Ετικέτες

Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2015

Κατάθεση της μητέρας Φύσσα: Προσπάθησα να τον ζεστάνω για να σηκωθεί



Συγκίνηση στην αίθουσα του δικαστηρίου προκάλεσε η μητέρα του Παύλου Φύσσα, Μάγδα Φύσσα, η οποία με δάκρυα στα μάτια κατέθεσε στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων που δικάζει την υπόθεση της Χρυσής Αυγής.
Η μαυροφορεμένη μητέρα συγκλονίζει με την κατάθεσή της: «Σε όσους νομίζουν ότι τρόμαξαν το παιδί μου, θέλω να τους πω ότι οι Παύλος ήταν ένας άγγελος», είπε στην κατάθεσή της η κ. Φύσσα, περιγράφοντας καρέ – καρέ όλα όσα έγιναν λίγο πριν αλλά και μετά τη στυγερή δολοφονία του γιου από τον Γιώργο Ρπουπακιά.

Η μητέρα του αδικοχαμένου μουσικού- όπως άλλωστε είχε κάνει και ο πατέρας του Παναγιώτης Φύσσας – τόνισε στο δικαστήριο πως τα χτυπήματα στο γιο της ήταν επαγγελματικά. Ξεκινώντας την κατάθεσή της η κα Φύσσα είπε: «Καταλαβαίνω την προσπάθεια της απέναντι πλευράς να μην καταθέσω σήμερα». Και συνέχισε περιγράφοντας την τελευταία φορά που είδε ζωντανό το παιδί της.
«Για την υπόθεση και την στυγερή δολοφονία του γιου μου, στις 17 του μηνός, ημέρα Τρίτη στις 17.30 το απόγευμα χαιρετηθήκαμε. Θα πήγαινε να δει μπάλα. Θα έψαχναν κατάστημα να δουν την μπάλα. Ήταν από τις λίγες φορές που θα έβλεπε την μπάλα χωρίς τον πατέρα του και τους φίλους του. Στις 17.30 το απόγευμα χαιρετηθήκαμε και είπαμε ότι θα τα πούμε το πρωί. Εκείνη τη μέρα χρειάστηκε να πάω με την κόρη μου. Από τις πέντε και μισή το απόγευμα το παιδί μου δεν μου ξαναμίλησε και δεν ήπιαμε ξανά ποτέ τον καφέ μας. Πήγα στην κόρη μου ξέροντας ότι στο σπίτι είναι ο σύζυγος και δεν υπήρχε τίποτα που να προμηνύει ότι θα γίνει αυτό το κακό. Περίπου στις 2 τη νύχτα χτυπάει το κουδούνι και το τηλέφωνο του παιδιού και μιλάει ο πατέρας της από το τηλέφωνο του κουνιάδου της. Η κόρη μου του λέει: «μπαμπά γιατί μιλάς από εδώ» και τότε καταλάβαμε ότι έγινε κάτι κακό. Της είπε: «άνοιξέ μου την πόρτα».»
Και συνέχισε με δάκρυα στα μάτια: «Ανοίγει η πόρτα και βλέπω έναν άνθρωπο να προσπαθεί να μιλήσει να μας πει τι έγινε. Τον ρώτησα «τι συμβαίνει και για ποιον θα μου πεις;» Μου είπε οτι «ο Παύλος χτύπησε και ειναι στο Κρατικό και ήρθα να σε πάρω». Σε καμιά περίπτωση δεν το πίστεψα οτι απλά χτύπησε. Δεν θέλησα να του κάνω ερωτήσεις. Του είπα «Μέχρι εδώ ήταν; Αυτό ήταν στη ζωή μας;» πίστεψα οτι θα δω τα μάτια του και θα καταλάβω τι έχει γινει. Η κυρία Φύσσα συνεχίζει να περιγράφει τις στιγμές αγωνίας μέχρι να φτάσει στο νοσοκομείο. Λέει ότι δεν μιλάει στον δρόμο και ελπίζει να είναι στην εντατική. «Καταλαβαίνω ότι είναι κάτι σοβαρό», λέει.
Και συνεχίζει: «Φτάνω στο Κρατικό και βλέπω συγγενείς και φίλους και δεν περιμένω να μου πει κανείς τίποτα. Ρωτάω, βλέπω δυο γιατρούς τρέχω μέσα. Ένας άντρας και μια γυναίκα. Με κοίταγε στα μάτια η γυναίκα και δεν μου έλεγε. Τους παρακάλεσα να μου πουν τι εχει γινει με το παιδί μου αρχίζω να τραβάω τα παραβάν. Αν δεν μου πείτε τώρα τι έχει γίνει τους είπα. Ο γιατρός μου έδωσε ένα χάπι και μου ειπε την αλήθεια. Ότι ο Παύλος έφυγε. Λέω «πως ειναι δυνατόν πως έφυγε;» Μου είπε οτι τον μαχαίρωσαν στην καρδιά η Χρυσή Αυγή. Αλλά μου ειπε «σας παρακαλώ πολυ τον έχουν πιάσει».
Τον ρώτησα: «Πώς έγινε; Δεν γινόταν κατι;» Μου είπε οτι δεν υπήρχε περίπτωση να σωθεί και δεν θα προλαβαίναμε. Τότε ζητάω να πάω να δω το παιδί μου. Πράγματι πήγα στον θάλαμο. Πέντε και μισή το απόγευμα μιλάγαμε και είπαμε ότι θα τα πούμε το πρωί. Στις τρεις είδα το παιδί μου στον νεκροθάλαμο. Όσο γι αυτούς που λένε οτι τον τρόμαξαν τους είπα πως δεν τρόμαξε. Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί».
Εκπαιδεύουν δολοφόνους, είναι εγκληματική οργάνωση
«Με τον ίδιο τρόπο δε δολοφόνησαν και τον Λουκμάν; Με μαχαίρι. Είναι εγκληματική οργάνωση, εκπαιδεύουν δολοφόνους», είπε στην κατάθεσής της η κ. Φύσσα, απαντώντας στην ερώτηση της προέδρου για το ποιο μπορεί να ήταν το κίνητο της δολοφονίας του γιου της. «Το κίνητρό τους ήταν η ισχύς που θέλου να έχουν. Οτιδήποτε αντίθετο για αυτούς πρέπει να τελειώνει, ότι κινείται σφάζεται…»
«Ο Λαγός έδωσε την εντολή για όσα έγιναν εκείνο το βράδυ» κατέθεσε στο δικαστήριο η Μάγδα Φύσσα, που βρίσκεται στο βήμα του μάρτυρα από το πρωί για να περιγράψει όσα ξέρει για τη δολοφονία του γιου της.
Η μάρτυρας περιέγραψε στο δικαστήριο όλα όσα αποκαλύφθηκαν εκ των υστέρων για την αλληλουχία των τηλεφωνημάτων που προηγήθηκαν και ακολούθησαν τη δολοφονία του Παύλου Φύσσα, τη νύχτα της 17ης Σεπτεμβρίου 2013.
Όπως είπε η κ. Φύσσα, ο κατηγορούμενος Γιάννης Άγγος, που βρισκόταν στην καφετέρια όταν ο γιος της και η παρέα του πήγαν στο «Κοράλλι» για να δουν τον αγώνα του Ολυμπιακού, τηλεφώνησε στον κατηγορούμενο Ιωάννη Καζατζόγλου.
Εκείνος με τη σειρά του τηλεφώνησε στον πυρηνάρχη Νίκαιας, κατηγορούμενο Γιώργο Πατέλη, ο οποίος ειδοποίησε τον βουλευτή Γιάννη Λαγό. Μετά, όπως είπε η μάρτυρας, αρχίζει η αποστολή SMS και μαζεύεται το τάγμα εφόδου απέναντι από την καφετέρια.
Σύμφωνα με τη μητέρα του Παύλου Φύσσα, μετά τη δολοφονία, στις 00:37, ο Γιάννης Λαγός ειδοποίησε τον Νίκο Μιχαλολιάκο. «Ο Λαγός ελέγχει όλη την περιφέρεια. Αν δεν πάρουν το οκέι από τον Λαγό δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουν τίποτα. Δεν θα έκαναν τίποτα εκείνο το βράδυ, αν δεν ήταν μέλη της οργάνωσης και δεν είχαν εντολές».
Σε ερώτηση της προέδρου σχετικά με το ποιο θεωρεί κίνητρο της δολοφονίας η κα Φύσσα απάντησε: «Θέλουν να επιβάλουν την ισχύ τους σε οτιδήποτε είναι αντίθετο. Είναι αυτό που άκουσα σε βίντεο να λέει ο Πατέλης: ό,τι κινείται (σ.σ. εναντίον της Χρυσής Αυγής) σφάζεται. Με τον ίδιο τρόπο δεν έγινε με τον Σαχζάτ Λουκμάν; Με τον ίδιο τρόπο… Με μαχαίρι. Είναι εκπαιδευμένοι δολοφόνοι. Είναι εγκληματική οργάνωση. Εκείνο το βράδυ θέλαν να σκοτώσουν και σκοτώσανε».
Η Αστυνομία έπρεπε να παρέμβει
Νωρίτερα η Μάγδα Φύσσα είχε εξιστορήσει πώς έμαθε όσα έγιναν το βράδυ εκείνο. Ξεκίνησε την κατάθεση της λέγοντας.
«Θα ξεκινήσω από την προηγούμενη μέρα που είδα για τελευταία φορά το παιδί μου. Χαιρετηθήκαμε και είπαμε θα τα πούμε το πρωί με τον καφέ μας. Από τότε δεν τον ξαναείδα και δεν ήπιαμε τον καφέ μας γιατί πήγα την ημέρα εκείνη στην κόρη μου. Τίποτα δεν προμήνυε το μεγάλο κακό.
Στις 18 Σεπτεμβρίου τα μεσάνυχτα περίπου στις 2 τη νύχτα ήρθε ο κουνιάδος μου. Κατάλαβα ότι έγινε κάτι πολύ σοβαρό. «Τί έγινε του είπα. Πές μου».
Στη συνέχεια η μητέρα του Φύσσα ανέφερε ότι ενημερώθηκε ότι το παιδί της ήταν χτυπημένο χωρίς να ξέρει για τον θάνατό του και πήγε στο νοσοκομείο όπου ο Παύλος Φύσσας είχε διακομιστεί.
«Εφθασα στο νοσοκομείο, βλέπω κόσμο και συγγενείς κανείς δεν μου λέει τίποτα και οι γιατροί δεν μου έλεγαν τίποτα. Αρχισα να τραβάω τα παραβάν να δω που βρίσκεται. Ο γιατρός που ήταν εκεί μου  έδωσε ένα χάπι και μου είπε την τραγική αλήθεια (ξεσπά σε κλάματα).
Τότε μου είπε ο γιατρός τον μαχαίρωσαν στην καρδιά από την ΧΑ. Δεν θα προλαβαίναμε ακόμα κι αν είχε χτυπηθεί μέσα στο νοσοκομείο, τέτοια ήταν τα χτυπήματα. Πήγα στο θάλαμο και είδα το παιδί μου.
Το είδα στο νεκροθάλαμο. Οσοι λένε ότι τον τρομάξανε τους λέω ότι δεν τρόμαξε. Απλά κοιμότανε. Προσπάθησα να τον ζεστάνω να σηκωθεί».
Από το ακροατήριο η κατάθεση της διακόπτεται από φωνές» Ρουπακιά, Ρουπακιά».
Πρόεδρος: Τί ηλικία είχε το παιδί σας και ποια η σωματική του διάπλαση και πού δούλευε;
Μητέρα: Δούλευε παντού. Ηταν μουσικός, ψηλός και 34 χρόνων. Δεν είχε ένταξη σε κανένα πολιτικό κόμμα. Δούλευε και αλλού γιατί από τη μουσική δεν είχε κέρδη.
Η μητέρα του Παύλου Φύσσα στη συνέχεια της κατάθεσης της και απαντώντας σε καίριες ερωτήσεις της Προέδρου Μαρίας Λεπενιώτου περιέγραψε τι προηγήθηκε της δολοφονίας όταν ο Παύλος με την κοπέλα του πήγαν να παρακολουθήσουν το ματς σε καφετέρια της περιοχής μαζί με φίλους τους.
Οσα αναφέρει, όπως είπε, τα γνωρίζει από την σύντροφο του παιδιού της που ήταν παρούσα και της περιέγραψε με λεπτομέρειες τι έγινε στην καφετέρια και πώς στη συνέχεια εξελίχθηκαν τα τραγικά γεγονότα.
«Mόλις βγήκαν, διηγήθηκε η μητέρα του Φύσσα, τα παιδιά από την καφετέρια είδαν ομάδα από χρυσαυγίτες με μπότες και κρατώντας ρόπαλα να βρίσκονται εκεί. Δίπλα ήταν αστυνομικοί της ομάδας ΔΙΑΣ. Εκεί βρέθηκε ένας τύπος που έδινε οδηγίες στα παιδιά για το πως θα φύγουν.
Πρόεδρος. Γιατί δεν έφυγαν;
Mητέρα Φύσσα. Δεν  πέρασε και πολύς χρόνος. Αυτός ο τύπος τους διαβεβαίωνε ότι θα μεσολαβήσει και θα φύγουν ήσυχα και τα παιδιά κινήθηκαν προς Τσαλδάρη και ορισμένοι έφυγαν. Τότε ο Παύλος είπε στη σύντροφό του και σε μία άλλη κοπέλα να φύγουν. Τότε άρχισε να έρχεται το Τάγμα Εφόδου από τη Νίκαια. Τάγμα που προστέθηκε στους 20 χρυσαυγίτες που ήταν εκεί. Ανάμεσα σε αυτούς που ήρθαν με το Τάγμα ήταν και ο δολοφόνος. Συνολικά μαζεύτηκαν καμία πενηνταριά.
Τότε ο Παύλος είπε στους άλλους » Παιδιά τώρα τρέχουμε». Εκείνος όμως δεν έτρεξε και τον προλάβανε οι χρυσαυγίτες που ήταν οργανωμένοι κατά ομάδες κατά δύο η τρία άτομα και τον χτυπάγανε. Τον εγκλώβισαν για να έρθει ο φονιάς να τον μαχαιρώσει.
Ο φονιάς ήρθε ανάποδα στο δρόμο και όπως το παιδί μου ήταν εγκλωβισμένο τον χτύπησε. Χτύπησαν κι άλλα παιδιά λίγο πιο πέρα. Ο Παύλος ήταν μόνος του και προσπαθούσε να σωθεί από τις επιθέσεις.
Πρόεδρος. Πόσοι ήταν μαζί με τον Ρουπακιά στο αυτοκίνητο;
Μητέρα Φύσσα. Αρχικά ήταν τέσσερις. Τους αποβίβασε πριν από 100 η 50 μέτρα και όταν έφθασε στο παιδί μου ο Ρουπακιάς ήταν μόνος. Βγαίνει έξω και του δίνει δύο μαχαιριές στην καρδιά.
Η κοπέλα του παιδιού μου στο μεταξύ είχε πάει στους αστυνομικούς και τους παρακαλούσε να επέμβουν αλλά αυτοί τις είπαν «δεν θα γίνει και τίποτα μπουνιές θα παίξουν». Τελικά δύο από αυτούς κινητοποιήθηκαν.
Πρόεδρος. Εγινε συμπλοκή μεταξύ του γιου σας και του Ρουπακιά. Εγινε κάποια φασαρία;
Mητέρα Φύσσα. Δεν έγινε συμπλοκή. Δεν έγινε φασαρία. Είναι δολοφόνος ούτε το όνομα του δεν θέλω να πώ. Τον πλησίασε και τον μαχαίρωσε.
Πρόεδρος. Οι άλλοι που ήταν εκεί από τους επιτιθέμενους τί κάνανε;
Μητέρα Φύσσα. Βρίζανε και ενθαρρύνανε να γίνει το κακό. Να πω για την αστυνομία, χρέος της ήταν να παρέμβει. Αλλά και αυτοί οι χρυσαυγίτες μπορούσαν να το αποτρέψουν.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου