Ετικέτες

Τρίτη 26 Μαΐου 2015

Η Φλώρινα κατασκεύασε το δικό της αεροπλάνο -Αμερικανοί θέλουν να το αγοράσουν (ΜΙΚΡΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΡΘΡΩΝ)

ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΑΡΘΕΝΙΚΟ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙ


florina-aeroplano708

Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο, ο «Άρχων» έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες.
Το αεροσκάφος «Άρχων» ή «ARCHON SF 1» κατασκευάστηκε για πρώτη φορά στη Φλώρινα και πωλείται σε ιδιαιτέρως ικανοποιητική τιμή.

Οπως αναφέρει το radioflorina.blogspot.gr, πρόκειται για ένα πάρα πολύ ελαφρύ αεροσκάφος, καθώς ζυγίζει μόλις 200 κιλά, με κινητήρα μόλις 46 ίππων. Είναι μονοθέσιο, που μοιάζει με μαχητικό (άλλωστε τα περισσότερα μέρη του είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο αεροναυπηγικής) με πολλούς καινοτόμους σχεδιασμούς σε παγκόσμια κλίμακα (οι λεπτομέρειες του σχεδίου του τείνει σε τεχνολογία Stealth) και μάλιστα για αυτό το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει δεχθεί πάρα πολλά emails και τηλεφωνήματα από αμερικανικές εταιρείες που επιθυμούν να το αξιοποιήσουν εμπορικά και ήδη κατασκευάζεται σε πωλούμενα κιβώτια «κιτ» που συναρμολογούνται.
Ο κατασκευαστής του, Γιώργος Ηλιόπουλος, δεν είναι αεροναυπηγός, ούτε μηχανικός αεροσκαφών, ούτε καν τεχνικός οποιασδήποτε ειδικότητας. Είναι ένας απλός αστυνομικός, που όμως διακατέχεται από πάθος και μεράκι για την αεροπλοΐα, ενώ είναι πρόεδρος της Αερολέσχης Φλώρινας.
Ο γολγοθάς με την ελληνική γραφειοκρατία
Πάντως, το radioflorina.blogspot.gr επισημαίνει ότι ο κ. Ηλιόπουλος αντιμετώπισε τεράστια προβλήματα με την ελληνική γραφειοκρατία προκειμένου να λάβει άδεια για να πετάξει δοκιμαστικά το αεροσκάφος που κατασκεύασε. Ετσι, απευθύνθηκε στην Ιταλία. Για αυτό άλλωστε και τα διακριτικά «νηολόγησής» του φέρουν στα αρχικά το γράμμα «Ι-Α281».
Πώς ξεκίνησε η ιδέα για την κατασκευή του αεροπλάνου
Η ιδέα να κατασκευάσει το δικό του αεροπλάνο, ήρθε στον Γιώργο Ηλιόπουλο κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του σε κάποιο ειδικό σχετικό κατάστημα στον Καναδά. Εκεί, κάποιος του έδωσε τον παρότρυνε να προχωρήσει στην κατασκευή ενός αεροπλάνου, όχι με τα συνήθη υλικά, αλλά με απλά, καθημερινά υλικά που όλοι έχουμε στο σπίτι μας.
Το πρώτο λοιπόν αεροπλάνο που κατασκεύασε ήταν ξύλινο και μάλιστα… ανακυκλώσιμο, αφού τα ξύλα που χρησιμοποίησε για την κατασκευή του προέρχονταν από τα παλιά του έπιπλα, το κάθισμα που τοποθέτησε στη θέση του οδηγού ήταν ένα αναπηρικό καροτσάκι, ενώ τα μηχανικά του μέρη προήλθαν από έναν παλιό κινητήρα αυτοκινήτου.
Το πρώτο αεροπλάνο ήταν ξύλινο και το δεύτερο από τσίγκο
Όπως ο ίδιος έχει πει, για να καταφέρει να ολοκληρώσει την κατασκευή του «Λυγκιστή», όπως είναι το όνομα του εν λόγω αεροσκάφους, χρειάστηκε να ξεπεράσει και το φόβο του και τον εαυτό του, καθώς το εγχείρημά του κινδύνευε να χαρακτηριστεί ως μία φαιδρή ιστορία για έναν τρελό που προσπάθησε να φτιάξει αεροπλάνο.
Πάντως, μόλις ολοκλήρωσε την κατασκευή του πρώτου του αεροπλάνου και θεωρώντας ότι έχει εκπληρώσει το όνειρό του, δήλωνε πώς δεν θα επιχειρούσε κάτι ανάλογο στο μέλλον, ακόμη και αν του έδιναν 1 εκατ. Ευρώ. Το μικρόβιο όμως του είχε μπει και κάτι μέσα του του έλεγε να συνεχίσει.
Και το έκανε κατασκευάζοντας ένα δεύτερο αεροσκάφος από τσίγκους τυπογραφείου, σε κλίμακα 1 προς 6. Μάλιστα, όταν πέταξε, η χαρά του, όπως λέει ο ίδιος ήταν τόσο μεγάλη που κόντεψε να πάθει καρδιακή προσβολή.
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και 3000 τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου το κατασκεύασε και σε κανονικό μέγεθος, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο και ο «Άρχων».

iefimerida.gr
=======================================================================

Tο πρώτο Ελληνικό αεροσκάφος (ΑΡΧΩΝ 1) «ARCHON SF 1»

Posted by apelis στο Μαΐου 26, 2015
874g56j87-500x312Tο πρώτο ελληνικό αεροσκάφος συγκεκριμένου τύπου, που κατασκευάζεται στην Φλώρινα
του Γερ. Γ. Γερολυμάτου
Η σημερινή μου δημοσίευση έχει διαφορετικό θέμα απ΄ότι συνήθως. Ο λόγος είναι ο ενθουσιασμός που μου προκάλεσε αυτή η είδηση, αλλά και οι σκέψεις που μου δημιούργησε αναφορικά με τις αληθινές δυνατότητες της χώρας και τις ικανότητες του έμψυχου δυναμικού της. Το παρασκήνιο πίσω από την κατασκευή του αεροσκάφους σε ότι αφορά το κρατικό ενδιαφέρον, είναι απλά απογοητευτικό, όπως θα διαπιστώσει κανείς διαβάζοντας το σχετικό άρθρο. Ισχύει, δηλαδή, αυτό που πάντα συμπεραίνουμε με θλίψη στις συζητήσεις μας, ότι « η Ελλάδα τρώει τα παιδιά της».
Είναι πλέον φανερό, ότι αυτό το γραφειοκρατικό και παρασιτικό κράτος, με τις αδιάφορες και επιζήμιες στο διηνεκές της νεότερης ιστορίας του πολιτικές εξουσίες, δεν επιζητά στην πραγματικότητα την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του πολυεπίπεδου ερευνητικού μυαλού των Ελλήνων, αλλά έχει προκρίνει για την χώρα τον ρόλο ενός εξαρτώμενου παρία της Δύσης, του ζήτουλα και του άβουλου ακόλουθου των λεγόμενων «προηγμένων» χωρών. Εξαιτίας αυτού και η συστηματική, καταστροφική αποβιομηχάνιση της χώρας των τελευταίων δεκαετιών, η καλλιέργεια της άπληστης καταναλωτικής συνείδησης ξένων προϊόντων με δάνεια, η δημιουργία ενός πνεύματος ηττοπάθειας, ανεπάρκειας και συμπλεγμάτων στον Ελληνικό λαό, ότι δήθεν δεν είναι ικανός για τίποτα σε σχέση με τους δυτικούς «πρωτοπόρους».
SF-1_Archon_72dpiΠροφανώς, και αυτό δεν είναι συνωμοσιολογία (άλλο νέο «φρούτο» για την αντιμετώπιση των εύλογων αντιδράσεων). Όταν δημιουργήθηκε η ΕΕ οι ισχυροί ηγέτες της αποφάσισαν και τον ρόλο που θα ανέθεταν σε κάθε χώρα-μέλος. Στην Ελλάδα, καθώς φαίνεται, διένειμαν τον ρόλο του γκαρσονιού της Ευρώπης και της καμαριέρας των Γερμανών συνταξιούχων. Κάθε, λοιπόν, σημαντική ιδιωτική πρωτοβουλία ανάπτυξης, κάθε καινοτομία που γεννά ο πολυμήχανος ελληνικός νους, στραγγαλίζεται εν τη γενέσει της από ένα κράτος εχθρικό απέναντι στον Έλληνα και στην ανάπτυξη, που ναι μεν την ευαγγελίζεται, αλλά είναι φανερό πως δεν την επιδιώκει. Διότι ανάπτυξη θα σήμαινε προκοπή, ανεξαρτητοποίηση, εθνική κυριαρχία, αυτοεκτίμηση και όλα αυτά δε συνάδουν με τον ρόλο του υποτακτικού και του εξαρτημένου που επιθυμούν για εμάς. Τα «κεφάλια» μας, οι λαμπροί επιστήμονες μας, εξάγονται στις χώρες της τεχνολογίας όπου διαπρέπουν με την οξύνοια που διαθέτουν, διότι το κράτος αυτό δεν είναι άξιο, ούτε επιθυμεί να τους αξιοποιήσει επί εθνική ωφελεία. Ταυτόχρονα το ίδιο κράτος, «εισάγει» αθρόα ανειδίκευτους Ασιάτες και Αφρικανούς με ανύπαρκτη μόρφωση, για να σκάβουν για τον Μπόμπολα και για τους ελληναράδες φραουλοπαραγωγούς, απαξιώνοντας έτσι και το μεροκάματο του Έλληνα εργάτη.
385_3be02ed651de6a186e2406d25db11544Αντί, λοιπόν, να υποστηρίξουν αυτήν την προσπάθεια (όπως έκανε η Ιταλία) και στην κυριολεξία να την απογειώσουν, αντίθετα την αποθάρρυναν και την εμπόδισαν. Με μια γενναία επιχορήγηση, αν υπήρχε φιλότιμο και ένα πραγματικό ελληνικό κράτος, το αεροσκάφος αυτό θα μπορούσε να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Δεν τους ενδιαφέρει όμως η κατασκευή ελληνικού αεροσκάφους και ας ενδιαφέρονται για αυτό ακόμα και οι Αμερικάνοι! Ούτε πατίνι, ούτε ποδήλατο, να μην κατασκευάζεται στην Ελλάδα, πόσο μάλλον αυτοκίνητα και αεροσκάφη! Να μην αποκτήσει, λοιπόν, η Πολεμική Αεροπορία με ένα ασήμαντο κόστος ελάχιστων χιλιάδων ευρώ, ένα στόλο αεροσκαφών για ελαφρές αποστολές, από κατασκοπευτικά και ψεκαστικά, μέχρι και για την αερομεταφορά ασθενών από το ΕΚΑΒ! Όχι!! Γιατί πως θα βγαίνουν έπειτα οι «μίζες» από την αγορά πανάκριβων ξένων ελικοπτέρων;; Στο μεταξύ, η Τουρκία κατασκευάζει οχήματα, τεθωρακισμένα και επιδιώκει να μπει με αξιώσεις στο κλαμπ των τεχνολογικά προηγμένων χωρών. Το γεγονός πως αυτή η ανάσχεση της αληθινής ανάπτυξης της χώρας προέρχεται από την ίδια την κατεστημένη πολιτική τάξη και μάλιστα σκοπίμως, ας μην αφήνει σε κανέναν πλέον οποιαδήποτε αμφιβολία. Η πολιτική ανικανότητα στην Ελλάδα δεν είναι συνωμοσία, είναι μια απλή αλήθεια…
========================
Mέσα από το απίστευτο ή το αδύνατο και τις διάφορες δικαιολογίες της μετριότητας, που έχουν ενσκήψει στη χώρα μας βγαίνει το δυνατό και το εφικτό και το διεθνές παραδεκτό!
Tο πρώτο ΕΛΛΗΝΙΚΟ αεροσκάφος (ΑΡΧΩΝ 1) «ARCHON SF 1» συγκεκριμένου τύπου (που μοιάζει με STEALTH) κάνει τον ΚΟΣΜΟ να παραμιλά!
Ύστερα από κοπιαστική δουλειά και τροποποιήσεις του αρχικού σχεδίου, χρησιμοποιώντας αεροπορικό αλουμίνιο ο «Άρχων» (κατασκευής Φλώρινας), όχι μόνο έκανε το πρώτο του ταξίδι στους αιθέρες αλλά και πωλείται σε ικανοποιητική συσκευασία πλέον.
Δείτε το ΒΙΝΤΕΟ και το σχετικό ρεπορτάζ εδώ:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου