος (και πολύ λανθασμένα, κατά την άποψή του). Εκρουσε ξανά, την καμπάνα  του «φασισμού» όπως εκδηλώνεται στην Ελληνική κοινωνία ακόμα και με ένα νέο πολιτικό κόμμα του Ελληνικού Κοινοβουλίου, πολύ παραπλήσιο, στην ιδεολογική προσέγγιση του φασισμού.
Κάποιοι και κάποιες, σε υστερικό κρεσέντο διαμαρτυρήθηκαν στον «ελεγκτή» του blog«Βράχο» κυρίως, ότι προσβάλλει το blog. Υβρίζει τους σχολιαστές. Και άλλα απίθανα, άκρως τραγελαφικά.
Η επίμαχη παράγραφος λοιπόν, ήταν αυτή στην εισαγωγή. Γράφει ο συντάκτης του σχολίου.
«Λυπάμαι, αλλά θα είμαι πολύ καυστικός στο λόγο μου. Και απευθύνομαι μόνο σε εσένα και δεν θέλω να επέμβει κανένας ή καμία φασίστρια στον μεταξύ μας διάλογο.(εάν γίνει). Όπως δεν επιθυμώ να επέμβει κανένας φίλος ή φίλη όπως ο «Βράχος» ή ο «Πετροβούβαλος». Οποιος το επιχειρήσει δεν θα απαντήσω, το δηλώνω εξ’αρχής, δεν με ενδιαφέρουν οι άλλοι.»
Τι έγραψε λοιπόν ξεκάθαρα ο συντάκτης ?
1ον.Απευθύνεται ΜΟΝΟ στον συντάκτη του άρθρου, που δημοσιεύτηκε από το blog.
2ον.ΔΕΝ θέλει να επέμβει ΚΑΝΕΝΑΣ ή ΚΑΜΙΑ ΦΑΣΙΣΤΡΙΑ. Συνεπώς, αν κάποιος ή κάποια ΔΕΝ ασπάζεται τον φασισμό, ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ κάλλιστα να σχολιάσει.
3ον.ΔΕΝ χαρακτήρισε κανέναν ΑΤΟΜΙΚΑ ή ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ (σαν μεμονωμένους αναγνώστες ή συλλογικά τους σχολιαστές του blog) σαν φασιστές ή φασίστριες.
3ον.ΔΕΝ ήθελε να επέμβουν φίλοι ή φίλες όπως, ενδεικτικώς, οι αναγραφόμενοι που επέλεξε.
5ον.Είχε κάθε Συνταγματικό ΔΙΚΑΙΩΜΑ να εκφραστεί και να εκφράσει, τις ΔΙΚΕΣ του επιθυμίες αλλά και την βούλησή του.
4ον.Αν κάποιος όμως, φίλος ή φίλη ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΣΕ παρ’ όλο την επιθυμία του Συντάκτη να επέμβει, πολύ απλά, ΔΕΝ θα γινόταν διάλογος. Γιατί ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ήθελε να γίνει με τον «Σ». Ανάμεσα σε δύο πρόσωπα. Αυτόν επέλεξε. Ο «τρίτος» που θα ήθελε να ΕΠΕΜΒΕΙ θα έγραφε ΜΟΝΟΛΟΓΟΥΣ μόνος ή μόνη της. Γιατί δεν θα δινόταν καμία απάντηση. Τουλάχιστον από την πλευρά του συντάκτη. Και είχε το κάθε Δικαίωμα να ΜΗΝ προχωρήσει σε συζήτηση με κάποιον που δεν ήθελε. Ισως και ανούσια, αφού θα μπορούσε να στραφεί με πρόθεση ή χωρίς πρόθεση σε άλλο θέμα συζήτησης. Και έχει βεβαίως παρατηρηθεί αυτό το φαινόμενο, πολλάκις, εις στο παρελθόν.
5ον.Δεν υπάρχει δυνατότητα από ΚΑΝΕΝΑ σχολιαστή ή αναγνώστη να «κόψει σχόλιο». Ο συντάκτης αυτού του κειμένου-σχολίου,  ΔΕΝ ασκεί ΕΛΕΓΧΟ ούτε επί της σχολίων αλλά ΟΥΤΕ επί της κυριότητας του blog. Αρα και σύμφωνα με τους κανόνες  του blog, ΜΠΟΡΕΙ να ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ η όποια άποψη, γνώμη, τοποθέτηση σύμφωνα με τα Αρθρα του Ελληνικού Συντάγματος 4,5,5α,και 14.
Συνεπώς ακόμα και ΟΙ ΦΑΣΙΣΤΕΣ μπορούσαν ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ να κατέθεταν τεκμηριωμένα ή μή τεκμηριωμένα, σχόλιο, άποψη, γνώμη.
ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΟΘΕΥΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.
Κανείς ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΑΓΟΡΕΨΕΙ στον συνάνθρωπό του ΑΤΟΜΙΚΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ-ΠΟΛΙΤΙΚΑ δικαιώματα που κατοχυρώνονται στο Ελληνικό Σύνταγμα αλλά και σε άλλες Διεθνείς Συμβάσεις που έχει αποδεκτεί η Ελλάδα, όπως η «Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου» του 1948.
Κάποιοι και κάποιες  χλεύασαν, κορόϊδεψαν και θύμισαν Ρωμαϊκό πλήθος στην εποχή των πρώτων Χριστιανών.
Κάποιοι προχώρησαν, προσπαθώντας να ΕΜΠΛΕΞΟΥΝ και να αναφέρουν Τεράστιους Επιστήμονες και Φιλόσοφους όπως ο Μαρξ και ο Καστοριάδης, ΧΩΡΙΣ να έχουν διαβάσει ΠΡΟΦΑΝΩΣ ούτε καν το 10% του έργου τους. Με παιδαρειώδες αναφορές και επιπόλαιο, ερασιτεχνικό τρόπο.
Αλλά αυτό, ΔΕΝ ήταν το θέμα της επίμαχης επιστολής προς τον «Σ». Η ΟΥΣΙΑ ήταν ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ άλλη.Δεν εξηγούσε ο συντάκτης του σχολίου «Αμετανόητος», τον Επιστημονικό Σοσιαλισμό…αλλά τον ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ  ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟ και πώς η Ελλάδα ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ και συνεχίζει να ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ από αυτήν την Ιδεοληψία, με 2 σημαντικότατες αναφορές (links) που κατέθεσε.
Ερώτημα: Πως περνούσαν άραγε στην πραγματική «Σοβιετία» ? Γνωρίζει πραγματικά κανείς ?
Και εννοώ την περίοδο μετά τον Ν.Χρουτσώφ. Τα τελευταία περίπου 30 χρόνια δηλαδή, πριν την κατάρρευση του 1989.Ο ίδιος ο Νικίτα Χρουτσώφ άλλωστε, είχε καταδικάσει δημοσίως και επισήμως, την διακυβέρνηση του ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΟΥ «Σταλινικού καθεστώτος», στο 20ο συνέδριο του ΚΚΣΕ, το 1956.
Και είναι αλήθεια ότι προσπάθησε ο Χρουτσώφ και οι επόμενοι από αυτόν, για κάτι άλλο, διαφορετικό. Μήπως όμως τελικά υπήρχαν και άλλες δυνάμεις και φωνές μέσα στη Ρωσία, ακόμα και στην περίοδο του «πατερούλη», (όπως ο ακόλουθος για παράδειγμα), που απείχαν έτη φωτός από αυτά που επιβλήθηκαν αυταρχικώς στο Λαό της Ρωσίας ? Που είδαν και διαπίστωσαν έγκαιρα ότι το τιτάνιο έργο και η φαντασιακή σύλληψη του Μαρξ για έναν άλλον κόσμο, δεν μπορεί να πάρει σάρκα και οστά με «αριστερές δικτατορίες» ?.
Τον «πατερούλη» δηλαδή, βλέπουν μόνο οι υποστηρικτές της «θεωρίας της Ελληνικής σοβιετίας» ? ή αυτό τους συμφέρει και πρέπει να προπαγανδιστεί ξανά και ξανά, τεχνιέντως στα «ζωντανά», στα «Ελληνικά γίδια του 2012», όπως ονομάζει εύστοχα κάποιος άλλος αρθογράφος ? Μήπως το ίδιο, και απαράλλαχτο θα έλεγα, (αλλά με άλλους πρωταγωνιστές) δεν είχε ξανασυμβεί στην Ελλάδα το 1940 και το 1950 ?
Και μάλιστα ο ένας, από αυτούς τους πρωταγωνιστές, ζεί ακόμα, για να εξηγήσει ακριβώς και με ειλικρίνεια, τα επόμενα που ακολούθησαν…ή εξήγησε ? πραγματικά μου διαφεύγει.
Σταματάω εδώ όμως, γιατί η «βεντάλια» ανοίγει επικίνδυνα. Επικίνδυνα για την Πολιτική και την Κριτική σκέψη, και τονίζω τη λέξη αυτή ιδιαιτέρως.
Ελάχιστοι, λοιπόν, φαίνεται, ότι προχώρησαν, διάβασαν, συλλογίστηκαν, προβληματίστηκαν και εμβάθυναν τη σκέψη τους.
Τι έλεγε λοιπόν αυτός ο αιρετικός-υβριστής  «Αμετανόητος» ?                                            
Επίλογος
Μετά από πολλά χρόνια σπουδών, συνεχής μελέτης, εμπειρίας και κυρίως ΕΡΓΑΣΙΑΣ, η ζωή η ίδια, μου έδειξε πως θα πορευτώ. Δεν είχα πολλές ευκαιρίες. Δεν είχα πολλές επιλογές. Δεν είχα την τύχη (ή ίσως την ατυχία) να γεννηθώ πλούσιος.
Γεννήθηκα όμως σε μία Χώρα που ήταν η ΜΑΝΑ της Δημοκρατίας. Και τι είναι Δημοκρατία ? Το πολύ απλό. Να μπορούν να συζητάνε ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΑ οι άνθρωποι κάποιας ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ μεταξύ τους και ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ το σωστό ή το λάθος. Να αποφασίζουν ΑΥΤΟΙ οι ίδιοι, για τις ζωές τους.
Όμως, υπάρχει η περίπτωση να αποφασίσουν ΚΑΙ το ΛΑΘΟΣ καμία φορά.
Αλλά τότε, όταν υπάρχει «Δήμος και Κράτος» δηλαδή, δεν θα είχαν τη δυνατότητα να καταδικάσουν και να ρίξουν το φταίξιμο ΤΟΥΣ σε έναν αυταρχικό ΤΥΡΑΝΝΟ ή σε έναν «ελέω Θεού» Βασιλέα…
Αλλά μόνο στους εαυτούς τους και τις κακές επιλογές τους. Και μόνο τότε, όταν θα καταλάβουν τα λάθη τους, θα έχουν γίνει πιο σοφοί και πιο υπεύθυνοι για την Πολιτεία τους.
Γιατί, μόνο από τα λάθη σου μαθαίνεις.
Καλή Θεία Φώτιση σε όλους.
Oσυντάκτης του σχολίου.
Υ.Γ.1. Και δια την πάσαν αντιγραφήν, λόγω κακόβουλων, διαδικτυακών «κυπατζήδων και χαφιέδων»…
ο Αμετανόητος
Ο Καζαντζακικός, ο Καστοριαδικός, ο Ελληνας Χριστιανός Ορθόδοξος…αυτός, που δεν παζαρεύει και δεν μετανοεί για τις Αρχές του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου