Ετικέτες

Δευτέρα 6 Μαΐου 2013

Πέθανε ο γηραιότερος Ελληνας χρήστης του Facebook


undefined
Ο Λεωνίδας Πανουτσόπουλος, ο μεγαλύτερος σε ηλικία Έλληνας χρήστης του ίντερνετ με δική του σελίδα στο facebook, έφυγε σε ηλικία 105 χρόνων, προκαλώντας συγκίνηση στους χιλιάδες «φίλους» του.
O Λεωνίδας Πανουτσόπουλος γεννήθηκε στο Σοποτό Αροανίας Καλαβρύτων το 1908. Τσαγκάρης στο επάγγελμα, πολέμησε στην Αλβανία, έζησε την Κατοχή, το ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων και ήταν όχι μόνο ο γηραιότερος χρήστης του ελληνικού facebook αλλά και ένας από τους πιο δημοφιλείς με περισσότερους από 4.500 «φίλους».

Σε κάποια ανάρτησή του στο Facebook είχε γράψει: «Η αλήθεια είναι ότι είμαι γεννημένος το 1908 αλλά όχι ότι κρύβω χρόνια, απλά το Facebook δε μου επέτρεπε για κάποιο λόγο να επιλέξω ως χρονολογία γέννησης το 1908. Γιατί; Η τρίτη ηλικία δεν έχει δικαίωμα στα social network media;».
«Έζησα δύο παγκοσμίους πολέμους, έναν εμφύλιο, πέρασα δικτατορίες, ποτέ μου όμως δεν αισθάνθηκα ότι με έχει προδώσει η χώρα μου, όπως έχει προδοθεί τώρα από τους πολιτικούς της», είχε δηλώσει πριν ένα χρόνο σε συνέντευξή του στο περιοδικό Best.
Μετά την είδηση του θανάτου του «φίλοι» του Λεωνίδα Πανουτσόπουλου έγραψαν στην σελίδα του στο facebook: «Έφυγες καλέ μας Παππού και μαζί σου πήρες τη Σοφία σου και την αγάπη που σου είχαμε όλοι… Ήσουν ο Παππους που δεν γνώρισα και θα ήθελα να εχω… Η ψυχή βαριά όταν εμαθα οτι έφυγες. Καλό Ταξίδι αγαπημένε μας Παππού… Η κληρονομιά που μας άφησες τεράστια. Θα σε θυμόμαστε πάντα. Θερμά συλληπητήρια στη μεγαλη κι όμορφη οικογένειά σου».
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου