Παρασκευή, 9 Μαρτίου 2012
Να στηρίξουμε τα ελληνικά προϊόντα
Αλληλέγγυον: Άρχισε η επιχείρηση αποδυνάμωσής του κινήματος αλληλεγγύης. Το σύστημα, σε πανικό.
Με τη γνωστή μέθοδο της «κλωνοποίησης», το σύστημα στο σύνολό του, πέρασε σε αντεπίθεση, απέναντι στο εγχείρημα του «Αλληλέγγυον», τα θεμέλια του οποίου ως γνωστόν έθεσε το Πατριωτικό Μέτωπο, μετά από πολύμηνο αγώνα.
Ένα πρότυπο κοινωνικής αλληλεγγύης το οποίο λειτουργεί αυτή τη στιγμή με πλήρη αποδοχή από τους πολίτες της Αθήνας στον Κολωνό, στην Αγίας Σοφίας 50, ενώ ετοιμάζεται να απλωθεί εντός των επομένων εβδομάδων, σε ολάκερη την Ελλάδα.
Απέναντι στις σαφείς αρχές του Αλληλέγγυον, για εξισορρόπηση της σχέσης αγρότη-βιοτέχνη-πολίτη-καταναλωτή, το κατοχικό σύστημα αλλά και τα παρακλάδια του στον δήθεν «προοδευτικό» χώρο, είτε προωθώντας τη λογική της «μαζικής εφόδου» σε ένα προϊόν, είτε στήνοντας διαφόρων τύπων «μηχανές» παραγωγής ζητιάνων, είτε κλωνοποιώντας το όνομα του Αλληλέγγυον, έστησε:
1. Επιχειρήσεις ελεημοσύνης σε συνεργασία με τις πολυεθνικές, δίνοντας τη δυνατότητα στα πολυκαταστήματά τους, να ξεπουλούν τα υπό λήξη, ή ληγμένα προϊόντα τους και παρέχοντας τους σε αντάλλαγμα εικονικά τιμολόγια.
2. Επιχειρήσεις μαζικής «εφόδου» σε προϊόντα τα οποία έμειναν στις αποθήκες των αγροτών ή των βιοτεχνών από την περσινή παραγωγική περίοδο. Με στόχο να ξεπουληθούν, όχι όμως για λογαριασμό των αγροτών, αλλά και πάλι, με τεράστιο κέρδος για τον περίεργο και καινοφανή τύπο «μεσάζοντα» ο οποίος εμφανίσθηκε μέσα από αυτές τις επιχειρήσεις μαζικής πώλησης προϊόντων. Κλασικό παράδειγμα το «κίνημα της πατάτας», όπως το ονόμασαν τα ΜΜΕ, όπου η πατάτα αγοράσθηκε από τον αγρότη 15 λεπτά και πωλήθηκε 25 έως 30 λεπτά, με ένα κέρδος δηλαδή της τάξης του 100% περίπου και με τον αγρότη πάντα εξαθλιωμένο, πάμπτωχο και χωρίς καμία προοπτική.
3. Επιχειρήσεις απαράδεκτου πολιτικάντικου τύπου, όπου Δήμαρχοι, με απλήρωτο το προσωπικό των Δήμων τους και με τεράστια προβλήματα στις Δημοτικές τους Επιχειρήσεις, παριστάνουν τους κατευναστές της πείνας του Λαού και λειτουργώντας ως οι στυγνότεροι μεσάζοντες, κατακλέβουν τον αγρότη, οδηγώντας τον μετά την εξαθλίωση και στην απόγνωση. Με πρόδηλο στόχο να υπενθυμίσουν στους ταλαιπωρημένους δημότες τους την ώρα των εκλογών, πως αυτοί ήταν οι σωτήρες τους και άρα, αυτούς πρέπει να ψηφίσουν. Κλασική περίπτωση Δημάρχου, ο οποίος αγοράζει λάδι σε εξευτελιστικές τιμές από τους παραγωγούς ως ο χειρότερος των χειροτέρων μεσάζων, για να παινευτεί στη συνέχεια ως άλλος μεγαλομπακάλης, πως «αυτός πουλάει φτηνότερα».
4. Τέλος από το καραγκιόζ μπερντέ, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι κάθε λογής ΜΚΟ, Οικολόγοι, Πράσινοι, κλπ Πορτοκαλί, οι οποίοι έχουν γεμίσει ειδικά το διαδίκτυο με εκατοντάδες κλώνους με παρόμοια με το Αλληλέγγυον ονόματα, τα οποία πωλούν ότι μπορεί να φανταστεί κανείς «μέσω διαδικτύου». Προϊόντα αγνώστου ταυτότητας και προέλευσης με τιμές που παρουσιάζονται ως «ευκαιρίες» ενώ είναι οι ίδιες που βρίσκει κανείς στις πολυεθνικές.
Με την αποφασιστικότητα αλλά και την δυναμική που έχει δημιουργήσει ως Κίνημα το Πατριωτικό Μέτωπο μέσα στην Ελληνική Κοινωνία, ξεκαθαρίζει για μια ακόμη φορά τον κεντρικό στόχο του Αλληλέγγυον, που είναι ο χορτάτος αγρότης και ο ικανοποιημένος πολίτης-καταναλωτής και φυσικά η εξυπηρέτηση του κεντρικού μηνύματος του κινήματος που είναι «η επιστροφή στην κοινωνία της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας».
Παράλληλα, υπενθυμίζει στους πολίτες τον τρόπο λειτουργίας του Αλληλέγγυον, έτσι ώστε να υποχρεώνουν όλους τους «νεοευεργέτες του …έθνους», ΜΚΟ, Πράσινους, Οικολόγους, Πορτοκαλί, Δημάρχους, πολιτικάντηδες κλπ, να τους ενημερώνουν για τα παρακάτω, τα οποία απαρέγκλιτα τηρεί το Αλληλέγγυον:
1. Τιμή αγοράς του προϊόντος.
2. Χαρακτηριστικά του προϊόντος, σχετιζόμενα με την ποιότητα αλλά και την προέλευσή του. (Το Αλληλέγγυον, διαθέτει μόνο ελληνικά προϊόντα).
3. Στοιχεία του αγρότη ή του βιοτέχνη (τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ) έτσι ώστε ο πολίτης-καταναλωτής, να μπορεί να επικοινωνήσει κατ’ ευθείαν μαζί του.
4. Προβλεπόμενος ΦΠΑ και ποσοστό λειτουργικών εξόδων.
5. Τελική τιμή.
Αν όντως θέλουμε να αναπτυχθεί ένα υγιές Κίνημα Αλληλεγγύης και Αξιοπρέπειας, όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες, θα πρέπει να μην επιτρέψουμε στους πολιτικούς απατεώνες και τα «τσιράκια» τους να κατακλέβουν τον δυστυχή Έλληνα αγρότη από τη μια πλευρά και να εξαπατούν εμάς από την άλλη, πουλώντας μας «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».
Πατριωτικό Μέτωπο
Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης
Κεντρικά Γραφεία Αθηνών: Νίκης 33,
10557, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652
Τηλ. Προέδρου: 6980292626
http://www.pamet.gr mailto:pametopo@gmail.com
Γραφεία Βόρειας Ελλάδας: Δελφών, 232,
54655, Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310421940
Γραφεία Πελοποννήσου: Κλεομένους Οικονόμου 4-6,
Πλατεία Αγίας Λαύρας, Αίγιο
Τηλ. 2691026221
Ανταλλακτήριο Αγροτικών και Ελληνικών προϊόντων «Αλληλέγγυον»
Αγίας Σοφίας 50, Κολωνός, Αθήνα
http://www.allilegion.gr mailto:allilegion@gmail.com
Τηλ. 2105141443
Τηλέφωνα Διαχειριστών: 6975646728, 6932647605
Με τη γνωστή μέθοδο της «κλωνοποίησης», το σύστημα στο σύνολό του, πέρασε σε αντεπίθεση, απέναντι στο εγχείρημα του «Αλληλέγγυον», τα θεμέλια του οποίου ως γνωστόν έθεσε το Πατριωτικό Μέτωπο, μετά από πολύμηνο αγώνα.
Ένα πρότυπο κοινωνικής αλληλεγγύης το οποίο λειτουργεί αυτή τη στιγμή με πλήρη αποδοχή από τους πολίτες της Αθήνας στον Κολωνό, στην Αγίας Σοφίας 50, ενώ ετοιμάζεται να απλωθεί εντός των επομένων εβδομάδων, σε ολάκερη την Ελλάδα.
Απέναντι στις σαφείς αρχές του Αλληλέγγυον, για εξισορρόπηση της σχέσης αγρότη-βιοτέχνη-πολίτη-καταναλωτή, το κατοχικό σύστημα αλλά και τα παρακλάδια του στον δήθεν «προοδευτικό» χώρο, είτε προωθώντας τη λογική της «μαζικής εφόδου» σε ένα προϊόν, είτε στήνοντας διαφόρων τύπων «μηχανές» παραγωγής ζητιάνων, είτε κλωνοποιώντας το όνομα του Αλληλέγγυον, έστησε:
1. Επιχειρήσεις ελεημοσύνης σε συνεργασία με τις πολυεθνικές, δίνοντας τη δυνατότητα στα πολυκαταστήματά τους, να ξεπουλούν τα υπό λήξη, ή ληγμένα προϊόντα τους και παρέχοντας τους σε αντάλλαγμα εικονικά τιμολόγια.
2. Επιχειρήσεις μαζικής «εφόδου» σε προϊόντα τα οποία έμειναν στις αποθήκες των αγροτών ή των βιοτεχνών από την περσινή παραγωγική περίοδο. Με στόχο να ξεπουληθούν, όχι όμως για λογαριασμό των αγροτών, αλλά και πάλι, με τεράστιο κέρδος για τον περίεργο και καινοφανή τύπο «μεσάζοντα» ο οποίος εμφανίσθηκε μέσα από αυτές τις επιχειρήσεις μαζικής πώλησης προϊόντων. Κλασικό παράδειγμα το «κίνημα της πατάτας», όπως το ονόμασαν τα ΜΜΕ, όπου η πατάτα αγοράσθηκε από τον αγρότη 15 λεπτά και πωλήθηκε 25 έως 30 λεπτά, με ένα κέρδος δηλαδή της τάξης του 100% περίπου και με τον αγρότη πάντα εξαθλιωμένο, πάμπτωχο και χωρίς καμία προοπτική.
3. Επιχειρήσεις απαράδεκτου πολιτικάντικου τύπου, όπου Δήμαρχοι, με απλήρωτο το προσωπικό των Δήμων τους και με τεράστια προβλήματα στις Δημοτικές τους Επιχειρήσεις, παριστάνουν τους κατευναστές της πείνας του Λαού και λειτουργώντας ως οι στυγνότεροι μεσάζοντες, κατακλέβουν τον αγρότη, οδηγώντας τον μετά την εξαθλίωση και στην απόγνωση. Με πρόδηλο στόχο να υπενθυμίσουν στους ταλαιπωρημένους δημότες τους την ώρα των εκλογών, πως αυτοί ήταν οι σωτήρες τους και άρα, αυτούς πρέπει να ψηφίσουν. Κλασική περίπτωση Δημάρχου, ο οποίος αγοράζει λάδι σε εξευτελιστικές τιμές από τους παραγωγούς ως ο χειρότερος των χειροτέρων μεσάζων, για να παινευτεί στη συνέχεια ως άλλος μεγαλομπακάλης, πως «αυτός πουλάει φτηνότερα».
4. Τέλος από το καραγκιόζ μπερντέ, δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι κάθε λογής ΜΚΟ, Οικολόγοι, Πράσινοι, κλπ Πορτοκαλί, οι οποίοι έχουν γεμίσει ειδικά το διαδίκτυο με εκατοντάδες κλώνους με παρόμοια με το Αλληλέγγυον ονόματα, τα οποία πωλούν ότι μπορεί να φανταστεί κανείς «μέσω διαδικτύου». Προϊόντα αγνώστου ταυτότητας και προέλευσης με τιμές που παρουσιάζονται ως «ευκαιρίες» ενώ είναι οι ίδιες που βρίσκει κανείς στις πολυεθνικές.
Με την αποφασιστικότητα αλλά και την δυναμική που έχει δημιουργήσει ως Κίνημα το Πατριωτικό Μέτωπο μέσα στην Ελληνική Κοινωνία, ξεκαθαρίζει για μια ακόμη φορά τον κεντρικό στόχο του Αλληλέγγυον, που είναι ο χορτάτος αγρότης και ο ικανοποιημένος πολίτης-καταναλωτής και φυσικά η εξυπηρέτηση του κεντρικού μηνύματος του κινήματος που είναι «η επιστροφή στην κοινωνία της αλληλεγγύης και της αξιοπρέπειας».
Παράλληλα, υπενθυμίζει στους πολίτες τον τρόπο λειτουργίας του Αλληλέγγυον, έτσι ώστε να υποχρεώνουν όλους τους «νεοευεργέτες του …έθνους», ΜΚΟ, Πράσινους, Οικολόγους, Πορτοκαλί, Δημάρχους, πολιτικάντηδες κλπ, να τους ενημερώνουν για τα παρακάτω, τα οποία απαρέγκλιτα τηρεί το Αλληλέγγυον:
1. Τιμή αγοράς του προϊόντος.
2. Χαρακτηριστικά του προϊόντος, σχετιζόμενα με την ποιότητα αλλά και την προέλευσή του. (Το Αλληλέγγυον, διαθέτει μόνο ελληνικά προϊόντα).
3. Στοιχεία του αγρότη ή του βιοτέχνη (τηλέφωνο, διεύθυνση κλπ) έτσι ώστε ο πολίτης-καταναλωτής, να μπορεί να επικοινωνήσει κατ’ ευθείαν μαζί του.
4. Προβλεπόμενος ΦΠΑ και ποσοστό λειτουργικών εξόδων.
5. Τελική τιμή.
Αν όντως θέλουμε να αναπτυχθεί ένα υγιές Κίνημα Αλληλεγγύης και Αξιοπρέπειας, όλοι εμείς οι Έλληνες πολίτες, θα πρέπει να μην επιτρέψουμε στους πολιτικούς απατεώνες και τα «τσιράκια» τους να κατακλέβουν τον δυστυχή Έλληνα αγρότη από τη μια πλευρά και να εξαπατούν εμάς από την άλλη, πουλώντας μας «φύκια για μεταξωτές κορδέλες».
Πατριωτικό Μέτωπο
Μέλος της Ευρασιατικής Ένωσης
Κεντρικά Γραφεία Αθηνών: Νίκης 33,
10557, Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλ. 2103311642, Φαξ: 2103311652
Τηλ. Προέδρου: 6980292626
http://www.pamet.gr mailto:pametopo@gmail.com
Γραφεία Βόρειας Ελλάδας: Δελφών, 232,
54655, Θεσσαλονίκη
Τηλ. 2310421940
Γραφεία Πελοποννήσου: Κλεομένους Οικονόμου 4-6,
Πλατεία Αγίας Λαύρας, Αίγιο
Τηλ. 2691026221
Ανταλλακτήριο Αγροτικών και Ελληνικών προϊόντων «Αλληλέγγυον»
Αγίας Σοφίας 50, Κολωνός, Αθήνα
http://www.allilegion.gr mailto:allilegion@gmail.com
Τηλ. 2105141443
Τηλέφωνα Διαχειριστών: 6975646728, 6932647605
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου