Ετικέτες

Τρίτη 9 Ιουλίου 2013

No strings attached! Ένας άντρας δηλώνει ότι θέλει να μείνει μόνος του το καλοκαίρι. Γιατί;


Προχθές άνοιξα την ντουλάπα για τα τελευταία κρυμένα καλοκαιρινά και ανακάλυψα τις αγαπημένες μου σαγιονάρες. Πόσο μου είχαν λείψει όσο καιρό ήμασταν μαζί! Ακόμη δεν μπορώ να καταλάβω το κόλλημα που είχες "φάει" και δεν με άφηνες να τις φοράω! Φέτος λοιπόν θα 'χει διχαλωτή σαγιονάρα, λουλουδάτο πουκάμισο και τάβλι μέχρις εσχάτων! Γιατί είμαι μόνος! Και μπορώ επιτέλους να περάσω το καλοκαίρι όπως θέλω εγώ! Γιατί αγαπημένε Στράτε (ο Διονυσίου ντε...) αυτή τη φορά θα αντιστρέψω το στίχο και θα πω: "Καλύτερα μονάχος και γνωστικός, παρά μαζί σου και τρελός"! 

Το καλοκαίρι, το σεξ* και το ούζο θέλουν ποικιλία (*το σεξ πάντα με προστασία!)
 
Πες μου ειλικρινά! Αν εκεί που καθόσουν για ουζάκι με την παρέα σου, σου έφερναν για ποικιλία μια πιατέλα μόνο με πατάτες τηγανητές δεν θα ξενέρωνες; Ή για να το πω στη γλώσσα σου! Αν άνοιγες την ντουλάπα σου και έβλεπες μόνο ένα ζευγάρι παπούτσια δεν θα αισθανόσουν βαριά κατάθλιψη; Α, να γεια σου....

Αυτό λοιπόν σκέφτηκα κι εγώ και ένα χαμόγελο ζωγραφίστηκε στο πρόσωπό μου, που αυτό το καλοκαίρι δεν θα έχω κάθε βράδι κάποια να με περιμένει με το βλέμμα στο ρολόι. Και για καλή μου τύχη, η προσφορά είναι τόσο μεγάλη που τύφλα να έχει ο Δον Ζουάν! Ευκαιρία να... ξεσκονίσω και τις γνώσεις στο σεξουαλικό τομέα. Ή όπως λέει ένα φίλος και το ασπάζομαι τυφλά: "Παστίτσιο, παστίτσιο κάποια φορά θέλεις να δοκιμάσεις και γιουβετσάκι"!

Επανασύνδεση με την παλιά καλή σχέση με το χρόνο...
Δηλαδή ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ!
 
Θέλω επιτέλους να μην πρέπει να φτιάχνω πρόγραμμα ημέρας, εβδομάδας, χρόνου και ζωής για να ξέρεις κι εσύ πότε θα πας κομμωτήριο. Ούτε να σκέφτομαι πως μπορεί να μην μπορούμε να πάμε για μπάνιο το Σάββατο αφού είσαι αδιάθετη. Γουστάρω να λέω "θα τα πούμε" και να μην συμβαίνει ποτέ! Να πω "Θα σε πάρω αργότερα" και να μην είμαι συνέχεια με την αίσθηση σαν να ξέχασα το θερμοσίφωνα ανοικτό! Ότι κάτι έχω να κάνω... Όχι από καψόνι. Απλά από μια αίσθηση Θεσσαλονίκης (Χαλαρά!) στο αίμα που θέλει κάθε άνδρας να ζήσει. Μια ησυχία και μια ηρεμία που δεν μπορεί να έχω με τίποτα αν είμαι σε σχέση...

Επειδή θέλω κι εγώ να το παίξω extreme Σόμερ!
 
Χρόνια τώρα θέλαμε να διασχύσουμε το φαράγγι της Σαμαριάς, αλλά είχαμε ένα πρόβλημα. ΕΣΕΝΑ! Γιατί υπάρχουν γυναίκες που τους αρέσει η φύση, κοπέλες που βάζουν κάτω 10 βουτυρομπεμπέδες από μας και που γυμνάζονται όσο εμείς. Όμως, για ένα περίεργο λόγο (σχεδόν) κάθε φορά που αποκτούν αγόρι, αποκτούν και τις ιδιότητες του ασθενούς φύλου. Θα ξεχάσω που ήθελες να σε πάρω στην πλάτη μετά από το γάμο του φίλου μας στο νησί, επειδή σε είχε χτυπήσει το τακούνι και δεν μπορούσες να περπατήσεις; Έτσι φέτος θα κάνω τον... προγραμματισμό μου χωρίς γυναικείες επιπλοκές!

Για να θυμηθώ τα παλιά...
 
Το ξέρω πως μερικά πράγματα είναι για συγκεκριμένες ηλικίες. Αλλά πεθύμησα μια βόλτα με τα φιλαράκια σε εκείνα τα μαγαζιά που δεν μπορείς να πας ποτέ αν είσαι δεσμευμένος! Σε εκείνα τα μπαράκια που πάνε μόνο άντρες... Κατάλαβες! Για να γελάσουμε, να γίνουμε πάλι πιτσιρίκια που έμπαιναν με το κρυφό γελάκι στο μαγαζί και διασκέδαζαν σαν 5χρονα. Δεν είναι χυδαίο... Είναι ο τρόπος ενός μεγάλου αγοριού να διασκεδάσει!

ΑΥΤΟ το καλοκαίρι έχει Ολυμπιακούς...
 
Και τώρα εσύ θα μου πεις τι σχέση έχουν οι Ολυμπιακοί με τη δική μου χρυσή μοναξιά! Ε, πως! Λίγο το έχεις να περιμένεις πως και πως να παρακολουθήσεις τον τελικό 100μ στίβου και να έχω εσένα να θέλεις να συζητήσουμε για το που πάει η σχέση μας; Ή να γκρινιάζεις που καλοκαιριάτικο δεν κάνουμε τίποτα και έχουμε κλειστεί σπίτι... Ουφ! Η αγαπημένη μου καρέκλα σε περίοπτη θέση, η (πρώην) δική σου για να βάλω τα πόδια και ο μαραθώνιος αθλητικών ξεκινά. Και όταν βαρεθώ παίζω και ένα WOW - a.k.a. Word Of Warcraft!  Bιντεοπαιχνίδι με το οποίο έχει κολλήσει ολόκληρος ο ανδρικός πληθυσμός του πλανήτη - μέχρι το ξημέρωμα. Πριν σε γνωρίσω έκανα το ένα ρεκόρ πίσω από το άλλο...

Α, και για να μην νομίζεις πως αποτρελάθηκα και θέλω να καταλήξω σαν τον "φτωχό και μόνο καουμπόι" που πετάει τάπες για να γίνει το ουίσκι στο Τένεσι των ΗΠΑ το ξεκαθαρίζω. Όχι δεν έχω κάνει όνειρο ζωής να ζήσω μόνος ως τα βαθιά γεράματα. Όμως όσο παραμένω εργένης, σκοπεύω να το εκμεταλλευτώ. Από εκεί και πέρα, εξαρτάται και από εσένα αν θα είσαι εκείνη που θα με κάνει να αφήσω την θαλπωρή της μοναξιάς για μια αγάπη για το καλοκαίρι! Ε;  

 Toυ Λευτέρη Σαββίδη

Πηγή : tlife.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου