Ετικέτες

Σάββατο 16 Απριλίου 2011

"De Briticulis" (Περι "μικρων" Βρετανων, ορος ο οποιος χρησιμοποιουνταν κατα την περιοδο της Ρωμαικης Αυτοκρατοριας)Α! μερος
Προς 11 Απριλιου 1.36 Ειναι πραγματικα μεγαλη ειρωνια οτι ορισμενοι "ελαφρομυαλαοι" εδω περα πιστευουν οτι εγω και αυτος ειμαστε το ιδιο προσωπο!Ενας πολιτισμος δεν ειναι μονο η τεχνολογια του η η στατιωτικη και η οικονιμικη του δυναμη αλλα και οι ηθκιη του βαση και οι πνευματικες αξεις οι οποιοες τον νοημαδοτουν.Με βαση αυτα τα κριτηρια παραφραζωντας το βιβλιο του Προφητη Δανιηλ, οι βρετανοι εχουν "ζυγισθει, ελεχγθει και κριθει ανεπαρκεις" (μανη, φεκελ, φαρες)Και αν εχει ενσταση για τον ορο βαρβαροι τον οποιο δεν τον χρησιμποοιω μονο εγω αλλα και οι οι Γαλλοι περιγραφωντας τους βρετανους, τον ποκαλω-προσκαλω να επισκευθη το λονδινο, μπριστολ, ενδιβουργο γλασκωβη,σουονση κτλ, οποιαδηποτε Παρασκευη βραδυ η τον Καβο της Κερκυρας τον Αυγουστο και να βγαλη τα δικα του συμπερασματα!π.χ. δεν θυμαμαι ΠΟΤΕ να εχω δει Ελληνιδες να περιφερονται αγεληδον "σκνιπες" στο μεθυσι ¨"ντυμενες" "καπως" αλλα για βρετανιδες...Προς επιρρωση των λεγομενων μου μπορει να βιαβαση ενα αρθρο των TIMES του Λονδινου (Νοεμβριος 2009 αν ενθυμαμαι καλα)Επιλεον οχι ως Χρηστος Βουλγαρης αλλα ως ΕΛΛΗΝΑΣ θεωρω οτι η πολιτισμικη-εθνοτικη ομαδα στην οποια ανηκω θα κριθει ¨στης Ιστοριας το Μεγαλο Δικαστηριο" στο οποιο αναφερεται ο Σολων οτι δεν εχει προκαλεσει τοση δυστηχια και αιματοκυλισμα οσοι οι Αγγλοι οι οποιοι παραφρζωντας τα "Χρονικα" του Τακιτου "δημιουργησαν ερημο και την ονομασαν ειρηνη" η παραφραζωντας και τον Αποστολο Παυλο στην προς Ρωμαιους Επιστολη" "επερπατησαν εις οδους αιματος, διοτι δεν γνωρισαν την ειρηνη Υπο αυτην την εννοια ναι¨, σιγουρα πιστευω οτι ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ειμαστε σαφως πιο πολιτισμενοι απο τους κατοικους του λεγομενου ¨"Ηνωμενου Βασιλειου"
De Briticuli Μερος Β!
Προς 11 Απριλιου 2011 θα επρεπε να νιωθω ευγνομοσυνη για τις σπουδες μου στην Βρετανια;Μα οι ανθρωποι δεν μου προσεφεραν μια θεση στο πανεπιστημιο για λογους φιλανθρωπιας, εχω πληρωσει κανονικα δικακτρα οπως ακριβως και οι βρετανοι και λοιποι ευρωπαιοι συμφοιτητες μου.Σε τελικη αναλυση δυστηχως το πανεσπιστημιο στην βρετανια ειναι απλως μια επιχειρηση με ισολογισμους, κερδη και ζημιες (αναρωτιεμαι τι θα ελεγε ο μεγαλος Σταγειρητης Φιλοσοσφος για αυτο οπως επσισης και τι θα ελεγε για την περιπτωση του γιου του κανταφι η οποια ειναι αποτοκος αυτης της νοοτροπιας και η οποια δεν θα συνεβαινε ΠΟΤΕ σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙ0)Αυτη ακριβως η "επιχειρηματικη" προσεγγιση, μαζι με μια αξιοθρηνητη εμμονη στο "πολυυποτισλισμο" (οποιος εδιαφερεται ας κοιταξει το "ποιος σκοτωσε τον Ομηορ" του Νταιβιντ Χανσον για μια λεπτομερη αναλυση του προβληματος) αντιπροσωπευει το "σαπιο στο βαιλειο της Δανιμαρκιας" οπως εγραψε και ο Σαικσπηρ στον Αμλετ και ειναι επισης ακριβως οτι απειλει την επιστημη την οποια εχω ταχθει να υπηρετσω με απαξιωση,Ελπιζω παντως να μην πρεσβευει την αποψη οτι το Πανεπιστημιο ειναι μονο "δια τους προνομιουχους"Ανιθετα οπως εδειξαν οι αντιδρασεις στην Ελλαδα στο βιβλιο της 6ης Δημοτικου η στο "1821" η "μαχη για την ψυχη της Ιστοριας¨" δεν εχει χαθει κατι που με μεγαλη θλιψη δεν μπορω να ισχυριστω για την βρεττανια για τους λογους που ανεφερα παρα πανω, με μια λεξη εμπορευματοποιηση. Ευγνωμοσυνη νοιωθω κσι θα νοιωθω ¨εφ' ορου ζωης" για τους Γονεις μου και για το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ αλλα αν μου επιτραπει να πιστευω οτι αν ενοιωθα ευγνομοσυνη για τα βρετανικα πανεπιστημια θα επρεπε να νιωθω ευγνωμοσυνη για ενα σουπερμαρκετ στο οποιο ετυχε να βρω καλα προιοντα.Μπορει καποιοι κατα καιρους να αρεσκονται να ¨δαιμονοποιουν το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΣΙΤΗΜΙΟ αλλα παρα τα αναμφιβολα προβληματα του εγω ΔΕΝ ανηκω σε αυτην την κατηγορια ...
De Briticulis Μερος Γ!
¨Μια που εγινε λογος για το υφος (και καθως ολοι ειμαστε λιγο πολυ ισοτιμοι σε αυτη εδω την στογγυλη τραπεζα ανταλλαγης αποψεων, τον ινοφογνωμονα δεν μου χρειαζεται "ελαφρυντικα λογω νεαρου της ηλικιας") ο 11 Απριλιου 2011 7,33 ας μου επιτρεψει να του υπενθυμισω οτι αυτος ηταν που "ηρξατο χειρων αδικων"" χωρις εγω προηγγουμενως να τον προσβαλει η να τπου εχω επιτεθει η γενικοτερα ασχοληθει με την περιπτωση του (και αν κανω λαθος ειναι ευπουπροδεκτος να μου το αποδειξει, εξαλλου ποτε δεν θεωρουσα οτι κατεχω το αλαθητο)Αρα καθως "το δορυ του Αχιλεα θεραπευει τις πληγες που προοκαλει"
αν σταματησει και για μενα το θεμα θεωρειται ληξαν ωστε να μην φτασουμε στην κατασταση που περιγραφεται στον Πολυβιο (τον Ιστορικο οχι τον σχολιαστη) πιο συγκεκριμενα στον διαλογο μεταξυ του Ρωμαιου Λεγατου και της Καρχηδονιακης Γερουσιας το 219 π.Χ."Απλω τω λογω" ευελπιστω οτι θα πρυτανευσει η λογικη και θα αποκλιμακωθει η ενταση......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου