Ετικέτες

Κυριακή 4 Ιανουαρίου 2015

Tα αυτοκίνητα που «κόπηκαν» (;) στα crash test

Tα αυτοκίνητα που «κόπηκαν» στα crash test

3/1/15 0 σχόλια 0 απαντήσεις | 47 εμφανίσεις
ΠΟΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ

mazda-708
Παρά την έμφαση που έχει δοθεί τις δυο τελευταίες δεκαετίες στην παθητική ασφάλεια των καινούργιων αυτοκινήτων εξακολουθούν να υπάρχουν κάποια που πατώνουν στις δοκιμές πρόσκρουσης, τα γνωστά crash test, που διενεργούν καταξιωμένοι και εξειδικευμένοι οργανισμοί, όπως το EuroNCAP στην Ευρώπη και το IIHS στις ΗΠΑ.
Ποια νέα μοντέλα ήταν τα χειρότερα από πλευράς προστασίας που παρέχουν στους επιβάτες τους; Η λίστα, όπως την κατάγραψε το www.carzine.gr περιλαμβάνει τα εξής:
Mazda 5
Το πολυμορφικό της Mazda χαρακτηρίστηκε ως το χειρότερο όλων στο ιδιαίτερα απαιτητικό Small Overlap Test του αμερικανικού οργανισμού IIHS –επικάλυψη μόλις 25% και ταχύτητα πρόσκρουσης σχεδόν 65 χλμ./ ώρα (40 μίλια/ ώρα).

Suzuki Celerio
Θεωρητικά το μικρό Suzuki δεν τα πήγε ιδιαίτερα άσχημα, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη του το μέγεθός του. Πρακτικά πολλούς πόντους του έκοψε το γεγονός ότι εν έτη 2014 που έγινε η δοκιμή οι πλευρικοί αερόσακοι δεν ήταν στάνταρ. Λογικό επακόλουθο το 61% στην προστασία των επιβατών και τα 3 μόνο αστέρια.



Nissan Juke
Και αυτό κινήθηκε κάτω από τις προσδοκίες στο, όπως είπαμε, απαιτητικό Small Overlap Test… Ενδιαφέρον το ότι τα αποτελέσματά του δεν είχαν μεγάλη διαφορά από τα αντίστοιχα του πιο παλιού Mazda 5.

Renault Twizy
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν ακόμα πολύ δρόμο μπροστά τους σε όλους τους τομείς, της ασφάλειας συμπεριλαμβανομένης. Το Twizy συγκέντρωσε μόλις 6 από τους συνολικά 16 βαθμούς στη μετωπική σύγκρουση που διενεργεί το EuroNCAP, με τους επιβάτες του να διατρέχουν σημαντικό κίνδυνο τραυματισμού στο λαιμό, τα γόνατα και γενικά τα πόδια.

Nissan Leaf
Ούτε το πιο επιτυχημένο εμπορικά ηλεκτρικό αυτοκίνητου του κόσμου δεν μπόρεσε να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις του Small Overlap Test.

Citroen Berlingo, Peugeot Partner
Τα μικρά βαν και οι αντίστοιχες επιβατικές τους εκδόσεις δεν τα καταφέρνουν ιδιαίτερα καλά στα crash test. Μόλις 3 αστέρια από το οργανισμό EuroNCAP και 56% προστασία για τα δύο αδελφά γαλλικά μοντέλα.

Fiat 500L
Είναι το καλύτερο από τα χειρότερα στο Small Overlap Test του IIHS, στοιχείο που όμως δεν μπορεί να είναι μεγάλη παρηγοριά για τους Ιταλούς, που παραδοσιακά δείχνουν μια αλλεργία στις δοκιμές πρόσκρουσης.

Nissan e-NV Evalia
Το ηλεκτρικό βαν της Nissan μπορεί να είναι top από πλευράς συστήματος πρόωσης, αλλά στις δοκιμές του EuroNCAP δεν τα κατάφερε καλά, καθώς περιορίστηκε στα 3 αστέρια. Καθοριστικό μειονέκτημά του ο εξοπλισμός ασφαλείας.

Dacia Logan MCV
Το φτηνό σημαίνει παραχωρήσεις σε αρκετούς τομείς, στους οποίους όμως δεν θα έπρεπε θεωρητικά να περιλαμβάνεται και η ασφάλεια. Η πράξη όμως λέει πως το ρουμάνικο Dacia Logan περιορίζεται στα 3 μόλις αστέρια, με τα πιο σημαντικά προβλήματά του να είναι το τσάκισμα της εμπρός κολώνας στη μετωπική σύγκρουση και η μετατόπιση των καθισμάτων στην πλευρική με στύλο, που είχε σαν αποτέλεσμα και το μπλοκάρισμα της ζώνης ασφαλείας.
Πηγή:  iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου