Ετικέτες

Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2014

Οι όμορφες Κόρες του Τύμβου της Αμφίπολης


του Γεράσιμου Γ. Γερολυμάτου

Έχω πολλές ιδέες για διάφορα σχέδια γύρω από τον Τύμβο της Αμφίπολης. Δεν τα προλαβαίνω όλα, για αυτό, όσα μπορέσω. Προς το παρόν, έχω αφήσει για λίγο στην άκρη τα «δικά» μου έργα. Αυτά μπορούν να περιμένουν. Επιπλέον, έχω και την εμπειρία από την πρώτη δημοσίευση των σχεδίων μου, ώστε να προσέχω τι ακριβώς υπογράφω, διότι η αλήθεια των στοιχείων που είχα παραθέσει, ήταν αυτή που με προφύλαξε από τα διάφορα «βέλη» των λίγων επικριτών μου.

Εδώ, είναι ένα πρόχειρο σκίτσο-καταγραφής νέων στοιχείων, που αφορούν την Πύλη των Καρυατίδων επί του Β΄ διαφραγματικού τοίχου του τάφου στον τύμβο της Αμφίπολης. Το έφτιαξα σε λίγα λεπτά αναζητώντας στοιχεία και σημειώνοντας παράλληλα επαληθευμένες διαστάσεις και ακριβή μέτρα από τις ανακοινώσεις της αρχαιολογικής ομάδας, όπως και την προηγούμενη φορά.

Οπότε, παίρνετε ήδη μια μικρή ιδέα από την επόμενη παρουσίαση άρθρου μου με σχέδια και ποιο είναι το θέμα του. Επειδή ακούγονται πολλά και υπάρχουν διάφορες υποθέσεις, για το τι ακριβώς έκαναν με τα χέρια τους οι Καρυάτιδες, θα σας παρουσιάσω την δική μου, πολύ λογική, αν και υποθετική άποψη, που δεν έχει σκεφτεί κανείς ακόμα....


Αλλά αυτό, αργότερα, με το πλήρες άρθρο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου