Ετικέτες

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2016

Ο γιός της Καλογριάς






«Μου γράφεις ένα μπουϊρουτί (διαταγή), μου λες να προσκυνήσω κι εγώ πασά μου ρώτησα τον πούτσον μου τον ίδιον, κι αυτός μου απεκρίθηκε να μη σε προσκυνήσω κι αν έλθεις κατ’επάνω, μου ευθύς να πολεμήσω»  
Αυτή η απόκριση, στοχάζομαι να υπερβαίνει, την του Λεωνίδα, προς τον Ξέρξη «Μολών Λαβέ» (τα όπλα δηλαδή).
-Γεώργιος Γαζής.


ΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ Γ.ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΤΟΝ Θ.ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ
12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 1826

«Στρατηγέ και αδελφέ! Ημείς ηνωθήμεν και η ενωσίς μας θα είναι παντοτινή ¨πρέπει όμως να δείξομεν εις τους Ελληνας και εις τους ξένους ότι ο σκοπός της ενώσεώς μας είναι το κοινόν της Πατρίδος όφελος. Βοήθησέ με η γενναιότης σου εις αυτήν την εκστρατεία της Ρούμελης δια να χάσομεν τον Κιουταχή και ακολούθως σε βοηθώ και εγώ με τη ζωή μου και χάνεται ο Ιμπραϊμης¨αυτή η αμοιβαία βοήθεια είναι ο μόνος δεσμός της φιλίας μας, δεσμός όπου θα ξιππάση όλους τους ιδιοτελείς και όπου θα σώσει την Πατρίδα. Γράφω εις την διοίκησιν και ζητώ τροφάς και πολεμοφόδια, ολίγα πράγματα όμως ελπίζω από τους άλλους και όλα τα ελπίζω από τη γενναιότητά σου¨ προσπάθησε λοιπόν να με σταλώσει το συντομότερον τροφαί και πολεμοφόδια, πρόφθασέ με και την καβαλαρίαν ¨καθώς, γνωρίζω σε γράφω και πολλά ολγήγωρα με έχεις σύντροφόν σου όπου θέλεις, αφού ελευθερωθούν αι Αθήναι».
Γ.Καραϊσκάκης δράση και κατατρεγμός, εκδόσεις Μέρμηγκας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου