Ετικέτες

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

15 τρόποι για να ξεπεράσεις ένα διαζύγιο



















Μπορούμε τελικά να ξεπεράσουμε τον/την πρώην και να πάρουμε ξανά τη ζωή στα χέρια μας;

Υπάρχει τρόπος να βρούμε το κουράγιο να νικήσουμε τον θυμό, την απογοήτευση και την παραίτηση που προκύπτει έπειτα από ένα διαζύγιο μετατρέποντας τα σε θετική ενέργεια και δύναμη για μια καινούργια ζωή; Μπορούμε τελικά να ξεπεράσουμε τον/την πρώην και να πάρουμε ξανά τη ζωή στα χέρια μας;

Η απάντηση είναι «ναι» και τη δίνουν οι πλέον... ειδικοί. Άνθρωποι που έχουν στο... βιογραφικό τους τουλάχιστον ένα διαζύγιο αποδέχθηκαν το κάλεσμα της huffingtonpost και έστειλαν τις δικές τους προτάσεις για το πώς μπορούμε να χτίσουμε και πάλι το μέλλον μας.

1)Έκανα 10-15 χιλιόμετρα την ημέρα με το ποδήλατο
2)Κάθε φορά που το σκεφτόμουν, φώναζα δυνατά «Ξεπέρασέ το» και αμέσως ηρεμούσα
3)Με βοήθησαν πολύ οι φίλοι μου, ενώ άρχισα να σχεδιάζω και πάλι το μέλλον μου
4)Έδωσα βαρύτητα στα δυνατά μου στοιχεία. Η θετική σκέψη και ο ρεαλισμός επίσης με βοήθησαν πολύ. Ήξερα ότι θα πάρει χρόνο να επουλωθούν οι πληγές, αλλά ο πόνος δε θα κρατούσε για πάντα
5)Ένας μεγάλος και ωραίος περίπατος
6)Κατέφυγα στο άσραμ (ομάδες που έχουν σχηματιστεί με σκοπό την πνευματική ανύψωση των μελών του)
7)Περπάτημα, στοχασμός και στροφή προς τον Θεό
8)Ξεκίνησα γιόγκα
9)Mία βόλτα στο δάσος
10)Έκανα μασάζ
11)Ξεκίνησα ζωγραφική
12)Με βοήθησε η κόρη μου
13)Η φίλη μου, ήταν πάντα δίπλα μου και απαντούσε σε κάθε μου τηλέφωνο ανεξάρτητα από την ώρα
14)Μοναξιά και κλασικές ταινίες
15)Ξέσπασα στο σάκο του μποξ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου